Lokaal station?quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:44 schreef Greys het volgende:
Waar net nog 'heet' onder de temperatuur hier stond staat nu 'gevaar'. En loopt nog steeds op![]()
[ afbeelding ]
Vroeger was alles beter toen we nog echt winters en zomers hadden !!@!!!quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag een blogger dit een ouderwetse zomer noemen. Voor zover ik weet woont ze al haar hele 50+ jaar durende leven in Zuid-Holland dus ik heb geen idee waar ze het mee vergelijkt![]()
Ik heb er geen last van maar voor mijn katjes begin ik het wel erg zielig te vinden...
Dank intressant altijd die kleine stationsquote:
Ja ik vind het ook tof dan m'n durp zo'n station en site heeft!quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:03 schreef Momo... het volgende:
Dank intressant altijd die kleine stations
Ed Aldus is van Rdam Rijnmond geloof ik he?quote:Op donderdag 26 juli 2018 17:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar doen ze toch met het weer Aldus Ed?
Ja, een bijzonder figuur met stevig accentquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ed Aldus is van Rdam Rijnmond geloof ik he?
quote:Op donderdag 26 juli 2018 15:37 schreef ijs_beer het volgende:
GEFELICITEERD GUANABANA spesjaal voor jou Sushitaart.
Niet? Bij mij welquote:Op donderdag 26 juli 2018 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]ik zie dit nu pas. Maar het plaatje doet het niet.
Is het daar ook zo ontzettend warm?quote:Op donderdag 26 juli 2018 18:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Zuid Afrika. Prachtig!
Tweede bui in twee of drie dagen?quote:
Ik duim voor je dat hij klopt.quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!
Ik zag dit voor hier rond tien uur. Zware neerslag. Maar tegen die tijd krijg ik vast weer de middelvinger van Buienradar.
[ afbeelding ]
Ja, maar die eerste was constanter dit is echt n hoosbuiquote:
If only for a littlequote:Op donderdag 26 juli 2018 19:40 schreef Momo... het volgende:
Zon groot gebied gaat hier net een kilometertje langs heen
[ afbeelding ]
Al die plantjesquote:Op donderdag 26 juli 2018 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar die eerste was constanter dit is echt n hoosbui
Nachosquote:Op donderdag 26 juli 2018 19:55 schreef Greys het volgende:
Dit met een berg watermeloen ernaast![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was ook écht wel nodig, deze hoek was zo'n beetje het droogste van het land vaak.quote:
Oh hopelijk komt het dan ook hierheen!quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is het ineens keihard aan het waaien! Vanuit het niets begonnen alle deuren en ramen dicht te klepperen. Net even gekeken vanuit welke richting de wind komt en daar zit wat donkere lucht; gaat de goede kant op dus.
Ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:55 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Boh.quote:Op donderdag 26 juli 2018 19:55 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
De wat donkerdere lucht zit hier (vanuit het raam gezien) ten Zuid-Oosten. Aangezien jij oostelijker zit dan ik, zal het waarschijnlijk nog eerder bij jou dan bij mij komen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh hopelijk komt het dan ook hierheen!
Volgens buienradar hier tegen 22u regen, maar dat is nog veel te ver weg om betrouwbaar te zijn.
Hier ookquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De wat donkerdere lucht zit hier (vanuit het raam gezien) ten Zuid-Oosten.
Aldus de krant.quote:Het is heet in Europa, maar in Brabant het allerheetst
Onweer zou ik zelf wel prettig vinden eigenlijk; weer eens wat anders. Ik heb het met 1 grijze wolk al helemaal niet getroffen. In de verte zie ik ook alweer een opklaring aankomen.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Keihard onweer en drie druppels.DAAR HEB IK TOCH NIKS AAN.
Misschien komt er meer. Gister dacht ik ook: godver, onweer en een paar drupjes, maar daarna heeft het lang geregend.quote:Op donderdag 26 juli 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Keihard onweer en drie druppels.DAAR HEB IK TOCH NIKS AAN.
Ik hoop het zo! Zit hier weg te dreunen van het onweer maar de zon schijnt nog halfachtig met een donkerblauwe lucht. Dus ik hoop op nog wat extra druppelsquote:Op donderdag 26 juli 2018 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien komt er meer. Gister dacht ik ook: godver, onweer en een paar drupjes, maar daarna heeft het lang geregend.
Die negentien klopt niet hoor. Tien graden hogerquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil ook druppels en onweer! Jullie weten niet hoe goed jullie het hebben
Ik heb net Buienradar gecheckt, maar hier gaat volgens mij niet meer iets vallenquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die negentien klopt niet hoor. Tien graden hoger![]()
Maar tis idd wel weer even afwisselend. Ik duim dat jij ook krijgt!
En dat ik een nacht met hoge vochtigheid en 27 gr overleef
Het is hier binnen op dit moment 31 graden, dus die regen moet wel de temperatuur wat omlaag brengen want 31 graden met vochtige lucht is ook niks.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil ook druppels en onweer! Jullie weten niet hoe goed jullie het hebben
Ohquote:Op donderdag 26 juli 2018 21:18 schreef Greys het volgende:
Een dode door noodweer in Rotterdam.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-overleden~af4a789e/
Ik zal niet meer klagen over de drie druppels hier.
Bedankt!quote:
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:18 schreef Greys het volgende:
Een dode door noodweer in Rotterdam.
https://www.ad.nl/rotterd(...)-overleden~af4a789e/
Ik zal niet meer klagen over de drie druppels hier.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 16:39 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit tegen de warmte!
Aliens?quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Er hangt hier echt een heel rare wolk in de lucht nu: helemaal rechthoekig.
Kan er ook nog wel bij, aliens. Ik heb er de kracht toch niet meer voor mensen.quote:
Misschien hebben ze water bij zich.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan er ook nog wel bij, aliens. Ik heb er de kracht toch niet voor mensen.
Als ze water bij zich hebben, dan kunnen ze iedereen wel omkopen, voordat ze de boel daarna dan overnemen. Zou wel slim bedacht zijn van ze.quote:Op donderdag 26 juli 2018 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien hebben ze water bij zich.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, bij helemaal rechthoekig denk ik al snel 'kubusschip' en tegen de Borg ben ik niet opgewassen, zeker niet met deze hitte.
Moet wel een beetje koud water zijn dan. Als ze nu met kokend water aan komen zetten haal ik ook nog wel even mijn grootmoeders deegroller uit de ovenlade.quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze water bij zich hebben, dan kunnen ze iedereen wel omkopen, voordat ze de boel daarna dan overnemen. Zou wel slim bedacht zijn van ze.
quote:Op donderdag 26 juli 2018 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet wel een beetje koud water zijn dan. Als ze nu met kokend water aan komen zetten haal ik ook nog wel even mijn grootmoeders deegroller uit de ovenlade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |