Het is toch juist leuk als iemand snel reageert?quote:HOLD ON
Waarschijnlijk raadde je het al: het is eigenlijk beter om even te wachten voordat je op een berichtje van je crush reageert. Waarom? Ten eerste kan het ervoor zorgen dat hij je minder aantrekkelijk gaat vinden. Huh? Ja, des te sneller je reageert, des te meer zal zijn interesse voor jou afnemen. Hij wil namelijk een beetje moeite voor je kunnen doen, en als jij zo gewillig als een jonge pup voor hem klaarstaat wanneer hij contact met je opneemt, is het een stuk minder spannend voor hem. Het kan dus helemaal geen kwaad om hem eventjes te laten wachten. Hij reageert toch ook niet altijd gelijk als jij hem iets stuurt?
Ik heb ooit dates gehad waar overduidelijk (slecht) hard to get gespeeld werd. Dat kwam de date niet echt ten goede.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja er wordt vaak genoeg gezegd toon niet teveel interesse, play hard to get want anders hoeft de man geen moeite te doen en raakt die verveeld.
Terwijl nergens in mijn omgeving zie ik dit zo gaan :p
Hoe deden ze dat dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit dates gehad waar overduidelijk (slecht) hard to get gespeeld werd. Dat kwam de date niet echt ten goede.
Zeker, helemaal als er een klik is en je graag met diegene praat.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Of deze:
[..]
Het is toch juist leuk als iemand snel reageert?
Ik zou denken dat die mij niet leuk vindtquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als er een klik is en je graag met diegene praat.
----
Als een man steeds hard-to-get zou spelen tegen jou, wat zou je er dan zelf van vinden? Ik denk dat dat de beste vergelijking is voor zoiets.
Als de man in dit geval na het hebben van sex uitgekeken is denk ik dat dit het oorspronkelijke doel was...quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Dat jagen.. ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant denk dat als het te snel gaat, je inderdaad sneller uitgekeken bent. Maar aan de andere kant, wat goed is, is goed toch?
Ik denk dat dat wel aardig overeen komt met hoe dat voor mannen kan zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die mij niet leuk vindt![]()
Maar ik ben geen man dus weet niet of dat zogenaamde jagen nou zo belangrijk is.
Ik snap al die 'date regeltjes' eigenlijk nooit zo, dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld met iemand op date bent geweest en dan x dagen niks moet laten horen of te snel weer afspreken want anders dan kom je te wanhopig over.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:32 schreef Debsterr het volgende:
Dat jagen.. ik weet het niet zo goed. Aan de ene kant denk dat als het te snel gaat, je inderdaad sneller uitgekeken bent. Maar aan de andere kant, wat goed is, is goed toch?
Nou dat de man afhaakt als hij er achter komt dat de vrouw al gewonnen is ofzo. Dat hij graag moeite voor die vrouw wilt doen en dat het vooral niet te makkelijk moet zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel aardig overeen komt met hoe dat voor mannen kan zijn
Maar jagen, wat houdt dat sowieso in?
Dit jaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel aardig overeen komt met hoe dat voor mannen kan zijn
Maar jagen, wat houdt dat sowieso in?
[..]
Ik snap al die 'date regeltjes' eigenlijk nooit zo, dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld met iemand op date bent geweest en dan x dagen niks moet laten horen of te snel weer afspreken want anders dan kom je te wanhopig over.
Dan denk ik altijd, maar als je je juist goed voelt om dat te doen dan maak je de boel toch juist kapot eventueel met jezelf in allerlei rare bochten wringen?
Gewoon kletskoek. Dat geldt voor al die ‘datingwijsheden’.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben een beetje zo online aan het lezen over daten. En er blijft maar 1 ding terug komen:
[..]
Hoe komt men aan deze wijsheid en zijn jullie het er mee eens?
Ook onzin. Domme spelletjes. Maar ja, je moet wat opschrijven...quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Of deze:
[..]
Het is toch juist leuk als iemand snel reageert?
Ik denk dat er niet echt een peil op te trekken is wat dat betreft, wat voor de een kan werken doet dat voor een ander wellicht niet. Dat maakt het ook zo lastig.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dat de man afhaakt als hij er achter komt dat de vrouw al gewonnen is ofzo. Dat hij graag moeite voor die vrouw wilt doen en dat het vooral niet te makkelijk moet zijn.
Dus als vrouw moet je dan nee zeggen als een man je op date vraagt ook al wil je en kun je wel....
En dit gedrag komt natuurlijk voort uit de tijd dat we nog Neanderthalers waren![]()
Hard to get is imo ook gewoon dom. Ik snap al die dateregels niet. Maar ik heb dan ook geen dates.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja er wordt vaak genoeg gezegd toon niet teveel interesse, play hard to get want anders hoeft de man geen moeite te doen en raakt die verveeld.
Terwijl nergens in mijn omgeving zie ik dit zo gaan :p
Ja maar begin toch wel aan mezelf te twijfelen als ik het zo allemaal lees.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook onzin. Domme spelletjes. Maar ja, je moet wat opschrijven...
Misschien daaromquote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hard to get is imo ook gewoon dom. Ik snap al die dateregels niet. Maar ik heb dan ook geen dates.
Ook waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet echt een peil op te trekken is wat dat betreft, wat voor de een kan werken doet dat voor een ander wellicht niet. Dat maakt het ook zo lastig.
Doe dat nou maar niet. Wees jezelf. Je kan niet de hele tijd een ander acteren. Dodelijk vermoeiend.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar begin toch wel aan mezelf te twijfelen als ik het zo allemaal lees.
My god.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de man is het trouwens het beste om 2 uur na de eerste date te laten weten dat je het leuk vond en graag nog een date zou willen.
Of gewoon aan het einde van de eerste date. Wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de man is het trouwens het beste om 2 uur na de eerste date te laten weten dat je het leuk vond en graag nog een date zou willen.
Ja denk dat iedereen dan wel tijdens de date al weet jaquote:Op zaterdag 28 juli 2018 20:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon aan het einde van de eerste date. Wel zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |