abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180757096
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:25 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik leerde mijn vriend 1 januari kennen, 6 januari maakte we het officieel.. We zijn nu iets meer dan 7,5jaar samen, hebben 2 kinderen en gaan volgend jaar trouwen..
Nou gefeliciteerd, applausje

Er worden ook mensen met 2 hoofden soms geboren, of mensen met 3 vingers. Uitzonderingen bestaan áltijd, en je kan voor alles een tegenargument haast geven. Appels zijn groen of rood, maar sowieso dat er ooit een paarse appel was ontstaan als outlier.

We moeten niet teveel focussen op die uitzonderingen want dat is niet realistisch. Alles kan, maar blijf met beide voeten toch nuchter op de bodem staan, dat is wat ik liever als advies geef aan iemand die net aan het daten geslagen is,en al verkering neemt bij een 2e date, dan het nog gaan lopen aanmoedigen, en de teleurstelling nog harder aankomt als er 95procent kans is dat het over 2 maanden uit is.

Als er maar 1 plek is waar je hard van wordt en je leert om je geen fuck meer ergens wat van aan te trekken is dat wel daten.

Ik beveel alsnog aan: als je tijd hebt en in een fase zit van: ik wil daten : doe er lekker veel tegelijk. En communiceer dit ook gewoon eerlijk naar de persoon waarmee je date. Waarom liegen? Logisch toch dat zo leuk persoon als jij meerdere voor het uitkiezen heeft?! En zo maak je veel nuchterder een beslissing. Dan forceer je niet, je hebt toch genoeg aandacht/ backups, en merk je duidelijk de verschillen wie je nou echt leuker vind.

Dan neem je niet iemand omdat je gewoon iemand wilt- dan heb je het voor het kiezen en geniet je onbewust veel meer van het daten!

Je kan dan ook niet ultra op 1 persoon gefocust zijn, wat juist minder forceert! Als je teveel op 1 iemand focust forceer en verdraai je gedachtes en je gevoel.

Ik ben trouwens totaal niet zenuwachtig voor een date, en als ik mij verveel of het saai vind dan zeg ik het gewoon. Mijn eigen gevoel voorop en ga geen act voeren.
Het boeit mij geen fuck hoe ik overkom bij die dates. En nu het mij al een tijdje geen fuck boeit merk ik dat ze me dan juist leuk vinden de mannen die mij daten haha ^

Als je in jezelf geloofd zal je merken dat de ander ook in jou geloofd en jou opvolgt, en nog willen dat jij bepaald. Mensen zoeken hun God. Zo simpel is het.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2018 00:07:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')