ja maar...quote:Op maandag 2 juli 2018 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ging veel te ver dat weet je zelf ook wel
Azpi!?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
nootmans, raad eens wie er weer is godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
blockedquote:
om te modden?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor
Denk dat ik de rest van de week vrij neemquote:Op maandag 2 juli 2018 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
eerste maandag van de maand trouwens
lekker aan het werk om 12 he vk en haags
ik ook nietquote:Op maandag 2 juli 2018 10:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag de kracht niet voor
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Azpi!?Hallo FA,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden ik weer mogen posten? Ik denk dat ik me de 67ste keer wel kan gedragen. Bij voorbaat dank.
Mvg, Noel
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hallo FA,
Zouden ik weer mogen posten? Ik denk dat ik me de 67ste keer wel kan gedragen. Bij voorbaat dank.
Mvg, Noel
Eindelijk. Wat voor?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Whoehoe![]()
mijn vriend heeft een andere auto voor mij gevonden
Een Golfje, moet nog even wat kleine dingen aan gebeuren en dan ruilen we weer van auto en gaat de Tirgra wegquote:
gewoon mailtje van danny gehad hoorquote:Op maandag 2 juli 2018 10:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hallo FA,
Mvg, Noel
Dan moet je wel een petje op he met een golfjequote:Op maandag 2 juli 2018 10:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een Golfje, moet nog even wat kleine dingen aan gebeuren en dan ruilen we weer van auto en gaat de Tirgra wegwas wel een heel fijn autootje
'Hoi noel we missen je, kom je aub terug?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
gewoon mailtje van danny gehad hoor
Ohw ik dacht de zijkant van mijn haar wegscherenquote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan moet je wel een petje op he met een golfje
quote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw ik dacht de zijkant van mijn haar wegscheren
Geen idee.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat chick kun je wel achterwegen laten hoor
Nou ja, zie beiden niet zo zitten, heb alleen een petje in mijn motortas omdat ik after helmet hair vreselijk vindquote:
ja dat was wel een beetje de strekking van de mail jaquote:Op maandag 2 juli 2018 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Hoi noel we missen je, kom je aub terug?
gr. Danny'
Echt?quote:Op maandag 2 juli 2018 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje de strekking van de mail ja
Echt hèquote:Op maandag 2 juli 2018 10:59 schreef wietparkiet het volgende:
en dan zeggen ze dat domme vragen niet bestaan
Heb ik al, tot 3 september.quote:Op maandag 2 juli 2018 10:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
crewbash, dat is even op vakantie mevrouwtje
Ja, net zoals jij.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betekent dit dat je tot 3 september elke dag hier bent?
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben hier niet eens meer zo heel veel. Zonder Azpi en Hans raakt al het goede wat deze SC nog had kwijt.
Dan ga je toch appen met Azpiquote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben hier niet eens meer zo heel veel. Zonder Azpi en Hans raakt al het goede wat deze SC nog had kwijt.
Leuk om te zien dat je de ballen niet hebt mij te quoten.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die lopen te miepen dat het zonder die en die niks aan meer is
DAT PLEUR JE GODVERDOMME TOCH LEKKER EEN END OP
Ik vond het zonder jou anders niks aanquote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
ik durf jou ook niet te quoten hoor, je wordt altijd zo kwaadquote:Op maandag 2 juli 2018 11:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de ballen niet hebt mij te quoten.
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:07 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Niks aan zonder Nielsquote:Op maandag 2 juli 2018 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
voor ons wel beterquote:
Snappen mag ook bbyquote:Op maandag 2 juli 2018 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik durf jou ook niet te quoten hoor, je wordt altijd zo kwaad
gewoon pussypics terugsturen, dat zal hem leren!quote:
Wij hebben niet zulke palletsquote:Op maandag 2 juli 2018 11:36 schreef LCMS het volgende:
https://www.facebook.com/UNILADTech/videos/2224236557854053/
Ghehe, Noel, dit moeten we echt doen
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 2 juli 2018 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon pussypics terugsturen, dat zal hem leren!
quote:
Idd.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar leuk dat noel er weer is. Nu kan zijn vervanger cachet weer weg.
Wist je dat zijn low class vriendin dingen van zijn piemel snuiftquote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Maar leuk dat noel er weer is. Nu kan zijn vervanger cachet weer weg.
oja, ging in juli op vakantie hequote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ligt aan het water te genieten van de zon.
Kan bevestigenquote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ligt aan het water te genieten van de zon.
Waarom weet je dit nogquote:Op maandag 2 juli 2018 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oja, ging in juli op vakantie he
Wat eng hequote:
cachet is zijn ex.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wist je dat zijn low class vriendin dingen van zijn piemel snuift
Zou het niet weten tbh klik altijd op de link die hier voorbij komtquote:Op maandag 2 juli 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]![]()
Lekker aandacht vragen met vragen waarvan je het antwoord al 10 jaar weet
voor iemand met staar is het best een goede vraag Hans. Leef je nou eens in.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:47 schreef LCMS het volgende:
[..]![]()
Lekker aandacht vragen met vragen waarvan je het antwoord al 10 jaar weet
boeit me vrij weinigquote:Op maandag 2 juli 2018 11:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Vind je het niet ongemakkelijk dat cachet hier ook post of doet het je niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |