Dus ik hoor nu ook bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
rustig beppie, jij en het kliekje wil niet meeten, ik geef hans een kans
Ik kan niet eens bannenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oja discord, jij hebt mij 2x geband. Nu weet ik het weer, moet mijn gedrag aanpassen naar jou.
neenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zitten jullie srs allemaal op discord jongens
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hangt er los bij heb ik het idee
Neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
swappen ook?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber tardis chai en mozy neuken elkaar af en toe meende ik
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken hadquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekje
Niet gewoon in SC's roddelen over mods en usersquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
rtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
vandaag was echt een bijzondere dag met mijn favo users
Preciesquote:
Thanks weer.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligt
hjb sukkelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
cool is echt iets voor pubers, of eigenlijk alleen op de basisschool
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Drug het volgende:
Was ik maar 10x rijker zonder te hoeven werken
fuck werkquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefselquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
nothnxquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
Ik lig op de dekens met ventilator op me gerichtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou zo cool ben ik nu niet echt warm ;s
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terugquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
ja dat effect heb ik op mensenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lig op de dekens met ventilator op me gericht
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefsel
is goed komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zo
Soms kun je het maar beter laten gaan.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terug
ben toch lastig te peilenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat woord gebruik je toch niet echt he
Komt niet door jou hoor, schubbenkopquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat effect heb ik op mensen
Nee man ONE MAN ARMYquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met een vleugje seksuele opwindingquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sentiment tussen euforie en melancholie, kippenvel hoor
Daarom zit ik niet in Discord en laat het lekkerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms kun je het maar beter laten gaan.
ik doe net alsof van welquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor, schubbenkop
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
beidequote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
ja ben al hele avond semiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een vleugje seksuele opwinding
Gaat dit over Remqoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
samequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
lijkt me geil om te zienquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro springt af en toe wel even
Rust in vredequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom je schaapjes tellenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
hasjpijp zekerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, hey aber, voel jij je ook aangesproken>quote:
dit wordt een note morgenochtend for surequote:Op maandag 2 juli 2018 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha was op de knieen gaan zitten om al die lullen gretig tot haar te nemen
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valtquote:
Ja vooral vanavondquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldigquote:Op maandag 2 juli 2018 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valt
Nicequote:
ja drm ga ik binnenkort weer dpquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Prof, je had iets langer weg moeten blijvenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je verdiend babequote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Ik ga uurtje later naar werk dus dat voelt ook als uitslapen
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurdequote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste dag weer op FOK he en het gaat al gelijk helemaal mis
echt sterk, ben onder de indrukquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
Leg je hoofd maar op mn borstquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldig
het begon allemaal tussen jou en noelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurde
Ja tot morgen SEquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doeiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Nee sryquote:
ik ben gewoon gastvrijquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan jij dan gewoon he, met je vagina
dag meneerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denk dat dit wel vaker voorkomtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijdquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
Slaap lekker proffie 😘quote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minderquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijd
bye comrade crushquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Het hoeft niet altijd zo plastischquote:
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minder
Lekkere topickillquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Het is gelukt met twee keer snoozenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Volgende keer weer in je arm spuitenquote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
Geen plek meerquote:Op maandag 2 juli 2018 09:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgende keer weer in je arm spuiten
doet het pijn?quote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
lekker!quote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Salah contractverlenging![]()
Ligt voor vijf jaar vast, en geen release clausule in zijn contract
na zo'n slecht wk? had ik echt niet gedaan!quote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Hopelijk is zijn laatste seizoen niet meteen zijn beste danquote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
ok hansquote:Op maandag 2 juli 2018 09:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
na zo'n slecht wk? had ik echt niet gedaan!
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 2 juli 2018 09:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn laatste seizoen niet meteen zijn beste dan
jij hebt niet gekeken, dus je weet niet hoe slecht ie wasquote:Op maandag 2 juli 2018 10:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ok hans
[..]
Komt wel goed schatje.
Het kan me werkelijk geen ene mallemoer schelen hoe hij voor Egypte speelt. Daarbij was ie gewoon nog niet fit.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt niet gekeken, dus je weet niet hoe slecht ie was
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jeeejjj nog de hele week mooi weer, heerlijk gewoon
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaat
Nee joh, heb wel meer te doen. Vandaag even dingen in en om het huisquote:Op maandag 2 juli 2018 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaat
als het voetbal betreft is negativiteit altijd gedoogdquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wat negatief vandaag Grathgod
Tegenwoordig zijn veel mensen negatiefquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat het duidelijk was dat ik niet heel serieus was, ik gun daley blind natuurlijk een iets minder pijnlijke eind van zijn loopbaan. beter gebeurt het in zijn slaapquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2018 10:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat ga ik vandaag niet redden
Waarom?quote:
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werkenquote:
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werken
Met dit warme weer pfffft. Wat voor werk doe je eigenlijk gezien je altijd in de avond werkt?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werken
Telefonistequote:Op maandag 2 juli 2018 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met dit warme weer pfffft. Wat voor werk doe je eigenlijk gezien je altijd in de avond werkt?
Helpdesk?quote:
Nou het is je goed recht ga zo door.quote:
sorry nootjes het was niet mijn bedoeling je boos te makenquote:Op maandag 2 juli 2018 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helpdesk?
[..]
Nou het is je goed recht ga zo door.
nou het is je gelukt hoor sjonge jonge jongequote:Op maandag 2 juli 2018 10:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry nootjes het was niet mijn bedoeling je boos te maken
was maar een grapje hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nou het is je gelukt hoor sjonge jonge jonge
Je ging veel te ver dat weet je zelf ook welquote:
Azpi?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
nootmans, raad eens wie er weer is godverdomme
ja maar...quote:Op maandag 2 juli 2018 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ging veel te ver dat weet je zelf ook wel
Azpi!?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
nootmans, raad eens wie er weer is godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
blockedquote:
om te modden?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor
Denk dat ik de rest van de week vrij neemquote:Op maandag 2 juli 2018 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
eerste maandag van de maand trouwens
lekker aan het werk om 12 he vk en haags
ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2018 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Azpi!?Hallo FA,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ik weer mogen posten? Ik denk dat ik me de 67ste keer wel kan gedragen. Bij voorbaat dank.
Mvg, Noel
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hallo FA,
Zouden ik weer mogen posten? Ik denk dat ik me de 67ste keer wel kan gedragen. Bij voorbaat dank.
Mvg, Noel
Eindelijk. Wat voor?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Whoehoe![]()
mijn vriend heeft een andere auto voor mij gevonden
Een Golfje, moet nog even wat kleine dingen aan gebeuren en dan ruilen we weer van auto en gaat de Tirgra wegquote:
gewoon mailtje van danny gehad hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hallo FA,
Mvg, Noel
Dan moet je wel een petje op he met een golfjequote:Op maandag 2 juli 2018 10:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een Golfje, moet nog even wat kleine dingen aan gebeuren en dan ruilen we weer van auto en gaat de Tirgra wegwas wel een heel fijn autootje
'Hoi noel we missen je, kom je aub terug?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon mailtje van danny gehad hoor
Ohw ik dacht de zijkant van mijn haar wegscherenquote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel een petje op he met een golfje
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw ik dacht de zijkant van mijn haar wegscheren
Geen idee.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat chick kun je wel achterwegen laten hoor
Nou ja, zie beiden niet zo zitten, heb alleen een petje in mijn motortas omdat ik after helmet hair vreselijk vindquote:
ja dat was wel een beetje de strekking van de mail jaquote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Hoi noel we missen je, kom je aub terug?
gr. Danny'
Echt?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje de strekking van de mail ja
Echt hèquote:Op maandag 2 juli 2018 10:59 schreef wietparkiet het volgende:
en dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan
Heb ik al, tot 3 september.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
crewbash, dat is even op vakantie mevrouwtje
Ja, net zoals jij.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betekent dit dat je tot 3 september elke dag hier bent?
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben hier niet eens meer zo heel veel. Zonder Azpi en Hans raakt al het goede wat deze SC nog had kwijt.
Dan ga je toch appen met Azpiquote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben hier niet eens meer zo heel veel. Zonder Azpi en Hans raakt al het goede wat deze SC nog had kwijt.
Leuk om te zien dat je de ballen niet hebt mij te quoten.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die lopen te miepen dat het zonder die en die niks aan meer is
DAT PLEUR JE GODVERDOMME TOCH LEKKER EEN END OP
Ik vond het zonder jou anders niks aanquote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
ik durf jou ook niet te quoten hoor, je wordt altijd zo kwaadquote:Op maandag 2 juli 2018 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de ballen niet hebt mij te quoten.
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Niks aan zonder Nielsquote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
voor ons wel beterquote:
Snappen mag ook bbyquote:Op maandag 2 juli 2018 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik durf jou ook niet te quoten hoor, je wordt altijd zo kwaad
gewoon pussypics terugsturen, dat zal hem leren!quote:
Wij hebben niet zulke palletsquote:Op maandag 2 juli 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
https://www.facebook.com/UNILADTech/videos/2224236557854053/
Ghehe, Noel, dit moeten we echt doen
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 juli 2018 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon pussypics terugsturen, dat zal hem leren!
quote:
Idd.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar leuk dat noel er weer is. Nu kan zijn vervanger cachet weer weg.
Wist je dat zijn low class vriendin dingen van zijn piemel snuiftquote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar leuk dat noel er weer is. Nu kan zijn vervanger cachet weer weg.
oja, ging in juli op vakantie hequote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ligt aan het water te genieten van de zon.
Kan bevestigenquote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ligt aan het water te genieten van de zon.
Waarom weet je dit nogquote:Op maandag 2 juli 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oja, ging in juli op vakantie he
Wat eng hequote:
cachet is zijn ex.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist je dat zijn low class vriendin dingen van zijn piemel snuift
Zou het niet weten tbh klik altijd op de link die hier voorbij komtquote:Op maandag 2 juli 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]![]()
Lekker aandacht vragen met vragen waarvan je het antwoord al 10 jaar weet
voor iemand met staar is het best een goede vraag Hans. Leef je nou eens in.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]![]()
Lekker aandacht vragen met vragen waarvan je het antwoord al 10 jaar weet
boeit me vrij weinigquote:Op maandag 2 juli 2018 11:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Vind je het niet ongemakkelijk dat cachet hier ook post of doet het je niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |