Want? Wat hebben die erbij te winnen om schijnheilig te gaan doen van 'Oh ik doe dit normaal nooit hoor'.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet trouwens niet of vrouwen die daten met dit doel er wel open over zijn. Denk het eigenlijk niet.
Nee maar als dat het enige gespreksonderwerp is dan is het wel duidelijk denk ik wat het doel is.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:11 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah gesprek lan prima over seks gaan, zeker als er wat aantrekking is tussen 2 mensen, hoeft niet te betekenen dat dat de enige interesse is in de ander
Exact.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:08 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom is het zo lang mogelijk wachten met seks een doel?
Het klinkt eigenlijk een beetje of je mannen aantrekt die soort van onvolwassen zijn in hun omgang met jou, en die wanhopig zijn voor seks. Als ze dat hebben gehad, is er niks meer voor ze te halen. Als je gewoon een normale man ontmoet, zal hij je ook willen seksen, maar is het daarna niet ineens iemand anders ofzo.
Misschien reputatie ofzo? Geen ideequote:Op zondag 29 juli 2018 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Wat hebben die erbij te winnen om schijnheilig te gaan doen van 'Oh ik doe dit normaal nooit hoor'.
Ja, niet per sé... maar ook weer toch ja en nee gelijktijdig...quote:Op zondag 29 juli 2018 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je wacht verliezen ze hun interesse omdat het ze te lang duurt.
mwah in een verliefdheid kan mijn libido soms ook wel de boventoon voeren. Betekent niet dat ik haar om andere redenen niet echt leuk vindt, alleen het uit zich dan in mijn geilheidquote:Op zondag 29 juli 2018 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar als dat het enige gespreksonderwerp is dan is het wel duidelijk denk ik wat het doel is.
Das niet erg maar zoals Anneloos zei, zeg het dan.
O, jawel... waarom niet, succes gegarandeerd!quote:Op zondag 29 juli 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet trouwens niet of vrouwen die daten met dit doel er wel open over zijn. Denk het eigenlijk niet.
Nou Anneloos heeft toch een terecht punt? Ze vindt iemand leuk, waarschijnlijk voor meer. Heeft er sex mee en dan is de man hem gepeerd.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, niet per sé... maar ook weer toch ja en nee gelijktijdig...
Je moet gewoon niet acteren. Als je geil bent, ga ervoor. Fuck dat stemmetje ‘je bent een net meisje, niet doen!’ en fuck.
quote:Op zondag 29 juli 2018 10:17 schreef Drug het volgende:
[..]
maar je gaat toch ook niet wachten met uit eten omdat je meer wil dan alleen uit eten?
maar die paar ervaringen zijn niet representatief voor het hele spelletje.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou Anneloos heeft toch een terecht punt? Ze vindt iemand leuk, waarschijnlijk voor meer. Heeft er sex mee en dan is de man hem gepeerd.
Ik denk dat vrouwen dit te helaas vaak mee maken.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:20 schreef Drug het volgende:
[..]
maar die paar ervaringen zijn niet representatief voor het hele spelletje.
ja, ik ga ervan uit dat mensen daar na een aantal ervaringen wel een beetje voelsprieten voor ontwikkelen, ander wordt het inderdaad lastigquote:Op zondag 29 juli 2018 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarop jullie hier als man zeggen ik vind je toch wel leuk, ook na de sex.
Maar niet alle mannen zijn daar zo eerlijk in.
apartquote:Op zondag 29 juli 2018 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen dit te helaas vaak mee maken.
Als je oneerlijk bent en seks is je doel, dan is het juist rendabel om na die 1e x seks nog ff door te gaan met daten (en seks) en nog even te wachten met afhaken.quote:Op zondag 29 juli 2018 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarop jullie hier als man zeggen ik vind je toch wel leuk, ook na de sex.
Maar niet alle mannen zijn daar zo eerlijk in.
Nou ze zei ook dat ze blijven terug komenquote:Op zondag 29 juli 2018 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je oneerlijk bent en seks is je doel, dan is het juist rendabel om na die 1e x seks nog ff door te gaan met daten (en seks) en nog even te wachten met afhaken.
denk omdat ik het idee heb dat in mijn omgeving mensen meestal wel van elkaar kunnen inschatten wat er gaande isquote:
Ditquote:Op zondag 29 juli 2018 10:11 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah gesprek lan prima over seks gaan, zeker als er wat aantrekking is tussen 2 mensen, hoeft niet te betekenen dat dat de enige interesse is in de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |