SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ik vond het koudquote:Op maandag 23 juli 2018 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hou ervan maar de afgelopen 3 weken waren echt zo lekker met die koele nachten.
Kan iemand mij herinneren aan het feit dat Nederland helemaal ondergesneeuwd was?quote:Op maandag 23 juli 2018 22:40 schreef Bienelientjee het volgende:
In ieder geval kunnen we niet klagen dat we geen goede zomer en winter hebben gehad![]()
Tenminste, hier in Engeland hebben we letterlijk bergen met sneeuw gehad en nu al zowat 5 weken lang een hitte golf
Ze woont in Engeland geakkiequote:Op maandag 23 juli 2018 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kan iemand mij herinneren aan het feit dat Nederland helemaal ondergesneeuwd was?Volgens mij geen sneeuw gezien
Een goede winter is zonder sneeuw, dus inderdaad prima.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kan iemand mij herinneren aan het feit dat Nederland helemaal ondergesneeuwd was?Volgens mij geen sneeuw gezien
Lol ik heb alleen een onderbroek aan en nog is het heet.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Raam opengegooid boven. Prima te doen.
Maar niet veel kleding en voor pampus liggen
Goeiemorgenquote:
Nee, sneeuw is geweldig.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een goede winter is zonder sneeuw, dus inderdaad prima.
quote:Op maandag 23 juli 2018 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh ja! Toen was er sneeuw! Toen ging ik zelfs verhuizen en ben ik nog in de berm met de auto belandquote:Op maandag 23 juli 2018 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
De sneeuw die wij in november (dacht ik?) hadden vond ik wel echt de bomb. Het bleef ook maar sneeuwen. De tuin had echt een mooi dik pak
Slang werkt prima hoor. In minder dan een uur van 26 naar 21quote:Op maandag 23 juli 2018 23:50 schreef Elvi het volgende:
29 graden op de slaapkamerhet is echt maar 4 graden afgekoeld dus
Ik wil een aircomaar zonder slang naar buiten. Geen idee of dat bestaat.
Toch heeft er afgelopen winter diverse malen sneeuw gelegen. Het begon al 10 december en ook nog later in februari of maart.quote:Op maandag 23 juli 2018 22:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Loopt begeven moment een beetje stroef.quote:Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Plakt en glijdt toch lekker dan?
als ik flink uitpak lijkt het gewoon op werken hoor meidquote:Op maandag 23 juli 2018 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Plakt en glijdt toch lekker dan?
Ik zag aangespoelde walvissen, een blaffende zeehond en galopperende zeepaarden.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 00:28 schreef thesiren.nl het volgende:
Vandaag ijsberen EN pinguins op het strand gezien....
Berlage zijn ze al behoorlijk lang aan het koelen met vers Amstelwater. Voelt wel flink koud aan als je door de waterstraal moet fietsenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 07:19 schreef Eightyone het volgende:
Dit soort problemen krijg je nu ook:
http://www.at5.nl/artikel(...)r-aanhoudende-warmte
Nu al 25, Hahaquote:
En ook echt 0 windquote:Op dinsdag 24 juli 2018 08:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nu al 25, Haha
Komt echt serieus een graad per kwartier bij hier in Enschede
Idemquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier ook. Ik vind het 's nachts nog echt flink afkoelen. Ramen open, en onder het dekbed.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Boh, as vrijdag....![]()
[ afbeelding ]
Dus jij zit nu zeer energiek op je werk?quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:21 schreef Dagoduck het volgende:
Vannacht goed geslapen met 26,7 graden binnen. Het went vanzelfNu alweer 24 graden buiten.
Koop een ventilator en een water spray fles. Beetje op je lichaam sproeien en dan voor de ventilator gaan liggen. Werkt goed en is goedkoop. Geen airco nodig. Of je neemt een douche voor het slapen gaan met koud water en je droogt niet je niet helemaal af.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:19 schreef Silven het volgende:
Kutweer. Al wekenlang maar 3 uur slapen per nacht en dan nog wakker worden in een zeiknat bed van het zweet. Vervolgens de hele dag 0,0 energie op werk. Laat de winter komen, please.
Nee, op mijn zolderkamer natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:23 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus jij zit nu zeer energiek op je werk?
FOK! hok in 32 graden. de stank.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, op mijn zolderkamer natuurlijk.
26 en een beetje graden en het raam staat al 3 maanden open.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
FOK! hok in 32 graden. de stank.
De fapsokken zullen wel helemaal korsterig en hard zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
26 en een beetje graden en het raam staat al 3 maanden open.
Die gebruik ik als isolatiemateriaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De fapsokken zullen wel helemaal korsterig en hard zijn.
Ik heb geen comebacks meerquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gebruik ik als isolatiemateriaal.
Die lucht uit de stofzuiger is inmiddels waarschijnlijk koeler dan de binnentemperatuurquote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:41 schreef Greys het volgende:
Ik wil eigenlijk ff snel de woonkamer stofzuigen voordat ik naar werk ga maar dat ding blaast warme luchtEn tis hier ondanks open ramen al 25 beneden.
Issues
bij mij ook heequote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:48 schreef LTVDK het volgende:
‘s Ochtends gewoon al 27 graden beneden, ik ben nou echt klaar met dat weer
Zou het echt? Dan twee weken lang 24/7 stofzuigen holadiejeequote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die lucht uit de stofzuiger is inmiddels waarschijnlijk koeler dan de binnentemperatuur
Anders mag je het hier ook wel komen doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het echt? Dan twee weken lang 24/7 stofzuigen holadiejee
Mijn auto gaf vanmorgen om kwart voor negen al 26 graden aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:58 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Pffft , zit ook precies in zo'n donkerrood cirkeltje
en misschien nog wel langer ..quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Lol mensen die nu al klaar zijn met deze hitte. Ik vind het ook te warm hoor, maar we moeten nog meer dan 2 weken haha. Dit is pas het begin. Gewoon rustig doen en er niet teveel aan denken.
't is hier in Twente sinds het begin van de maand al elke dag tussen de 25 en 30quote:
Ja het eind is niet in zich in de pluimen. Als dat wel zo is vind ik het altijd wat makkelijker "ach nog vier dagen". Nu kan het nog wel anderhalve maand duren ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en misschien nog wel langer ..
inderdaad, ellende daar zeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het eind is niet in zich in de pluimen. Als dat wel zo is vind ik het altijd wat makkelijker "ach nog vier dagen". Nu kan het nog wel anderhalve maand duren ofzo.
Maar goed. We moeten maar blij zijn dat we niet in Griekenland zitten.
[ afbeelding ]
Kan niet slapen met geluid. Dan lig ik dis niet wakker van de hitte maar van de ventilator. Anders was mijn probleem al opgelost...quote:Op dinsdag 24 juli 2018 09:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Koop een ventilator en een water spray fles. Beetje op je lichaam sproeien en dan voor de ventilator gaan liggen. Werkt goed en is goedkoop. Geen airco nodig. Of je neemt een douche voor het slapen gaan met koud water en je droogt niet je niet helemaal af.
Ventilatortje op laagste stand is maar heel klein beetje geluid. Of oordopjes, is dat niks? Of koop zo'n koelmatje met gel erin die niet in water/koelkast hoeft voor honden, heb ik ook, lekker met je voeten erop liggen in bedquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:13 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan niet slapen met geluid. Dan lig ik dis niet wakker van de hitte maar van de ventilator. Anders was mijn probleem al opgelost...
Dyson Pure Cool kopenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:13 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan niet slapen met geluid. Dan lig ik dis niet wakker van de hitte maar van de ventilator. Anders was mijn probleem al opgelost...
Oordopjes heb ik geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat ik me daar ook aan ga ergeren. Ja, ik ben heel moeilijk wat betreft slapen. Niks aan mn lijf, geen licht, geen geluid, geen warmte, en liggend op mijn rug anders lukt het gewoon niet. Ben ook echt jelly op mensen die in een vliegtuig, op de bank of in een stoel kunnen slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ventilatortje op laagste stand is maar heel klein beetje geluid. Of oordopjes, is dat niks? Of koop zo'n koelmatje met gel erin die niet in water/koelkast hoeft voor honden, heb ik ook, lekker met je voeten erop liggen in bed
Jep, en er wordt dankzij de onderdruk die ontstaat langs alle kieren en roosters in huis gewoon weer 30 graden buitenlucht binnengezogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:23 schreef Melleyn het volgende:
Als ik nou m'n afzuigkap aanzet, gaat dan de warme lucht naar buiten?
Godver.quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:34 schreef Silven het volgende:
[..]
Jep, en er wordt dankzij de onderdruk die ontstaat langs alle kieren en roosters in huis gewoon weer 30 graden buitenlucht binnengezogen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik snap nu wel dat het in de warme landen vaak een tyfuszooitje is.
Koop deze. Small is genoeg voor je voeten. Heb je een dierenwinkel in de buurt, vraag ff of ze hem daar hebben, veel hebben het wel. En anders online bestellen, bij deze was ie volgende dag binnen:quote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:31 schreef Silven het volgende:
Dat gel matje klinkt trouwens wel als iets voor mij!
yes het wordt donderdag en vrijdag lekker weerquote:
Elke keer denk ik bij dat dipje, oh jezus het gaat echt koud worden. En dan is het alsnog 25 gradenquote:
Niet vandaag al lekker weer krijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2018 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
yes het wordt donderdag en vrijdag lekker weereindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |