gewoon gaan!quote:Op zondag 29 juli 2018 08:33 schreef yvonne het volgende:
Kan ik nu naar het strand vandaag ja of nee
* Resistor mompelt ook iets met 'beetje stijf' in de ochtendquote:Op zondag 29 juli 2018 07:41 schreef DJMO het volgende:
Ben een beetje stijf, maar wat heb ik heerlijk geslapen op het balkon. Heerlijk die koelte![]()
* DJMO verslikt zich in haar koffiequote:Op zondag 29 juli 2018 09:21 schreef Resistor het volgende:
[..]
* Resistor mompelt ook iets met 'beetje stijf' in de ochtend
En dat zijn geen stijve tepels
In ander nieuws: Heerlijk buiten. Jammer dat ik weer aan het werk moet (maar nu 'vrijwillig', moeten wat dingen verbouwd worden voor mijn ouders)
Het lijkt er aan het eind van de middag aan het noorden langs te trekken, misschien vannacht nog, maar het lijkt ook een beetje op te lossen boven de Noordzee.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Er lijkt een enorm regen gebied onze kant op te komen, of gaat deze net bij Hoek v Holland de hoek om straks
Ik zag het net ook op de buienradar inderdaad! Ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2018 09:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Er lijkt een enorm regen gebied onze kant op te komen, of gaat deze net bij Hoek v Holland de hoek om straks
misschien ben je ziek en moet je ff lekker naar bedquote:Op zondag 29 juli 2018 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Dat je gewoon met kippenvel in de supermarkt staat en niet weet hoe snel je de winkel uit kunt gaan
Yeah right.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien ben je ziek en moet je ff lekker naar bed
Whehehe. Dat is inderdaad het verschil. Dus als jij normaal 20 hebt, loop ik met lange broek in 13 graden.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wakker geworden in Noord-Holland en nu net terug in Limburg. Anderhalf uur rijden en zes graden verschil, van 23 naar 29.
Het is iets vroeger dan voorspeld.quote:Op zondag 29 juli 2018 12:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar geen buienbevattende bewolking, toch?
Weekend hèquote:Op zondag 29 juli 2018 12:55 schreef Zorro het volgende:
Maman, wat een kutweer. Bewolkt, wind, te koud om in het zwembad te kruipen.
Gauw terug naar de 30 graag. En die regen mogen ze ook houden. Natte troep.
Pluspunt: Kan ik met een gerust hart voor de TV gaan zitten voor de F1. Al zal dat ook wel tegen gaan vallen. En de Tour heeft vandaag ook zijn rituele flopetappe.quote:
Das waar, ik had hoe dan ook de hele dag binnen gezetenquote:Op zondag 29 juli 2018 12:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pluspunt: Kan ik met een gerust hart voor de TV gaan zitten voor de F1. Al zal dat ook wel tegen gaan vallen. En de Tour heeft vandaag ook zijn rituele flopetappe.
Wat een ellende.
En heb je een cabrio dan (vanwege die paraplu)?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:00 schreef Greys het volgende:
Zo naar de ijssalon.
Paraplu mee in de auto voor de zekerheid (tis een ijssalon verder weg dus nee ik ga niet lopen of fietsen)
Nou snap ik waarom mijn buurjongen op zondag zoveel binnen zitquote:Op zondag 29 juli 2018 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar, ik had hoe dan ook de hele dag binnen gezeten
Echt goud, die nieuwe starttijd.
En zit je dan nog in je korte broek?quote:Op zondag 29 juli 2018 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Airco voor 40m3 koelt woonkamer van 200m3 een graden af... nice
Have funquote:Op zondag 29 juli 2018 13:00 schreef Greys het volgende:
Zo naar de ijssalon.
Paraplu mee in de auto voor de zekerheid (tis een ijssalon verder weg dus nee ik ga niet lopen of fietsen)
afgelopen drie weken meer dan genoeg zon gehadquote:
Jammer dat dit nou net tijdens het weekend moet gebeuren .quote:Op zondag 29 juli 2018 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
afgelopen drie weken meer dan genoeg zon gehad
Ik overdreef.quote:Op zondag 29 juli 2018 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zit je dan nog in je korte broek?
Hier is het overal aangenaam. Zowel buiten als binnen.
Welke regio?quote:
zuid hollandquote:Op zondag 29 juli 2018 13:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Welke regio?
Op Buienradar gaat de regen net náást Nederland.
Ik heb onderhand behoefte aan stortregen en onweer (op voorwaarde dat het niet hier inslaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |