abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180757282
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.

EFTELING MEET
Omdat we hard falen in dates strikken voor de Efteling, willen we een massa date organiseren met het hele dating topic!

Het topic voor de Efteling-meet is R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 60

Datum :? 4 augustus 2018
Wie gaat er mee :?
- Debsterr
- Anneloos
- Faxie
- Dven
- FritsFlits
- Godshand
- Keep_Walking
pi_180757456
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:51 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Nou gefeliciteerd, applausje

Er worden ook mensen met 2 hoofden soms geboren, of mensen met 3 vingers. Uitzonderingen bestaan áltijd, en je kan voor alles een tegenargument haast geven. Appels zijn groen of rood, maar sowieso dat er ooit een paarse appel was ontstaan als outlier.

We moeten niet teveel focussen op die uitzonderingen want dat is niet realistisch. Alles kan, maar blijf met beide voeten toch nuchter op de bodem staan, dat is wat ik liever als advies geef aan iemand die net aan het daten geslagen is,en al verkering neemt bij een 2e date, dan het nog gaan lopen aanmoedigen, en de teleurstelling nog harder aankomt als er 95procent kans is dat het over 2 maanden uit is.

Als er maar 1 plek is waar je hard van wordt en je leert om je geen fuck meer ergens wat van aan te trekken is dat wel daten.

Ik beveel alsnog aan: als je tijd hebt en in een fase zit van: ik wil daten : doe er lekker veel tegelijk. Zo maak je veel nuchterder een beslissing. Dan forceer je niet, je hebt toch genoeg aandacht/ backups, en merk je duidelijk de verschillen wie je nou echt leuker vind.
Als het goed zit heb je die aandacht en back-ups niet nodig.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:07:20 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180757480
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180757504
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef, grote kans dat dit meestal rond 2 maanden dan kapt. Super dat je op je gevoel af gaat en je die klik ervaart.. het punt met gevoel is alleen dat die vrij makkelijk in begin nog kan veranderen, omdat je bewust/onbewust nog meer info eerst over iemand moet opdoen. Je kan dan nog geen conclusies van je gevoel maken. Nog zo onvoorspelbaar als het weer. Ik wist pas na 7 dates dat het niks was, al had ik ervoor kriebels.. en dit vrij vaak gehad, want heb erg vaak getinder date; en dan kan je noggeneens precies verwoorden waarom je gevoel plots weg is, maar 1 iets het heeft tijd nodig! Met sommige mensen start het zo veelbelovend , maar dat zijn doodlopers. Met sommige word je pas later verliefd maar blijft dat gevoel goed en steady. Ik heb zaterdag mijn 3e date btw (gister jongen op date nr 7 gezegd te willen stoppen omdat ik merkte niet verliefd of die spark te ervaren), en ja voor deze knaap wel wat kriebels, maar dat kan net zo goed weer verdwijnen op volgende dates. Ik hoop dat mijn gevoel in ieder geval aanblijft zal leuk zijn! Maar het lot bepaald geheel wat het voor mij in petto heeft!
Ik denk dat het wel een groot verschil maakt of je constant "flitsdate" via Tinder, waar seks centraal staat en waar de meesten het na een paar keer wel hebben gezien en de spanning eraf is, of dat je elkaar op een andere leuke manier ontmoet waarbij het meer om de klik gaat en seks in eerste instantie bijzaak is.

Dat het gevoel goed is en dan snel wegebt ligt meer aan het soort dates, als bij de persoon in kwestie (weet naam even niet meer) alles fijn voelt en optiek en seks niet de enige pure startbasis vormen dan kan dit wel eens het begin van iets heel moois zijn dus succes!

EDIT: als het goed zit en voelt is inderdaad het laatste wat je wil, nog met anderen afspreken of al rekening houden met back ups, wat hierboven wordt gezegd door Madam.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:09:44 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757512
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je weet dat je dat zegt tegen iemand die mannen als een wegwerpartikel ziet. ;) :P

quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:07 schreef Debsterr het volgende:
Hoezo kan ik mobiel geen oud topic meer quoten?! Maarre, ik eindig niet met Faxie denk ik. Sowieso iets met afstand.
België is toch niet zo ver :+
pi_180757523
quote:
Hey dat is mijn zin, over die afstand :{w

Vind een uur overigens wel meevallen.
pi_180757535
quote:
Kon altijd al alleen via 'desktopsite' volgens mij.
pi_180757554
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat je dat zegt tegen iemand die mannen als een wegwerpartikel ziet. ;) :P

[..]

België is toch niet zo ver :+
Ja, dat is ook een beetje mijn punt :P
pi_180757606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Of ik ga donderdag samen met een vriendin eten:
Moet ik dan op alles wat jij in je leven doet zeggen:
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

Ik vind het namelijk wel leuk mannelijke aandacht- net zoals jij weer die vriendin die komt eten ( ook vorm van aandacht, maar ander soort aandacht) leuk vind.

Waarom word hier altijd afkeurend op gereageerd als ik een vorm van aandacht van ander geslacht leuk vind,mensen vallen jou ook niet aan als jij graag sport als backup . Ieder mens doet dingen om niet eenzaam te voelen- of dat een Tinder date of een bezoek bij haar oma is, en natuurlijk omdat het leuk is.

En ja ik vind mannelijk aandacht leuk. Ik heb het niet nodig, maar ik vind het gewoon erg leuk. Net zoals ik het niet nodig heb om iedere week te sporten , maar het wel leuk vind dus wel doe!

Dus madame april vertel wat doe jij morgen? Vriendin of familie zien? Of andere mensen spreken of bellen met je vriendin? Meid die aandacht heb je niet nodig als het goed zit :p wees gelukkig met jezelf.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 00:18:58 ]
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:17:24 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757632
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een beetje mijn punt :P
Ah, ik miste de posticon :D

Maar Faxie is toch ook gewoon een leuke gozer, dat weet hij zelf ook best, alleen is hij gewoon een beetje eigenwijs in dat er geen dates zijn voor hem.
pi_180757655
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ah, ik miste de posticon :D

Maar Faxie is toch ook gewoon een leuke gozer, dat weet hij zelf ook best, alleen is hij gewoon een beetje eigenwijs in dat er geen dates zijn voor hem.
Ik vind mezelf behoorlijk leuk :Y

Helaas lijken de vrouwen het daar niet mee eens te zijn. Dus dan heb je er niet zoveel aan he.
pi_180757666
Ik ga al ;(
pi_180757808
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:15 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten
Madam april als het goed zit heb je die aandacht van je vriendin niet nodig om samen te eten. Of heb je die sport niet nodig.

(de intentie tot) het aangaan van een relatie is, als het goed is, toch totaal iets anders dan afspreken met een vriendin of gaan sporten..slecht voorbeeld 8)7
Geloof me iemand die gelukkig is met een persoon, is toch niet tegelijk op zoek naar amoureuze aandacht van andere mannen en/of vrouwen en alvast een reservebank aan het samenstellen |:(
pi_180757826
quote:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten

Ik vind het namelijk wel leuk mannelijke aandacht- net zoals jij weer die vriendin die komt eten ( ook vorm van aandacht, maar ander soort aandacht) leuk vind.

Waarom word hier altijd afkeurend op gereageerd als ik een vorm van aandacht van ander geslacht leuk vind,mensen vallen jou ook niet aan als jij graag sport als backup . Ieder mens doet dingen om niet eenzaam te voelen- of dat een Tinder date of een bezoek bij haar oma is, en natuurlijk omdat het leuk is.

En ja ik vind mannelijk aandacht leuk. Ik heb het niet nodig, maar ik vind het gewoon erg leuk. Net zoals ik het niet nodig heb om iedere week te sporten , maar het wel leuk vind dus wel doe!

Dus madame april vertel wat doe jij morgen? Vriendin of familie zien? Of andere mensen spreken of bellen met je vriendin? Meid die aandacht heb je niet nodig als het goed zit :p wees gelukkig met jezelf.
Whatever floats your boat :*
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:28:12 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180757839
quote:

[..]

Oké dus als jij zegt:
Ik ga dinsdag sporten

Je stukje tekst gaat echt helemaal nergens over. Niet met elke persoon heb je dezelfde band.

Er wordt afkeurend op gereageerd omdat jij mannen in de waan laat dat er meer in zit terwijl je ze aan het lijntje houdt en hun goedheid gebruikt. En erover praat alsof het een wegwerpartikel is.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vind mezelf behoorlijk leuk :Y

Helaas lijken de vrouwen het daar niet mee eens te zijn. Dus dan heb je er niet zoveel aan he.
Maar je zegt net dat je geen dates hebt, hoe weet je dan of die vrouwen dat vinden? ;)
pi_180757911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:26 schreef Pisica het volgende:

[..]

(de intentie tot) het aangaan van een relatie is, als het goed is, toch totaal iets anders dan afspreken met een vriendin of gaan sporten..slecht voorbeeld 8)7
Geloof me iemand die gelukkig is met een persoon, is toch niet tegelijk op zoek naar amoureuze aandacht van andere mannen en/of vrouwen en alvast een reservebank aan het samenstellen |:(
Ik vind het leuk om met nieuwe verschillende mannen af te spreken omdat ik van spanning en nieuwe verhalen hou. En als ze echt leuk zijn en ik single ben heb ik ook intentie op mogelijke relatie. Ik zie het puur als een hobby. Ik hou bijvoorbeeld weer niet van koken. Het leuke aan het andere geslacht is dat ze weer anders denken, er mogelijke fysieke aantrekking is, ik van flirten hou, etc. Onschuldige hobby. Ieders ding. Zolang je niet over grenzen heengaat. Ik zou zeggen: geniet van het Paradise , het leven. En wees trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt; en van wie je niet houdt: hoef je geen verantwoording aan af te leggen.

Ik snap niet dat mensen er zo probleem mee hebben dat ik gewoon een andere hobby heb dan hunzelf. Waarom zorgen maken over mijn hobbies, als je weet hoe het voelt om gewoon tevreden en gelukkig met je eigen hobby te zijn en je ook zoiets hebt van : boeien , zolang ík zelf het maar leuk vind. Nou denk dan ook zo over anderen met anderen hobbies of je dat begrijpt of niet. Ik zal veel hobbies van jullie ook niet snappen of een stomme eigenschap vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 00:37:48 ]
pi_180757949
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je stukje tekst gaat echt helemaal nergens over. Niet met elke persoon heb je dezelfde band.

Er wordt afkeurend op gereageerd omdat jij mannen in de waan laat dat er meer in zit terwijl je ze aan het lijntje houdt en hun goedheid gebruikt. En erover praat alsof het een wegwerpartikel is.

[..]

Maar je zegt net dat je geen dates hebt, hoe weet je dan of die vrouwen dat vinden? ;)
Omdat ik geen dates heb ;(
pi_180758009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat ik geen dates heb ;(
Misschien wil FenoFena een keer daten? Nieuwe vrouwelijke aanwas zie ik.
pi_180758021
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:32 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik vind het leuk om met nieuwe verschillende mannen af te spreken omdat ik van spanning en nieuwe verhalen hou. En als ze echt leuk zijn en ik single ben heb ik ook intentie op mogelijke relatie. Ik zie het puur als een hobby. Ik hou bijvoorbeeld weer niet van koken. Het leuke aan het andere geslacht is dat ze weer anders denken, er mogelijke fysieke aantrekking is, ik van flirten hou, etc. Onschuldige hobby. Ieders ding. Zolang je niet over grenzen heengaat. Ik zou zeggen: geniet van het Paradise , het leven. En wees trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt; en van wie je niet houdt: hoef je geen verantwoording aan af te leggen.
Hiermee bevestig je dus, zonder het zelf te beseffen, precies mijn punt van mijn eerste post in dit huidige draadje, waarom het ondoordacht is dat je die andere persoon naïef noemt en de relatie gedoemd te mislukken. Die persoon is bezig met 1 persoon tegelijk en niet met tinder hobbyen, dus vergelijk je appels met peren... lees anders nog eens terug...
pi_180758031
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Misschien wil FenoFena een keer daten? Nieuwe vrouwelijke aanwas zie ik.
Zit komende weken al vol- helaas
pi_180758055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:38 schreef Pisica het volgende:

[..]

Hiermee bevestig je dus, zonder het zelf te beseffen, precies mijn punt van mijn eerste post in dit huidige draadje, waarom het ondoordacht is dat je die andere persoon naïef noemt en de relatie gedoemd te mislukken. Die persoon is bezig met 1 persoon tegelijk en niet met tinder hobbyen, dus vergelijk je appels met peren... lees anders nog eens terug...
Wat dan? Dat trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt. Ik kan nog niet van iemand houden na een paar Tinder dates
  vrijdag 27 juli 2018 @ 00:42:44 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180758086
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:40 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Wat dan? Dat trouw en eerlijk aan de mensen van wie je houdt. Ik kan nog niet van iemand houden na een paar Tinder dates
Hoe kan je dat scheiden als je überhaupt niet de waarde inziet van de persoon waar je mee gaat? Je beschouwd het immers als hobby maar beseft niet dat je wellicht met iemands gevoel speelt.
pi_180758186
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:40 schreef FenoFena het volgende:

[..]

quote]1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef, grote kans dat dit meestal rond 2 maanden dan kapt. Super dat je op je gevoel af gaat en je die klik ervaart.. het punt met gevoel is alleen dat die vrij makkelijk in begin nog kan veranderen, omdat je bewust/onbewust nog meer info eerst over iemand moet opdoen. Je kan dan nog geen conclusies van je gevoel maken. Nog zo onvoorspelbaar als het weer. Ik wist pas na 7 dates dat het niks was, al had ik ervoor kriebels.. en dit vrij vaak gehad, want heb erg vaak getinder date; en dan kan je noggeneens precies verwoorden waarom je gevoel plots weg is, maar 1 iets het heeft tijd nodig! Met sommige mensen start het zo veelbelovend , maar dat zijn doodlopers. Met sommige word je pas later verliefd maar blijft dat gevoel goed en steady. Ik heb zaterdag mijn 3e date btw (gister jongen op date nr 7 gezegd te willen stoppen omdat ik merkte niet verliefd of die spark te ervaren), en ja voor deze knaap wel wat kriebels, maar dat kan net zo goed weer verdwijnen op volgende dates. Ik hoop dat mijn gevoel in ieder geval aanblijft zal leuk zijn! Maar het lot bepaald geheel wat het voor mij in petto heeft!
[/quote]

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:09 schreef Pisica het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een groot verschil maakt of je constant "flitsdate" via Tinder, waar seks centraal staat en waar de meesten het na een paar keer wel hebben gezien en de spanning eraf is, of dat je elkaar op een andere leuke manier ontmoet waarbij het meer om de klik gaat en seks in eerste instantie bijzaak is.

Dat het gevoel goed is en dan snel wegebt ligt meer aan het soort dates, als bij de persoon in kwestie (weet naam even niet meer) alles fijn voelt en optiek en seks niet de enige pure startbasis vormen dan kan dit wel eens het begin van iets heel moois zijn dus succes!

EDIT: als het goed zit en voelt is inderdaad het laatste wat je wil, nog met anderen afspreken of al rekening houden met back ups, wat hierboven wordt gezegd door Madam.
Vooruit dan, omdat het blijkbaar nogal ingewikkeld lijkt: je zet iemand weg als naïef en grote kans op mislukken, wat je dan baseert op jouw manier van daten wat totaal iets anders is dan wat die persoon doet (en wat je dus net zelf ook toegeeft ), kwartje gevallen?

Die Tinder dates gaan toch voor 90% hetzelfde als je het op jouw manier doet, je klikt op een knappe jongen, die zegt wat lieve dingen en dat je mooi bent, vervolgens knalt ie je een keer of 3-5 vol en daarna is de lol er vanaf en is het houdoe en bedankt. Terwijl de persoon waar jij op reageerde gewoon vanaf het begin de intentie heeft om een leuke normale relatie op te bouwen

[ Bericht 5% gewijzigd door Pisica op 27-07-2018 00:56:03 ]
pi_180758264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:49 schreef Pisica het volgende:

[..]

quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

[..]

Vooruit dan, omdat het blijkbaar nogal ingewikkeld lijkt: je zet iemand weg als naïef en grote kans op mislukken, wat je dan baseert op jouw manier van daten wat totaal iets anders is dan wat die persoon doet (en wat je dus net zelf ook toegeeft ), kwartje gevallen?
[/quote]

Als je kunt rekenen, reken er maar niet op en als je kunt schrijven, schrijf het dan maar op je buik. :')
pi_180759842
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:18 schreef FritsFlits het volgende:
Net nog even berichtje gestuurd en nogmaals gezegd dat ik het gezellig vond :) inmiddels hadden we moeite om afscheid te nemen op Whatsapp ;)
Super vet!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:13:08 #26
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180761092
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 22:56 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Naïef... wellicht, maar om eerlijk te zijn boeit dat ons niet. Soms kun je beter er vol voor gaan, met het risico van crash & burn.
Ik heb dit 1x eerder gehad, dat ik meteen zo'n goed gevoel had bij iemand. Dat heeft 11 jaar geduurd..., maar natuurlijk geen enkele garantie dat het nu ook lang houdbaar is.

Meestal weet ik (bewust of onbewust) na date 1 al dat het niks wordt, zelfs wanneer zo'n meid 'potentie' heeft. Vaak date ik nog door tegen beter weten in de hoop dat het leuker wordt of mijn twijfels weggenomen worden.
pi_180761570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:13 schreef escalatie het volgende:

[..]

Naïef... wellicht, maar om eerlijk te zijn boeit dat ons niet. Soms kun je beter er vol voor gaan, met het risico van crash & burn.
Ik heb dit 1x eerder gehad, dat ik meteen zo'n goed gevoel had bij iemand. Dat heeft 11 jaar geduurd..., maar natuurlijk geen enkele garantie dat het nu ook lang houdbaar is.

Meestal weet ik (bewust of onbewust) na date 1 al dat het niks wordt, zelfs wanneer zo'n meid 'potentie' heeft. Vaak date ik nog door tegen beter weten in de hoop dat het leuker wordt of mijn twijfels weggenomen worden.
Inderdaad. Gewoon all in en zien waar het schip strandt.

Er is niet zoiets als een magische manier om succesvol te daten. Het is de combinatie die dingen bepaalt. Ben zelf ook niet snel met er een label op plakken. Sterker nog, die van nu is daar heel traag mee en ik vind het helemaal best, voor mijn part komt er nooit een label op. Als het niet meer leuk genoeg is moet je wegwezen. En zeker niet onnodig lang blijven vanwege een labeltje... Maar als de ander gelukkig wordt van een label, ook goed.

Herken overigens wel haar ‘niet nerveus zijn voor daten’. Ik heb dat ook. Misschien ook wel omdat er altijd wel een ander voorhanden is om mee op te starten. Voordeel van de huidige tijd. Helpt je wel om heel kritisch te zijn.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:59:38 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180761612
Gister is m'n oud date langs geweest. Was toch wel erg gezellig weer. Hij blijft een zwak van me, maar zit geen toekomst in.
pi_180761626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Gister is m'n oud date langs geweest. Was toch wel erg gezellig weer. Hij blijft een zwak van me, maar zit geen toekomst in.
Ook met ‘geen toekomst’ kan het een tijdje erg leuk zijn. ;)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:14:40 #30
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180761764
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon all in en zien waar het schip strandt.

Er is niet zoiets als een magische manier om succesvol te daten. Het is de combinatie die dingen bepaalt. Ben zelf ook niet snel met er een label op plakken. Sterker nog, die van nu is daar heel traag mee en ik vind het helemaal best, voor mijn part komt er nooit een label op. Als het niet meer leuk genoeg is moet je wegwezen. En zeker niet onnodig lang blijven vanwege een labeltje... Maar als de ander gelukkig wordt van een label, ook goed.

Herken overigens wel haar ‘niet nerveus zijn voor daten’. Ik heb dat ook. Misschien ook wel omdat er altijd wel een ander voorhanden is om mee op te starten. Voordeel van de huidige tijd. Helpt je wel om heel kritisch te zijn.
Het is nu inderdaad nog een label. Twee jaar terug een meid nog "3 maanden gedate". Ik bleef er wel elk weekend slapen. Verder nooit iets uitgesproken over wat we waren.

Ik ben ook meestal niet zenuwachtig voor een 1e date. Gezonde spanning hooguit. Ik ga ook vaak de date in met de instelling van "ik zie wel en maak er een gezellige dag/avond van".Tenzij ik degene heel leuk vind. Bij deze was ik echt 2 dagen heel zenuwachtig. Maar na onze begroeting was dat ook meteen weg en voelde het vertrouwd.
pi_180761829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:14 schreef escalatie het volgende:

[..]

Het is nu inderdaad nog een label. Twee jaar terug een meid nog "3 maanden gedate". Ik bleef er wel elk weekend slapen. Verder nooit iets uitgesproken over wat we waren.

Ik ben ook meestal niet zenuwachtig voor een 1e date. Gezonde spanning hooguit. Ik ga ook vaak de date in met de instelling van "ik zie wel en maak er een gezellige dag/avond van".Tenzij ik degene heel leuk vind. Bij deze was ik echt 2 dagen heel zenuwachtig. Maar na onze begroeting was dat ook meteen weg en voelde het vertrouwd.
Ik vind dat echt fijn, geen label. Misschien ben ik raar (ok, dat ben ik eigenlijk wel), maar ik heb liever dat iemand van mij wegloopt dan met tegenzin blijft. Ik heb veel meer moeite met zelf weglopen. Maar ja, ook dat moet vaak.
pi_180761873
Ik heb wel sterk het vermoeden dat het casual 'wij plakken geen labels want wij zijn zo enorm vrij samen' maar één kant op werkt. Het lijkt erop dat mannen hier iets beter mee om kunnen gaan dan vrouwen. Ik heb zelfs het vermoeden dat het een soort aangeleerd gedrag is om 'tegenwicht' te geven aan mannen en vooral het beeld van 'vrouwelijke zelfstandigheid' staande te houden.

Zelfs de meest vrijgevochten vrouw met 100 parallelle scharrels op de backburner ging vroeg of laat op tilt omdat uiteindelijk bleek dat ik er toch echt geen labeltje (meer) op ging plakken. Dit terwijl zij voorheen beweerde daar geen behoefte aan te hebben. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw en blijken ze wel alle aandacht en liefde voor zichzelf te willen.

Met andere woorden, het word je uiteindelijk alsnog kwalijk genomen dat 'je niet volledig voor haar gaat'. Ondanks dat de afspraak anders was. Heel ironisch want over het algemeen blijkt juist deze vrijgevochtenheid voor mij reden om niet verder te gaan. Als kerel kan je er moeilijk tegenwicht aan geven en trek je (uiteindelijk) vaak aan het kortste eind.

Daarbij plak ik geen labels. Ik knoop strikjes. Om snuitjes en met glitters. Heel veel glitters.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 09:29:33 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180761930
Het hele geen label of liever verkering dan een relatie, komt steeds vaker voor. Men wil zich niet zo snel meer binden, want eng ofzo.
pi_180761935
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:24 schreef Stratotanker het volgende:
Ik heb wel sterk het vermoeden dat het casual 'wij plakken geen labels want wij zijn zo enorm vrij samen' maar één kant op werkt. Het lijkt erop dat mannen hier iets beter mee om kunnen gaan dan vrouwen. Ik heb zelfs het vermoeden dat het een soort aangeleerd gedrag is om 'tegenwicht' te geven aan mannen en vooral het beeld van 'vrouwelijke zelfstandigheid' staande te houden.

Zelfs de meest vrijgevochten vrouw met 100 parallelle scharrels op de backburner ging vroeg of laat op tilt omdat uiteindelijk bleek dat ik er toch echt geen labeltje (meer) op ging plakken. Dit terwijl zij voorheen beweerde daar geen behoefte aan te hebben. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw en blijken ze wel alle aandacht en liefde voor zichzelf te willen.

Met andere woorden, het word je uiteindelijk alsnog kwalijk genomen dat 'je niet volledig voor haar gaat'. Ondanks dat de afspraak anders was. Heel ironisch want over het algemeen blijkt juist deze vrijgevochtenheid voor mij reden om niet verder te gaan. Als kerel kan je er moeilijk tegenwicht aan geven en trek je (uiteindelijk) vaak aan het kortste eind.

Daarbij plak ik geen labels. Ik knoop strikjes. Om snuitjes en met glitters. Heel veel glitters.
Ja, nou... die van nu is gewoon totaal anders dan ik gewend ben. Heeft ook veel met haar verleden te maken. Die is doodsbenauwd voor nog meer pijn. Ik probeer haar zover te krijgen dat ze pijn gaat omarmen, want anders gaat het toch een keer ergens mis.

In die zin zou een label haar waarschijnlijk juist enorm kunnen helpen, omdat ze dan kan ontspannen. Maar als ze nu een labeltje zou zien zou ze denk ik van schrik al gaan rennen.

Work in progress. Voorlopig omarm ik de pijn maar.
pi_180761947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:29 schreef Cue_ het volgende:
Het hele geen label of liever verkering dan een relatie, komt steeds vaker voor. Men wil zich niet zo snel meer binden, want eng ofzo.
Angst voor pijn inderdaad. Maar uiteindelijk, als je niet all in gaat kies je voor zekerheid als het gaat om pijn. ;)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:11:10 #36
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180762593
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2018 21:34 schreef FritsFlits het volgende:
Leuke avond gehad *O* om 17u afgesproken. Uiteindelijk rond 21u afscheid genomen. Lekker gedronken en uiteindelijk gegeten :) Ze is een hele lieve leuke mooie vrouw. Ivm drukke agenda’s en vakantie kunnen we pas over twee weken weer afspreken, wat we allebei graag willen ;)
Aaaah klinkt goed O+ *O*!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:31:15 #37
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180763022
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Angst voor pijn inderdaad. Maar uiteindelijk, als je niet all in gaat kies je voor zekerheid als het gaat om pijn. ;)
Ik denk eerder angst voor verantwoordelijkheid. Pijn misschien ook, maar een label verandert als het goed is weinig aan je gevoel.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:32:44 #38
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180763061
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:31 schreef escalatie het volgende:

[..]

Ik denk eerder angst voor verantwoordelijkheid. Pijn misschien ook, maar een label verandert als het goed is weinig aan je gevoel.
Met die verantwoordelijkheid komt meer risico op pijn misschien? Als het iets officieels is, moet je het eventueel ook officieel eindigen...
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:35:35 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180763126
Dus gisteravond wat kaarten en bier drinken in het park met m'n vrienden. Stuurt ze toch een berichtje of ik zin heb om langs te komen. Dat was rond.. 22:30. Uiteindelijk weer tot 03:00 bij haar op het dakterras gezeten. Toen ik wegging (haar oma was aan het reizen en bleef die avond bij haar slapen dus nog een drankje bij haar zat er niet in) zij met de lift naar haar verdieping en ik met de trap naar beneden. Kom beneden aan, hoor ook de liftdeur open gaan. Zij komt er uit, komt naar me toe, kust me, glimlacht en verdwijnt weer in de lift die direct terug naar boven gaat :o

wtf
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180763197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:31 schreef escalatie het volgende:

[..]

Dat is rationeel gedacht. Maar goed, ik denk nu misschien vanuit mijn situatie nu en ik krijg terug dat ze ‘uit zelfbescherming’ het label niet wil. En dat heb ik dan vertaald naar angst voor pijn, al is dat dan ook wel duidelijk wat ze bedoelt uit alle andere gesprekken die we hebben gehad.

Persoonlijk denk ik dat een label helemaal niets verandert. Alleen als je het label waarde geeft, maar die waarde haal ik vooral uit hoe mensen doen. Niet uit wat ze zeggen. Al is dat voor veel mensen juist wel heel belangrijk. En voor hen verandert er dus waarschijnlijk heel veel door dat labeltje.
pi_180763230
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Met die verantwoordelijkheid komt meer risico op pijn misschien? Als het iets officieels is, moet je het eventueel ook officieel eindigen...
Ook ja. Maar het einde doet misschien wel meer pijn als het niet officieel eindigt, maar offcieel nooit iets is geweest.

Pijn hoort bij daten. Net als genot. En je kan het verdoven hoor, maar dan verdoof je ook het genot. Zonde.
pi_180763292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:35 schreef Dven het volgende:
Dus gisteravond wat kaarten en bier drinken in het park met m'n vrienden. Stuurt ze toch een berichtje of ik zin heb om langs te komen. Dat was rond.. 22:30. Uiteindelijk weer tot 03:00 bij haar op het dakterras gezeten. Toen ik wegging (haar oma was aan het reizen en bleef die avond bij haar slapen dus nog een drankje bij haar zat er niet in) zij met de lift naar haar verdieping en ik met de trap naar beneden. Kom beneden aan, hoor ook de liftdeur open gaan. Zij komt er uit, komt naar me toe, kust me, glimlacht en verdwijnt weer in de lift die direct terug naar boven gaat :o

wtf
Traantje weggepinkt hier. :'(

Zo romantisch. O+
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:51:30 #43
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180763475
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Speelt zeker mee, maar ik denk toch dat de angst voor verantwoordelijkheid verder gaat dan angst voor pijn bij het "mislukken". Ik hoor het genoeg kerels zeggen: "ik heb geen zin die verantwoordelijkheid" en zelden: "Ik ben bang dat ik gekwetst word als het uit gaat". :P
  vrijdag 27 juli 2018 @ 10:56:28 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180763549
quote:

wtf
Klinkt bekant als een filmscript man :D!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:00:21 #45
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_180763627
quote:

wtf
8-)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:00:53 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180763639
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 10:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Klinkt bekant als een filmscript man :D!
Bekant, ja toch nie dan :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:03:20 #47
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180763680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Bekant, ja toch nie dan :D
Brabants, Rotterdams, ik kan het allemaal 8-).
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:14:00 #48
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180763895
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 00:32 schreef FenoFena het volgende:

[..]

Ik snap niet dat mensen er zo probleem mee hebben dat ik gewoon een andere hobby heb dan hunzelf. Waarom zorgen maken over mijn hobbies, als je weet hoe het voelt om gewoon tevreden en gelukkig met je eigen hobby te zijn en je ook zoiets hebt van : boeien , zolang ík zelf het maar leuk vind. Nou denk dan ook zo over anderen met anderen hobbies of je dat begrijpt of niet. Ik zal veel hobbies van jullie ook niet snappen of een stomme eigenschap vinden.
Ergo: je maakt graag een ritje in de piemelcarroussel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:15:04 #49
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180763923
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Brabants, Rotterdams, ik kan het allemaal 8-).
Fijn talentje ben je hoor :9
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:19:33 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180764014
Dven is nog steeds een dateGOD _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:37:32 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180764367
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Dven is nog steeds een dateGOD _O_
Zij is een goede vriendin van een scharrel van mij, scharrel heeft haar ooit eens op m'n telefoon gebeld. Was met scharrel op een verjaardag van een vriend en zij kwam ook langs. Samen op het terras gesproken over sterren en weet ik veel wat. Ze intrigeert me dus heb haar de dag nadien een smsje gestuurd dat ik haar tof vind en ze best nog wel eens langs scharrel mag komen als ik er ook ben. Drie minuten later smsje terug : "Ik wil jou graag zien. Als je straks iets wil doen, bel me". Zo gezegd zo ge-digi-daan :9
  vrijdag 27 juli 2018 @ 11:41:52 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180764451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Fijn talentje ben je hoor :9
Pas maar op, straks krijgen we straf van Samzz voor slowchat ;(.
pi_180764596
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ergo: je maakt graag een ritje in de piemelcarroussel.
Daar is niets mis mee, toch?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:05:32 #54
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180764905
Is het ook niet dat bij een labeltje verplichte dingen bij komen? Als je alleen maar date, hoef je niet bij schoonmoeder op de koffie, kennis te maken met alle vrienden/vriendinnen en meer van dat soort dingen.

Al zal het "officieel uit elkaar gaan" ook zwaar wegen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_180765088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:
Is het ook niet dat bij een labeltje verplichte dingen bij komen? Als je alleen maar date, hoef je niet bij schoonmoeder op de koffie, kennis te maken met alle vrienden/vriendinnen en meer van dat soort dingen.

Hier heb je een punt. Extra reden waarom dat labeltje van mij niet zo vroeg hoeft. ;)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:17:22 #56
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180765144
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hier heb je een punt. Extra reden waarom dat labeltje van mij niet zo vroeg hoeft. ;)
Volgens mij 1 van de redenen waarom die labeltjes vooral voor mannen niet zo hoeft :P
pi_180765210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:17 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Volgens mij 1 van de redenen waarom die labeltjes vooral voor mannen niet zo hoeft :P
*Pleit schuldig*
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:34:19 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180765469
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee, toch?
Nee. Maar zeg dat dan ipv van een heel betoog te houden.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:35:00 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180765486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 11:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Zij is een goede vriendin van een scharrel van mij, scharrel heeft haar ooit eens op m'n telefoon gebeld. Was met scharrel op een verjaardag van een vriend en zij kwam ook langs. Samen op het terras gesproken over sterren en weet ik veel wat. Ze intrigeert me dus heb haar de dag nadien een smsje gestuurd dat ik haar tof vind en ze best nog wel eens langs scharrel mag komen als ik er ook ben. Drie minuten later smsje terug : "Ik wil jou graag zien. Als je straks iets wil doen, bel me". Zo gezegd zo ge-digi-daan :9
Lekker bezig. Had ook niet anders verwacht.
pi_180765589
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:34 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee. Maar zeg dat dan ipv van een heel betoog te houden.
Nou, dat snap ik wel een beetje. Vrouwen houden van seks, net als mannen, maar de maatschappij doet er bij vrouwen wel wat krampachtiger over.

En die verpreutsing van tegenwoordig helpt niet. Of een boefje die meteen gaat lullen over kechies.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:42:32 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180765649
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Lekker bezig. Had ook niet anders verwacht.
Scharrel is trouwens boos nu. Ze had het wel juist voorspeld. Had tegen haar vriendin al gezegd dat ik haar waarschijnlijk wel zou zien zitten :')
pi_180765722
quote:

wtf
Best story ever
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:50:20 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180765823
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Best story ever
Nee, dan zou ze me mee de lift in hebben getrokken :@
pi_180765872
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, dan zou ze me mee de lift in hebben getrokken :@
Nee dan blijft niks meer spannends over. Nu is het beetje mysterieus to be continued
  vrijdag 27 juli 2018 @ 12:53:14 #65
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180765884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:05 schreef TaMieke het volgende:

Op een gegeven moment als je het geen labeltje geeft dan lijkt het mij dat je ergens tussen wal en schip blijft hangen. Dat is ook geen prettig iets weet ik uit ervaring.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:01:23 #66
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180766026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:42 schreef Dven het volgende:

[..]

Scharrel is trouwens boos nu. Ze had het wel juist voorspeld. Had tegen haar vriendin al gezegd dat ik haar waarschijnlijk wel zou zien zitten :')
Waarom is ze boos dan, als ze het zelf heeft aan zien komen?

Al kan ik me wel een voorstelling maken van het waarom... :+
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:18:26 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180766356
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee dan blijft niks meer spannends over. Nu is het beetje mysterieus to be continued
Ik ben niet zo van de 600 pagina lange romans _O-
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:18:52 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180766367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:01 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Waarom is ze boos dan, als ze het zelf heeft aan zien komen?

Al kan ik me wel een voorstelling maken van het waarom... :+
Omdat scharrel uiteindelijk iets meer bleek te willen dan ik wilde ;(
pi_180766537
Pffft ik moet iemand afwijzen.. help
-
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:28:19 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180766627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:25 schreef Anneloos het volgende:
"Hallon, wordt hem niet, toedeledokieee"
pi_180766673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat vind ik echt niet lief! :{ :{ ik ben er zo slecht in!
-
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:29:26 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180766680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Afsluiten met toedels, een nog beter moodkiller weet ik uit ervaring _O-.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:30:27 #73
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180766714
quote:
Gewoon eerlijk zeggen of schrijven dat het ‘m niet wordt voor jou. Veel succes wensen en dan groetjes. Kort, duidelijk en geen andere interpretatie mogelijk.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_180766830
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:29 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zeggen dat je niet het idee hebt dat er wat potentieels in zit.
Wat wou je dan doen?
Aan het lijntje gaan houden? Doodbloeden? Dat is ook niet lief.
Grow some balls woman!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 13:35:15 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180766851
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 13:29 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja uhh je bent geen goed doel ofzo :D
pi_180767209
quote:
Altijd kut. Afhankelijk van de voorgeschiedenis in person, of even bellen.

Als ik met haar naar bed geweest ben vind ik in person wel zo netjes. Zo niet is bellen voldoende.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 14:15:01 #77
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180767887
quote:
Zorg dat je eerlijk bent, dat is het belangrijkste. En draai er niet teveel omheen anders wordt het te ingewikkeld.
pi_180769525
Pfff het is eruit.. nu nog zijn reactie afwachten..
-
pi_180769542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 15:21 schreef Anneloos het volgende:
Pfff het is eruit.. nu nog zijn reactie afwachten..
wat heb je gestuurd?
pi_180771975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

wat heb je gestuurd?
Iets in de trant van: ik heb het erg gezellig gehad, gevoel is er niet enz
-
pi_180772066
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Das toch prima?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 16:55:28 #82
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180772117
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Prima toch. Weet hij tenminste waar hij aan toe is. Zo’n bericht is niet leuk, maar vind het persoonlijk wel fijn als iemand dat eerlijk zegt zodat er geen twijfels blijven en je het kan afsluiten
pi_180772196
quote:
'Je bent als een broer voor me'
pi_180772240
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:55 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Prima toch. Weet hij tenminste waar hij aan toe is. Zo’n bericht is niet leuk, maar vind het persoonlijk wel fijn als iemand dat eerlijk zegt zodat er geen twijfels blijven en je het kan afsluiten
Jij je date nog gesproken?
  vrijdag 27 juli 2018 @ 18:49:58 #85
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180774366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij je date nog gesproken?
Nee, maar we wisten dat we allebei vandaag een drukke dag hadden. Sowieso schreven we alleen als we tijd hadden en denk doordat we allebei dat geduld toonden, we het ook fijn vonden om af te spreken. 1x zat er zelfs twee dagen tussen of zo maar daarna was het weer erg leuk :)

Morgen gaat ze een weekendje weg en volgende week kan ze ‘s avonds helaas niet. Ik ga volgende week vrijdag weg voor 4 dagen. Ik denk erover na om haar morgen een fijn weekend te wensen en aan te geven dat ik ondertussen ga brainstormen wat we gaan doen over twee weken. Concrete datum hebben we niet, daarom wil ik op die manier een nieuwe afspraak warm houden. Sowieso van mijn kant :)

Vind het spannend, ben enthousiast maar ook beetje onzeker tegelijkertijd ;) De balans van wanneer schrijven en ruimte geven vind ik lastig en omdat ik enthousiast ben had ik haar zo deze ochtend weer een berichtje kunnen sturen, maar wil haar en mezelf ruimte gunnen :) We vinden het allebei fijn om ons eigen ding te kunnen blijven doen.
pi_180774717
hmm.. jongen nam het goed op dus dat is mooi afgesloten! (Uit vorige posts)

Vandaag erg leuk contact gehad met een jongen die ik had geliked op tinder die in een vriendengroep zit van een vriendin van mij.. vraagt hij wat ik doe.. geef ik aan op date te gaan.. is hij gelijk butthurt..

Hoe pakken jullie dit aan? Praten jullie hier eerlijk over met dates of vertellen jullie dit niet?
-
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:22:32 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180774758
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:18 schreef Anneloos het volgende:

Vandaag erg leuk contact gehad met een jongen die ik had geliked op tinder die in een vriendengroep zit van een vriendin van mij.. vraagt hij wat ik doe.. geef ik aan op date te gaan.. is hij gelijk butthurt..

Hoe pakken jullie dit aan? Praten jullie hier eerlijk over met dates of vertellen jullie dit niet?
Ik zou eerlijk antwoord geven ja, als je dat niet kan handelen ben je sowieso een flapdrol :’).
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:28:07 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180774808
quote:

Ik denk dat het wel belangrijk is dat je gewoon moet kunnen zeggen dat je dates hebt ja. Dat het wellicht niet altijd leuk is dat kan, maar hij had het ook als inkopper kunnen gebruiken om jou dan weer te vragen bijvoorbeeld :s)
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:30:21 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180774830
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel belangrijk is dat je gewoon moet kunnen zeggen dat je dates hebt ja. Dat het wellicht niet altijd leuk is dat kan, maar hij had het ook als inkopper kunnen gebruiken om jou dan weer te vragen bijvoorbeeld :s)
Ha, dat inderdaad ook nog eens. Iets als “ik weet zeker dat ik je een leukere date kan bezorgen!”
pi_180774854
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja, precies.. moet kunnen toch! Dacht ik dus ook
-
pi_180774860
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik zou eerlijk antwoord geven ja, als je dat niet kan handelen ben je sowieso een flapdrol :’).
Echt hé :{ |:(
-
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:37:24 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180774911
Zo, opgeruimd. Dat 't weer leuk kan he.

[ Bericht 69% gewijzigd door Samzz op 27-07-2018 19:45:32 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_180775024
quote:

Ik ben er volledig eerlijk over. Kun je dat niet handelen, prima. Next.

Zo heb ik standaard een wachtrij. Waar sommigen na verloop van tijd uit afhaken. Maar dat snap ik ook wel weer.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:50:45 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180775055
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ha, dat inderdaad ook nog eens. Iets als “ik weet zeker dat ik je een leukere date kan bezorgen!”
Bijvoorbeeld :P anders is de toon meteen zo serieus.
Lijkt mij dat zoiets ook meer gewaardeerd wordt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, precies.. moet kunnen toch! Dacht ik dus ook
Maar jullie kennen elkaar niet al langer van die vriendengroep?
pi_180775060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:37 schreef Samzz het volgende:
Zo, opgeruimd. Dat 't weer leuk kan he.
we doen ons best, maar de hitte slaat toe :@
  vrijdag 27 juli 2018 @ 19:51:40 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180775067
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:51 schreef Drug het volgende:

[..]

we doen ons best, maar de hitte slaat toe :@
Steek je hoofd dan in de koelkast of zo. Werkt. I've tried.
  vrijdag 27 juli 2018 @ 20:00:01 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180775197
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben er volledig eerlijk over. Kun je dat niet handelen, prima. Next.

Zo heb ik standaard een wachtrij. Waar sommigen na verloop van tijd uit afhaken. Maar dat snap ik ook wel weer.
Een wachtrij? Om met jou te kunnen daten? Nice.
pi_180775268
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een wachtrij? Om met jou te kunnen daten? Nice.
Nou ja, feitelijk wel... :)

Ik zal niet de enige zijn lijkt me.
pi_180775307
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, feitelijk wel... :)

Ik zal niet de enige zijn lijkt me.
maar wat is het punt er van? Je date toch om er mee te kunnen stoppen zeg maar? Er vanuit gaande dat degene met wie je gaat leuk is en zo. Toch niet met het het idee 'beter heb ik wat achter de hand' en dan heeft nieuwe contacten leggen op een zeker punt toch ook geen zin meer?

Of date je voor de sport zeg maar?
pi_180775450
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:07 schreef Allures het volgende:

[..]

maar wat is het punt er van? Je date toch om er mee te kunnen stoppen zeg maar? Er vanuit gaande dat degene met wie je gaat leuk is en zo. Toch niet met het het idee 'beter heb ik wat achter de hand' en dan heeft nieuwe contacten leggen op een zeker punt toch ook geen zin meer?

Of date je voor de sport zeg maar?
Nee, maar nu duurt het wat langer. Soms is het ook na korte tijd klaar. Dan is het toch handig om
meteen met een ander af te kunnen spreken? Hoeft niet meteen dezelfde dag, maar ik zit wel graag binnen een week weer in het zadel zegmaar.

Zoveel tijd hebben we niet.
pi_180775789
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar jullie kennen elkaar niet al langer van die vriendengroep?
:D

Nee, wel een aantal keren gezien maar dat is het dan ook wel
-
pi_180776887
Gaan er vanavond nog mensen met hun date naar de bloedmaan kijken? Dat is wel het toppunt van romantiek!
  vrijdag 27 juli 2018 @ 21:45:57 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180776935
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:39 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, wel een aantal keren gezien maar dat is het dan ook wel
Vroeg het vanwege het wellicht hebben van een crush.
pi_180779973
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:43 schreef Toto69 het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen met hun date naar de bloedmaan kijken? Dat is wel het toppunt van romantiek!
Nou dat was het plan met mijn date vanavond.. alleen kon ik hem nergens vinden
-
pi_180779989
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vroeg het vanwege het wellicht hebben van een crush.
Nouja ik vond hem altijd al een leuke lieve jongen om te zien..
-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:20:06 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180782016
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 21:43 schreef Toto69 het volgende:
Welke date?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:23:58 #107
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180782095
Woont A-J in eindje?! Zag net meisje die net zo sexy was
  zaterdag 28 juli 2018 @ 02:43:15 #108
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180783371
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 01:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welke date?
Even iets compleet randoms, maar ben jij die Deborah waar je website het over heeft?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 28 juli 2018 @ 04:34:24 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180783866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 02:43 schreef twiFight het volgende:

[..]

Even iets compleet randoms, maar ben jij die Deborah waar je website het over heeft?
Dunno
pi_180784652
Mijn date gisteravond toch nog gezien, stond niet op planning :-)
Ik denk dat we elkaar leuker en leuker gaan vinden
pi_180784723
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 08:43 schreef snoesje45 het volgende:
Mijn date gisteravond toch nog gezien, stond niet op planning :-)
Ik denk dat we elkaar leuker en leuker gaan vinden
Altijd leuk, onverwacht de nacht met elkaar delen. ;)
pi_180784775
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 08:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Altijd leuk, onverwacht de nacht met elkaar delen. ;)
Het was meer de avond, maar was prima onverwacht avondje hoor. Vanavond film kijken.
pi_180787059
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 00:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nou dat was het plan met mijn date vanavond.. alleen kon ik hem nergens vinden
Jammer, was het wel een leuke date?
pi_180787146
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jammer, was het wel een leuke date?
Ja hoor!
-
pi_180787154
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:17 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja hoor!
I'm lost :P

Je zei dat je hem nergens kon vinden?
pi_180787198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze kon de maan niet vinden.

Date jij eigenlijk nog met die ene jongen waarmee er zo weinig fysiek contact was?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2018 11:21:40 ]
pi_180787205
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Ze kon de maan niet vinden.

Date jij eigenlijk nog met die ene jongen waarmee er zo weinig fysiek contact was?
Ja maar hij zit nu al 2 weken in Italie. Komt over ruim een week terug.

Ik begreep dat ze hem niet kon vinden :')
  zaterdag 28 juli 2018 @ 11:22:52 #118
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180787214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe krijg je het sowieso voor elkaar om iemand niet te kunnen vinden? :P

Oh, ik ben een beetje blond denk ik, ik zie het al _O-
pi_180787390
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hij zit nu al 2 weken in Italie. Komt over ruim een week terug.

Ik begreep dat ze hem niet kon vinden :')
Zo las ik het eerst ook hoor. Ligt niet (alleen) aan jou dus. ;)
pi_180788108
Oeps i snap dat dat zo over kon komen, maar het ging dus over de maan :@
-
pi_180788863
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 12:23 schreef Anneloos het volgende:
Oeps i snap dat dat zo over kon komen, maar het ging dus over de maan :@
Komt er een vervolg date?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:48:15 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180789600
Eindelijk eens een match met neptetten. Dit MOET een succes worden anders vergeef ik het mijzelf nooit meer.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:52:52 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180789682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:48 schreef Dven het volgende:
Eindelijk eens een match met neptetten. Dit MOET een succes worden anders vergeef ik het mijzelf nooit meer.
Iets wat op je bucketlist staat? :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:53:50 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180789705
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Iets wat op je bucketlist staat? :P
100% zeker ja. Net als gewoon forse tetten trouwens. Maar op de één of andere manier rust daar een vloek op ofzo. Vrouwen met grote borsten moeten mij niet.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 13:59:50 #125
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180789814
quote:
_O- :’)

Ik heb morgen een date :@ we gaan samen ijs eten :9~
pi_180789820
quote:
Altijd leuk. Goede grip. ;)
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:03:18 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180789876
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:59 schreef TaMieke het volgende:

[..]

_O- :’)

Ik heb morgen een date :@ we gaan samen ijs eten :9~
Ja begint een fixatie te worden. Nog nooit in m'n leven met een vrouw met grote borsten geweest. Ik zou er bijna voor naar de hoeren gaan _O-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:03:31 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180789880
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Altijd leuk. Goede grip. ;)
Ik heb geen idee :'(
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:07:56 #129
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180789964
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

100% zeker ja. Net als gewoon forse tetten trouwens. Maar op de één of andere manier rust daar een vloek op ofzo. Vrouwen met grote borsten moeten mij niet.
Voor zoiets als een bucketlist is het zeker leuk ja. :7

Nep heb ik niets mee, ik vind het vaak zonde van de vrouw omdat het het net niet is en je het ziet.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:10:24 #130
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180790005
Mannen _O-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:13:07 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180790046
Ja wat, dan hadden ze ons die dingen gewoon moeten geven :D
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:13:42 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180790055
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nep heb ik niets mee, ik vind het vaak zonde van de vrouw omdat het het net niet is en je het ziet.
Bucketlist is zo groot die ga ik nooit afgewerkt krijgen denk ik :'( Zeker de vrouw zonder ledematen niet :@ :D
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:34:47 #133
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180790444
Heb je iets aan één neptiet Dven? Er loopt nog ergens iemand rond die er 2 heeft; waarvan de linker van mij is. Bij deze heb je mijn toestemming.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 14:37:16 #134
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180790504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Heb je iets aan één neptiet Dven? Er loopt nog ergens iemand rond die er 2 heeft; waarvan de linker van mij is. Bij deze heb je mijn toestemming.
Alleen als ze melk geeft en we samen kunnen uieren :(
pi_180790507
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het leukste is puur natuur, groot en bestand tegen zwaartekracht. Maar dan heb je het over 16 jarigen. Gelukkig tijdig af kunnen strepen.

Puur natuur en bestand tegen zwaartekracht is met het klimmen van de leeftijd steeds zeldzamer.

Chirurgisch verbeterd staat bij mij boven ‘puur natuur, maar (ik zoek hier een respectvolle manier om ‘over de datum’ te zeggen en die is er niet, sorry)’.

Onder de streep gaat het toch om het totaalpakket. Het moet ook allemaal bij elkaar passen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:00:34 #136
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180791234
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Bucketlist is zo groot die ga ik nooit afgewerkt krijgen denk ik :'( Zeker de vrouw zonder ledematen niet :@ :D

Dan lijkt mij dat eerste iets haalbaarder ja. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het leukste is puur natuur, groot en bestand tegen zwaartekracht. Maar dan heb je het over 16 jarigen. Gelukkig tijdig af kunnen strepen.

Puur natuur en bestand tegen zwaartekracht is met het klimmen van de leeftijd steeds zeldzamer.

Chirurgisch verbeterd staat bij mij boven ‘puur natuur, maar (ik zoek hier een respectvolle manier om ‘over de datum’ te zeggen en die is er niet, sorry)’.

Onder de streep gaat het toch om het totaalpakket. Het moet ook allemaal bij elkaar passen.
Zeker, het totaal plaatje is belangrijker dan zoiets specifieks.
pi_180792153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja begint een fixatie te worden. Nog nooit in m'n leven met een vrouw met grote borsten geweest. Ik zou er bijna voor naar de hoeren gaan _O-
Wat zie jij als groot dan? _O-
pi_180792503
Man man man
-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:48:39 #139
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180792512
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat zie jij als groot dan? _O-
Ja gewoon. Groot. Ze hebben altijd in mn handen gepast en die zijn absoluut niet groot _O-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 16:09:15 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180793018
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Godsamme :').
pi_180793684
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 16:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Godsamme :').
Wat wil je zeggen, Samzz... :)
pi_180796647
Ik ben een beetje zo online aan het lezen over daten. En er blijft maar 1 ding terug komen:

quote:
Geef hem niet alles
Voor de meeste mannen gaat het om de verovering. Ze willen weten dat ze je kunnen krijgen. Als dat eenmaal zo is hoeven ze niets meer te bewijzen dus gaan ze door naar de volgende vrouw die hun aantrekkelijk, knap en grappig vind. De grootste mythe is dat mannen bang zijn om zich te binden. Waar mannen echt bang voor zijn is om niet meer te kunnen jagen als een nieuwe vrouw hun onweerstaanbaar vindt.

Hoe kan je de kans verkleinen om in deze onzin verstrikt te raken? Doe het rustig aan! Laat het jagen doorgaan. Als hij te snel gaat en je constant wilt zien, geef niet toe. Ook als het goed voelt. Houd voet bij stuk en houd afstand, door gewoon uit te gaan met je vriendinnen of door alleen te zijn. Laat je vriendinnen je tegenhouden als je teveel met hem bezig bent.

http://www.women-online.nl/waarom-mannen-interesse-verliezen/
Hoe komt men aan deze wijsheid en zijn jullie het er mee eens?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:01:17 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180796800
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben een beetje zo online aan het lezen over daten. En er blijft maar 1 ding terug komen:

[..]

Uiteindelijk is er niet een manier die 'goed' is natuurlijk.

Maar zoals het hier beschreven staat komt het nogal over alsof er een spelletje wordt gespeelt. Waarom zou je ook in godsnaam, als er van beide kanten een fijne klik is, een afstand creëren door zoiets te doen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:02:16 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180796825
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar zoals het hier beschreven staat komt het nogal over alsof er een spelletje wordt gespeelt. Waarom zou je ook in godsnaam, als er van beide kanten een fijne klik is, een afstand creëren door zoiets te doen.
Ken genoeg mannen die lekker voor de score gaan. Helaas ook een paar keer ingetrapt.

You live you learn.
pi_180796910
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja op al die sites heeft men het over regels, strategien etc om het beste resultaat te behalen.

Zou er dan iets van waarheid in zitten?
pi_180796933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ken genoeg mannen die lekker voor de score gaan. Helaas ook een paar keer ingetrapt.

You live you learn.
Oh die zijn er absoluut ja. Maar denk dat de meeste snel genoeg hun doel kenbaar maken. En mja dan heb je altijd mensen die zich anders voordoen idd.

Zullen ook genoeg vrouwen zijn met dat doel denk ik.
pi_180796953
En dan begin ik nog niet eens over al die sterrenbeelden die zogenaamd extra goed bij elkaar matchen :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:13:11 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180797027
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

You live you learn.
Het is een afweging, want de kans dat iemand die wel oprecht is wegloopt erdoor bestaat natuurlijk ook.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja op al die sites heeft men het over regels, strategien etc om het beste resultaat te behalen.

Zou er dan iets van waarheid in zitten?
Ik heb geen idee het zou kunnen, alleen zou ik dan eerder wetenschappelijke dingen zoeken dan geleuter op een blog :P

Ik kijk ook vooral vanuit mijn eigen perspectief en ik zou het niet tof vinden als er wederzijds gevoel zou zijn maar dat op zo'n manier weggeduwd wordt.
pi_180797051
Nja er wordt vaak genoeg gezegd toon niet teveel interesse, play hard to get want anders hoeft de man geen moeite te doen en raakt die verveeld.

Terwijl nergens in mijn omgeving zie ik dit zo gaan :p
pi_180797058
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is een afweging, want de kans dat iemand die wel oprecht is wegloopt erdoor bestaat natuurlijk ook.

[..]

Ik heb geen idee het zou kunnen, alleen zou ik dan eerder wetenschappelijke dingen zoeken dan geleuter op een blog :P

Ik kijk ook vooral vanuit mijn eigen perspectief en ik zou het niet tof vinden als er wederzijds gevoel zou zijn maar dat op zo'n manier weggeduwd wordt.
Nja ze beweren allemaal dat het wetenschappelijk is bewezen blaba :P
pi_180797168
Of deze:

quote:
HOLD ON
Waarschijnlijk raadde je het al: het is eigenlijk beter om even te wachten voordat je op een berichtje van je crush reageert. Waarom? Ten eerste kan het ervoor zorgen dat hij je minder aantrekkelijk gaat vinden. Huh? Ja, des te sneller je reageert, des te meer zal zijn interesse voor jou afnemen. Hij wil namelijk een beetje moeite voor je kunnen doen, en als jij zo gewillig als een jonge pup voor hem klaarstaat wanneer hij contact met je opneemt, is het een stuk minder spannend voor hem. Het kan dus helemaal geen kwaad om hem eventjes te laten wachten. Hij reageert toch ook niet altijd gelijk als jij hem iets stuurt?
Het is toch juist leuk als iemand snel reageert?
pi_180797204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja er wordt vaak genoeg gezegd toon niet teveel interesse, play hard to get want anders hoeft de man geen moeite te doen en raakt die verveeld.

Ik heb ooit dates gehad waar overduidelijk (slecht) hard to get gespeeld werd. Dat kwam de date niet echt ten goede.
pi_180797228
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik heb ooit dates gehad waar overduidelijk (slecht) hard to get gespeeld werd. Dat kwam de date niet echt ten goede.
Hoe deden ze dat dan?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:24:10 #154
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180797232
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Of deze:

[..]

Zeker, helemaal als er een klik is en je graag met diegene praat.

----

Als een man steeds hard-to-get zou spelen tegen jou, wat zou je er dan zelf van vinden? Ik denk dat dat de beste vergelijking is voor zoiets.
pi_180797265
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zeker, helemaal als er een klik is en je graag met diegene praat.

----

Als een man steeds hard-to-get zou spelen tegen jou, wat zou je er dan zelf van vinden? Ik denk dat dat de beste vergelijking is voor zoiets.
Ik zou denken dat die mij niet leuk vindt :P

Maar ik ben geen man dus weet niet of dat zogenaamde jagen nou zo belangrijk is.
pi_180797305
Vind dat hard to get spelen trouwens ook wel iets arrogants hebben.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:32:50 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180797407
Dat jagen.. ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant denk dat als het te snel gaat, je inderdaad sneller uitgekeken bent. Maar aan de andere kant, wat goed is, is goed toch?
pi_180797455
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Dat jagen.. ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant denk dat als het te snel gaat, je inderdaad sneller uitgekeken bent. Maar aan de andere kant, wat goed is, is goed toch?
Als de man in dit geval na het hebben van sex uitgekeken is denk ik dat dit het oorspronkelijke doel was...
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:40:15 #159
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180797594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou denken dat die mij niet leuk vindt :P

Maar ik ben geen man dus weet niet of dat zogenaamde jagen nou zo belangrijk is.
Ik denk dat dat wel aardig overeen komt met hoe dat voor mannen kan zijn :P

Maar jagen, wat houdt dat sowieso in?

quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik snap al die 'date regeltjes' eigenlijk nooit zo, dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld met iemand op date bent geweest en dan x dagen niks moet laten horen of te snel weer afspreken want anders dan kom je te wanhopig over.

Dan denk ik altijd, maar als je je juist goed voelt om dat te doen dan maak je de boel toch juist kapot eventueel door jezelf in allerlei rare bochten wringen?
pi_180797671
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou dat de man afhaakt als hij er achter komt dat de vrouw al gewonnen is ofzo. Dat hij graag moeite voor die vrouw wilt doen en dat het vooral niet te makkelijk moet zijn.

Dus als vrouw moet je dan nee zeggen als een man je op date vraagt ook al wil je en kun je wel....

:?

En dit gedrag komt natuurlijk voort uit de tijd dat we nog Neanderthalers waren :P
pi_180797702
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:40 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[..]

Ik snap al die 'date regeltjes' eigenlijk nooit zo, dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld met iemand op date bent geweest en dan x dagen niks moet laten horen of te snel weer afspreken want anders dan kom je te wanhopig over.

Dan denk ik altijd, maar als je je juist goed voelt om dat te doen dan maak je de boel toch juist kapot eventueel met jezelf in allerlei rare bochten wringen?
Dit ja :P

Stel jij bent op een leuke date gegaan en je wilt graag een 2e date. Je stelt het voor en ze zegt gelijk ja leuk :D Dat geeft jou dan toch een goed gevoel?
pi_180797945
quote:

[..]

Gewoon kletskoek. Dat geldt voor al die ‘datingwijsheden’.
pi_180797995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Of deze:

[..]

Ook onzin. Domme spelletjes. Maar ja, je moet wat opschrijven... ;)
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:55:04 #164
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180798009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dat de man afhaakt als hij er achter komt dat de vrouw al gewonnen is ofzo. Dat hij graag moeite voor die vrouw wilt doen en dat het vooral niet te makkelijk moet zijn.

Dus als vrouw moet je dan nee zeggen als een man je op date vraagt ook al wil je en kun je wel....

En dit gedrag komt natuurlijk voort uit de tijd dat we nog Neanderthalers waren :P
Ik denk dat er niet echt een peil op te trekken is wat dat betreft, wat voor de een kan werken doet dat voor een ander wellicht niet. Dat maakt het ook zo lastig.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:57:28 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180798069
quote:

Hard to get is imo ook gewoon dom. Ik snap al die dateregels niet. Maar ik heb dan ook geen dates.
pi_180798116
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook onzin. Domme spelletjes. Maar ja, je moet wat opschrijven... ;)
Ja maar begin toch wel aan mezelf te twijfelen als ik het zo allemaal lees. :P
pi_180798121
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hard to get is imo ook gewoon dom. Ik snap al die dateregels niet. Maar ik heb dan ook geen dates.
Misschien daarom :P
pi_180798126
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat er niet echt een peil op te trekken is wat dat betreft, wat voor de een kan werken doet dat voor een ander wellicht niet. Dat maakt het ook zo lastig.
Ook waar.

Wat volgens mij niet werkt is als de een heel eager is en de ander niet. Dat wil nog wel eens botsen. Dus het kan wel handig zijn om een beetje te kijken in welk tempo de ander zit en daar niet overheen te walsen. Maar dat noem ik common sense. En vaak is het ook gewoon een teken dat die ander niet zo into you is.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 19:59:25 #169
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180798130
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien daarom :P
Goede kans ja.
pi_180798152
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar begin toch wel aan mezelf te twijfelen als ik het zo allemaal lees. :P
Doe dat nou maar niet. Wees jezelf. Je kan niet de hele tijd een ander acteren. Dodelijk vermoeiend.
pi_180798156
Voor de man is het trouwens het beste om 2 uur na de eerste date te laten weten dat je het leuk vond en graag nog een date zou willen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:00:58 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180798175
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de man is het trouwens het beste om 2 uur na de eerste date te laten weten dat je het leuk vond en graag nog een date zou willen.
My god.
pi_180798190
quote:
Of gewoon aan het einde van de eerste date. Wel zo makkelijk.
pi_180798214
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

My god.
_O-

Daarvoor is te wanhopig.
pi_180798227
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja denk dat iedereen dan wel tijdens de date al weet ja :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:03:10 #176
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180798229
quote:
En als het 1uur en 59minuten is? Dan komt er geen vervolg meer?
pi_180798234
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En als het 1uur en 59minuten is? Dan komt er geen verolg meer?
Nee te wanhopig.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:05:23 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180798294
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou idd. Al die stomme regeltjes.
pi_180798341
Mijn tinderdate zei het halfverwege de eerste date al gelijk. Vond ik wel tof, was ook meer op mijn gemak daarna.
pi_180798358
Mannen worden ook overal zo simpel neergezet:

quote:
“Dit is hoe dom mannen zijn“
stomme-dingen-lijst-mannenAls je met een man date, en je vindt hem leuk, geef hem dan alsjeblieft niet het idee dat er iets mis met je is.

Op het moment dat je het hem te makkelijk maakt, dan kan hij het idee krijgen dat je marktwaarde in de datingmarkt laag is. Niet door hoe jij in elkaar zit, maar puur door het feit dat hij je makkelijk kan krijgen. Hij komt tot de conclusie dat zijn waarde hoger is dan die van jou. Zijn respect voor jou neemt af.

Terwijl als je hem er voor laat werken…

…door niet direct op zijn berichten te reageren…

…en op dates lekker achterover te leunen…

…en er in het algemeen voor te zorgen dat hij zijn best voor je doet.

https://mannengeheim.nl/datingtips-voor-vrouwen/
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:09:15 #181
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180798386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee te wanhopig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn tinderdate zei het halfverwege de eerste date al gelijk. Vond ik wel tof, was ook meer op mijn gemak daarna.
Als alles klikt dan denk ik dat dat niet eens nodig is en je zoiets ook wel merkt. Hoewel zeggen dat het fijn is wel inderdaad een geruststelling is.
pi_180798444
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Als alles klikt dan denk ik dat dat niet eens nodig is en je zoiets ook wel merkt. Hoewel zeggen dat het fijn is wel inderdaad een geruststelling is.
Nou je ziet vaak genoeg dat mensen denken dat het allemaal super leuk is en achteraf de date toch zegt dat er verder geen interesse is :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:17:12 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180798594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou je ziet vaak genoeg dat mensen denken dat het allemaal super leuk is en achteraf de date toch zegt dat er verder geen interesse is :P
Misschien omdat ze dat niet durven zeggen?
pi_180798665
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien omdat ze dat niet durven zeggen?
ja of dat iemand gewoon een aardig persoon is en de ander dit dan anders opvat?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:22:51 #185
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180798777
Pffff, al die regeltjes en sites waarop mannen en vrouwen als stereotypes worden neergezet. Ik houd helemaal niet van hard-to-get. Zowel bij iemand doen of dat die persoon dat bij mij doet. Ik voel altijd een zeer seksistisch tintje bij dat soort websites, waarbij er meer op wordt gelet hoe je snel iemand het bed in krijgt in plaats van tips over liefde. Dat zijn twee verschillende uitgangspunten, voor mij dan. En ik ben zelf geïnteresseerd in iemand om liefde mee te delen in plaats van snelle seks. Kan me dus persoonlijk vaak niet vinden in die regeltjes die je op websites vindt en moet behoorlijk filteren op informatie waar ik wel wat mee kan.

Eén ding is wel universeel volgens mij, nooit claimerig gaan doen en elkaar de ruimte gunnen. Niet alleen belangrijk voor de ander, maar ook voor jezelf.
pi_180798818
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:22 schreef FritsFlits het volgende:
Pffff, al die regeltjes en sites waarop mannen en vrouwen als stereotypes worden neergezet. Ik houd helemaal niet van hard-to-get. Zowel bij iemand doen of dat die persoon dat bij mij doet. Ik voel altijd een zeer seksistisch tintje bij dat soort websites, waarbij er meer op wordt gelet hoe je snel iemand het bed in krijgt in plaats van tips over liefde. Dat zijn twee verschillende uitgangspunten, voor mij dan. En ik ben zelf geïnteresseerd in iemand om liefde mee te delen in plaats van snelle seks. Kan me dus persoonlijk vaak niet vinden in die regeltjes die je op websites vindt en moet behoorlijk filteren op informatie waar ik wel wat mee kan.

Eén ding is wel universeel volgens mij, nooit claimerig gaan doen en elkaar de ruimte gunnen. Niet alleen belangrijk voor de ander, maar ook voor jezelf.
Dus je hoeft niet zo te 'jagen' ?
pi_180798890
quote:

Dat is meer iets voor 16-jarigen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:31:35 #188
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180799045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus je hoeft niet zo te 'jagen' ?
Als ik even naar mezelf kijk. Tuurlijk doe ik aan een vorm van jagen. Contact opnemen met haar, leuke gesprekken voeren, grapjes maken, complimentjes geven, enthousiast zijn en interesse tonen, dus verschillende soorten van flirten. Maar ook ruimte gunnen als ze werkt of weg is met vrienden of familie. En dat doe ik allemaal alleen als ik oprecht geinteresseerd ben in iemand en wil kijken of daar iets uit kan groeien.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:33:04 #189
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_180799087
Iets met over analyseren....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_180799105
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:31 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Als ik even naar mezelf kijk. Tuurlijk doe ik aan een vorm van jagen. Contact opnemen met haar, leuke gesprekken voeren, grapjes maken, complimentjes geven, enthousiast zijn en interesse tonen, dus verschillende soorten van flirten. Maar ook ruimte gunnen als ze werkt of weg is met vrienden of familie. En dat doe ik allemaal alleen als ik oprecht geinteresseerd ben in iemand en wil kijken of daar iets uit kan groeien.
Knap je er op af als ze te 'beschikbaar' is?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:37:54 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180799214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als het wederzijds is en je iemand leuk vindt?
pi_180799236
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als het wederzijds is en je iemand leuk vindt?
Dit vroeg ik aan de hand van wat ik heb gelezen :P
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:45:21 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180799418
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als de man in dit geval na het hebben van sex uitgekeken is denk ik dat dit het oorspronkelijke doel was...
Ja die is obvious, maar doelde meer op het opbouwen naar een relatie eventueel
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:48:01 #194
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_180799505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik krijg een blij gevoel van binnen en een lach op m’n mond als er wederzijdse interesse is en ik wat van haar hoor :) En dan oprechte interesse naar elkaar. Maar dat betekent niet dat je elkaar gelijk de hele dag berichtjes hoeft te versturen of telefonisch te spreken. Je hebt nog steeds een eigen leven.
pi_180799508
quote:

[..]

nee
pi_180800059
quote:

[..]

Eens
-
pi_180800204
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Eens
Volgens mij ben je de eerste :D Waarom ben je het er mee eens?
pi_180800494
Ach, al die spellen die gespeeld worden. Zeker niet mee eens!

Doe wat voor jou goed voelt. Én als de klik er is, dan gaat sowieso alles overboord en is het genieten samen O+
pi_180800520
quote:

[..]

Ik vind het normaal gedrag uit zijn context trekken en daar bezopen mannelijke psyche op los laten.

Lijkt me nogal logisch dat een meisje haar vriendinnen blijft zien en haar ding blijft doen. Je hebt een leven toch? En andersom ook. En daar maken ze dan een bullshit artikel omheen.
pi_180800779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgens mij ben je de eerste :D Waarom ben je het er mee eens?
Ik merk gewoon dat er onbewust en bewust spelletjes worden gespeeld. Ik ben direct en eerlijk. En dat betekent voor de man minder jagen, waardoor ze sneller uitgekeken zijn.

En dat is pas één voorbeeld van een ‘spelletje’ wat gespeeld wordt
-
  zaterdag 28 juli 2018 @ 21:46:43 #201
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_180800995
Spelletjes spelen :r
We zijn toch allemaal volwassenen? Als je wil reageren, reageer je. En anders niet.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 21:47:29 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_180801019
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik merk gewoon dat er onbewust en bewust spelletjes worden gespeeld. Ik ben direct en eerlijk. En dat betekent voor de man minder jagen, waardoor ze sneller uitgekeken zijn.

Maar jij bent jonger dan de meeste hier toch? Misschien dat daar verschil in zit?
pi_180801401
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 21:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat betekent voor een deel van de mannen wellicht dat ze sneller uitgekeken zijn. Ik ben ook direct en eerlijk en waardeer dat ook van de andere kant.

Ik denk echt dat je vooral de mensen wegjaagt die helemaal niet een beste match zijn.
pi_180801439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe deden ze dat dan?
Weinig interesse tonen, onnodig mysterieus doen. Alsof het uit een boekje kwam -O-
pi_180801473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan hebben ze denk ik niet goed opgelet.

Je merkt toch wel of de ander fysiek wordt, hoe de blikken zijn, enz.

En als het niet genoeg klikt, dan wordt er denk ik niet gezoend of meer.

Nou ja, misschien als je erg slecht zoent... dat het dan daarop misgaat... ;)
  zaterdag 28 juli 2018 @ 22:12:39 #206
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180801649
Dat hele gezemel van Yasmin gaat over 16-21 jarige Tinderkindjes die zo snel mogelijk mooie chicks willen neuken om hun sociale status op te hogen. Dezelfde types die scores bijhouden met hun vrienden of foto's in groepsapps rondsturen over welke chicks ze het bed in wisten te lullen.

Helaas ook het type man waar een deel van de vrouwen, hoe verstandig en volwassen ze zichzelf ook vinden, telkens weer voor vallen. Ik heb moeite respect op te brengen voor die vrouwen.

Met volwassen(er) daten en relaties hebben die vrouwenroddelblad-wijsheidjes weinig te maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_180802787
Als ik even voor mijzelf spreek: dit soort spelletjes spelen leidt alleen maar van het doel af wat ik met daten heb. Ik zoek iemand waarmee ik het langere tijd leuk kan hebben. Dus ik zal niet extra lang wachten met plannen van vervolgdates. De eerste date bij mij is redelijk standaard wat drinken en als dat goed gaat eten en na afloop wordt dat in meer of mindere mate fysiek. De tweede date ligt veel meer open, plan ik graag snel daarna (het daarop volgende weekend liefst) en eindigt vrijwel standaard fysiek. Niet zozeer als doel, maar meer omdat dat nu eenmaal bij mij om specifieke redenen past. En eigenlijk komt het nooit voor dat als het fysiek is geworden dat de ander het dan afkapt, dus voor mij in de praktijk is het ofwel na een drankje klaar, ofwel we houden het wel een tijdje met elkaar uit. In ieder geval lang genoeg om het weer de moeite waard te maken.

Als iemand mij de meerwaarde van spelletjes in dit patroon kan uitleggen hoor ik het graag, maar volgens mij kan ik alleen maar mijzelf in de voet schieten door spelletjes te gaan spelen.

Ik kan mij helemaal voorstellen dat dat bij 18 jarigen anders werkt, maar bij volwassenen denk ik dat het vooral ergernis oproept.
pi_180803921
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind jullie maar raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180803981
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:12 schreef twiFight het volgende:
Dat hele gezemel van Yasmin gaat over 16-21 jarige Tinderkindjes die zo snel mogelijk mooie chicks willen neuken om hun sociale status op te hogen. Dezelfde types die scores bijhouden met hun vrienden of foto's in groepsapps rondsturen over welke chicks ze het bed in wisten te lullen.

Helaas ook het type man waar een deel van de vrouwen, hoe verstandig en volwassen ze zichzelf ook vinden, telkens weer voor vallen. Ik heb moeite respect op te brengen voor die vrouwen.

Met volwassen(er) daten en relaties hebben die vrouwenroddelblad-wijsheidjes weinig te maken.
Amen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 juli 2018 @ 07:42:13 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180807185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind jullie maar raar.
Hoezo?
  zondag 29 juli 2018 @ 07:42:32 #211
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180807188
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Weinig interesse tonen, onnodig mysterieus doen. Alsof het uit een boekje kwam -O-
Vonden ze je dan wel leuk?
pi_180807391
Het begint beetje lastig te worden, maar ik vind haar echt heel leuk :Y
pi_180807446
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 08:36 schreef snoesje45 het volgende:
Het begint beetje lastig te worden, maar ik vind haar echt heel leuk :Y
En dat is lastig, omdat?
pi_180807485
Omdat ik niet weet of ik dit zo ook tegen haar moet zeggen. Wil haar niet afschrikken ofzo
pi_180807613
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 08:48 schreef snoesje45 het volgende:
Omdat ik niet weet of ik dit zo ook tegen haar moet zeggen. Wil haar niet afschrikken ofzo
Ik heb niet alles gevolgd, dus even: waar sta je precies? Dus hoeveel dates, ben je al met haar naar bed geweest en zo niet, hoe ver dan, zijn jullie ook al op niet neutrale grond geweest, denk je dat zij jou ook leuk vindt en zo ja waarom?
pi_180807647
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gevolgd, dus even: waar sta je precies? Dus hoeveel dates, ben je al met haar naar bed geweest en zo niet, hoe ver dan, zijn jullie ook al op niet neutrale grond geweest, denk je dat zij jou ook leuk vindt en zo ja waarom?
4 dates, ze is bij mij thuis geweest, ik bij haar thuis. Nog niet in bed geweest wel gezoend.
  zondag 29 juli 2018 @ 09:09:37 #217
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180807671
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:07 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

4 dates, ze is bij mij thuis geweest, ik bij haar thuis. Nog niet in bed geweest wel gezoend.
Ik denk dat je het wel kan zeggen.
pi_180807743
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:07 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

4 dates en jullie zijn zowel bij haar als bij jou geweest...

Heb je wel moves gemaakt om haar in bed te krijgen? Gewoon overduidelijk, opgeilen, enz.?

Ik bedoel, je kan haar prima zeggen dat je haar leuk vindt op dit moment, beetje op het juiste moment, juiste manier van zeggen, maar ik zou het haar tonen.

Vrouwen willen begeerd worden. Ze willen (meestal... uitzonderingen daargelaten) liever besprongen worden en dan nee kunnen zeggen (dat laatste is belangrijk!) dan iemand die geen aanstalten maakt.

Mijn ervaring.
pi_180807795
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb je wel moves gemaakt om haar in bed te krijgen? Gewoon overduidelijk, opgeilen, enz.?

Ik bedoel, je kan haar prima zeggen dat je haar leuk vindt op dit moment, beetje op het juiste moment, juiste manier van zeggen, maar ik zou het haar tonen.

Vrouwen willen begeerd worden. Ze willen (meestal... uitzonderingen daargelaten) liever besprongen worden en dan nee kunnen zeggen (dat laatste is belangrijk!) dan iemand die geen aanstalten maakt.

Mijn ervaring.
die moves nog niet gemaakt nee, maar denk ook niet dat zij het type is dat meteen het bed in duikt. Heb het idee dat ze liever wil dat dingen zeker zijn voordat ze dat doet.

Weet het niet zeker natuurlijk maar dit zegt mijn gevoel na de dates die we hebben gehad
pi_180807917
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:22 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

die moves nog niet gemaakt nee, maar denk ook niet dat zij het type is dat meteen het bed in duikt. Heb het idee dat ze liever wil dat dingen zeker zijn voordat ze dat doet.

Weet het niet zeker natuurlijk maar dit zegt mijn gevoel na de dates die we hebben gehad
Ok. Prima dat je heel lief en respectvol bent. Maar dat kun je ook zijn in combinatie met haar veroveren.

Dit soort dingen wil je niet denken, maar weten.

Draai het eens om. Jij bent haar. En die man die je nota bene bij jou thuis hebt uitgenodigd die houdt het alleen maar bij zoenen. Waarom? Ben ik niet aantrekkelijk genoeg? Vindt hij mij echt wel zo leuk op die manier?

Het is toch veel leuker als jij het wel probeert? Dat zorgt ervoor dat zij zich begeert voelt. Als zij vervolgens ergens in dat traject aangeeft dat ze iets niet wil en jij respecteert dat, dan geef je haar het vertrouwen in jou (overigens kun je daar op een goede manier mee spelen, trek je niet direct helemaal terug zou ik zeggen, al moet je daar ook wel het gevoel voor krijgen).

Bouw het heel langzaam op. Voel haar grenzen (want die zijn er meestal wel) vervagen en ga in dat tempo mee. Probeer haar in een flow te krijgen waarin ze zowel haar begeerte kan tonen als ook haar grenzen kan aangeven en speel daarmee. Niet nadenken, maar voelen (dat is vaak het lastigste). Het zal haar verbazen hoe ver jij dan komt. ;)
pi_180808055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 22:12 schreef twiFight het volgende:

Zo zijn de 28e jarige mannen waar ik mee date ook. Die spelletjes zijn zo achterlijk.
-
pi_180808093
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn ervaring.
4 dates en dan al seks?? :?
-
pi_180808200
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

hoezo 'al'? Wat voor jou als te snel voelt kan voor een ander prettig tempo zijn
pi_180808204
Kijk tijdens een goede zoensessie word ik erg hitsig, maar ik probeer wel zo lang mogelijk te wachten met seks.

Er zijn zoveel mannen die geïnteresseerd doen in mij en wanneer ik dan eindelijk toegeef en seks heb dan hebben ze het daarna nergens anders meer over en zijn ze ineens ‘niet meer geinteresseerd’ .. gewoon, omdst het jagen dan voorbij is.. of ik ben niet interessant genoeg ofzo
(terwijl ik aangeef, niet met de eerste beste het bed in wil duiken en dat het voor mij wat betekent).

Maar ach.. ooit is er een die blijft plakken :P
-
pi_180808208
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dan pas bedoel je? ;)
pi_180808213
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Drug het volgende:

[..]

hoezo 'al'? Wat voor jou als te snel voelt kan voor een ander prettig tempo zijn
Ik zeg ook niet dat ik dat nooit doe, maar ik probeer het niet meer te doen. Lees bovenstaande
-
  zondag 29 juli 2018 @ 09:59:05 #227
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808222
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Anneloos het volgende:
Kijk tijdens een goede zoensessie word ik erg hitsig, maar ik probeer wel zo lang mogelijk te wachten met seks.

Er zijn zoveel mannen die geïnteresseerd doen in mij en wanneer ik dan eindelijk toegeef en seks heb dan hebben ze het daarna nergens anders meer over en zijn ze ineens ‘niet meer geinteresseerd’ .. gewoon, omdst het jagen dan voorbij is.. of ik ben niet interessant genoeg ofzo
(terwijl ik aangeef, niet met de eerste beste het bed in wil duiken en dat het voor mij wat betekent).

Dit was hun oorspronkelijke doel. Heeft denk ik niks met jou te maken.
  zondag 29 juli 2018 @ 09:59:45 #228
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808232
Geloof niet dat een man die oprecht interesse in je heeft afknapt op je als je snel sex met hem hebt.
pi_180808277
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit was hun oorspronkelijke doel. Heeft denk ik niks met jou te maken.
Dat kan het ook zijn.. merk wel gewoon dat ik er mee zit enzo, omdat ik het toch bij mezelf ga zoeken. Heb gewoon vier jaar een relatie gehad dus zo’n monster zal ik ook niet zijn.

Verlies wel echt de hoop dat er nog goede mannen zijn. Zeg dan gewoon dat je alleen seks wilt
-
pi_180808289
quote:

Mannen knappen niet af op seks. Dan hebben ze ofwel nooit meer gewild dan jou het bed inkrijgen, ofwel was er seksueel geen klik.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:03:24 #231
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808293
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dat kan het ook zijn.. merk wel gewoon dat ik er mee zit enzo, omdat ik het toch bij mezelf ga zoeken. Heb gewoon vier jaar een relatie gehad dus zo’n monster zal ik ook niet zijn.

Verlies wel echt de hoop dat er nog goede mannen zijn. Zeg dan gewoon dat je alleen seks wilt
Ik denk serieus niet dat het aan jou zelf ligt.
pi_180808306
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Er zijn genoeg goede mannen.

De vraag is wellicht: selecteer je wel op de juiste manier?
  zondag 29 juli 2018 @ 10:04:16 #233
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808307
Maar denk dan ook als je idd wacht met sex dat je de mannen met dit doel er vanzelf uit filtert.
pi_180808313
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mannen knappen niet af op seks. Dan hebben ze ofwel nooit meer gewild dan jou het bed inkrijgen, ofwel was er seksueel geen klik.
Naja seksuele klik.. weet ik niet, want meestal blijven ze daar wel voor terugkomen, maar ze zijn gelijk niet meer geïnteresseerd in de rest
-
  zondag 29 juli 2018 @ 10:04:45 #235
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808318
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja maar hoe doe je dat zo makkelijk?:P
  zondag 29 juli 2018 @ 10:06:58 #236
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808355
Denk dat je in de eerste gesprekken wel het een en ander kan achterhalen. Denk dat als hij gelijk vragen gaat stellen over wat je leuk vindt in bed etc dat het dan wel duidelijk is eigenlijk. Of simpele opmerking over je uiterlijk zoals lekkere tieten ofzo :p
pi_180808369
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar denk dan ook als je idd wacht met sex dat je de mannen met dit doel er vanzelf uit filtert.
Ja, die hoop heb ik! Maar ik ben gewoon een extreem geil wijf en dat zijn twee uiterste ;(
-
pi_180808376
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat je in de eerste gesprekken wel het een en ander kan achterhalen. Denk dat als hij gelijk vragen gaat stellen over wat je leuk vindt in bed etc dat het dan wel duidelijk is eigenlijk. Of simpele opmerking over je uiterlijk zoals lekkere tieten ofzo :p
Oh.. ;( :{ maar maar maar
-
pi_180808380
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Yeah probably not
-
pi_180808381
quote:

waarom is het zo lang mogelijk wachten met seks een doel?

Het klinkt eigenlijk een beetje of je mannen aantrekt die soort van onvolwassen zijn in hun omgang met jou, en die wanhopig zijn voor seks. Als ze dat hebben gehad, is er niks meer voor ze te halen. Als je gewoon een normale man ontmoet, zal hij je ook willen seksen, maar is het daarna niet ineens iemand anders ofzo.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:08:53 #241
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808391
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oh.. ;( :{ maar maar maar
Hoe bedoel je? Doen ze dit bij jou?
pi_180808394
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Naja seksuele klik.. weet ik niet, want meestal blijven ze daar wel voor terugkomen, maar ze zijn gelijk niet meer geïnteresseerd in de rest
Veel mannen zijn niet zo selectief en seks is per defintie leuk, maar je wil in een relatie niet alleen maar gewoon leuk.

Dat gezegd hebbende: waarschijnlijk is jouw selectieproces aan revisie toe.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:09:32 #243
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808403
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:08 schreef Drug het volgende:

[..]

Het klinkt eigenlijk een beetje of je mannen aantrekt die soort van onvolwassen zijn in hun omgang met jou, en die wanhopig zijn voor seks. Als ze dat hebben gehad, is er niks meer voor ze te halen. Als je gewoon een normale man ontmoet, zal hij je ook willen seksen, maar is het daarna niet ineens iemand anders ofzo.
Nou als je wacht verliezen ze hun interesse omdat het ze te lang duurt.
pi_180808414
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoe doe je dat zo makkelijk?:P
Ik ben een man. Vrouwen zijn gemiddeld minder vaak alleen maar op seks uit. Dus daar hebben wij het weer makkelijker.

Maar wil je eigenlijk weten hoe vrouwen het voor zichzelf makkelijker kunnen maken?
  zondag 29 juli 2018 @ 10:10:56 #245
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808417
Ik weet trouwens niet of vrouwen die daten met dit doel er wel open over zijn. Denk het eigenlijk niet.
pi_180808426
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
mwah gesprek lan prima over seks gaan, zeker als er wat aantrekking is tussen 2 mensen, hoeft niet te betekenen dat dat de enige interesse is in de ander
  zondag 29 juli 2018 @ 10:12:13 #247
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808439
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben een man. Vrouwen zijn gemiddeld minder vaak alleen maar op seks uit. Dus daar hebben wij het weer makkelijker.

Maar wil je eigenlijk weten hoe vrouwen het voor zichzelf makkelijker kunnen maken?
Nou hoe je de juiste mannen selecteert.

Genoeg mannen die zich voordoen als een leuke man met oprecht interesse en zodra er sex is geweest hem smeren :P
pi_180808445
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

waarom wacht je?
pi_180808447
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, die hoop heb ik! Maar ik ben gewoon een extreem geil wijf en dat zijn twee uiterste ;(
Blijf dan ajb een extreem geil wijf... Prima kwaliteit!

Selecteer aan de poort. Daar gaat het waarschijnlijk fout.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:12:44 #250
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808451
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:12 schreef Drug het volgende:

[..]

waarom wacht je?
Omdat je meer wilt dan alleen sex?
pi_180808458
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet trouwens niet of vrouwen die daten met dit doel er wel open over zijn. Denk het eigenlijk niet.
Want? Wat hebben die erbij te winnen om schijnheilig te gaan doen van 'Oh ik doe dit normaal nooit hoor'.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:13:29 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808463
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:11 schreef Drug het volgende:

[..]

mwah gesprek lan prima over seks gaan, zeker als er wat aantrekking is tussen 2 mensen, hoeft niet te betekenen dat dat de enige interesse is in de ander
Nee maar als dat het enige gespreksonderwerp is dan is het wel duidelijk denk ik wat het doel is.

Das niet erg maar zoals Anneloos zei, zeg het dan.
pi_180808466
quote:

[..]

Exact.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:13:58 #254
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808477
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Want? Wat hebben die erbij te winnen om schijnheilig te gaan doen van 'Oh ik doe dit normaal nooit hoor'.
Misschien reputatie ofzo? Geen idee :P

Maar kan mij niet voorstellen dat alleen mannen dit doen.
pi_180808497
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, niet per sé... maar ook weer toch ja en nee gelijktijdig...

Je moet gewoon niet acteren. Als je geil bent, ga ervoor. Fuck dat stemmetje ‘je bent een net meisje, niet doen!’ en fuck. ;)
pi_180808498
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar als dat het enige gespreksonderwerp is dan is het wel duidelijk denk ik wat het doel is.

Das niet erg maar zoals Anneloos zei, zeg het dan.
mwah in een verliefdheid kan mijn libido soms ook wel de boventoon voeren. Betekent niet dat ik haar om andere redenen niet echt leuk vindt, alleen het uit zich dan in mijn geilheid
pi_180808501
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
O, jawel... waarom niet, succes gegarandeerd!
  zondag 29 juli 2018 @ 10:16:43 #258
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808513
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, niet per sé... maar ook weer toch ja en nee gelijktijdig...

Je moet gewoon niet acteren. Als je geil bent, ga ervoor. Fuck dat stemmetje ‘je bent een net meisje, niet doen!’ en fuck. ;)
Nou Anneloos heeft toch een terecht punt? Ze vindt iemand leuk, waarschijnlijk voor meer. Heeft er sex mee en dan is de man hem gepeerd.
pi_180808520
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

maar je gaat toch ook niet wachten met uit eten omdat je meer wil dan alleen uit eten?
  zondag 29 juli 2018 @ 10:18:05 #260
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808530
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:17 schreef Drug het volgende:

[..]

maar je gaat toch ook niet wachten met uit eten omdat je meer wil dan alleen uit eten?

Nee maar het gaat om wat Anneloos aangaf. En dat ze dat niet tof vindt. Wat ik begrijp.

Het is echt naar als je een man leuk vindt en hij blijkt alleen maar sex te willen.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:19:58 #261
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808557
Waarop jullie hier als man zeggen ik vind je toch wel leuk, ook na de sex.

Maar niet alle mannen zijn daar zo eerlijk in.
pi_180808564
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou Anneloos heeft toch een terecht punt? Ze vindt iemand leuk, waarschijnlijk voor meer. Heeft er sex mee en dan is de man hem gepeerd.
maar die paar ervaringen zijn niet representatief voor het hele spelletje.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:20:56 #263
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808570
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:20 schreef Drug het volgende:

[..]

maar die paar ervaringen zijn niet representatief voor het hele spelletje.
Ik denk dat vrouwen dit te helaas vaak mee maken.
pi_180808589
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

ja, ik ga ervan uit dat mensen daar na een aantal ervaringen wel een beetje voelsprieten voor ontwikkelen, ander wordt het inderdaad lastig :'(
pi_180808609
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

apart
pi_180808611
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

Als je oneerlijk bent en seks is je doel, dan is het juist rendabel om na die 1e x seks nog ff door te gaan met daten (en seks) en nog even te wachten met afhaken.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:24:26 #267
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808635
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je oneerlijk bent en seks is je doel, dan is het juist rendabel om na die 1e x seks nog ff door te gaan met daten (en seks) en nog even te wachten met afhaken.
Nou ze zei ook dat ze blijven terug komen :P Of 1 keer was genoeg.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:24:58 #268
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808640
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:23 schreef Drug het volgende:

[..]

apart
Hoezo apart?
pi_180808774
Als je geen man wil die vooral seks wil laat je hem toch een paar dates de moeite doen?

Als hij dan afhaakt na de seks is dat volgens mij gewoon pech hoor.
pi_180808776
Ik vind dit een goed topic.
  zondag 29 juli 2018 @ 10:38:28 #271
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180808829
Maar ik weet niet welke types Anneloos voornamelijk date?
pi_180808854
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo apart?
denk omdat ik het idee heb dat in mijn omgeving mensen meestal wel van elkaar kunnen inschatten wat er gaande is
pi_180808951
quote:

[..]

Dit
-
  zondag 29 juli 2018 @ 10:56:00 #274
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809076
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:47 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit
En net zeg je nog dat je zoveel van dit soort mannen tegen komt?
pi_180809079
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:47 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit
hey
pi_180809116
quote:

[..]

Ik ga echt niet met iemand over seks praten als ik geen interesse heb in die persoon, kan mijn tijd wel beter besteden ;).

Verder is het gewoon uitvogelen hoe je je dates beter kan selecteren. Niet iedereen is eerlijk over zijn of haar intenties, en als je daar dan achterkomt, dan kan dat pijn doen.
pi_180809130
quote:

[..]

Ik ontmoet denk ik ook gewoon veel te onvolwassen mannen. Misschien omdat ik ook echt net een kind kan zijn met mijn slechte humor. En ik val nou eenmaal op van die nerdjes. Naja ik weet het ook allemaal niet.. ik trek het aan
-
  zondag 29 juli 2018 @ 11:00:23 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180809138
quote:

[..]

Shit happens. Volgende keer beter. Waarom overal een drama van willen maken?
pi_180809146
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar het gaat om wat Anneloos aangaf. En dat ze dat niet tof vindt. Wat ik begrijp.

Het is echt naar als je een man leuk vindt en hij blijkt alleen maar sex te willen.
Dit..
-
  zondag 29 juli 2018 @ 11:01:56 #280
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809151
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:59 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik ontmoet denk ik ook gewoon veel te onvolwassen mannen. Misschien omdat ik ook echt net een kind kan zijn met mijn slechte humor. En ik val nou eenmaal op van die nerdjes. Naja ik weet het ook allemaal niet.. ik trek het aan
Wat vind jij nerdjes dan?
  zondag 29 juli 2018 @ 11:02:12 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809156
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Shit happens. Volgende keer beter. Waarom overal een drama van willen maken?
Sommige mensen hebben gevoelens :P
pi_180809240
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En ja.. ik maak dit vaker mee, maar misschien niet conpleet representatief aangezien ik gewoon lang een relatie heb gehad
-
pi_180809243
quote:

[..]

Nou hoe je de juiste mannen selecteert.

Genoeg mannen die zich voordoen als een leuke man met oprecht interesse en zodra er sex is geweest hem smeren :P
Ok, daar gaan we.

Ik ga even uit van Tinder, aangezien zo’n beetje iedereen hier dat gebruikt. Een ramp voor vrouwen die een relatie zoeken en ook een zegen voor vrouwen die een relatie zoeken.

Waarom? Omdat eerst en vooral tinder bulkt van mannen die op seks uit zijn en ten tweede omdat je op tinder vooral jezelf laat zien met kenmerken die meer op lendeniveau aanspreken dan op hartniveau.

Zeker als je een mooie vrouw bent moet je heel goed opletten met wat je doet.

Eerste stap (en dit is breder dan Tinder) is weten wie jij bent en wat jij te bieden hebt. Waarom? Omdat een relatie alleen maar kan slagen als je iemand vindt die bij jou past. En hoe kun je het juiste puzzelstukje vinden als je niet kijkt naar het puzzelstukje waar die in moet passen. Dan is het puur gokken... en dan moet je heel veel puzzelstukjes proberen...

Een voorbeeld: ben je introvert of extravert. En wees eerlijk (mensen hebben de neiging om extravert te willen zijn). Daar heb je gradaties in, dus onderzoek dat ook. Maar iemand die flink introvert is gaat nooit samen met iemand die flink extravert is. In het begin misschien, maar uiteindelijk niet.

Nou en dat wil je op meer key points toetsen. Opposits attract... maar in de kern wil je echt een gelijke. Je wil een zielsverwant zoeken.

Dus find out who you are.

Nou, toegepast op Tinder wil je dat ook uitstralen. Dus jouw foto’s moeten absoluut laten zien hoe mooi jij bent, maar bovendien wie jij bent. Ook als jij in jouw ogen heel saai bent (voor de persoon die bij jou past ben je niet saai, of die plakt daar in ieder geval een ander plaatje op). Dus ga niet als je een huismusje bent foto’s plaatsen van die ene keer in het jaar dat je gaat stappen. En hou op met alleen maar standaard foto’s waarop je niets aan het doen bent. Twee foto’s waarop ik kan zien hoe jij eruit ziet (1 gezicht, 1 lichaam) is voldoende. De rest is echt bedoeld voor info over jou.

Dan de tekst. Ok, je krijgt weinig ruimte, maar benut die wel. Hoe meer jij over jezelf kan vertellen, hoe beter jouw matches zullen zijn.

Dan komt stap twee: wie zoek jij. Ook hier, wees realistisch. Ik heb daarvoor richting mannen altijd de duidelijke uitleg. Zoek je een vrouw die dag in dag uit seks wil. Vaak meermaals per dag. Lange sessies, dampende seks. Standaard antwoord: ja! En 99% haakt in de praktijk af omdat ze haar totaal niet bij kunnen houden. Heel gek, maar de meeste mannen kunnen niet 6 keer op een dag neuken, willen dat ook niet en worden er gewoon doodongelukkig van als hun vriendin dat wel wil. Laat die vrouwen dus gewoon over aan de mannen die dat wel kunnen en willen. Die zijn spekkoper, want die hebben redelijk wat keuze. ;)

Ik heb even geen vergelijkbaar voorbeeld waar vrouwen direct ‘ja’ op zouden zeggen terwijl het merendeel in alle eerlijkheid ‘nee’ op zouden moeten zeggen, misschien ook wel omdat vrouwen vaak wat verstandiger zijn dan mannen. Maar ik neem aan dat het kwartje zo ook wel valt.

Hoe beter jij weet wie je zoekt, des te beter kan jij selecteren.

Dan het selectieproces. Ik weet het: die knappe man naar rechts swipen is o zo verleidelijk. Maar probeer toch te kijken naar de eigenschappen die je echt zoekt. Natuurlijk, uiterlijk is ook belangrijk, maar daarop puur selecteren is een loterij. Nou zijn ook veel profielen van mannen een ramp, dus soms kan je niet anders, maar neem de moeite om te kijken of je meer uit het profiel kan halen dan alleen het uiterlijk.

Zo niet, dan is de chatfunctie waar je dat mee moet doen. En/of de eerste date. Maar je wil er wel gericht naar op zoek: de kwaliteiten die ofwel bij jou passen, ofwel niet. En wees eerlijk naar jezelf. Ook al is die kerel nog zo lekker, als hij houdt van lange diepe gesprekken en neuken en jij van de hele dag gamen en neuken, dan ga je echt alleen maar een seksrelatie krijgen, want dat is je common ground.

En dan kom ik terug op wat ik vaker zeg: ik ben heel kritisch. Ik zoek naar dingen om iemand af te wijzen. Niet omdat ze niet goed genoeg zou zijn oid, maar omdat ze niet bij mij past. En dan moet je soms ook een hele mooie meid gewoon laten gaan. Zo zonde... maar dat maakt de ruimte voor een andere mooie meid die wel bij jou past.

Kortom: weet wie jij bent. Weet wat je wil. En selecteer daarop. Medogenloos.
pi_180809252
quote:

[..]

Dat is geen reden om te wachten. Vind ik.
pi_180809256
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En net zeg je nog dat je zoveel van dit soort mannen tegen komt?
Klopt, maar ik ben open over het onderwerp.. betekent niet dat ik het ook wil doen zo snel
-
pi_180809278
quote:

[..]

Ja, maar dat ligt niet aan dat ze seks met hem heeft. Of je dat bij zo’n man op de eerste date doet, of pas op de 5e date, maakt niet uit.
  zondag 29 juli 2018 @ 11:14:43 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180809310
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben gevoelens :P
Heerlijk inderdaad om in miserie te zijn om een passant, een rotzak, om iemand die jou uiteindelijk dus niet waard is. Liefst zo lang mogelijk ook, want het komt toch nooit meer goed toch?

Nee, blij dat ik dan gevoelloos ben.
  zondag 29 juli 2018 @ 11:16:14 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180809335
Introvert en extravert gaan overigens prima samen. Uiteindelijk beter dan extravert en extravert denk ik.
pi_180809338
quote:

[..]

Wat trekt jou dan aan in nerdjes? En was jouw ex ook een nerdje? Of was er toch iets anders aan hem.

En waarom is het met jouw ex 4 jaar lang wel goed gegaan en waarom is het uiteindelijk fout gegaan. Allemaal vragen die jij jezelf wil stellen. ;)
pi_180809346
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:16 schreef Dven het volgende:
Introvert en extravert gaan overigens prima samen. Uiteindelijk beter dan extravert en extravert denk ik.
Leg die eens uit. Waarom denk jij dat die twee zo goed samengaan?
pi_180809354
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:16 schreef Dven het volgende:
Mee eens!
  zondag 29 juli 2018 @ 11:20:49 #292
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180809395
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Leg die eens uit. Waarom denk jij dat die twee zo goed samengaan?
Omdat introvert en extravert elkaar prima kunnen aanvullen. De één laat de ander wat afstand nemen en de ander neemt de één mee in een ontdekkingstocht. Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo. Ik ben als introvert nog nooit met een introvert geweest en heb daar absoluut ook geen oren naar. Laat me liever adopteren door een extravert type.

Niet dat jij trouwens een uitleg gegeven hebt waarom de twee niet samen gaan.
  zondag 29 juli 2018 @ 11:21:11 #293
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180809402
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:17 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Mee eens!
Daarom zijn wij ook goeden vrinden _O_
  zondag 29 juli 2018 @ 11:22:28 #294
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180809421
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ok, daar gaan we.

Ik ga even uit van Tinder, aangezien zo’n beetje iedereen hier dat gebruikt. Een ramp voor vrouwen die een relatie zoeken en ook een zegen voor vrouwen die een relatie zoeken.

Waarom? Omdat eerst en vooral tinder bulkt van mannen die op seks uit zijn en ten tweede omdat je op tinder vooral jezelf laat zien met kenmerken die meer op lendeniveau aanspreken dan op hartniveau.

Zeker als je een mooie vrouw bent moet je heel goed opletten met wat je doet.

Eerste stap (en dit is breder dan Tinder) is weten wie jij bent en wat jij te bieden hebt. Waarom? Omdat een relatie alleen maar kan slagen als je iemand vindt die bij jou past. En hoe kun je het juiste puzzelstukje vinden als je niet kijkt naar het puzzelstukje waar die in moet passen. Dan is het puur gokken... en dan moet je heel veel puzzelstukjes proberen...

Een voorbeeld: ben je introvert of extravert. En wees eerlijk (mensen hebben de neiging om extravert te willen zijn). Daar heb je gradaties in, dus onderzoek dat ook. Maar iemand die flink introvert is gaat nooit samen met iemand die flink extravert is. In het begin misschien, maar uiteindelijk niet.

Nou en dat wil je op meer key points toetsen. Opposits attract... maar in de kern wil je echt een gelijke. Je wil een zielsverwant zoeken.

Dus find out who you are.

Nou, toegepast op Tinder wil je dat ook uitstralen. Dus jouw foto’s moeten absoluut laten zien hoe mooi jij bent, maar bovendien wie jij bent. Ook als jij in jouw ogen heel saai bent (voor de persoon die bij jou past ben je niet saai, of die plakt daar in ieder geval een ander plaatje op). Dus ga niet als je een huismusje bent foto’s plaatsen van die ene keer in het jaar dat je gaat stappen. En hou op met alleen maar standaard foto’s waarop je niets aan het doen bent. Twee foto’s waarop ik kan zien hoe jij eruit ziet (1 gezicht, 1 lichaam) is voldoende. De rest is echt bedoeld voor info over jou.

Dan de tekst. Ok, je krijgt weinig ruimte, maar benut die wel. Hoe meer jij over jezelf kan vertellen, hoe beter jouw matches zullen zijn.

Dan komt stap twee: wie zoek jij. Ook hier, wees realistisch. Ik heb daarvoor richting mannen altijd de duidelijke uitleg. Zoek je een vrouw die dag in dag uit seks wil. Vaak meermaals per dag. Lange sessies, dampende seks. Standaard antwoord: ja! En 99% haakt in de praktijk af omdat ze haar totaal niet bij kunnen houden. Heel gek, maar de meeste mannen kunnen niet 6 keer op een dag neuken, willen dat ook niet en worden er gewoon doodongelukkig van als hun vriendin dat wel wil. Laat die vrouwen dus gewoon over aan de mannen die dat wel kunnen en willen. Die zijn spekkoper, want die hebben redelijk wat keuze. ;)

Ik heb even geen vergelijkbaar voorbeeld waar vrouwen direct ‘ja’ op zouden zeggen terwijl het merendeel in alle eerlijkheid ‘nee’ op zouden moeten zeggen, misschien ook wel omdat vrouwen vaak wat verstandiger zijn dan mannen. Maar ik neem aan dat het kwartje zo ook wel valt.

Hoe beter jij weet wie je zoekt, des te beter kan jij selecteren.

Dan het selectieproces. Ik weet het: die knappe man naar rechts swipen is o zo verleidelijk. Maar probeer toch te kijken naar de eigenschappen die je echt zoekt. Natuurlijk, uiterlijk is ook belangrijk, maar daarop puur selecteren is een loterij. Nou zijn ook veel profielen van mannen een ramp, dus soms kan je niet anders, maar neem de moeite om te kijken of je meer uit het profiel kan halen dan alleen het uiterlijk.

Zo niet, dan is de chatfunctie waar je dat mee moet doen. En/of de eerste date. Maar je wil er wel gericht naar op zoek: de kwaliteiten die ofwel bij jou passen, ofwel niet. En wees eerlijk naar jezelf. Ook al is die kerel nog zo lekker, als hij houdt van lange diepe gesprekken en neuken en jij van de hele dag gamen en neuken, dan ga je echt alleen maar een seksrelatie krijgen, want dat is je common ground.

En dan kom ik terug op wat ik vaker zeg: ik ben heel kritisch. Ik zoek naar dingen om iemand af te wijzen. Niet omdat ze niet goed genoeg zou zijn oid, maar omdat ze niet bij mij past. En dan moet je soms ook een hele mooie meid gewoon laten gaan. Zo zonde... maar dat maakt de ruimte voor een andere mooie meid die wel bij jou past.

Kortom: weet wie jij bent. Weet wat je wil. En selecteer daarop. Medogenloos.
Dit klinkt zo ontzettend PUA.
pi_180809511
quote:

[..]

wil je dan graag meer dan een leuke tijd met oa goede seks?
  zondag 29 juli 2018 @ 11:32:14 #296
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809593
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Klopt, maar ik ben open over het onderwerp.. betekent niet dat ik het ook wil doen zo snel
Nee maar misschien trek je dit type man juist aan omdat je er zo open over bent en hebben zij een ander idee over jou?
  zondag 29 juli 2018 @ 11:32:43 #297
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809604
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dat ligt niet aan dat ze seks met hem heeft. Of je dat bij zo’n man op de eerste date doet, of pas op de 5e date, maakt niet uit.
Nou denk eerlijk dat een vent die alleen sex wilt niet eerst de moeite gaat nemen om op 5 dates te gaan.
pi_180809613
@VEM2012 ik herken het verhaal, weet wat ik wil, wie ik ben en wat ik zoek, maar ik ben te lief.. en niet kritisch genoeg.. ik vind dat iedereen een eerlijke kans verdient ej probeer de knappe blote basten al bij voorbaat naar rechts te swipen, omdat het de types zijn die ik niet wil aantrekken.

Maar die nerdjes.. misschien zijn die nog wel erger _O- _O-
-
  zondag 29 juli 2018 @ 11:33:31 #299
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_180809618
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:14 schreef Dven het volgende:

[..]

Heerlijk inderdaad om in miserie te zijn om een passant, een rotzak, om iemand die jou uiteindelijk dus niet waard is. Liefst zo lang mogelijk ook, want het komt toch nooit meer goed toch?

Nee, blij dat ik dan gevoelloos ben.
Nou dat had ik graag wat meer willen zijn ja :P
pi_180809629
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou denk eerlijk dat een vent die alleen sex wilt niet eerst de moeite gaat nemen om op 5 dates te gaan.
als ze desperate zijn
pi_180809633
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2018 11:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat introvert en extravert elkaar prima kunnen aanvullen. De één laat de ander wat afstand nemen en de ander neemt de één mee in een ontdekkingstocht. Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo. Ik ben als introvert nog nooit met een introvert geweest en heb daar absoluut ook geen oren naar. Laat me liever adopteren door een extravert type.

Niet dat jij trouwens een uitleg gegeven hebt waarom de twee niet samen gaan.
Ik denk dat een gematigd introvert (wat ik bv ben) en een gematigd extravert prima samen kunnen gaan, dus ga er nu niet iets van maken wat ik niet bedoel.

Maar je wil geen echte tegenstellingen. Een introvert wil tijd voor zichzelf. Een extravert wil sociaal contact. Als dat te ver uit elkaar ligt, dan zit de introvert op zeker moment geregeld alleen thuis en de extravert is op stap (wat een relatie niet ten goede komt als dat te vaak gebeurt), of ze passen zich aan elkaar aan en dan krijgt de introvert te weinig tijd alleen en de extravert te weinig sociaal contact.

Je hebt nu eenmaal gradaties. Van wat ik lees ben jij ook gematigd introvert. En bovendien al helemaal niet van de relaties (eigen woorden), dus ja.. voor beperkte tijd werkt het sowieso.

Maar als je liever een ander voorbeeld wil: iemand die heel zuinig met geld omgaat past niet bij iemand met een gat in de hand. Ook weer: iemand die wat zuiniger is en iemand die wat makkelijker geld uitgeeft, dat gaat prima samen en kan balans brengen, maar de echte tegenstelling gaat botsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')