SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij mist wel vaker iets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef KingRadler het volgende:
#TenHagOut Explain?
heb ik iets gemist![]()
#INJEMOEDERquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#BOSZOUT
- Jij, twee jaar geleden.
- Ik, gisteravond.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://globoesporte.glob(...)paign=ge_corinthians
GeruchtenGoden
Zou VZ op Fok! kijken?Ajacied.![]()
Bedankt onlogisch.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
#INJEMOEDER
- Ik, gisteravond.Het stond ook al op AjaxShowtime.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?Oh.![]()
VZ is een flutsite, dus denk het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?![]()
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
VZ is een flutsite, dus denk het wel.Oh.![]()
"voetbalnieuws"quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.![]()
Neuh ik kwam het tegen op Twitter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ah, vroeg me al af waar je dat vandaan toverde.Oh.![]()
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Of onder bosz 2 jaar geledenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hoe wilde je het anders noemen.![]()
De titels zijn echt verschrikkelijk altijd, vind het verder wel een site met een goed gebruiksgemak.quote:
Vind het ook wel leuk om door de reacties te kijken, staan soms leuke en volwassen discussies tussen.Ajacied.![]()
Da's wel lekker als je Fok! gewend bent.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef Liftdeur het volgende:
staan soms leuke en volwassen discussies tussen.![]()
Ze vermelden in die artikelen gewoon de bron dus dan weet je zelf wel of het betrouwbaar is of niet. De echte onzin staat toch wel 'In de wandelgangen' dus dat kan je skippen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.Oh.![]()
Ik vind het wel prima zonder hem, beroepsautist.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Ajacied.![]()
Die gaat morgen in zijn eentje weer alle Telegraafartikelen behandelen en er zijn do-re-mi-fa-sol redeneringen op loslaten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Oh.![]()
Witte Magnum Klaas, witte Magnum.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelen![]()
![]()
Hoge bal in de zestien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft scorend vermogen nodig tegen het Stormend Gras gaat het niks worden.![]()
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.![]()
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe was Blind jongens? Zette hij al een beetje de lijnen uit? Of moest ie toch nog een beetje wennen?![]()
Huntelaar moet lekker stoppen. Helaas net verlengd.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denken![]()
Dat is ook de enige reden wat een kampioenschap in de weg kan staan, 0 vertrouwen in deze trainer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.MMA is not a crime !![]()
Huntelaar kon echt niet vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: