SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij mist wel vaker iets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef KingRadler het volgende:
#TenHagOut Explain?
heb ik iets gemist![]()
#INJEMOEDERquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#BOSZOUT
- Jij, twee jaar geleden.
- Ik, gisteravond.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://globoesporte.glob(...)paign=ge_corinthians
GeruchtenGoden
Zou VZ op Fok! kijken?Ajacied.![]()
Bedankt onlogisch.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
#INJEMOEDER
- Ik, gisteravond.Het stond ook al op AjaxShowtime.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?Oh.![]()
VZ is een flutsite, dus denk het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?![]()
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
VZ is een flutsite, dus denk het wel.Oh.![]()
"voetbalnieuws"quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.![]()
Neuh ik kwam het tegen op Twitter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ah, vroeg me al af waar je dat vandaan toverde.Oh.![]()
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Of onder bosz 2 jaar geledenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hoe wilde je het anders noemen.![]()
De titels zijn echt verschrikkelijk altijd, vind het verder wel een site met een goed gebruiksgemak.quote:
Vind het ook wel leuk om door de reacties te kijken, staan soms leuke en volwassen discussies tussen.Ajacied.![]()
Da's wel lekker als je Fok! gewend bent.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef Liftdeur het volgende:
staan soms leuke en volwassen discussies tussen.![]()
Ze vermelden in die artikelen gewoon de bron dus dan weet je zelf wel of het betrouwbaar is of niet. De echte onzin staat toch wel 'In de wandelgangen' dus dat kan je skippen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.Oh.![]()
Ik vind het wel prima zonder hem, beroepsautist.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Ajacied.![]()
Die gaat morgen in zijn eentje weer alle Telegraafartikelen behandelen en er zijn do-re-mi-fa-sol redeneringen op loslaten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Oh.![]()
Witte Magnum Klaas, witte Magnum.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelen![]()
![]()
Hoge bal in de zestien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft scorend vermogen nodig tegen het Stormend Gras gaat het niks worden.![]()
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.![]()
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe was Blind jongens? Zette hij al een beetje de lijnen uit? Of moest ie toch nog een beetje wennen?![]()
Huntelaar moet lekker stoppen. Helaas net verlengd.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denken![]()
Dat is ook de enige reden wat een kampioenschap in de weg kan staan, 0 vertrouwen in deze trainer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.MMA is not a crime !![]()
Huntelaar kon echt niet vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenOh.![]()
Wanneer speelt Ajax een keer met z'n sterkste 11?
Dit lijkt wederom nergens op.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Blind was GOD.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoe was Blind jongens? Zette hij al een beetje de lijnen uit? Of moest ie toch nog een beetje wennen?![]()
D. Blind gaat gewoon lekker met Scholletje sr. aan de stoelpoten zagen van Hag en Netto. Daarna zelf de toko overnemen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wanneer iedereen volledig wedstrijdfit is, Hans.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Wanneer speelt Ajax een keer met z'n sterkste 11?
Dit lijkt wederom nergens op.Oh.![]()
Hoe was Blind JR?? Vertel me alles.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer iedereen volledig wedstrijdfit is, Hans.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Huntelaar moet lekker stoppen. Helaas net verlengd.Zou geen seconde minder slapen als beiden vertrekkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar kon echt niet vandaag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is ook Overmars he. Die wilde Keizer out en Ten Hag in.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.![]()
Luuk de Jong halen. Siem op 10.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar kon echt niet vandaag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.![]()
Sturm Gras pakken we in hahaha.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:35 schreef Itisbangin het volgende:
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dure inschattingsfout geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ook Overmars he. Die wilde Keizer out en Ten Hag in.![]()
Prima, probeerde een aantal keer goed de pass naar voren te zoeken ook al had het middenveld een snipperdag genomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was Blind JR?? Vertel me alles.Oh.![]()
Huntelaar is volgend jaar sowieso weg en Dolberg ook, als hij een goed seizoen heeft wordt hij verkocht en als hij weer niet weet te presteren haalt Ajax een nieuwe spits denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Zou geen seconde minder slapen als beiden vertrekkenOh.![]()
Ik denk dat de spelers dol worden van zijn tactiek besprekingen. Zullen ze hem überhaupt wel verstaan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:35 schreef Itisbangin het volgende:
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De voortekenen zijn slecht met spookjequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is volgend jaar sowieso weg en Dolberg ook, als hij een goed seizoen heeft wordt hij verkocht en als hij weer niet weet te presteren haalt Ajax een nieuwe spits denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zeker. Je had Keizer het seizoen moeten laten afmaken (het ging steeds beter), en als dat slecht was gegaan had je nu Bosz terug kunnen halen.quote:![]()
Julie moeten niet zo zeiken
120 miljoen aan spelers ingekocht
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wedstrijd geeft mij echt een dubbel gevoel, als supporter hoop je natuurlijk dat ze Sturm Graz pakken maar aan de andere kant, als het al misgaat tegen die Oostenrijkers wordt de druk wel erg groot op ten Hag wat hopelijk het einde betekend van dit risicoloos gebrei. Het spel is niet om aan te gluren.quote:MMA is not a crime !![]()
Gewoon een vraagje Klaasquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden
Kijk je nu de wedstrijd ook?![]()
ja ik kijk op ziggo sport nu naar een soort samenvatting....quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje Klaas
Kijk je nu de wedstrijd ook?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden![]()
![]()
Ach je moet niet te pessimistisch zijn ook, hij begint nu pas wedstrijdritme op te doen en heeft even tijd nodig om in vorm te komen en zich daarna te ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De voortekenen zijn slecht met spookjeOh.![]()
daar zou ik wel aan willen likken aan heel die doosquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden
Ajacied.![]()
Bedankt, ik weet genoegquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik kijk op ziggo sport nu naar een soort samenvatting....![]()
Lekker veel ritme als je hem helemaal niet ziet net zoals vorig seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je moet niet te pessimistisch zijn ook, hij begint nu pas wedstrijdritme op te doen en heeft even tijd nodig om in vorm te komen en zich daarna te ontwikkelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de clquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bosz en winnenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de cl![]()
![]()
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.![]()
als de winkels nog open zijn, mag ik een mars ijsje?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden![]()
Als Ten Hag vertrekt krijgen we weer De Boer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:43 schreef Itisbangin het volgende:
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.
Dan probeer ik het liever nog even met Ten Hag
Oh.![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de cl
Ik zou wel tekenen overigens, maar ik zie het niet gebeuren want dat dan moet er ook een kop rollen in het bestuur.![]()
wat verwachten jullie nou johquote:
\Dat ajax nu als een soort 2e barcelona gaat optreden ofzo....
Het is eigenlijk allemaal de schuld van Marc overmars en zijn dagelijkse intervieuws de laatste dagen.....HIj laat ajax exploderen als het ware maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten....
De druk op Ten Hag is explosief....
Ten Hag heeft in heel zijn matige carriere eigenlijk nog nooit zo onder druk gestaan om te moeten presteren....
Hij kent het niet daarom zal hij waarschijnlijk bezwijken onder de druk....
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het enige waar jij de komende tien jaar aan likt zijn de enveloppen op de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daar zou ik wel aan willen likken aan heel die doos![]()
Ja de eerste seizoenshelft was matig, maar dat kan gebeuren en daarna die blessure. Geef hem even de tijd om de vorm van 16/17 te hervinden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker veel ritme als je hem helemaal niet ziet net zoals vorig seizoenOh.![]()
Ik wil mijn Magnum, dat is wat ik verwacht van je klaasquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat verwachten jullie nou joh
Het is eigenlijk allemaal de schuld van Marc overmars en zijn dagelijkse intervieuws de laatste dagen.....HIj laat ajax exploderen als het ware maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten....
Ten Hag heeft in heel zijn matige carriere eigenlijk nog nooit zo onder druk gestaan om te moeten presteren....
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijnDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:43 schreef Itisbangin het volgende:
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.![]()
magnum pleasequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn![]()
Ik ben echt als de dood voor: Frankie of VD Brom. Want dan zijn we echt hopeloos verloren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ten Hag vertrekt krijgen we weer De Boer.
Dan probeer ik het liever nog even met Ten Hag
Je had deze zomer moeten zorgen voor het binnenhengelen van Jordi, Bosz en Jonk weer terug.![]()
Noem je mij nu een Ajacied? Meneer die op de verjaardag van Feyenoord naar Ajax kijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn![]()
Je zag vanmiddag al dat er genoeg druk naar voren werd gezet en in eerdere wedstrijden in de voorbereiding dat er genoeg combinatievoetbal was.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.
Als dit over twee maanden met de echte basiselftal nog niet te zien is mag je pas echt klagen, nu nog te vroeg.Oh.![]()
Om iets te beoordelen moet je er naar kijken om het te analyseren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem je mij nu een Ajacied? Meneer die op de verjaardag van Feyenoord naar Ajax kijkt.
Les 2 op Harvard."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja dat is natuurlijk onrealistisch dat die drie nog terugkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:46 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood voor: Frankie of VD Brom. Want dan zijn we echt hopeloos verloren.
Je had deze zomer moeten zorgen voor het binnenhengelen van Jordi, Bosz en Jonk weer terug.Oh.![]()
Het enige dat Ten Hag hierover lult: "Ajax staat voor dominant, attractief en verzorgd voetbal mét resultaat." En ik begin iedere keer te janken omdat ik vooral hoor: resultaat, resultaat en resultaat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.
Want deze manier van drukzetten. manmanman![]()
Ik ben blij met deze nuance JR.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag vanmiddag al dat er genoeg druk naar voren werd gezet en in eerdere wedstrijden in de voorbereiding dat er genoeg combinatievoetbal was.
Als dit over twee maanden met de echte basiselftal nog niet te zien is mag je pas echt klagen, nu nog te vroeg.![]()
Jij komt alleen op Harvard als dakdekkerquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om iets te beoordelen moet je er naar kijken om het te analyseren.
Les 2 op Harvard..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je noemt mij gvd geen Ajacied jaquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om iets te beoordelen moet je er naar kijken om het te analyseren.
Les 2 op Harvard.![]()
Ik vond he ook helemaal niet zo slecht voor een oefenwedstrijd in 40 graden.
Enige spelers die wel onder niveau speelden waren Tagliafico en Neres.
Huntelaar heel slecht ook maar niet onder niveau.
Eiting, blind, onana en de ligt waren zeker goed.![]()
Eiting was niet zo heel goed vandaag hoor, geeft niet verder want in eerdere potjes was hij dat wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Eiting, blind, onana en de ligt waren zeker goed.Oh.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Nog 1x dan zwaait er wat, ik heb contacten hier
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ach, is ook weer zo. Zware week achter de rug. Nu even rust en dan gewoon op normaal niveau trainen, dan moet het goed gaan volgende week.
Mochten we wel eruit vliegen en dus geen Europees halen dan is het wel einde hag natuurlijk, alleen al vanuit de supporters. De sfeer was al negatief over hem dus de druk staat erop.![]()
Oh excuus, eiting was idd niet zo goed, die hoorde in het rijtje die ook ondermaats speelden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eiting was niet zo heel goed vandaag hoor, geeft niet verder want in eerdere potjes was hij dat wel.
Eiting in bal is prima, maar zodra je onder druk komt kan hij het niet belopen, als hij dan nog eens slordig gaat spelen zorgt dat voor onnodig gevaar.![]()
Toen TH niet kon winnen van Utrecht was het al klaar vond ik.
Get woke, go broke!![]()
Als we elke trainer ontslaan die niet 2 keer per jaar wint van Utrecht dan zijn ze een kort leven beschorenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Toen TH niet kon winnen van Utrecht was het al klaar vond ik.
![]()
Vraag me ook af of hij het dan gaat redden en of hij niet gewoon niveau Schöne is. Je kan hem er verder wel bij hebben tegen rechterrijtjeclubs.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh excuus, eiting was idd niet zo goed, die hoorde in het rijtje die ook ondermaats speelden.
Eiting in bal is prima, maar zodra je onder druk komt kan hij het niet belopen, als hij dan nog eens slordig gaat spelen zorgt dat voor onnodig gevaar.Oh.![]()
Ja, normaal gesproken wel, maar als je een ploeg van haver tot gort kent moet je er toch wel een taktiek tegen kunnen verzinnen lijkt mequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als we elke trainer ontslaan die niet 2 keer per jaar wint van Utrecht dan zijn ze een kort leven beschoren.
Get woke, go broke!![]()
Probleem is dat we deze tijd niet hebben nu.. Sturm Graz moet verslagen worden. Ik vind het gewoon geen excuus. Dit is de één van de eerste keren in jaren dat je zo vroeg in het seizoen bijna het gehele team nog hebt (behalve kluivert) en je hebt ook nog eens 5 extra krachten erbij waarvan 2 uitstekende spelers. Er is gewoon geen excuus voor aankomende 2 wedstrijden. Ten Hag gewoon OUT als hij verliest, maar zal helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag vanmiddag al dat er genoeg druk naar voren werd gezet en in eerdere wedstrijden in de voorbereiding dat er genoeg combinatievoetbal was.
Als dit over twee maanden met de echte basiselftal nog niet te zien is mag je pas echt klagen, nu nog te vroeg.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:50 schreef skysherrif het volgende:
Eiting, blind, onana en de ligt waren zeker goed.![]()
![]()
Nee maar laten we eerst die wedstrijden afwachten voor we conclusies gaan trekken. Ajax speelde vorig jaar ook gewoon goed tegen Nice ondanks een natuurlijk verschrikkelijke voorbereiding, dus dat zegt ook niet zoveel. Het belangrijkste is nu dat de meeste spelers fit zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Probleem is dat we deze tijd niet hebben nu.. Sturm Graz moet verslagen worden. Ik vind het gewoon geen excuus. Dit is de één van de eerste keren in jaren dat je zo vroeg in het seizoen bijna het gehele team nog hebt (behalve kluivert) en je hebt ook nog eens 5 extra krachten erbij waarvan 2 uitstekende spelers. Er is gewoon geen excuus voor aankomende 2 wedstrijden. Ten Hag gewoon OUT als hij verliest, maar zal helaas niet gebeuren.Oh.![]()
Ik denk dat als Ten Hag tegen sturm Graz faalt dat hij eruit vliegtquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Probleem is dat we deze tijd niet hebben nu.. Sturm Graz moet verslagen worden. Ik vind het gewoon geen excuus. Dit is de één van de eerste keren in jaren dat je zo vroeg in het seizoen bijna het gehele team nog hebt (behalve kluivert) en je hebt ook nog eens 5 extra krachten erbij waarvan 2 uitstekende spelers. Er is gewoon geen excuus voor aankomende 2 wedstrijden. Ten Hag gewoon OUT als hij verliest, maar zal helaas niet gebeuren.
En dat heeft allemaal met het Keizer verhaal van vorig seizoen te maken"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Maak je maar geen zorgen. Er zullen altijd wel excuses gevonden worden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Probleem is dat we deze tijd niet hebben nu.. Sturm Graz moet verslagen worden. Ik vind het gewoon geen excuus. Dit is de één van de eerste keren in jaren dat je zo vroeg in het seizoen bijna het gehele team nog hebt (behalve kluivert) en je hebt ook nog eens 5 extra krachten erbij waarvan 2 uitstekende spelers. Er is gewoon geen excuus voor aankomende 2 wedstrijden. Ten Hag gewoon OUT als hij verliest, maar zal helaas niet gebeuren.![]()
Siem is klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk is Gravenberch Siem de Jong voorbij in de hierarchie.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De ene Colombiaan is de ander niet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Net wel een mooi balletje op Bakker.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of die Victor Jensen er nog wat van bakt, ook gewoon 3,5 miljoen voor afgetikt.![]()
Bakken vol geld verdienen terwijl je niet kan voetballen en in de hoeren en coke hoofdstad van Europa zit?quote:
Mag hopen van wel.![]()
Hij kijkt zo sip...quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bakken vol geld verdienen terwijl je niet kan voetballen en in de hoeren en coke hoofdstad van Europa zit?
Mag hopen van wel.![]()
Waarom praat die Noa Lang als een Marokkaan? Hij wil iets teveel op zijn vaderfiguur Ziyech lijken kennelijk.![]()
Hij is half Marokkaans, half Surinaams volgens mij.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom praat die Noa Lang als een Marokkaan? Hij wil iets teveel op zijn vaderfiguur Ziyech lijken kennelijk.Oh.![]()
Klopt. Heeft nog een tijdje bij mijn grootouders gewoond. Rustige jongen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is half Marokkaans, half Surinaams volgens mij.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Weer vernederd door een clubje met een begroting van 2 miljoen.Top Oss heeft nog een grotere begroting dan Walsall, tel uit je winst.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Weer vernederd door een clubje met een begroting van 2 miljoen.MMA is not a crime !![]()
Orejuela wordt zo'n speler waar PowerLoungen en Stargazer over twintig jaar hier in het topic over praten over wat voor rare miskopen Ajax toch allemaal heeft gehaald.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:10 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Orejuela staat weer lekker te verdedigen daarOh.![]()
Wij houden graag vast aan onze 1999-2000 act.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela wordt zo'n speler waar PowerLoungen en Stargazer over twintig jaar hier in het topic over praten over wat voor rare miskopen Ajax toch allemaal heeft gehaald.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En terecht toch? Hoe kan iemand met een paar goede ogen in godsnaam zo'n jongen scouten? Je ziet toch dat hij niet kan ballen?quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela wordt zo'n speler waar PowerLoungen en Stargazer over twintig jaar hier in het topic over praten over wat voor rare miskopen Ajax toch allemaal heeft gehaald.![]()
Stargazer en Powerloungergoden over 20 jaar als ajax verliest van Grasshoppers FC, terugdenkend hoe het 20 jaar daarvoor misging met Orejuelaquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Orejuela wordt zo'n speler waar PowerLoungen en Stargazer over twintig jaar hier in het topic over praten over wat voor rare miskopen Ajax toch allemaal heeft gehaald.![]()
![]()
Dat is wel een iets logischere verklaring. Nu nog een normaal kapsel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is half Marokkaans, half Surinaams volgens mij.
Wel bijzonder om dan blond haar te hebben verder![]()
Ja maar dat kan vertekenen als het niveau daar lager is en hij daar wel goed leek.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En terecht toch? Hoe kan iemand met een paar goede ogen in godsnaam zo'n jongen scouten? Je ziet toch dat hij niet kan ballen?Oh.![]()
Slechte generale etc etc. Dan wint Ajax dus met 10-0 woensdag.
Get woke, go broke!![]()
Laten we daar maar van uitgaanquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Slechte generale etc etc. Dan wint Ajax dus met 10-0 woensdag.
.
Ajacied.![]()
Hij is wel een genetisch projectje ja.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een iets logischere verklaring. Nu nog een normaal kapsel.
Wel bijzonder om dan blond haar te hebben verderOh.![]()
Gelukkig krijgen we een ijsje van klaasquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Weer vernederd door een clubje met een begroting van 2 miljoen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit kan ook zomaar z'on seizoen wordengenotquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij houden graag vast aan onze 1999-2000 act.RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt. Toen was Laudrup de ster en werd Winter binnengehaald als de verloren zoon.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit kan ook zomaar z'on seizoen wordengenot'Wish I was old and a little sentimental'
Blind = Winter, Tadic = Laudrupquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Toen was Laudrup de ster en werd Winter binnengehaald als de verloren zoon.
Nu alleen nog de veel scorende spits van een subtoppertRED ONS HENNIEGOD![]()
Huntelaar dus.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blind = Winter, Tadic = Laudrup
Nu alleen nog de veel scorende spits van een subtoppert![]()
Nu nog even de nieuwe Lambiek regelen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu alleen nog de veel scorende spits van een subtoppert'Wish I was old and a little sentimental'
Wout Dramaquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nu nog even de nieuwe Lambiek regelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dan zijn we klaar.quote:
Gr. gr. Hennie'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de Beek - Frenkie - Gravenberch wordt wel een wereldmiddenveld voor Oranje op het WK2022Frenkie mag er nu al wel bij. v.d. Beek vind ik weinig smaak aanzitten en Gravenbergh ken ik niet eens.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van de Beek - Frenkie - Gravenberch wordt wel een wereldmiddenveld voor Oranje op het WK2022![]()
An sich leek het natuurlijk geen verkeerde ruil...quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
1-3 en 4-0.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op naar wat vernederingen tegen PSV
Was destijds Bommeltje zijn eerste seizoen als speler bij PSV.'Wish I was old and a little sentimental'
Gravenberch is 16 maar is nu veruit de beste man van het veld. Van de Beek kan opzich best wel goed voetballen en combineren hoor, en dan ook nog met diepgang. Veel talentvoller dan een Klaassen naar mijn mening.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
[..]
Frenkie mag er nu al wel bij. v.d. Beek vind ik weinig smaak aanzitten en Gravenbergh ken ik niet eens.Oh.![]()
Uitwedstrijd eerste 5 minuten goed spelen om daarna kansloos te zinkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-3 en 4-0.
Was destijds Bommeltje zijn eerste seizoen als speler bij PSV.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het zal komend seizoen niet anders zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uitwedstrijd eerste 5 minuten goed spelen om daarna kansloos te zinken'Wish I was old and a little sentimental'
Extra journaals genot en een opstappende Henniequote:Op donderdag 19 juli 2018 22:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zal komend seizoen niet anders zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tussendecennium, niets aan de hand!quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
#exitbordjesclubquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Extra journaals genot en een opstappende Hennie'Wish I was old and a little sentimental'
Echt langzaam.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me ook af of hij het dan gaat redden en of hij niet gewoon niveau Schöne is. Je kan hem er verder wel bij hebben tegen rechterrijtjeclubs.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Als je het slim speelt kan je op betfair 400x je inzet krijgen. Zo slecht zijn ze.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:28 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Kan ik ergens inzetten op een kampioenschap van Walsall? Beste ploeg ooit.![]()
Jorgensen wil nog weg?quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu alleen nog de veel scorende spits van een subtoppert![]()
Als ik het goed hoorde in de eerste wedstrijd: neefje van Bruma en Boukhari is zijn stiefvader.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is half Marokkaans, half Surinaams volgens mij.![]()
Zeker. Gaat jullie kampioen maken dit jaar.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nog steeds overtuigd dat Ten Hag zo verschrikkelijk goed is?![]()
Die van 2005? Was z'n laatste seizoen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
1-3 en 4-0.
Was destijds Bommeltje zijn eerste seizoen als speler bij PSV.![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:47 schreef Simmertje het volgende:
Kan weleens een naar sfeertje in de arena worden woensdag als het misgaat.
beetje zoals dit ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee dit zijn de uitslagen van 1999-2000. Je weet wel, toen Lambiek en Telaat in de arena dronken werden gespeeld door van Nistelrooy.quote:Op donderdag 19 juli 2018 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van 2005? Was z'n laatste seizoen.'Wish I was old and a little sentimental'
Hahaha die actie op 1:15quote:Oh.![]()
Perezgodquote:'Wish I was old and a little sentimental'
Daar had MVV wel best een leuk team nog.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Assist van een kankerneger nota bene.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Oefenwedstrijden zeggen niet veel, maar een overwinning tegen Walsall had ik toch wel verwacht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Prima keepertje.quote:
Was ook gelijk de beste wedstrijd uit zijn loopbaan denk ik.
?-1996 Verbroedering Geel
1996-1997 Roda JC
1997-2002 MVV Maastricht
2004-2005 VV Eijsden
2005-2008 FC Geleen-Zuid
2008-2009 Alemannia Aachen IIAjacied.![]()
Nou. Lekkere voorbereiding dit
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
it ain't over till it's over.gifquote:Op donderdag 19 juli 2018 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
wat zei die kale knikker over vandaag?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Come on Dolberg. Wel in vorm komen nu. We need you buddy..proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
lolquote:Op donderdag 19 juli 2018 22:35 schreef Simmertje het volgende:
Goed, ik hou de hoop erin voor woensdag. We spelen ze helemaal weg en winnen met 4-0![]()
Ze zullen woensdag inderdaad wel fitter en frisser zijn dan de afgelopen duels, maar heel hoopgevend vind ik alles nog niet. Daarbij gezegd...het zijn inderdaad maar oefenduels. En de echte sterkhouders speelden nog niet (of een paar minuten), Frenkie die pas net weer mee doet, Dolberg die herstellende is. Ik geef hem nog wel even de kans...maar het moet echt wel beter.![]()
In die zin is het eigenlijk kut dat we de eerste wedstrijd thuis spelen (best vreemd, wij waren geplaatst). Belangrijkste is om de 0 te houden en hopelijk zelf 1 of 2 keer te kunnen scoren. Met de uitwedstrijd ben je toch weer een week verder en zullen in ieder geval de meeste speler weer fit zijn.![]()
Zou me niet verbazen als we 2 keer kansloos verliezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:53 schreef nickhguitar het volgende:
Zitten jullie 'm nou te poepen voor een wedstrijd tegen fucking Sturm Graz?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als we 2 keer kansloos verliezen.![]()
Gaat meer om de staat van Ajax dan wie de tegenstander is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Walsall met een begroting van 2 miljoen en spelers als Testspeler 1 en Testspeler 2 en wat te denken van Testspeler 3 was ook een maatje te groot.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.![]()
Dan maakt het toch nog steeds uit wie de tegenstander is? Ajax met hetzelfde team als vorig moet toch ook gewoon winnen van Sturm Graz?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat meer om de staat van Ajax dan wie de tegenstander is.
En als ik me niet vergis moet Ajax na deze ploeg nog een ronde overleven toch? Dat wordt dan de nr 4/5/6 ofzo van een grote competitie. Hoe zie je dat goed komen dan?![]()
Nederlandse clubs falen al jaren tegen de meest troosteloze nietszeggende kutclubs uit de grootste shitholes van Europa, dus waar dit optimisme op is gebaseerd weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Noem uit je hoofd eens 4/5 spelers van Sturm Graz dan. Kom op man, indekken tegen dit soort ploegjes? Dit moet gewoon 4-0 over 2 wedstrijden worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stop er maar mee danquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlandse clubs falen al jaren tegen de meest troosteloze nietszeggende kutclubs uit de grootste shitholes van Europa, dus waar dit optimisme op is gebaseerd weet ik niet.Allejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
![]()
Ga ergens anders lopen trollen of lees even het topic door.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Stop er maar mee danAllejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
![]()
Al gedaan. Wat valt er verder nog te lezen? Dit is geen trollen. Ik hoop gewoon dat Nederland eindelijk weer eens met 2 ploegen in de CL te bewonderen is. Maar als je je dan al gaat indekken tegen Sturm Grazquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen trollen of lees even het topic door.![]()
![]()
Als je onze voorbereiding hebt gevolgd weet je dat dit niet alleen gebaseerd is op de wedstrijd tegen Walsall. Lage verwachtingen hebben met een drol als Ten Hag als trainer en nog niets wat op voetbal lijkt gezien te hebben zorgen er wel voor dat ik er geen vertrouwen in heb en vele met mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Al gedaan. Wat valt er verder nog te lezen? Dit is geen trollen. Ik hoop gewoon dat Nederland eindelijk weer eens met 2 ploegen in de CL te bewonderen is. Maar als je je dan al gaat indekken tegen Sturm Graz![]()
Verleden heeft gewoon aangetoond dat er nog geen enkele reden tot juichen is, waarom zou ik dat dan doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Stop er maar mee danAllejezus. De hele zomer de grootste praatjes hier, vervolgens wint de u-19 niet van Walsall en dan gaan ze ineens verliezen van fucking Sturm Graz.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je hebt toch, los van het spel van Ajax zelf, ook te maken met de kwaliteiten van Sturm Graz? Dat zal toch geen niveau Barcelona zijn hoop ik?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je onze voorbereiding hebt gevolgd weet je dat dit niet alleen gebaseerd is op de wedstrijd tegen Walsall. Lage verwachtingen hebben met een drol als Ten Hag als trainer en nog niets wat op voetbal lijkt gezien te hebben zorgen er wel voor dat ik er geen vertrouwen in heb en vele met mij.Omdat het verleden niet telt. Simpel. Daarnaast, hoe goed kan Sturm Graz nou in godsnaam zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verleden heeft gewoon aangetoond dat er nog geen enkele reden tot juichen is, waarom zou ik dat dan doen?![]()
Neuh, niveau AZ ongeveer en daar win je ook niet van met baggerspel.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je hebt toch, los van het spel van Ajax zelf, ook te maken met de kwaliteiten van Sturm Graz? Dat zal toch geen niveau Barcelona zijn hoop ik?
[..]
Omdat het verleden niet telt. Simpel. Daarnaast, hoe goed kan Sturm Graz nou in godsnaam zijn?![]()
Dit!!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
Sturm Graz is echt geen niveau AZ hoor, daar doe je AZ echt tekort mee. Die hebben geen speler van bijv. het niveau Jahanbaksh. Ik denk dat Sturm Graz op het best niveau Groningen o.i.d. is. Stugge ploeg wellicht, maar daar moet je zeker over 2 wedstrijden gewoon van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Neuh, niveau AZ ongeveer en daar win je ook niet van met baggerspel.![]()
Die hele voorbereiding zegt me niet zoveel. Ze spelen elke wedstrijd in een andere formatie en met spelers die nog helemaal niet wedstrijdfit zijn.
Wat me wel enigszins zorgen baart is de manier waarop we doelpunten tegen krijgen. In iedere wedstrijd die ik tot dusver heb gezien krijgen we zo makkelijk doelpunten tegen en dan voornamelijk in de omschakeling.
Dat zal echt beter moeten tegen Sturm Graz. Want waarschijnlijk maken wij weer het spel en gaan die Oostenrijkers lekker counteren.![]()
Tja, ik ga al die oefenwedstrijden niet kijken, maar is dit echt veel slechter dan oefenwedstrijden onder Bosz? Of wordt achteraf pas gezegd dat er toen al een duidelijk proces zichtbaar was? We gingen er toen uiteindelijk troosteloos af tegen Rostov natuurlijk, een marginaal ploegje rond het niveau van PSV.![]()
Gisteren merkte iemand hier terecht op dat Ajax diepgang mist. Het zijn allemaal goede voetballers op de vierkante meter, maar ook met bijv. een Tadic heb je geen speler erbij die diepte zoekt. Neres kan/doet dit wel natuurlijk, maar of dat voldoende is.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Die hele voorbereiding zegt me niet zoveel. Ze spelen elke wedstrijd in een andere formatie en met spelers die nog helemaal niet wedstrijdfit zijn.
Wat me wel enigszins zorgen baart is de manier waarop we doelpunten tegen krijgen. In iedere wedstrijd die ik tot dusver heb gezien krijgen we zo makkelijk doelpunten tegen en dan voornamelijk in de omschakeling.
Dat zal echt beter moeten tegen Sturm Graz. Want waarschijnlijk maken wij weer het spel en gaan die Oostenrijkers lekker counteren.![]()
Overigens staat Sturm Graz 142ste in de euro club index, de meest betrouwbare voetbalranking, ongeveer ter hoogte van clubs als Utrecht (146) en Vitesse (148). Ajax staat 44ste. Dus nickhgitaar heeft wel een punt.![]()
Bij Bosz zag je wel direct dat ze een compleet andere speelwijze aanhielden als bij De Boer.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, ik ga al die oefenwedstrijden niet kijken, maar is dit echt veel slechter dan oefenwedstrijden onder Bosz? Of wordt achteraf pas gezegd dat er toen al een duidelijk proces zichtbaar was? We gingen er toen uiteindelijk troosteloos af tegen Rostov natuurlijk, een marginaal ploegje rond het niveau van PSV.
Heel erg drukzetten bijvoorbeeld. Logisch dat zo iets in de beginfase nog niet het gewenste resultaat geeft.
Nu zie ik - buiten dat Ten Hag best aanvallend voetbal lijkt te willen spelen - nog niet echt spectaculaire dingen. Maar goed, we spelen ook met een halfgebakken elftal steeds.![]()
Dat klopt wel ja, ook in die wedstrijd tegen Rostov zag je al erg goede dingen. Tja, deze situatie is ontstaan door een samenloop van omstandigheden, we moeten het er maar mee doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Bij Bosz zag je wel direct dat ze een compleet andere speelwijze aanhielden als bij De Boer.
Heel erg drukzetten bijvoorbeeld. Logisch dat zo iets in de beginfase nog niet het gewenste resultaat geeft.
Nu zie ik - buiten dat Ten Hag best aanvallend voetbal lijkt te willen spelen - nog niet echt spectaculaire dingen. Maar goed, we spelen ook met een halfgebakken elftal steeds.![]()
True. Maar nu is het wel zo dat Ajax in competitieverband veelal met 11 spelers op de helft van de tegenpartij speelt. Veel ruime voor diepgang is er dan ook niet echt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gisteren merkte iemand hier terecht op dat Ajax diepgang mist. Het zijn allemaal goede voetballers op de vierkante meter, maar ook met bijv. een Tadic heb je geen speler erbij die diepte zoekt. Neres kan/doet dit wel natuurlijk, maar of dat voldoende is.![]()
Gelukkig hebben we nog nooit verloren van clubs die onder ons staan op deze ranking dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens staat Sturm Graz 142ste in de euro club index, de meest betrouwbare voetbalranking, ongeveer ter hoogte van clubs als Utrecht (146) en Vitesse (148). Ajax staat 44ste. Dus nickhgitaar heeft wel een punt.![]()
Wat mij vooral zorgen baart is dat het probleem van vorig jaar er nog steeds is, namelijk het niet kunnen scoren. Lijkt wel of ploegen tegen ons maar een paar kansen nodig heeft om te scoren terwijl wij de ene na de andere grote kans verprutsen..![]()
Dat is ook meteen mijn grootste punt van kritiek op de speelwijze van Ajax en Barcelona. Waarom laat je het balbezit af en toe niet even bewust ('gecontroleerd') aan je tegenstander? Deze krijgen even het idee dat ze vat krijgen op de wedstrijd en schuiven dan wat op, waardoor er vanzelf ruimte komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
True. Maar nu is het wel zo dat Ajax in competitieverband veelal met 11 spelers op de helft van de tegenpartij speelt. Veel ruime voor diepgang is er dan ook niet echt.
Real doet dit wel heel goed. Die hebben ook wel het elftal om 80% balbezit te kunnen halen, maar komen zelden boven de 55/60, zelfs tegen slechte ploegen.![]()
Vorig seizoen hebben we van beide verloren op onderling resultaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je eindigt wel 25-30 punten boven deze teams met een combinatie van Keizer en Ten Hag.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog nooit verloren van clubs die onder ons staan op deze ranking dan.![]()
Dat zou een manier van spelen kunnen zijn. Ik hou echter wel van dominant spelen. Je wil opdringen aan een tegenstander. met z'n allen heel diep staan. Maar dan moet je dat wel goed uitvoeren en vaak op een hoger tempo de bal laten gaan. Het is allemaal zo gezapig telkens.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn grootste punt van kritiek op de speelwijze van Ajax en Barcelona. Waarom laat je het balbezit af en toe niet even bewust ('gecontroleerd') aan je tegenstander? Deze krijgen even het idee dat ze vat krijgen op de wedstrijd en schuiven dan wat op, waardoor er vanzelf ruimte komt.
Real doet dit wel heel goed. Die hebben ook wel het elftal om 80% balbezit te kunnen halen, maar komen zelden boven de 55/60, zelfs tegen slechte ploegen.
Maybe dat we met Tadic en Frenkie vanaf het middenveld meer verassing krijgen.![]()
Dat is dus het punt. Het gaat niet om 34 wedstrijden, maar om twee onderlinge ontmoetingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je eindigt wel 25-30 punten boven deze teams met een combinatie van Keizer en Ten Hag.
Die ploegen zijn heel goed in staat om teams te bespelen die dominant willen zijn. Lekker op de counter.
Wanneer ze zelf het spel moeten maken (zoals een Groningen dat bijvoorbeeld moet tegen een Excelsior) hebben ze het al snel lastig.![]()
Dan speelt toeval een grotere rol inderdaad. Je kan van dat soort teams verliezen, dat is geen nieuws, maar Ajax is gewoon dik favorietquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Het gaat niet om 34 wedstrijden, maar om twee onderlinge ontmoetingen.![]()
Tuurlijk. En dat moeten we ook willen zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan speelt toeval een grotere rol inderdaad. Je kan van dat soort teams verliezen, dat is geen nieuws, maar Ajax is gewoon dik favoriet
WZAWZDB toch?![]()
Dat is wel anders dan als het bijvoorbeeld een tweeluik in de play-offs betrof.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:33 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Vorig seizoen hebben we van beide verloren op onderling resultaat.![]()
Het is meer een kwestie van niet doorslaan in het positieve dan wel negatieve.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Tuurlijk. En dat moeten we ook willen zijn.
WZAWZDB toch?![]()
Zet nou gewoon dolberg erin, hij kan veel beter combineren. Voetbal komt eerst, doelpunten volgen dan vanzelf.![]()
Die speelstijl is gewoon achterhaald. Zo speelde Ajax ook niet echt in het jaar dat de finale EL haalde vind ik. Je ziet dat teams als Spanje en Barcelona (toch wel de vaandeldragers van dat spelletjes zoals jij het schrijft) daar ook nauwelijks nog succes mee hebben. Beste voorbeeld is wel de wedstrijd van Spanje - Iran een paar weken terug. Spanje 95% balbezit maar nauwelijks kansen en Iran bleef lachend op de been.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat zou een manier van spelen kunnen zijn. Ik hou echter wel van dominant spelen. Je wil opdringen aan een tegenstander. met z'n allen heel diep staan. Maar dan moet je dat wel goed uitvoeren en vaak op een hoger tempo de bal laten gaan. Het is allemaal zo gezapig telkens.
Maybe dat we met Tadic en Frenkie vanaf het middenveld meer verassing krijgen.![]()
Ik begrijp niet waarom het zo snel doorslaat bij Ajax/Ajacieden. Overmars geeft een miljoen of 30 uit aan 2 spelers en er wordt gesproken over het Bayern van Nederland worden. Dan maak je het jezelf toch extreem moeilijk? Speel twee keer gelijk en het backfired als een malle.Dit, dus.![]()
Ach, mijn negatieve verwachtingen zullen van geen invloed zijn op wat er daadwerkelijk gaat gebeuren gelukkig.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van niet doorslaan in het positieve dan wel negatieve.![]()
Ajax spreekt toch zelf niet over 'het Bayern van Nederland worden'. Dat doet de media.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom het zo snel doorslaat bij Ajax/Ajacieden. Overmars geeft een miljoen of 30 uit aan 2 spelers en er wordt gesproken over het Bayern van Nederland worden. Dan maak je het jezelf toch extreem moeilijk? Speel twee keer gelijk en het backfired als een malle.
En dat is min of meer terecht, aangezien ze het financieel zo goed hebben dat ze eigenlijk boven Feyenoord en PSV zouden moeten uitstijgen.![]()
Magnum voor iedereen als het fout gaat?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:48 schreef AMCA het volgende:
Komt allemaal best goed tegen Sturm Graz. Geen paniek![]()
Gratis ritje op de waterscooter van Netto.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Magnum voor iedereen als het fout gaat?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Was toch een quote van Overmars?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ajax spreekt toch zelf niet over 'het Bayern van Nederland worden'. Dat doet de media.
En dat is min of meer terecht, aangezien ze het financieel zo goed hebben dat ze eigenlijk boven Feyenoord en PSV zouden moeten uitstijgen.Dit, dus.![]()
Ik ga gewoon weer doen wat ik normaal doe. 100 inzetten op dat het fout gaat. Dan heb ik of Europees voetbal, of een mooi bedragje.
Ik heb helaas veel vaker geld gewonnen.![]()
Heb ik hem niet horen zeggen. Maar goed, kan het gemist hebben.quote:
Weet wel dat VI onlangs een heel stuk heeft gepubliceerd erover.
Maar dat waren geen uitspraken van Overmars of wie dan ook binnen Ajax.![]()
Dat is jinxen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:53 schreef TheJanitor het volgende:
Ik ga gewoon weer doen wat ik normaal doe. 100 inzetten op dat het fout gaat. Dan heb ik of Europees voetbal, of een mooi bedragje.
Ik heb helaas veel vaker geld gewonnen.
NOOIT op je eigen club zetten. Dat is een geschreven regel.![]()
"Met het nieuwe beleid wil Ajax concurrenten PSV en Feyenoord op achterstand zetten. Sterker, Ajax wil volgens Overmars "het Bayern München van de eredivisie worden". Bayern is zowel sportief als financieel alle andere Duitse clubs de baas en domineert de Bundesliga al jaren."quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen. Maar goed, kan het gemist hebben.
Weet wel dat VI onlangs een heel stuk heeft gepubliceerd erover.
Maar dat waren geen uitspraken van Overmars of wie dan ook binnen Ajax.
Op de site van de NOS.Dit, dus.![]()
Ik zet altijd tegen in.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is jinxen.
Die woorden gaan hem lang achtervolgen vrees ikquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Met het nieuwe beleid wil Ajax concurrenten PSV en Feyenoord op achterstand zetten. Sterker, Ajax wil volgens Overmars "het Bayern München van de eredivisie worden". Bayern is zowel sportief als financieel alle andere Duitse clubs de baas en domineert de Bundesliga al jaren."
Op de site van de NOS.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Oke. Nou financieel gezien zou dat inderdaad moeten kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Met het nieuwe beleid wil Ajax concurrenten PSV en Feyenoord op achterstand zetten. Sterker, Ajax wil volgens Overmars "het Bayern München van de eredivisie worden". Bayern is zowel sportief als financieel alle andere Duitse clubs de baas en domineert de Bundesliga al jaren."
Op de site van de NOS.
Uiteraard krijg je ook de klappen als het niet lukt. Maar zo gek vind ik die uitspraken niet.![]()
Klopt.quote:
"Als het gaat om binnenlands voetbal, wil Ajax elk jaar kampioen van de Eredivisie worden. "Het is wel het streven om het Bayern van Nederland te worden", beaamt Overmars in gesprek met De Telegraaf."When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
'Marc, willen jullie de Champions League winnen?quote:
'Ja dat zouden we wel willen'
Kop in de media: Overmars wil met Ajax de Champions League winnen
'Marc, willen jullie het Bayern van Nederland worden?
Marc denkt na: met afstand de beste van het land, vaak kampioen, etc
'Ja, dat zouden we wel willen'
Kop in de media: Ajax wil het Bayern van Nederland worden![]()
Zo is het wel ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Marc, willen jullie de Champions League winnen?
Kop in de media: Ajax wil het Bayern van Nederland worden
Fans van andere clubs: WTF Ajax is zo arrogant, kk club![]()
![]()
Ach laten we het lekker afwachten.
Als we volgende week (toevallig) winnen van Sturm Graz is alles weer koek en ei.![]()
Het is pas koek en ei als we door zijn over 2 weken.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:58 schreef HarveySpecter het volgende:
Ach laten we het lekker afwachten.
Als we volgende week (toevallig) winnen van Sturm Graz is alles weer koek en ei.![]()
Ik bedoel dat daarna niemand het meer zal hebben over de voorbereiding.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is pas koek en ei als we door zijn over 2 weken.![]()
Speel op een kutdag gelijk tegen Fortuna en "HET BAYERN VAN NEDERLAND KAN NIET EENS VAN FORTUNA WINNEN11!!@"quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Nou financieel gezien zou dat inderdaad moeten kunnen.
Uiteraard krijg je ook de klappen als het niet lukt. Maar zo gek vind ik die uitspraken niet.
Domdom.Dit, dus.![]()
Schijt aan hebben toch. Dat er zoveel simpele zielen zijn die op die manier denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel op een kutdag gelijk tegen Fortuna en "HET BAYERN VAN NEDERLAND KAN NIET EENS VAN FORTUNA WINNEN11!!@"
Domdom.
Ik vind dat je best ambitie mag uitspreken.
We zijn toch geen Feyenoord dat zich voor ieder seizoen opnieuw indekt.![]()
Een journalist die vraagt of Overmars de CL wil winnen moet vervolgd worden. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Marc, willen jullie de Champions League winnen?
Kop in de media: Ajax wil het Bayern van Nederland wordenDit, dus.![]()
hij heeft die al gewonnenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een journalist die vraagt of Overmars de CL wil winnen moet vervolgd worden. Wat een onzin.![]()
Ja inderdaad zeg. Je moet bij een voetbalclub nooit de intentie uitspreken iets te willen winnen inderdaad!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een journalist die vraagt of Overmars de CL wil winnen moet vervolgd worden. Wat een onzin.quote:Nee, dat willen we absoluut niet. We willen na 6 wedstrijdjes lekker naar huis![]()
Dik goor zwijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg. Je moet bij een voetbalclub nooit de intentie uitspreken iets te willen winnen inderdaad!
[..]Dit, dus.![]()
Alsof Ajax niet sowieso wordt uitgelachen bij elke wedstrijd dat er puntverlies is, dat hoort er toch sowieso bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel op een kutdag gelijk tegen Fortuna en "HET BAYERN VAN NEDERLAND KAN NIET EENS VAN FORTUNA WINNEN11!!@"
Domdom.
Gaat er meer om dat Overmars nu de ambitie heeft om het geld dus echt in grote transfersommen te steken voor spelers die direct iets toevoegen.Oh.![]()
Overmars geeft alleen maar geld uit omdat zijn eigen positie onder druk staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet sowieso wordt uitgelachen bij elke wedstrijd dat er puntverlies is, dat hoort er toch sowieso bij.
Gaat er meer om dat Overmars nu de ambitie heeft om het geld dus echt in grote transfersommen te steken voor spelers die direct iets toevoegen.![]()
Dat zonder meer, maar ik denk ook niet dat hij mocht Ajax kampioen worden daarna meteen achterover zakt en nooit meer iets uitgeeftquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmars geeft alleen maar geld uit omdat zijn eigen positie onder druk staat.
Oh.![]()
In Rotterdam hebben ze helemaal geen geld om uit te geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmars geeft alleen maar geld uit omdat zijn eigen positie onder druk staat.
#huurgenot![]()
mede ja maar heb toch het idee dat sinds Van Duivenbode commissaris af is hij meer vrijheid van handelen heeft gekregenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overmars geeft alleen maar geld uit omdat zijn eigen positie onder druk staat.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze helemaal geen geld om uit te geven.
#huurgenot![]()
Dit is het Ajax topic. Zullen we het hier gewoon over ajax hebben? Dank je.![]()
Natuurlijk is dat onzin, maar ik wil alleen duidelijk maken dat je zulke uitspraken niet al te letterlijk moet nemen aangezien de media er toch een leuke kop van moet maken. Overmars of wie dan ook zegt natuurlijk niet uit het niets 'we willen het Bayern van Nederland worden', daar wordt natuurlijk een flinke voorzet voor gegevenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een journalist die vraagt of Overmars de CL wil winnen moet vervolgd worden. Wat een onzin.![]()
Ik vind dit een heel goede post, Onlogischquote:Op vrijdag 20 juli 2018 11:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze helemaal geen geld om uit te geven.
#huurgenotDit, dus.![]()
Nu alweer een hoop excusses voor 1 van de belangrijkste fases van het seizoen....quote:Ajax moet puzzelen richting Sturm Graz
07.37 uurPraat mee
TESTER VAN VI WORDEN?
Ajax moet puzzelen richting Sturm Graz
Freek Jansen Door:
Freek Jansen @FreekJansenVI
De voorbereiding van Ajax zit er bijna op. De Amsterdammers vliegen vandaag terug naar Nederland. Komende woensdag staat het eerste duel met Sturm Graz op het programma.
'Er is hier deze week keihard getraind en dat hadden we in de opbouw ook nodig', kijkt trainer Erik ten Hag terug op het trainingskamp in Engeland. 'Nu zullen we gas terugnemen. Het wordt per speler goed kijken hoe hij ervoor staat. Dat heeft met de instroming te maken. Er zijn jongens die de hele voorbereiding hebben meegemaakt, anderen zijn pas net begonnen en we hebben zelfs met Dusan Tadic nog een speler die nog moet beginnen. Dat zorgt ervoor dat het continu afwegen is hoe de fysieke gesteldheid is en wat er mogelijk is.'
Gevolg is dat Ajax tegen Sturm Graz zal aantreden met mogelijk een basiselftal, dat nog geen wedstrijd met elkaar in de voorbereiding in actie kwam. 'We hebben het basiselftal redelijk in ons hoofd, maar zijn er nog niet helemaal uit. Het is gewoon passen en meten, want we kunnen niet vier spelers gaan opstellen die niet in staat zijn negentig minuten te spelen. Op dit moment zijn er nog wel drie, vier of vijf posities waarover ik twijfel richting het duel met Sturm Graz. Daar zal in de komende dagen een beslissing over worden genomen.'
ga is gewoon presteren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Marc Overmars zal wel weer met miljoenen gesmeten hebben...quote:Bergkamp en Ajax treffen regeling
10 min geleden in VOETBAL
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.
Dennis Bergkamp is nu ook officieel weg bij Ajax. Het contract voor onbepaalde tijd is per 1 juli ontbonden. Dat heeft zijn advocaat Harro Knijff bevestigd.
Dennis Bergkamp en Ajax hoeven niet meer voor de arbitragecommissie te verschijnen.
Dennis Bergkamp en Ajax hoeven niet meer voor de arbitragecommissie te verschijnen.Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE
Ajax zette assistent-trainer Bergkamp in december op non-actief, samen met hoofdcoach Marcel Keizer en de andere assistent-coach Hennie Spijkerman. De oud-international tekende beroep aan tegen de voorgenomen contractbeëindiging.
Door het bereikte akkoord met Ajax hoeft de zaak niet meer door de arbitragecommissie van de KNVB in behandeling te worden genomen. Knijff wilde geen bedragen noemen die in de regeling zijn vastgelegd.
zo Bergkamp kan weer 10000000000000000000 Magnums kopen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Eerste keer dat ik het met Klaas eens ben, man man manquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nu alweer een hoop excusses voor 1 van de belangrijkste fases van het seizoen....
ga is gewoon presteren![]()
![]()
Profvoetballers die hun hele leven lang topsport gedaan hebben....quote:want we kunnen niet vier spelers gaan opstellen die niet in staat zijn negentig minuten te spelen.
#tenhagout #indekken #excusses #clown"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
#ijsjesquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Profvoetballers die hun hele leven lang topsport gedaan hebben....
#tenhagout #indekken #excusses #clown![]()
quote:Leuk voor in de OPquote:Op woensdag 27 juni 2018 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik trakteer heel fok op een magnum
Het is lekker weer voor een magnum....![]()
![]()
ik heb net een magnum op, smaakt naar meer. De almond graag Klaas!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
#tenhagout #indekken #excusses #clown![]()
WITTE MAGNUM KLAASquote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
#tenhagout #indekken #excusses #clownDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoeveel kost het bedrukken van een shirt normaal in de fanshop? Zit er aan te denken toch maar een naam erop te laten zetten dit jaar.![]()
#klaasikwilmijnijsje ?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel kost het bedrukken van een shirt normaal in de fanshop? Zit er aan te denken toch maar een naam erop te laten zetten dit jaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
#CRUIJJFquote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel kost het bedrukken van een shirt normaal in de fanshop? Zit er aan te denken toch maar een naam erop te laten zetten dit jaar.
#JONK
Kies maar![]()
Doe mij maar een magnum almond.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
#tenhagout #indekken #excusses #clownAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Laat gaan johquote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is jinxen.
![]()
20 euro volgens mij, ik heb met Blind besteldquote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Hoeveel kost het bedrukken van een shirt normaal in de fanshop? Zit er aan te denken toch maar een naam erop te laten zetten dit jaar.![]()
![]()
Ik heb met Blind op school gezeten op de basisschool, op een één of andere manier vind ik het dan raar om een shirt met hem erop te kopenVandaar dat ik voor Tadic ga.
![]()
Daar moet je je niet blind om staren. Hij ziet het toch niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:33 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb met Blind op school gezeten op de basisschool, op een één of andere manier vind ik het dan raar om een shirt met hem erop te kopenVandaar dat ik voor Tadic ga.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het heeft sowieso wat vreemds om met de naam van iemand anders te lopen, voel me dan net zo'n klein jongetje en normaal neem ik ook zonder bedrukkingquote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:33 schreef Simmertje het volgende:
Maar goed, nu was het gratis en Blind is natuurlijk een baas
![]()
We hebben wel smerige vrijetrappen specialisten zeg, Tadic, Schone Ziyech, Labyad en in mindere mate Schuurs![]()
Er is er maar één die 'm kan nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben wel smerige vrijetrappen specialisten zeg, Tadic, Schone Ziyech, Labyad en in mindere mate Schuurs![]()
Ziyech een vrijetrappen specialist?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We hebben wel smerige vrijetrappen specialisten zeg, Tadic, Schone Ziyech, Labyad en in mindere mate Schuurs
Oh.![]()
zit op hetzelfde gemiddelde als CR7quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech een vrijetrappen specialist?![]()
![]()
Beste traptechniek in de eredivisie dus ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech een vrijetrappen specialist?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: