SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij mist wel vaker iets.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef KingRadler het volgende:
#TenHagOut Explain?
heb ik iets gemist![]()
#INJEMOEDERquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#BOSZOUT
- Jij, twee jaar geleden.
- Ik, gisteravond.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687quote:Op donderdag 19 juli 2018 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://globoesporte.glob(...)paign=ge_corinthians
GeruchtenGoden
Zou VZ op Fok! kijken?Ajacied.![]()
Bedankt onlogisch.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
#INJEMOEDER
- Ik, gisteravond.Het stond ook al op AjaxShowtime.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?Oh.![]()
VZ is een flutsite, dus denk het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:15 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=333687
Zou VZ op Fok! kijken?![]()
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
VZ is een flutsite, dus denk het wel.Oh.![]()
"voetbalnieuws"quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel handig om al het voetbalnieuws op een rijtje te hebben.![]()
Neuh ik kwam het tegen op Twitter.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:18 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ah, vroeg me al af waar je dat vandaan toverde.Oh.![]()
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Of onder bosz 2 jaar geledenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
De voorbereiding is niks. Alles wordt gelijkgespeeld of verloren. Net als PSV in '88 en die wonnen toen de Europacup I.
#hoopdoetleven
#itaintovertillitsover![]()
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, hoe wilde je het anders noemen.![]()
De titels zijn echt verschrikkelijk altijd, vind het verder wel een site met een goed gebruiksgemak.quote:
Vind het ook wel leuk om door de reacties te kijken, staan soms leuke en volwassen discussies tussen.Ajacied.![]()
Da's wel lekker als je Fok! gewend bent.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef Liftdeur het volgende:
staan soms leuke en volwassen discussies tussen.![]()
Ze vermelden in die artikelen gewoon de bron dus dan weet je zelf wel of het betrouwbaar is of niet. De echte onzin staat toch wel 'In de wandelgangen' dus dat kan je skippen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verzinsels. Geruchten. Broodje Aap.Oh.![]()
Ik vind het wel prima zonder hem, beroepsautist.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Ajacied.![]()
Die gaat morgen in zijn eentje weer alle Telegraafartikelen behandelen en er zijn do-re-mi-fa-sol redeneringen op loslaten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Oh.![]()
Witte Magnum Klaas, witte Magnum.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Over ijsjes gesproken. Waar de fuck is Klaas?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelen![]()
![]()
Hoge bal in de zestien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef LacosteUnited het volgende:
Tikkie breed, tikkie terug, lekker risicoloos rondspelenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft scorend vermogen nodig tegen het Stormend Gras gaat het niks worden.![]()
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.![]()
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een of meerdere aanvallers. Een linksbuiten kan geen kwaad en een goede spits ook niet. Gewoon een spits die er 20-30 in knalt in een seizoen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe was Blind jongens? Zette hij al een beetje de lijnen uit? Of moest ie toch nog een beetje wennen?![]()
Huntelaar moet lekker stoppen. Helaas net verlengd.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denken![]()
Dat is ook de enige reden wat een kampioenschap in de weg kan staan, 0 vertrouwen in deze trainer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.MMA is not a crime !![]()
Huntelaar kon echt niet vandaag.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We hebben alleen Huntelaar , die andere doet me aan een spook denkenOh.![]()
Wanneer speelt Ajax een keer met z'n sterkste 11?
Dit lijkt wederom nergens op.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Blind was GOD.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef onlogisch het volgende:
Hoe was Blind jongens? Zette hij al een beetje de lijnen uit? Of moest ie toch nog een beetje wennen?![]()
D. Blind gaat gewoon lekker met Scholletje sr. aan de stoelpoten zagen van Hag en Netto. Daarna zelf de toko overnemen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wanneer iedereen volledig wedstrijdfit is, Hans.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
Wanneer speelt Ajax een keer met z'n sterkste 11?
Dit lijkt wederom nergens op.Oh.![]()
Hoe was Blind JR?? Vertel me alles.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer iedereen volledig wedstrijdfit is, Hans.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Huntelaar moet lekker stoppen. Helaas net verlengd.Zou geen seconde minder slapen als beiden vertrekkenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar kon echt niet vandaag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is ook Overmars he. Die wilde Keizer out en Ten Hag in.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wel sneu voor Overmars dit. Zoveel geld investeren in het elftal en dan een coach hebben die echt totaal niet bij Ajax past. Al is het sneuer voor de fans. En zijn eigen fucking schuld.![]()
Luuk de Jong halen. Siem op 10.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar kon echt niet vandaag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.![]()
Sturm Gras pakken we in hahaha.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:35 schreef Itisbangin het volgende:
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dure inschattingsfout geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ook Overmars he. Die wilde Keizer out en Ten Hag in.![]()
Prima, probeerde een aantal keer goed de pass naar voren te zoeken ook al had het middenveld een snipperdag genomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe was Blind JR?? Vertel me alles.Oh.![]()
Huntelaar is volgend jaar sowieso weg en Dolberg ook, als hij een goed seizoen heeft wordt hij verkocht en als hij weer niet weet te presteren haalt Ajax een nieuwe spits denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Zou geen seconde minder slapen als beiden vertrekkenOh.![]()
Ik denk dat de spelers dol worden van zijn tactiek besprekingen. Zullen ze hem überhaupt wel verstaan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:35 schreef Itisbangin het volgende:
Het is voor de tweede keer genieten. Ik zoek echt een beetje positiviteit. Wie kan me hier iets zeggen over Ten Hag zijn spelopvatting en hoe dit op het veld terug te zien is? Want ik kom echt niet verder dan de breiclub, geen druk bij balverlies en to-taal geen creativiteit middenveld/voorin.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De voortekenen zijn slecht met spookjequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar is volgend jaar sowieso weg en Dolberg ook, als hij een goed seizoen heeft wordt hij verkocht en als hij weer niet weet te presteren haalt Ajax een nieuwe spits denk ik.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zeker. Je had Keizer het seizoen moeten laten afmaken (het ging steeds beter), en als dat slecht was gegaan had je nu Bosz terug kunnen halen.quote:![]()
Julie moeten niet zo zeiken
120 miljoen aan spelers ingekocht
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wedstrijd geeft mij echt een dubbel gevoel, als supporter hoop je natuurlijk dat ze Sturm Graz pakken maar aan de andere kant, als het al misgaat tegen die Oostenrijkers wordt de druk wel erg groot op ten Hag wat hopelijk het einde betekend van dit risicoloos gebrei. Het spel is niet om aan te gluren.quote:MMA is not a crime !![]()
Gewoon een vraagje Klaasquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden
Kijk je nu de wedstrijd ook?![]()
ja ik kijk op ziggo sport nu naar een soort samenvatting....quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje Klaas
Kijk je nu de wedstrijd ook?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden![]()
![]()
Ach je moet niet te pessimistisch zijn ook, hij begint nu pas wedstrijdritme op te doen en heeft even tijd nodig om in vorm te komen en zich daarna te ontwikkelen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De voortekenen zijn slecht met spookjeOh.![]()
daar zou ik wel aan willen likken aan heel die doosquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden
Ajacied.![]()
Bedankt, ik weet genoegquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik kijk op ziggo sport nu naar een soort samenvatting....![]()
Lekker veel ritme als je hem helemaal niet ziet net zoals vorig seizoenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je moet niet te pessimistisch zijn ook, hij begint nu pas wedstrijdritme op te doen en heeft even tijd nodig om in vorm te komen en zich daarna te ontwikkelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de clquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ook Overmars he. Die wilde Keizer out en Ten Hag in.![]()
Bosz en winnenquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de cl![]()
![]()
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.![]()
als de winkels nog open zijn, mag ik een mars ijsje?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
dan moet je gewoon zonder trainer gewoon landskampioen kunnen worden![]()
Als Ten Hag vertrekt krijgen we weer De Boer.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:43 schreef Itisbangin het volgende:
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.
Dan probeer ik het liever nog even met Ten Hag
Oh.![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
overmars wou bosz. Bosz in nu het nog kan, dan winnen we sowieso de cl
Ik zou wel tekenen overigens, maar ik zie het niet gebeuren want dat dan moet er ook een kop rollen in het bestuur.![]()
wat verwachten jullie nou johquote:
\Dat ajax nu als een soort 2e barcelona gaat optreden ofzo....
Het is eigenlijk allemaal de schuld van Marc overmars en zijn dagelijkse intervieuws de laatste dagen.....HIj laat ajax exploderen als het ware maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten....
De druk op Ten Hag is explosief....
Ten Hag heeft in heel zijn matige carriere eigenlijk nog nooit zo onder druk gestaan om te moeten presteren....
Hij kent het niet daarom zal hij waarschijnlijk bezwijken onder de druk....
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het enige waar jij de komende tien jaar aan likt zijn de enveloppen op de sociale werkplaats.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
daar zou ik wel aan willen likken aan heel die doos![]()
Ja de eerste seizoenshelft was matig, maar dat kan gebeuren en daarna die blessure. Geef hem even de tijd om de vorm van 16/17 te hervinden.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker veel ritme als je hem helemaal niet ziet net zoals vorig seizoenOh.![]()
Ik wil mijn Magnum, dat is wat ik verwacht van je klaasquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat verwachten jullie nou joh
Het is eigenlijk allemaal de schuld van Marc overmars en zijn dagelijkse intervieuws de laatste dagen.....HIj laat ajax exploderen als het ware maar hij heeft het zelf nog niet in de gaten....
Ten Hag heeft in heel zijn matige carriere eigenlijk nog nooit zo onder druk gestaan om te moeten presteren....
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijnDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:43 schreef Itisbangin het volgende:
#Keizerout was een goede zet. Dat was een mismatch. Jammer voor de man, maar het was 'm gewoon niet. Alleen de keuze #Tenhagin was bijzonder. En als we na Sturm Graz een #TenHagout krijgen... dan is de kans denk ik veel groter voor een #Schippiein vs #Boszin.![]()
magnum pleasequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn![]()
Ik ben echt als de dood voor: Frankie of VD Brom. Want dan zijn we echt hopeloos verloren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ten Hag vertrekt krijgen we weer De Boer.
Dan probeer ik het liever nog even met Ten Hag
Je had deze zomer moeten zorgen voor het binnenhengelen van Jordi, Bosz en Jonk weer terug.![]()
Noem je mij nu een Ajacied? Meneer die op de verjaardag van Feyenoord naar Ajax kijkt.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een club als ajax heeft een top trainer nodig die weet met die druk om te gaan....Dat kan alleen ee een ex topvoetballer. zijn![]()
Je zag vanmiddag al dat er genoeg druk naar voren werd gezet en in eerdere wedstrijden in de voorbereiding dat er genoeg combinatievoetbal was.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.
Als dit over twee maanden met de echte basiselftal nog niet te zien is mag je pas echt klagen, nu nog te vroeg.Oh.![]()
Om iets te beoordelen moet je er naar kijken om het te analyseren.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem je mij nu een Ajacied? Meneer die op de verjaardag van Feyenoord naar Ajax kijkt.
Les 2 op Harvard."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ja dat is natuurlijk onrealistisch dat die drie nog terugkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:46 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood voor: Frankie of VD Brom. Want dan zijn we echt hopeloos verloren.
Je had deze zomer moeten zorgen voor het binnenhengelen van Jordi, Bosz en Jonk weer terug.Oh.![]()
Het enige dat Ten Hag hierover lult: "Ajax staat voor dominant, attractief en verzorgd voetbal mét resultaat." En ik begin iedere keer te janken omdat ik vooral hoor: resultaat, resultaat en resultaat.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil gewoon een goed ajax zien. Met hag mag het ook maar ik zie het nog niet, waar is het pressiespel.. Vlotte combinaties, en.
Want deze manier van drukzetten. manmanman![]()
Ik ben blij met deze nuance JR.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag vanmiddag al dat er genoeg druk naar voren werd gezet en in eerdere wedstrijden in de voorbereiding dat er genoeg combinatievoetbal was.
Als dit over twee maanden met de echte basiselftal nog niet te zien is mag je pas echt klagen, nu nog te vroeg.![]()
Jij komt alleen op Harvard als dakdekkerquote:Op donderdag 19 juli 2018 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Om iets te beoordelen moet je er naar kijken om het te analyseren.
Les 2 op Harvard..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: