Doeiquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
neequote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Nee sryquote:
ik ben gewoon gastvrijquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan jij dan gewoon he, met je vagina
dag meneerquote:Op maandag 2 juli 2018 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oke ik zal even laten zien hoe het moet slappe zak prof
doei iedereen behalve aber tot ooit
denk dat dit wel vaker voorkomtquote:Op maandag 2 juli 2018 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lol dat topic over broer en zus die pijpen dat kan toch niet srs zijn
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijdquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
hahaquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
kwart voor 7 en dan tot half 9 waarschijnlijk elk kwartier
Slaap lekker proffie 😘quote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minderquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zonde, zet dan gewoon je wekker om 8.00 uur, dan heb je tenminste nog echt slaaptijd
bye comrade crushquote:Op maandag 2 juli 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
oke doei nu weg klaar basta
trusten chloortje
doei drug
hzaw haha
Het hoeft niet altijd zo plastischquote:
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, komquote:Op maandag 2 juli 2018 00:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, de bedoelingen zijn gewoon goed, maar de uitvoering iets minder
Lekkere topickillquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Het is gelukt met twee keer snoozenquote:Op maandag 2 juli 2018 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar is zonde joh. Ik snooze 1 keer en dan uit bed hoor, kom
Volgende keer weer in je arm spuitenquote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
Geen plek meerquote:Op maandag 2 juli 2018 09:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volgende keer weer in je arm spuiten
doet het pijn?quote:Op maandag 2 juli 2018 09:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb ziek grote blauwe plek op mn been.
Groter dan mn fucking hand
lekker!quote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Salah contractverlenging![]()
Ligt voor vijf jaar vast, en geen release clausule in zijn contract
na zo'n slecht wk? had ik echt niet gedaan!quote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Hopelijk is zijn laatste seizoen niet meteen zijn beste danquote:Op maandag 2 juli 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
ok hansquote:Op maandag 2 juli 2018 09:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
na zo'n slecht wk? had ik echt niet gedaan!
Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 2 juli 2018 09:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hopelijk is zijn laatste seizoen niet meteen zijn beste dan
jij hebt niet gekeken, dus je weet niet hoe slecht ie wasquote:Op maandag 2 juli 2018 10:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ok hans
[..]
Komt wel goed schatje.
Het kan me werkelijk geen ene mallemoer schelen hoe hij voor Egypte speelt. Daarbij was ie gewoon nog niet fit.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt niet gekeken, dus je weet niet hoe slecht ie was
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaatquote:Op maandag 2 juli 2018 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Jeeejjj nog de hele week mooi weer, heerlijk gewoon
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaat
Nee joh, heb wel meer te doen. Vandaag even dingen in en om het huisquote:Op maandag 2 juli 2018 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je lekker elke ochtend hier posten dat je naar strandje gaat
als het voetbal betreft is negativiteit altijd gedoogdquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent wat negatief vandaag Grathgod
Tegenwoordig zijn veel mensen negatiefquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat het duidelijk was dat ik niet heel serieus was, ik gun daley blind natuurlijk een iets minder pijnlijke eind van zijn loopbaan. beter gebeurt het in zijn slaapquote:Op maandag 2 juli 2018 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2018 10:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat ga ik vandaag niet redden
Waarom?quote:
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werkenquote:
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werken
Met dit warme weer pfffft. Wat voor werk doe je eigenlijk gezien je altijd in de avond werkt?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik wasjes draaien, even de beestjes verzorgen, de laatste zooi opruimen, boekhouding doen en vanavond werken
Telefonistequote:Op maandag 2 juli 2018 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met dit warme weer pfffft. Wat voor werk doe je eigenlijk gezien je altijd in de avond werkt?
Helpdesk?quote:
Nou het is je goed recht ga zo door.quote:
sorry nootjes het was niet mijn bedoeling je boos te makenquote:Op maandag 2 juli 2018 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helpdesk?
[..]
Nou het is je goed recht ga zo door.
nou het is je gelukt hoor sjonge jonge jongequote:Op maandag 2 juli 2018 10:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry nootjes het was niet mijn bedoeling je boos te maken
was maar een grapje hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nou het is je gelukt hoor sjonge jonge jonge
Je ging veel te ver dat weet je zelf ook welquote:
Azpi?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
nootmans, raad eens wie er weer is godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |