"Hallibabbi"quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nee, ik ben wel katholiek opgevoed maar heb toch iets te veel een wetenschappelijke inslag.
[..]
Ze stelde wel een aantal namen voor die niet bepaald Nederlands klonken!
Tim. Roept de halve wereld jequote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
We willen gewoon dat de kleine een goede toekomst gaat krijgen, ook in zijn volwassen leven.
Een fatsoenlijke Nederlandse naam (die niet al te snel in achterbuurten te vinden zal zijn) geeft vaak nét dat ene beetje extra in sollicitatiebrieven enzo!
Groot gelijk, al lijkt het me voor haar wel wat lastiger, gezien haar Filipijnse achtergrond.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef ToT het volgende:
We willen gewoon dat de kleine een goede toekomst gaat krijgen, ook in zijn volwassen leven.
Een fatsoenlijke Nederlandse naam (die niet al te snel in achterbuurten te vinden zal zijn) geeft vaak nét dat ene beetje extra in sollicitatiebrieven enzo!
raar zeg. Zou wel verwachten.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso met Bijbelse namen; Mattheus, Marcus, Lucas en Johannes zijn niet bepaald namen die veel in het Midden-Oosten voorkomen!
Haar naam is ook best redelijk regulier hier in Nederland, en zeker nu met mijn achternaam is an haar naam totaal niet te zien dat ze uit het buitenland komt.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Groot gelijk, al lijkt het me voor haar wel wat lastiger, gezien haar Filipijnse achtergrond.
Matityahu misschien welquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef ToT het volgende:
Sowieso met Bijbelse namen; Mattheus, Marcus, Lucas en Johannes zijn niet bepaald namen die veel in het Midden-Oosten voorkomen!
Ja okee, maar dan nog.quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En sws, je zegt Midden-Oosten, maar je moet eigenlijk alleen naar Israël kijken natuurlijk...
quote:Op donderdag 12 juli 2018 23:53 schreef Rafeiro het volgende:
In de naam van het zaad en het heilige beest, noem ik u: "Kwakabert Duck".
Denk niet aan kaas, denk niet aan Ernie. Ook geverderde vrienden dienen buiten beschouwing gelaten te worden.
Als je hier gelukkig van wordt, zeker hedonistischquote:Op donderdag 12 juli 2018 23:57 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik dan toch hedonistisch(?) bezig ben, meteen maar even doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |