SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.SPAM:
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ooit wel iets, geen idee of ik het eind heb gezien
Mooi zo! Meer DJ's zijn altijd welkom! En luisteraars ook!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:32 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Lekkerlekker, na jaren rust toch het radiovirus weer een beetje te pakken
Oh. Ja. Goedemiddagquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
WH komt en faalt meteen door niet te openen
quote:
Slaap lekker! Dank je!quote:
Hé, nou heb je meteen de naam verraden. Althans, ik wist dat nog niet.quote:
Was allang bekend, muts. Beter opletten!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé, nou heb je meteen de naam verraden. Althans, ik wist dat nog niet.
Leuke naam!
Mad IJs...quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
bijbels geïnspireerd?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
Ja meneer.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was allang bekend, muts. Beter opletten!
Was je weg dan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
just me had wel gelijk trouwens. Als ik weg ben, komen er blikken vol nieuwe/oude users in deze thread. Ik weet niet wat dat over mij zegt...
Wel grappig op de terugweg van de Efteling bij de Mac hadden ze het opeens over Matthijs. Duurde toch zeker anderhalf frietje voor het zogenaamde kwartje viel.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
dat je spijkerbroek te strak zit.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
just me had wel gelijk trouwens. Als ik weg ben, komen er blikken vol nieuwe/oude users in deze thread. Ik weet niet wat dat over mij zegt...
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuke naam!
ja dat heb ik gemistquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel grappig op de terugweg van de Efteling bij de Mac hadden ze het opeens over Matthijs. Duurde toch zeker anderhalf frietje voor het zogenaamde kwartje viel.
quote:
Wanneer heeft ze dat gezegd dan?quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij was opzoek naar het holletje van Henkelien.quote:
ze heeft wel een lekker holquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij was opzoek naar het holletje van Henkelien.
Ik heb het gevoel dat ik wat gemist heb de laatste tijdquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Naar wie of wat zoek je als je een vraag hebt?
quote:
... whutquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
I rub my dick on expensive shit
Postbus 51quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Was volgens mij het Suske&Wiske lettertype!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Aaaah, hoe leuk he!
Die stijl van naamschildering is wel origineel! Super leuk!
Ghostbusters!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Oh echt! Ik heb bij mijn beste het Disney lettertype gebruikt. Wel priegelwerk, maar leuk om te doen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij het Suske&Wiske lettertype!
Gedownload, geprint, uitgesneden en overgetrokken met verf.
Okee dan!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:57 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh echt! Ik heb bij mijn beste het Disney lettertype gebruikt. Wel priegelwerk, maar leuk om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |