SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.SPAM:
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ooit wel iets, geen idee of ik het eind heb gezien
Mooi zo! Meer DJ's zijn altijd welkom! En luisteraars ook!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:32 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Lekkerlekker, na jaren rust toch het radiovirus weer een beetje te pakken
Oh. Ja. Goedemiddagquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
WH komt en faalt meteen door niet te openen
quote:
Slaap lekker! Dank je!quote:
Hé, nou heb je meteen de naam verraden. Althans, ik wist dat nog niet.quote:
Was allang bekend, muts. Beter opletten!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, nou heb je meteen de naam verraden. Althans, ik wist dat nog niet.
Leuke naam!
Mad IJs...quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
bijbels geïnspireerd?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
Ja meneer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was allang bekend, muts. Beter opletten!
Was je weg dan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
just me had wel gelijk trouwens. Als ik weg ben, komen er blikken vol nieuwe/oude users in deze thread. Ik weet niet wat dat over mij zegt...
Wel grappig op de terugweg van de Efteling bij de Mac hadden ze het opeens over Matthijs. Duurde toch zeker anderhalf frietje voor het zogenaamde kwartje viel.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
dat je spijkerbroek te strak zit.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
just me had wel gelijk trouwens. Als ik weg ben, komen er blikken vol nieuwe/oude users in deze thread. Ik weet niet wat dat over mij zegt...
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
ja dat heb ik gemistquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel grappig op de terugweg van de Efteling bij de Mac hadden ze het opeens over Matthijs. Duurde toch zeker anderhalf frietje voor het zogenaamde kwartje viel.
quote:
Wanneer heeft ze dat gezegd dan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij was opzoek naar het holletje van Henkelien.quote:
ze heeft wel een lekker holquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij was opzoek naar het holletje van Henkelien.
Ik heb het gevoel dat ik wat gemist heb de laatste tijdquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Naar wie of wat zoek je als je een vraag hebt?
quote:
... whutquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
I rub my dick on expensive shit
Postbus 51quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Was volgens mij het Suske&Wiske lettertype!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Aaaah, hoe leuk he!
Die stijl van naamschildering is wel origineel! Super leuk!
Ghostbusters!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh echt! Ik heb bij mijn beste het Disney lettertype gebruikt. Wel priegelwerk, maar leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij het Suske&Wiske lettertype!
Gedownload, geprint, uitgesneden en overgetrokken met verf.
Okee dan!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh echt! Ik heb bij mijn beste het Disney lettertype gebruikt. Wel priegelwerk, maar leuk om te doen.
With a vengeance, damn wat een volume verschil.quote:
Ik had heel ninja de stream al overgenomen, moet toch eens kijken voor een echt dj setje.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga jij draaien want dan zet ik spotify weer uit
ik heb mijn S5 van traktor in de verkoop.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had heel ninja de stream al overgenomen, moet toch eens kijken voor een echt dj setje.
Heb het live mixen voorlopig opgegeven met toetsenbord en muis is dat echt kak. Hoop het nu vooral enigszins soepel over te laten gaan.
FF geen knaken beschikbaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn S5 van traktor in de verkoop.
heb nog wel een mixer liggen. Mag je zo hebben is alleen een analoog barrel. (En su6 met een oplader vinden)quote:
Dat detail tussen de haakjes...quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nog wel een mixer liggen. Mag je zo hebben is alleen een analoog barrel. (En su6 met een oplader vinden)
ja heel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Muziek een beetje aan te horen tot dusver?
Vraag ff gemist!quote:
mooie naam verder hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag ff gemist!
Nee, gewoon uit een namenlijst.Ik ben absoluut niet Bijbels. Heb echt helemaal niks met het geloof. Ik wilde wel gewoon een nette naam voor de kleine, niet iets als Ricardo, Delano of van die andere achterbuurtnamen.
Ruim 450 namen doorgespit (echt fantastisch!) en toen zag ik deze.
En mevrouw ToT vond hem ook meteen geweldig!
Das wel mazzel dan stel dat zij een heel moeilijke naam wouquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag ff gemist!
Nee, gewoon uit een namenlijst.Ik ben absoluut niet Bijbels. Heb echt helemaal niks met het geloof. Ik wilde wel gewoon een nette naam voor de kleine, niet iets als Ricardo, Delano of van die andere achterbuurtnamen.
Ruim 450 namen doorgespit (echt fantastisch!) en toen zag ik deze.
En mevrouw ToT vond hem ook meteen geweldig!
Whehe!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooie naam verder hoor.
Ik bevind me gewoon te veel in bijbelse kringen
Ze stelde wel een aantal namen voor die niet bepaald Nederlands klonken!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das wel mazzel dan stel dat zij een heel moeilijke naam wou
"Hallibabbi"quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nee, ik ben wel katholiek opgevoed maar heb toch iets te veel een wetenschappelijke inslag.
[..]
Ze stelde wel een aantal namen voor die niet bepaald Nederlands klonken!
Tim. Roept de halve wereld jequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
We willen gewoon dat de kleine een goede toekomst gaat krijgen, ook in zijn volwassen leven.
Een fatsoenlijke Nederlandse naam (die niet al te snel in achterbuurten te vinden zal zijn) geeft vaak nét dat ene beetje extra in sollicitatiebrieven enzo!
Groot gelijk, al lijkt het me voor haar wel wat lastiger, gezien haar Filipijnse achtergrond.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
We willen gewoon dat de kleine een goede toekomst gaat krijgen, ook in zijn volwassen leven.
Een fatsoenlijke Nederlandse naam (die niet al te snel in achterbuurten te vinden zal zijn) geeft vaak nét dat ene beetje extra in sollicitatiebrieven enzo!
raar zeg. Zou wel verwachten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso met Bijbelse namen; Mattheus, Marcus, Lucas en Johannes zijn niet bepaald namen die veel in het Midden-Oosten voorkomen!
Haar naam is ook best redelijk regulier hier in Nederland, en zeker nu met mijn achternaam is an haar naam totaal niet te zien dat ze uit het buitenland komt.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Groot gelijk, al lijkt het me voor haar wel wat lastiger, gezien haar Filipijnse achtergrond.
Matityahu misschien welquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso met Bijbelse namen; Mattheus, Marcus, Lucas en Johannes zijn niet bepaald namen die veel in het Midden-Oosten voorkomen!
Ja okee, maar dan nog.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En sws, je zegt Midden-Oosten, maar je moet eigenlijk alleen naar Israël kijken natuurlijk...
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
In de naam van het zaad en het heilige beest, noem ik u: "Kwakabert Duck".
Denk niet aan kaas, denk niet aan Ernie. Ook geverderde vrienden dienen buiten beschouwing gelaten te worden.
Als je hier gelukkig van wordt, zeker hedonistischquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik dan toch hedonistisch(?) bezig ben, meteen maar even doorgaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak nu moet ik af en toe nog opletten ook
Je weet toch, niet te lange stiltes laten vallenquote:
Dat wordt zwemmen!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:09 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, bedenk me net dat mijn fiets nog bij het strand staat...
Ik ben er wel maar luister niet mee vandaag. Heb even wat rust aan mijn kop nodig.quote:
Dat las ik, succes met die fiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar luister niet mee vandaag. Heb even wat rust aan mijn kop nodig.
Valt mee, hij staat aan de goede kant van de duinenquote:
mijn koffer met al mijn spullen ligt nog in de trein.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:09 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, bedenk me net dat mijn fiets nog bij het strand staat...
Dan heb je vermoedelijk wel even lekker kunnen uitwaaien, ook lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee, hij staat aan de goede kant van de duinen![]()
Morgenochtend maar even kijken of hij er nog staat. Kan ik meteen een bak koffie doen daar in de strandtoko.
Kreeg mn mic de laatste keer niet aan de praat (pun intended) .quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben uitgetuned, sorry, ik heb zin in praatradiogebeuren
Ai, dat is iets minder.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn koffer met al mijn spullen ligt nog in de trein.
Ja, de hele middag op het strand geweest en vanavond nog een paar kilometer langs het water gelopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk wel even lekker kunnen uitwaaien, ook lekker
Ik hoop niet zoals jouw oude shows....quote:Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben uitgetuned, sorry, ik heb zin in praatradiogebeuren
Dit had ik bijna, een knulletje uit de zefde flat hobbelde maar achter mij aan, ik heb heb heel eerlijk gezegd, nee! Hij wilde bij mij naar binnen om te kijken hoe het stond tijdens de wk wedstrijd Brazilie - Belgie....quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik probeerde altijd wel positief tegen die kinderen te zijn. Als ik in de tuin bezig was en ze me vroegen wat ik deed, gaf ik altijd uitgebreid antwoord over het verplaatsen van plantjes en dat ze dan genoeg water nodig hadden om te overleven omdat de wortels beschadigd waren, of dat ik bladluis bestreed met een mengseltje dat ik gemaakt had, maar dat lieveheersbeestjes die bladluizen ook opaten, en dat dat wel belangrijk is omdat de plant anders beschadigd raakt.
Dan krijg je weer: "Hoe weet u dit allemaal?" en dan leg je uit dat je gaandeweg van alles van verschillende mensen leert enzo.
Gewoon leuk positief contact.
Maar ja; dan krijg je het dus snel zo dat ze je huis binnen willen komen en niet meer weg willen gaan, met alle narigheid van dien!Dat wil ik dus echt absoluut niet meer hebben!
is leuk manquote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop niet zoals jouw oude shows....Dat was meer gelul dan muziek...
Praten tijdens de shows ja maar hele dialogen........ nee.quote:
agh, ik was jongquote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Praten tijdens de shows ja maar hele dialogen........ nee.Sorry, je shows waren tof maar je lulde wel erg veel....
We zullen zien. Ben nu aan het luisteren naar 3fm om weer een beetje in de stemming te komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, en dat ben je nog, Ik denk dat je nu wel een nog toffere show zou kunnen neerzetten!
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen zien. Ben nu aan het luisteren naar 3fm om weer een beetje in de stemming te komen.
Zal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!Stuur me een dm als je draaien gaat, ok?
Klopt, eerst de spullen weer bij elkaar kopenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bummer... dat houd in dat het niet echt snel is als het al gaat gebeuren....
Heb je een computer?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, eerst de spullen weer bij elkaar kopen
Dan heb ik nog wel een headset voor je, hoef je alleen nog maar de boxjes te hosselen en die zijn vaak wel te vinden in een kringloopwinkel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar geen mic, koptelefoon en boxjes
Zo'n ding waar de mic en koptelefoon in een geval zitten? Volgens mij werkt VDJ daar niet echt goed mee. Alhoewel ik misschien wel ga overstappen naar mixxx bedenk ik me netquote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een headset voor je, hoef je alleen nog maar de boxjes te hosselen en die zijn vaak wel te vinden in een kringloopwinkel.
Ok het is dan geen state of the art maar het is een begin.
Ja volgens mij wel, zal morgen even in mn kabels en computer shizzle duiken voor je. Ik heb ook nog een losse mic maar dat is echt een micro ding, ik weet niet of je daar wat aan hebt. Zit wel nieuw in de verpakking.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo'n ding waar de mic en koptelefoon in een geval zitten? Volgens mij werkt VDJ daar niet echt goed mee. Alhoewel ik misschien wel ga overstappen naar mixxx bedenk ik me net
Goedemorgen Melting. Heb je vrij vandaag?quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 06:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Heb je vrij vandaag?
Succes! Het is het resultaat dat geldt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag lepelgebakjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag lepelgebakjes:
[ afbeelding ]
Ook niet milieuvriendelijk ditquote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag lepelgebakjes:
[ afbeelding ]
Hmm, goedemorgenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 08:09 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vandaag lepelgebakjes:
[ afbeelding ]
Daar heb jij je nog druk om gemaakt, volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook niet milieuvriendelijk dit
Virtuele gebakjes zijn zowel milieuvriendelijk als goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook niet milieuvriendelijk dit
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 09:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Virtuele gebakjes zijn zowel milieuvriendelijk als goed voor de lijn.
Positief denken, Oscar!
Optimaal digitaal:quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nu wist ik wel dat de groep Sparks redelijk productief is geweest sinds ze begonnen zijn, maar om hun complete discografie te vinden is best wel een ding. Nu ben ik recentelijk begonnen met het zoeken/verzamelen van hun nummers en tot nu toe was er maar een muziek zaak (in de buurt) die iets had en dat was een live album van live at the record plant in '74. Dus dat is een karig begin![]()
Toevallig iemand hier die digitaal al en het een en ander heeft?
Dan wordt het tijd toch maar is gebruik te gaan maken van spotifyquote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Optimaal digitaal:
Sparks - His & History
Heb ik een tijdje bij elkaar geharkt wegens eigen interesse.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 10:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd toch maar is gebruik te gaan maken van spotify.
Hartelijk dank MadMaster
Mwah, kan best meevallen:quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Goh, wat heb ik toch een hekel aan strijken.
strijken is ook kutquote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Goh, wat heb ik toch een hekel aan strijken.
Ja, met z'n vieren gaat het ook sneller hè? Kun je het wasgoed verdelen.quote:
Ik zal eens denken aan wie ik een hekel heb.... 🤔quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Iemand nog een 'leuke' avond voor weinig?
http://www.at5.nl/artikel(...)tprijs-op-ticketswap
Mijn nicht vertelde me dat ze daar naartoe gaat. Ik moest even slikken om haar niet hard uit te gaan staan lachen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:58 schreef MadMaster het volgende:
ik ken helaas meerdere mensen die er wel heen zouden gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn nicht vertelde me dat ze daar naartoe gaat. Ik moest even slikken om haar niet hard uit te gaan staan lachen.
ik kijk later op de middag met een half oog, meestal val ik ergens wel in slaapquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen hier die nu de Tour op TV volgen?
nee dat is iets wat ik echt niet leuk vindquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Nu je het zegt. *zet tv aan*quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Op de radioquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:20 schreef MadMaster het volgende:
ik kijk sport altijd met geluid aan, anders gaat het compleet aan me voorbijquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat er aan te denken om later op de middag de muziek bij de live TV uitzending van de Tour te verzorgen.
Radio49 Tour, zeg maar...
wel een tof idee!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat er aan te denken om later op de middag de muziek bij de live TV uitzending van de Tour te verzorgen.
Radio49 Tour, zeg maar...
TV- én radio geluid dan ook beide aanzetten...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kijk sport altijd met geluid aan, anders gaat het compleet aan me voorbij
Waarom staan ze daar nu onder de originele prijs?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 13:58 schreef MadMaster het volgende:
Kwestie van vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waarom staan ze daar nu onder de originele prijs?
Ben geen fan, maar meestal zijn ze toch juist veel duurder?
Wel mooi dat die tickethoeren een keer nat gaan dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod.
Maar dan nu een keer in negatieve zin...
ik zou die kaarten nog niet gratis willen hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel mooi dat die tickethoeren een keer nat gaan dan.
ik heet geen Symph, die leest er dan ook nog een boek bijquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TV- én radio geluid dan ook beide aanzetten...
Ik wel. En dan verkopen. Ook al is het maar voor een tientje. Toch winstquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou die kaarten nog niet gratis willen hebben
ligt eraan hoe goed ze absorberenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou die kaarten nog niet gratis willen hebben
Ja, we zijn tot een deal gekomen. Gaat nog wel even duren, want tegel- en stucwerk e.d. moeten we zelf nog regelen. Dus wordt waarschijnlijk volgend voorjaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe is het met de keukenboer gegaan? Kon die wat bieden?
mooi zo. Maare, dat duurt nog lang. Ik hoop toch echt op dit najaar voor hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, we zijn tot een deal gekomen. Gaat nog wel even duren, want tegel- en stucwerk e.d. moeten we zelf nog regelen. Dus wordt waarschijnlijk volgend voorjaar.
Tja, is ook een persoonlijke keuze van ons. We hebben geen haast.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mooi zo. Maare, dat duurt nog lang. Ik hoop toch echt op dit najaar voor hier.
Belgenstream, is weinig interessantquote:Op vrijdag 13 juli 2018 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Ze liggen achter op het traagste schema.quote:
quote:Programma van vandaag
16:45 - 18:45 MadMaster - Radio 49 Toer de Frans
Frans bauer en cornuiten?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Tot dat moment een opvulprogramma...
[..]
Toeter de Fransquote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon luisteren, we zijn in de lucht...
Het dreigt weer een epic uitzending te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toeter de Frans
Was ff pissen, dus het praatje gemist
Anderhalf uur.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Maar nu nog een uurtje fietsen voor die lui?
Heb niet zoveel met de tour
Toerisme levert geld op.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Dit zijn toch die lui van poep op je hoofd?
Ja, en Nee, 's niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Rafeiro het volgende:
Dit zijn toch die lui van poep op je hoofd?
Vooral het commentaar ' We zien hoe iemand een bidon leeg drinkt''quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:01 schreef Rafeiro het volgende:
Haha je had sportcommentator moeten worden, klinkt heerlijk
Mijn vlakke land past wel goed bij deze étappe. De verkeersdrempels zijn de hoogste bergen vandaag.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:06 schreef Rafeiro het volgende:
Jacques Brel heeft ook vast wel een nummer dat bij de tour past.
Die heeft het gecovered.quote:
Die was niet lelijk jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar bij Alizee maakte het ook weinig uit wat ze zong. Ook als je het mute was het goed.
Wij hebben een redelijk kleine keuken die nu helemaal vol zit met kastjes tot boven. Dat maakt hem voor het gevoel nog kleiner.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt hier een fikse verbouwing, de tijd dringt wel een beetje, want het toilet beneden is eigenlijk niet meer te gebruiken en het is wachten tot een of meer keukenapparaten het gaan begeven. Of dat Symph door de bank heen zakt. En ik ben het ook een beetje beu om in een half afgemaakt huis te wonen.
Bijkeuken hebben we niet, dus ik moet echt slimme oplossingen bedenken voor sommige dingen. Komt wel goed, de wasmachine en schoonmaakmiddelen enzo gaan naar boven, dat scheelt al. Er staat nog steeds een doos met keukenspullen die we niet kwijt kunnen, de huidige keuken is niet zo efficiënt gemaakt, terwijl de ruimte echt wel groot is door de aanbouw. Straks willen we zo veel mogelijk lades en veel meer bovenkastjes, en de kookplaat op een heel andere plek, dat ding zit nu in het donkerste deel, je hebt er zelfs overdag licht aan nodig. Oh en de boiler wordt vervangen door een plintboiler, dat scheelt ook weer een half onderkastje.
Keukens ontwerpen vind ik leuk, verbouwen niet
Welnee, MadMaster plays Mylène Farmer - Désenchantéequote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
En toen was het stil? Was maar van korte duur
Franse accenten zijn niet je sterkste punt?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, MadMaster plays Mylène Farmer - Désenchantée
Apostrophe, Acquit...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Franse accenten zijn niet je sterkste punt?
Details, details...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Steven Rooks en Gert-Jan Theunnise. Niet Lubberdink. En Theunisse had doping gebruikt.
De facetten van het leven...quote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel een triest verhaal van die non. Eén hitje, daarna drugs, lesbisch, belastingschuld, en uiteindelijk zelfmoord.
Had zelf net ook de Wikipedia pagina er op na geslagen niet veel positiefs neequote:Op vrijdag 13 juli 2018 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel een triest verhaal van die non. Eén hitje, daarna drugs, lesbisch, belastingschuld, en uiteindelijk zelfmoord.
Absoluut mee eensquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Quote van de Dag #2: "Manmanman wat is dit spannend! Denk ik.."
Wel jammer van de vertraging, zowel qua beeld op de iPad hier en dan ook nog eens via de stream.quote:
Toujour!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu klaarmaken om naar de Stad aan d'Amstel te gaan.
Dank, MM, voor Radio Tour de Frans. Stukken beter dan Radio 1
Veel plezier spijkerbroekquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu klaarmaken om naar de Stad aan d'Amstel te gaan.
Dank, MM, voor Radio Tour de Frans. Stukken beter dan Radio 1
Groenewegenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 18:42 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Radio Tour de Frans gemist zie ik. En ook de echte touretappe helemaal gemist. Ik weet nog niet eens wie er gewonnen heeft.
Maar eerst een biertje om te vieren dat het weekend is
Oh, dat is leuk nieuws zo. Jammer dat ik het gemist heb.quote:
Ik zou maar even terug gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:19 schreef cafca het volgende:
Ik heb zonet mijn nieuwe bril opgehaal. Kan nu weer zien wat ik typ
Dit is Afrikaans, man!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou maar even terug gaan als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |