Ok.quote:
gunst, dan heb ik straks geen werk meerquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overal! En uit de lucht, veel te warm.
We hebben toch een overschot aan bejaarden. Scheelt miljoenen aan AOW zoquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeej, dode natuur en problemen en mussen en bejaarden die dood van het dak vallen
Wat lief van je Greysquote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:16 schreef Greys het volgende:
Mijn 71-jarige ouders die bij de Duitse grens wonen zijn nog heel fit - doen aan ouderenbootcamp- maar die heb ik koelmatjes gegeven (eigenlijk voor honden
) en daar zitten ze heerlijk met de voeten op als het te heet is daar. En 18 flessen water in de garage voor nood als het nog twee maanden droog blijft en er komt gedoe (geen idee). Beetje zorgen voor de niet-meer-piepjonge mensen.
Ik vind ze ook nog 'jong' hoor. Zeker als ze je ziet. Maar ze zitten wel in een nog warmer stuk dan hier en volgende weken kan het wel heel bizar warm worden dus toch maar even paar dingetjes voor je weet maar nooit. Dan zit ik hier toch wat rustiger aan mijn kant van het landquote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief van je Greys
Ik vind 71 eigenlijk nog heel jong, grappig hoe iedereen leeftijd weer in een ander perspectief ziet.
Pas vanaf 80 zou ik als oud zien
Ik zie nu dat ochtendprogramma voor me, met mensen die drie stapjes per minuut hupsen. Geen idee hoe het heet.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouderenbootcamp is mijn favoriete mental image van vandaag.
Ik heb ook braaf een schaaltje neergezet voor de beestjes. Daar ligt nu een dode slak in.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb een waterbak/badkuip voor vogels gekocht, ben benieuwd of ze er gebruik van gaan maken.
ZE DOEN OOK PLANKEN.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouderenbootcamp is mijn favoriete mental image van vandaag.
nederland in beweging?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ochtendprogramma voor me, met mensen die drie stapjes per minuut hupsen. Geen idee hoe het heet.
Zou best kunnen.quote:
Belachelijk heetquote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom zou een middenweg tussen juli/augustus vorig jaar en juli/augustus dit jaar ook fijn zijn, maar ja. Wat meer regen, maar niet belachelijk veel, wat minder belachelijk heet dan nu, maar niet koud, etc
Het wordt komende week wel broeierig weer, onaangenaam heet, omdat de luchtstroming uit het zuidwesten gaat komen en vochtiger wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 15:55 schreef Falco het volgende:
[..]
Belachelijk heet. Er is officieel nog geen sprake van een hittegolf. Nee hoor, deze zomer is echt een dikke 8. Erg fijn!
Ze te zien worden alle gebeden van dit weekend pas op maandag verwerkt. Onze Lieve Heer heeft een lang weekend.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:00 schreef AQUILA. het volgende:
Toch een uniek satellietbeeld:
[ afbeelding ]
Dat zal em zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:59 schreef Isane het volgende:
Zozo onweer in Coevorden, helaas alleen nog gerommel
Stuur het deze kant op!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:10 schreef minthy het volgende:
Er trekt een onweersbui net langs ons heen. Fuck it
Dan moeten we het weer naar beneden blazen met een rare bocht 🤔quote:
Ja, zeer vreemd dat er geen bewolking boven Assen hangt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:00 schreef AQUILA. het volgende:
Toch een uniek satellietbeeld:
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moeten we het weer naar beneden blazen met een rare bocht 🤔
Is alweer voorbijquote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:46 schreef Stefanovich het volgende:
Komt werkelijk met bakken uit de lucht in enschede
quote:
Verdomme, da's maar een paar kilometer verderopquote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Hoogeveen hebben ze zelfs een wolkbreuk gehad, 25mm
ja het ging vooral over Gronau, Glanerbrug en Enschede., richting noordoosten,quote:
Eerste sneeuw? Daarvan kan je na de zomer pas spreken, niet op de piek.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:48 schreef aloa het volgende:
En in Rusland is de eerste sneeuw alweer gevallen![]()
https://www.wetteronline.(...)land-201807205271519
We zijn over de helft heen he. Seizoen begint daar net iets eerder dan hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste sneeuw? Daarvan kan je na de zomer pas spreken, niet op de piek.
Hier in Goor echt helemaal niks hč.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 20:46 schreef Stefanovich het volgende:
Komt werkelijk met bakken uit de lucht in enschede
Nog heet zatquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:27 schreef AQUILA. het volgende:
Langdurige schroeihitte is er weer even uit:
[ afbeelding ]
Voor de meeste mensen denk ik wel een hele opluchting dat er niet een week met 35'ers aan zit te komenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog heet zatGemiddelde zit constant boven de 25...bijzonder zomer dit jaar
Juni is daar warmer dan september, maar augustus is warmer dan juni.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
We zijn over de helft heen he. Seizoen begint daar net iets eerder dan hier.
Verdorie, dan ben ik vrij.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:27 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het doorgaans 2-3 graden koeler.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond de 27/28 lijkt me echt perfect vrijhebbenweer juist toch
Ook 25 is toch heerlijk zomerweer en kortebroekenweer enzo. Kan je tenminste nog wat doen ipv als een dweil stilzitten met 35!quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het doorgaans 2-3 graden koeler.
WetterOnline snapt niks van het weer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juni is daar warmer dan september, maar augustus is warmer dan juni.
Piek ligt derhalve eind juli.
Afgelopen januari al om 5, dus tjaquote:Op zaterdag 21 juli 2018 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook 25 is toch heerlijk zomerweer en kortebroekenweer enzo. Kan je tenminste nog wat doen ipv als een dweil stilzitten met 35!
Vorig jaar zou je gesmeekt hebben om 25 moet je maar denken.
ojaquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juni is daar warmer dan september, maar augustus is warmer dan juni.
Piek ligt derhalve eind juli.
Maar nog wel alles boven de 25 en dus kans op record hittegolf.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:27 schreef AQUILA. het volgende:
[ afbeelding ]
Juist onbewolkt, is ook gelijk een stuk minder vochtig. En bij bewolkt weer heb je ook geen lekkere plekjes in de schaduw, geeft het gevoel dat je niet kan vluchten voor de hitte.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
Als het zo stikheet is kan het misschien maar beter bewolkt blijven. Wilde vandaag een lang tochtje fietsen. Sauna met zon is ook niet alles.
Ik fiets 60km. Dan heb ik niks aan schaduwquote:Op zondag 22 juli 2018 10:25 schreef Resistor het volgende:
[..]
Juist onbewolkt, is ook gelijk een stuk minder vochtig. En bij bewolkt weer heb je ook geen lekkere plekjes in de schaduw, geeft het gevoel dat je niet kan vluchten voor de hitte.
rond de 40 graadjesquote:
Zo toe maar. Ik fiets iets minder haha maar het is heerlijk om een stuk te fietsen met zulk weer. Wel op tempo en geen slakkentempo zoals de meeste doen.quote:Op zondag 22 juli 2018 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik fiets 60km. Dan heb ik niks aan schaduw
Maar dan maar onbewolkt als het minder vochtig is
Uiteraardquote:Op zondag 22 juli 2018 11:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo toe maar. Ik fiets iets minder haha maar het is heerlijk om een stuk te fietsen met zulk weer. Wel op tempo en geen slakkentempo zoals de meeste doen.
Hier in de stad 44.7, landelijk is het 45.2quote:
Binnenkort is dat ook afgelopenquote:Op zaterdag 21 juli 2018 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Het koelt 's avonds zo lekker af. Het is ronduit heerlijk op de slaapkamer.
dat gaan we hier niet halenquote:Op zondag 22 juli 2018 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in de stad 44.7, landelijk is het 45.2
Hier in Arnhem is het ook 23 gradenquote:Op zondag 22 juli 2018 09:19 schreef Persefoneia het volgende:
Volgens de kranten wordt het vandaag koeler dan de afgelopen dagen.
Het is hier nu al bijna 23 graden....![]()
Zo vroeg in de ochtend en dan al zo warm was het de voorgaande dagen niet.
Is er ook een neerslagpluim? Want zo'n afkoeling zonder neerslag kan ik mij niet voorstellen.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2018 11:39 schreef Resistor het volgende:
[..]
Is er ook een neerslagpluim? Want zo'n afkoeling zonder neerslag kan ik mij niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |