Ik zeg ook niet dat ik dat nooit doe, maar ik probeer het niet meer te doen. Lees bovenstaandequote:Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Drug het volgende:
[..]
hoezo 'al'? Wat voor jou als te snel voelt kan voor een ander prettig tempo zijn
Dit was hun oorspronkelijke doel. Heeft denk ik niks met jou te maken.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Anneloos het volgende:
Kijk tijdens een goede zoensessie word ik erg hitsig, maar ik probeer wel zo lang mogelijk te wachten met seks.
Er zijn zoveel mannen die geïnteresseerd doen in mij en wanneer ik dan eindelijk toegeef en seks heb dan hebben ze het daarna nergens anders meer over en zijn ze ineens ‘niet meer geinteresseerd’ .. gewoon, omdst het jagen dan voorbij is.. of ik ben niet interessant genoeg ofzo
(terwijl ik aangeef, niet met de eerste beste het bed in wil duiken en dat het voor mij wat betekent).
Maar ach.. ooit is er een die blijft plakken
Dat kan het ook zijn.. merk wel gewoon dat ik er mee zit enzo, omdat ik het toch bij mezelf ga zoeken. Heb gewoon vier jaar een relatie gehad dus zo’n monster zal ik ook niet zijn.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit was hun oorspronkelijke doel. Heeft denk ik niks met jou te maken.
Mannen knappen niet af op seks. Dan hebben ze ofwel nooit meer gewild dan jou het bed inkrijgen, ofwel was er seksueel geen klik.quote:Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Anneloos het volgende:
Kijk tijdens een goede zoensessie word ik erg hitsig, maar ik probeer wel zo lang mogelijk te wachten met seks.
Er zijn zoveel mannen die geïnteresseerd doen in mij en wanneer ik dan eindelijk toegeef en seks heb dan hebben ze het daarna nergens anders meer over en zijn ze ineens ‘niet meer geinteresseerd’ .. gewoon, omdst het jagen dan voorbij is.. of ik ben niet interessant genoeg ofzo
(terwijl ik aangeef, niet met de eerste beste het bed in wil duiken en dat het voor mij wat betekent).
Ik denk serieus niet dat het aan jou zelf ligt.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn.. merk wel gewoon dat ik er mee zit enzo, omdat ik het toch bij mezelf ga zoeken. Heb gewoon vier jaar een relatie gehad dus zo’n monster zal ik ook niet zijn.
Verlies wel echt de hoop dat er nog goede mannen zijn. Zeg dan gewoon dat je alleen seks wilt
Er zijn genoeg goede mannen.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn.. merk wel gewoon dat ik er mee zit enzo, omdat ik het toch bij mezelf ga zoeken. Heb gewoon vier jaar een relatie gehad dus zo’n monster zal ik ook niet zijn.
Verlies wel echt de hoop dat er nog goede mannen zijn. Zeg dan gewoon dat je alleen seks wilt
Naja seksuele klik.. weet ik niet, want meestal blijven ze daar wel voor terugkomen, maar ze zijn gelijk niet meer geïnteresseerd in de restquote:Op zondag 29 juli 2018 10:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen knappen niet af op seks. Dan hebben ze ofwel nooit meer gewild dan jou het bed inkrijgen, ofwel was er seksueel geen klik.
Ja maar hoe doe je dat zo makkelijk?:Pquote:Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede mannen.
De vraag is wellicht: selecteer je wel op de juiste manier?
Ja, die hoop heb ik! Maar ik ben gewoon een extreem geil wijf en dat zijn twee uiterstequote:Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar denk dan ook als je idd wacht met sex dat je de mannen met dit doel er vanzelf uit filtert.
Oh..quote:Op zondag 29 juli 2018 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat je in de eerste gesprekken wel het een en ander kan achterhalen. Denk dat als hij gelijk vragen gaat stellen over wat je leuk vindt in bed etc dat het dan wel duidelijk is eigenlijk. Of simpele opmerking over je uiterlijk zoals lekkere tieten ofzo :p
Yeah probably notquote:Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede mannen.
De vraag is wellicht: selecteer je wel op de juiste manier?
waarom is het zo lang mogelijk wachten met seks een doel?quote:Op zondag 29 juli 2018 09:57 schreef Anneloos het volgende:
Veel mannen zijn niet zo selectief en seks is per defintie leuk, maar je wil in een relatie niet alleen maar gewoon leuk.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naja seksuele klik.. weet ik niet, want meestal blijven ze daar wel voor terugkomen, maar ze zijn gelijk niet meer geïnteresseerd in de rest
Nou als je wacht verliezen ze hun interesse omdat het ze te lang duurt.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:08 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom is het zo lang mogelijk wachten met seks een doel?
Het klinkt eigenlijk een beetje of je mannen aantrekt die soort van onvolwassen zijn in hun omgang met jou, en die wanhopig zijn voor seks. Als ze dat hebben gehad, is er niks meer voor ze te halen. Als je gewoon een normale man ontmoet, zal hij je ook willen seksen, maar is het daarna niet ineens iemand anders ofzo.
Ik ben een man. Vrouwen zijn gemiddeld minder vaak alleen maar op seks uit. Dus daar hebben wij het weer makkelijker.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat zo makkelijk?:P
mwah gesprek lan prima over seks gaan, zeker als er wat aantrekking is tussen 2 mensen, hoeft niet te betekenen dat dat de enige interesse is in de anderquote:Op zondag 29 juli 2018 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk dat je in de eerste gesprekken wel het een en ander kan achterhalen. Denk dat als hij gelijk vragen gaat stellen over wat je leuk vindt in bed etc dat het dan wel duidelijk is eigenlijk. Of simpele opmerking over je uiterlijk zoals lekkere tieten ofzo :p
Nou hoe je de juiste mannen selecteert.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben een man. Vrouwen zijn gemiddeld minder vaak alleen maar op seks uit. Dus daar hebben wij het weer makkelijker.
Maar wil je eigenlijk weten hoe vrouwen het voor zichzelf makkelijker kunnen maken?
waarom wacht je?quote:Op zondag 29 juli 2018 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je wacht verliezen ze hun interesse omdat het ze te lang duurt.
Blijf dan ajb een extreem geil wijf... Prima kwaliteit!quote:Op zondag 29 juli 2018 10:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, die hoop heb ik! Maar ik ben gewoon een extreem geil wijf en dat zijn twee uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |