Dus ik hoor nu ook bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
rustig beppie, jij en het kliekje wil niet meeten, ik geef hans een kans
Ik kan niet eens bannenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oja discord, jij hebt mij 2x geband. Nu weet ik het weer, moet mijn gedrag aanpassen naar jou.
neenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zitten jullie srs allemaal op discord jongens
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekjequote:Op maandag 2 juli 2018 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hangt er los bij heb ik het idee
Neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
swappen ook?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
aber tardis chai en mozy neuken elkaar af en toe meende ik
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken hadquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik een betere positie dan bij het kliekje
Niet gewoon in SC's roddelen over mods en usersquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Remqo het volgende:
Er schijnt een roddelkliekje te zijn op Discord, geen idee wat, want ik doe niet mee
rtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
vandaag was echt een bijzondere dag met mijn favo users
Preciesquote:
Thanks weer.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh had het meer over hoe je hier in de groep ligt
hjb sukkelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
cool is echt iets voor pubers, of eigenlijk alleen op de basisschool
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef Drug het volgende:
Was ik maar 10x rijker zonder te hoeven werken
fuck werkquote:Op maandag 2 juli 2018 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
moet eigenlijk slapn wsnt morgen werk maar vind het zo leuk met jullie minus aber
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefselquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
nothnxquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haal je dat mes ook uit mijn hart voor je gaat
Ik lig op de dekens met ventilator op me gerichtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou zo cool ben ik nu niet echt warm ;s
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terugquote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
ja dat effect heb ik op mensenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lig op de dekens met ventilator op me gericht
Waaromquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw hart bestaat inmiddels alleen nog maar uit littekenweefsel
is goed komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
laten we een rampformatie beginnen en kankermuziek maken, dsn hebben we dat zo
Soms kun je het maar beter laten gaan.quote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh echt, mij worden lugubere vragen gesteld, ik geef dubbel zo smerig terug
ben toch lastig te peilenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat woord gebruik je toch niet echt he
Komt niet door jou hoor, schubbenkopquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dat effect heb ik op mensen
Nee man ONE MAN ARMYquote:Op maandag 2 juli 2018 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met een vleugje seksuele opwindingquote:Op maandag 2 juli 2018 00:11 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sentiment tussen euforie en melancholie, kippenvel hoor
Daarom zit ik niet in Discord en laat het lekkerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Soms kun je het maar beter laten gaan.
ik doe net alsof van welquote:Op maandag 2 juli 2018 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor, schubbenkop
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?quote:Op maandag 2 juli 2018 00:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Omdat je geband werd toen je het over foetussen neuken had
beidequote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
ja ben al hele avond semiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
met een vleugje seksuele opwinding
Gaat dit over Remqoquote:Op maandag 2 juli 2018 00:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk je dat mensen raar kunnen worden als ze lang geen relatie hebben of denk je dat die altijd al vreemd waren?
samequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
lijkt me geil om te zienquote:Op maandag 2 juli 2018 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
chloro springt af en toe wel even
Rust in vredequote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom je schaapjes tellenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
hasjpijp zekerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, hey aber, voel jij je ook aangesproken>quote:
dit wordt een note morgenochtend for surequote:Op maandag 2 juli 2018 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha was op de knieen gaan zitten om al die lullen gretig tot haar te nemen
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valtquote:
Ja vooral vanavondquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldigquote:Op maandag 2 juli 2018 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valt
Nicequote:
ja drm ga ik binnenkort weer dpquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Prof, je had iets langer weg moeten blijvenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je verdiend babequote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Ik ga uurtje later naar werk dus dat voelt ook als uitslapen
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurdequote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste dag weer op FOK he en het gaat al gelijk helemaal mis
echt sterk, ben onder de indrukquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
Leg je hoofd maar op mn borstquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldig
het begon allemaal tussen jou en noelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurde
Ja tot morgen SEquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |