Dus ik hoor nu ook bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
rustig beppie, jij en het kliekje wil niet meeten, ik geef hans een kans
Ik kan niet eens bannenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oja discord, jij hebt mij 2x geband. Nu weet ik het weer, moet mijn gedrag aanpassen naar jou.
neenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zitten jullie srs allemaal op discord jongens
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hangt er los bij heb ik het idee
Neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
swappen ook?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber tardis chai en mozy neuken elkaar af en toe meende ik
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken hadquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekje
Niet gewoon in SC's roddelen over mods en usersquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
rtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
vandaag was echt een bijzondere dag met mijn favo users
Preciesquote:
Thanks weer.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligt
hjb sukkelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
cool is echt iets voor pubers, of eigenlijk alleen op de basisschool
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Drug het volgende:
Was ik maar 10x rijker zonder te hoeven werken
fuck werkquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefselquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
nothnxquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
Ik lig op de dekens met ventilator op me gerichtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou zo cool ben ik nu niet echt warm ;s
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terugquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
ja dat effect heb ik op mensenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lig op de dekens met ventilator op me gericht
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefsel
is goed komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zo
Soms kun je het maar beter laten gaan.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terug
ben toch lastig te peilenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat woord gebruik je toch niet echt he
Komt niet door jou hoor, schubbenkopquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat effect heb ik op mensen
Nee man ONE MAN ARMYquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met een vleugje seksuele opwindingquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sentiment tussen euforie en melancholie, kippenvel hoor
Daarom zit ik niet in Discord en laat het lekkerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms kun je het maar beter laten gaan.
ik doe net alsof van welquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor, schubbenkop
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
beidequote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
ja ben al hele avond semiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een vleugje seksuele opwinding
Gaat dit over Remqoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
samequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
lijkt me geil om te zienquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro springt af en toe wel even
Rust in vredequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |