Kom je schaapjes tellenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
hasjpijp zekerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik denk dat ik de pijp aan maarten geeft, dit turen is niet de oplossing
Ja, hey aber, voel jij je ook aangesproken>quote:
dit wordt een note morgenochtend for surequote:Op maandag 2 juli 2018 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amarantha was op de knieen gaan zitten om al die lullen gretig tot haar te nemen
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valtquote:
Ja vooral vanavondquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldigquote:Op maandag 2 juli 2018 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon een excuus om je in mn bed te krijgen zodat ik door je haar kon kriebelen terwijl je in slaap valt
Nicequote:
ja drm ga ik binnenkort weer dpquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie dat niet dat je eigenlijk niet zo veel wil posten maar toch die drang voelt en dan steeds weer kijkt en moet kijken en niet wil en toch weer wel
Prof, je had iets langer weg moeten blijvenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je verdiend babequote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Ik ga uurtje later naar werk dus dat voelt ook als uitslapen
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurdequote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eerste dag weer op FOK he en het gaat al gelijk helemaal mis
echt sterk, ben onder de indrukquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
Leg je hoofd maar op mn borstquote:Op maandag 2 juli 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dit klinkt echt zo veel meer geweldig
het begon allemaal tussen jou en noelquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook de enige avond in lange tijd dat hier iets gebeurde
Ja tot morgen SEquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doeiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Nee sryquote:
ik ben gewoon gastvrijquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan jij dan gewoon he, met je vagina
dag meneerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
denk dat dit wel vaker voorkomtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijdquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
Slaap lekker proffie 😘quote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minderquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijd
bye comrade crushquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Het hoeft niet altijd zo plastischquote:
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minder
Lekkere topickillquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Het is gelukt met twee keer snoozenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Volgende keer weer in je arm spuitenquote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
Geen plek meerquote:Op maandag 2 juli 2018 09:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgende keer weer in je arm spuiten
doet het pijn?quote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |