With a vengeance, damn wat een volume verschil.quote:
Ik had heel ninja de stream al overgenomen, moet toch eens kijken voor een echt dj setje.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga jij draaien want dan zet ik spotify weer uit
ik heb mijn S5 van traktor in de verkoop.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had heel ninja de stream al overgenomen, moet toch eens kijken voor een echt dj setje.
Heb het live mixen voorlopig opgegeven met toetsenbord en muis is dat echt kak. Hoop het nu vooral enigszins soepel over te laten gaan.
FF geen knaken beschikbaarquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb mijn S5 van traktor in de verkoop.
heb nog wel een mixer liggen. Mag je zo hebben is alleen een analoog barrel. (En su6 met een oplader vinden)quote:
Dat detail tussen de haakjes...quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nog wel een mixer liggen. Mag je zo hebben is alleen een analoog barrel. (En su6 met een oplader vinden)
ja heel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:31 schreef Rafeiro het volgende:
Muziek een beetje aan te horen tot dusver?
Vraag ff gemist!quote:
mooie naam verder hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag ff gemist!
Nee, gewoon uit een namenlijst.Ik ben absoluut niet Bijbels. Heb echt helemaal niks met het geloof. Ik wilde wel gewoon een nette naam voor de kleine, niet iets als Ricardo, Delano of van die andere achterbuurtnamen.
Ruim 450 namen doorgespit (echt fantastisch!) en toen zag ik deze.
En mevrouw ToT vond hem ook meteen geweldig!
Das wel mazzel dan stel dat zij een heel moeilijke naam wouquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag ff gemist!
Nee, gewoon uit een namenlijst.Ik ben absoluut niet Bijbels. Heb echt helemaal niks met het geloof. Ik wilde wel gewoon een nette naam voor de kleine, niet iets als Ricardo, Delano of van die andere achterbuurtnamen.
Ruim 450 namen doorgespit (echt fantastisch!) en toen zag ik deze.
En mevrouw ToT vond hem ook meteen geweldig!
Whehe!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
mooie naam verder hoor.
Ik bevind me gewoon te veel in bijbelse kringen
Ze stelde wel een aantal namen voor die niet bepaald Nederlands klonken!quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Das wel mazzel dan stel dat zij een heel moeilijke naam wou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |