abonnement Unibet Coolblue
pi_180146795
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.

Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.

Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.

Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
pi_180150788
De mensen die niks zinnigs te zeggen hebben hoeven niet persee een reactie te plaatsen.
Als er nog mensen zijn op dit forum die normaal kunnen reageren hoor ik graag advies wat ik het beste kan doen nu.
pi_180150827
Zorgen dat het bewijs vernietigd wordt.

[ Bericht 27% gewijzigd door Vinniiee op 02-07-2018 19:22:11 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Admin zaterdag 30 juni 2018 @ 22:27:29 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180151296
schoongeveegd. Ik wil iedereen er even op wijzen dat we hier niet in ONZ zitten
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180152176
Ok, laat ik dan maar met een serieus antwoord komen.

1) Je vrienden hebben de beelden. Zijn zij de enige met de beelden of zijn deze waarschijnlijk verspreid?

Indien verspreid kun je het maar beter nu opbiechten.

2) Waren er naast je vrienden ook andere aanwezigen? Kennen jullie die?

Zo ja, dan kun je het je zus maar beter vertellen want dan gaat die roddel binnen no time rond.

3) Indien alleen je vrienden er waren, acht je de kans dan aanwezig dat ze dit doorvertellen?

Zo ja, dan kun je het je zusje maar beter vertellen want dan gaat die roddel binnen no time rond.

4) Zijn er nog andere manieren waarop ze achter deze gebeurtenis kan komen?

Zo ja, dan kun je het haar wederom maar beter vertellen.

5) Weet je zeker dat ze hier niet achter kan komen?

Alleen dan zou er reden kunnen zijn voor twijfel, maar ook dan lijkt mij het beste om het haar te vertellen. Het wordt echt ontzettend moeilijk kutgesprek waarschijnlijk, maar houdt er rekening mee dat je zelf eveneens geen idee had waar je mee bezig was.
pi_180152793
Er is maar 1 fout in het verhaal......vrienden
Komop zeg dat zijn geen vrienden.
pi_180153949
Als het goede vrienden zijn dan verwijderen ze het gewoon en heeft niemand het er meer over.

Geen goede vrienden dan heb je een soort van probleem, tenzij je het zelf allemaal eerder op gaat biechten voordat het ergens online komt.

Sowieso, je zou er met je zus over kunnen praten in ieder geval, beide net zo schuldig eraan namelijk.
Do what you love, love what you do!
pi_180154275
Uh ik snap die kritiek op die vrienden hier niet zo. Ja die hebben in een lollige bui de zaak wat op zitten hitsen, maar ook die hadden waarschijnlijk nooit verwacht dat TS en zijn zus zo ver zouden gaan.

Ik heb zelf geen zus maar ik dacht dat broers en zussen over het algemeen totaal geen seksuele interesse in elkaar hebben. Blijkbaar is dat hier dus anders. Een beetje alcohol is nooit een excuus, hooguit een extra zetje in de richting die je al op wilde.

Die vrienden moeten uiteraard niet dat beeldmateriaal rond gaan sturen, dat is niet netjes. Maar TS en zijn zus moeten wel eens een goed gesprek hebben denk ik.
pi_180154349
Met een nicht moet wel kunnen. Dit gaat toch 1 stap te ver?

[ Bericht 81% gewijzigd door Danny op 01-07-2018 09:09:32 ]
pi_180154528
Verder moet ik er niet aan denken, heb medelijden met mijn zwager, je zou maar op mijn zus moeten duiken de rest van je leven.
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 01:47:30 #11
441859 crew  Lenny77
pi_180154579
Wat een rot vrienden. Je hoort elkaar te beschermen als er eentje teveel gedronken heeft en zij hebben jullie in de shit gewerkt.
Dat is iets om toch even over na te denken. Dat doe je gewoon niet.

En nee er hoeft geen seksuele spanning of aantrekking geweest te zijn tussen de twee om dit te bereiken.

Ik zou er wel over praten met haar. Jullie weten er beiden niets meer van dus geen schuldgevoel! Die filmpjes moeten echter wel verdwijnen!
Bah... Mijn vrienden waren het niet meer...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180156685
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
pi_180156722
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
zo wordt het een beetje een jammer topic. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180156738
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
Vraag me alleen af of je je dronkenschap niet wat erger voorstelt dan het echt geweest is.
Als jij en je zus echt zo dronken waren dat jullie je dit niet kunnen herrineren, is het bijna niet mogelijk om sex te hebben.
pi_180156740
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
Juist :) eerst met haar erover praten sowieso
Do what you love, love what you do!
pi_180156844
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:55 schreef klipper het volgende:

[..]

Vraag me alleen af of je je dronkenschap niet wat erger voorstelt dan het echt geweest is.
Als jij en je zus echt zo dronken waren dat jullie je dit niet kunnen herrineren, is het bijna niet mogelijk om sex te hebben.
Dit, er klopt iets niet aan het verhaal. Alcohol is niet iets waardoor je opeens dit soort dingen gaat doen. Wanneer je echt te veel hebt gehad ga je eerder knockout dan zaken doen die je echt niet wederzijds wil.

Jullie voelen je op geen enkele gekke manier tot elkaar aangetrokken? Ik zou het bij mijn zus absoluut niet kunnen voorstellen en dan heb ik nog een half zus ook.
Ook geen 38
pi_180157285
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:06 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Dit, er klopt iets niet aan het verhaal. Alcohol is niet iets waardoor je opeens dit soort dingen gaat doen. Wanneer je echt te veel hebt gehad ga je eerder knockout dan zaken doen die je echt niet wederzijds wil.

Jullie voelen je op geen enkele gekke manier tot elkaar aangetrokken? Ik zou het bij mijn zus absoluut niet kunnen voorstellen en dan heb ik nog een half zus ook.
mwah tis niet onwijs raar ook, maargoed het moet allemaal niet te ver gaan. En ok broer/zus praat er even over en er is niks aan de hand verder. die filmpjes zijn wel een probleem
Do what you love, love what you do!
pi_180157690
Er is niks aan de hand verder? :D

Er zijn best veel mensen die weleens wakker zijn geworden naast iemand van wie ze dachten wtf!?! Of met wie ze nooit wat geprobeerd zouden hebben in nuchtere toestand.
Daar voel je je niet zo prettig bij.

Dit is dat x 100 en dan heb je ook nog kans dat een of beiden zich aangerand/verkracht voelen en er de rest van hun leven mee rond blijven lopen.
Er is zelfs kans op aangifte. Tegen wie, geen idee, miss zelfs tegen TS.

Maar niks aan de hand verder hoor :P
compact en kleverig.
pi_180157717
Uiteraard hóeft dit allemaal niet, maar het zijn wel dingen die kúnnen gebeuren.
Niks aan de hand is wat kort door de bocht.
compact en kleverig.
pi_180157760
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Uiteraard hóeft dit allemaal niet, maar het zijn wel dingen die kúnnen gebeuren.
Niks aan de hand is wat kort door de bocht.
Jij gaat wel heel erg van het negatieve uit zeg. Misschien praten ze erover en vonden ze het achteraf best prettig, of althans wat ze er nog van weten, en besluiten ze het nogmaals te pogen, maar dan nuchter. Wie weet wat er kan opbloeien? :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180157775
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is niks aan de hand verder? :D

Er zijn best veel mensen die weleens wakker zijn geworden naast iemand van wie ze dachten wtf!?! Of met wie ze nooit wat geprobeerd zouden hebben in nuchtere toestand.
Daar voel je je niet zo prettig bij.

Dit is dat x 100 en dan heb je ook nog kans dat een of beiden zich aangerand/verkracht voelen en er de rest van hun leven mee rond blijven lopen.
Er is zelfs kans op aangifte. Tegen wie, geen idee, miss zelfs tegen TS.

Maar niks aan de hand verder hoor :P
mwhah je uitvergroot het veels te veel, lekker boeiend er is niemand verkracht ofzo. mss onhandige actie en zeker omdat het op film staat. Maar er is nou ook weer niet onwijs iets slechts gebeurt toch?
Do what you love, love what you do!
pi_180157816
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok, laat ik dan maar met een serieus antwoord komen.

1) Je vrienden hebben de beelden. Zijn zij de enige met de beelden of zijn deze waarschijnlijk verspreid?

Indien verspreid kun je het maar beter nu opbiechten.

2) Waren er naast je vrienden ook andere aanwezigen? Kennen jullie die?

Zo ja, dan kun je het je zus maar beter vertellen want dan gaat die roddel binnen no time rond.

3) Indien alleen je vrienden er waren, acht je de kans dan aanwezig dat ze dit doorvertellen?

Zo ja, dan kun je het je zusje maar beter vertellen want dan gaat die roddel binnen no time rond.

4) Zijn er nog andere manieren waarop ze achter deze gebeurtenis kan komen?

Zo ja, dan kun je het haar wederom maar beter vertellen.

5) Weet je zeker dat ze hier niet achter kan komen?

Alleen dan zou er reden kunnen zijn voor twijfel, maar ook dan lijkt mij het beste om het haar te vertellen. Het wordt echt ontzettend moeilijk kutgesprek waarschijnlijk, maar houdt er rekening mee dat je zelf eveneens geen idee had waar je mee bezig was.
Ik wil graag aanvullen dat jullie ook in therapie moeten gaan.
Edensnator over 'n out
pi_180158025
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:00 schreef kree het volgende:

[..]

mwhah je uitvergroot het veels te veel, lekker boeiend er is niemand verkracht ofzo. mss onhandige actie en zeker omdat het op film staat. Maar er is nou ook weer niet onwijs iets slechts gebeurt toch?
ik zeg alleen dat dit kán. Je zou er iig rekening mee moeten houden.
Er is niks aan de hand is wmb veel teveel gebagatelliseerd.
compact en kleverig.
pi_180158118
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik zeg alleen dat dit kán. Je zou er iig rekening mee moeten houden.
Er is niks aan de hand is wmb veel teveel gebagatelliseerd.
Nouja er is wat aan de hand omdat het op film staat en vooral dat is het probleem denk.
Verder is het allemaal niet zo boeiend is zn egenge zusje en ok als je elkaar dan wilt pijpen lekker boeiend ook.
Vroeger zou er nooit iemand meer van horen, maar die filmpjes zijn een probleem dus.
Do what you love, love what you do!
pi_180158287
Ik kan me niet voorstellen dat je in een dronken bui na wat aansporing van vrienden opeens met je zus gaat seksen in een steegje. Dan is er al meer aan de hand geweest.

Alcohol maakt je wat losser. Het zorgt er niet voor dat je opeens homo wordt of opeens je broer gaat pijpen of met je zus gaat tongen.

Ik denk dat jij al veel vaker met je zus vieze dingen gedaan of in ieder geval een ongezonde relatie hebt maar dat je het nu onder invloed van alcohol buiten je slaapkamer en met je vrienden en een camera er bij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180158360
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 01:24 schreef matigeuser het volgende:


Ik heb zelf geen zus maar ik dacht dat broers en zussen over het algemeen totaal geen seksuele interesse in elkaar hebben. Blijkbaar is dat hier dus anders. Een beetje alcohol is nooit een excuus, hooguit een extra zetje in de richting die je al op wilde.


Precies. Alcohol neemt remmingen weg. De impuls om met je broer of zus te seksen was er al, de remming is alleen weggevallen door de alcohol.

Al met al tijd voor de psycholoog.

Overigens geen reden om de schuld bij zijn vrienden te leggen. TS staat zelf met zijn pik in zijn zus haar mond.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180158802
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 01:24 schreef matigeuser het volgende:
Uh ik snap die kritiek op die vrienden hier niet zo. Ja die hebben in een lollige bui de zaak wat op zitten hitsen, maar ook die hadden waarschijnlijk nooit verwacht dat TS en zijn zus zo ver zouden gaan.

Ik heb zelf geen zus maar ik dacht dat broers en zussen over het algemeen totaal geen seksuele interesse in elkaar hebben. Blijkbaar is dat hier dus anders. Een beetje alcohol is nooit een excuus, hooguit een extra zetje in de richting die je al op wilde.

Die vrienden moeten uiteraard niet dat beeldmateriaal rond gaan sturen, dat is niet netjes. Maar TS en zijn zus moeten wel eens een goed gesprek hebben denk ik.
Met genoeg alcohol op weet je niet meer wat je doet.
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 11:04:03 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180158916
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je in een dronken bui na wat aansporing van vrienden opeens met je zus gaat seksen in een steegje. Dan is er al meer aan de hand geweest.

Alcohol maakt je wat losser. Het zorgt er niet voor dat je opeens homo wordt of opeens je broer gaat pijpen of met je zus gaat tongen.

Ik denk dat jij al veel vaker met je zus vieze dingen gedaan of in ieder geval een ongezonde relatie hebt maar dat je het nu onder invloed van alcohol buiten je slaapkamer en met je vrienden en een camera er bij.
Ik denk dat het een verzonnen verhaal is. En.anders heb ik toch wel medelijden met TS, zijn zus, en hun ouders. Want reken maar dat die filmpjes uitlekken.
pi_180159005
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:04 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat het een verzonnen verhaal is. En.anders heb ik toch wel medelijden met TS, zijn zus, en hun ouders. Want reken maar dat die filmpjes uitlekken.
Of wel waar, maar dat hij wel weet dat ie vieze dingen met z'n zus heeft gedaan. Alleen het liever niet meer wil herinneren.
pi_180159035
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Precies. Alcohol neemt remmingen weg. De impuls om met je broer of zus te seksen was er al, de remming is alleen weggevallen door de alcohol.

Al met al tijd voor de psycholoog.

Overigens geen reden om de schuld bij zijn vrienden te leggen. TS staat zelf met zijn pik in zijn zus haar mond.
het zijn niet alleen remmingen die wegvallen, maar je weet ook gewoon niet meer hoe je adequaat op bepaalde situaties moet reageren als je echt veel gedronken hebt.
Nee zeggen kan bv al een heel stuk moeilijker zijn als men gaat lopen pushen.
compact en kleverig.
pi_180159344
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Met genoeg alcohol op weet je niet meer wat je doet.
Dat is echt onzin. Grenzen vervagen, ok. Maar niet meer weten wat je doet is echt onzin. Als jij niks met mannen hebt ga je niet opeens met een vent mee naar huis als je wat gezopen hebt. Je stopt ook niet opeens de piemel van je broer in je mond.

Ook het gegeven dat ze blijkbaar beiden hierin meegaan, maakt het wel heel erg onaannemelijk dat dit niet vaker is gebeurd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180159492
Ik kan zo bezopen zijn dat ik van voren niet meer weet dat ik van achteren nog leef.
En dan kan ik best dingen doen die ik normaal gesproken niet zou doen.
Maar dan nog ga ik niet lopen zoenen met mijn zus :')
Laat staan gepijpt worden :') :') :') :')


Al zou ik misschien voor een hele geile stiefzus nog een uitzondering willen maken _O-
pi_180163081
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Al met al tijd voor de psycholoog.
Nou nou, zullen we TS niet meteen een mentale aandoening aanpraten? :') Tis maar wat onschuldige seksuele nieuwsgierigheid (van beide kanten blijkbaar).
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180163327
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nou nou, zullen we TS niet meteen een mentale aandoening aanpraten? :') Tis maar wat onschuldige seksuele nieuwsgierigheid (van beide kanten blijkbaar).
Ja denk er eigenlijk ook niet zo heel erg over. Het ding zelf dan, probleempje is wel dat het natuurlijk op video staat.
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 juli 2018 @ 15:58:33 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180163794
Zorg dat die filmpjes en foto's verdwijnen, dat is het allerbelangrijkste. Voorkom dat die verspreiden of later kunnen opduiken.

Kijk elkaar aan. Zeg holy shit, kunnen we dit aub achter ons laten? En maak je klaar voor een (zeer) ongemakkelijke tijd die hopelijk rustig aan weer normaliseert. Heel rustig aan, de jakkes zeg...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180163972
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zorg dat die filmpjes en foto's verdwijnen, dat is het allerbelangrijkste. Voorkom dat die verspreiden of later kunnen opduiken.

Kijk elkaar aan. Zeg holy shit, kunnen we dit aub achter ons laten? En maak je klaar voor een (zeer) ongemakkelijke tijd die hopelijk rustig aan weer normaliseert. Heel rustig aan, de jakkes zeg...
Er wordt heel raar over gedacht hier denk. Ik denk het is opzich niet heel raar enzo. maargoed kijk er is een verschil in je zusje keihard neuken en dit natuurlijk.

Niks zo vreemd aan, gebeurt toch echt vaak op beetje jongere leeftijd dan wel maargoed, wat heb jij wat heb ik..

Lekker boeie, vervelende voor TS is dus op video en getuigen en daar krijg je nog dan daarna problemen mee als ze kwaad willen.
Do what you love, love what you do!
pi_180164129
Beste optie iig, praat er wel over met je zus. Daarna stamp die mobieltjes kapot waar het op video staat
Do what you love, love what you do!
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 16:21:55 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180164491
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 16:10 schreef kree het volgende:
Beste optie iig, praat er wel over met je zus. Daarna stamp die mobieltjes kapot waar het op video staat
Ik hoop dat (als dit verhaal klopt) de beelden nog niet verspreid zijn ....
pi_180165250
Praat inderdaad met je zus en zorg dat je samen één blok vormt tegenover de buitenwereld die er iets van vindt. En ga daar samen boven staan. Denk dat je het dan wel samen overleeft. Maar praat in ieder geval met elkaar.
Somebody that I used to know
pi_180165782
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zorg dat die filmpjes en foto's verdwijnen, dat is het allerbelangrijkste. Voorkom dat die verspreiden of later kunnen opduiken.

Kijk elkaar aan. Zeg holy shit, kunnen we dit aub achter ons laten? En maak je klaar voor een (zeer) ongemakkelijke tijd die hopelijk rustig aan weer normaliseert. Heel rustig aan, de jakkes zeg...
Nou kijk ze deden dit beiden he.
Dus er heeft niet iemand schuld en bedoel het is je eigen zus, neem aan dat je daar gewoon over kunt praten dan met elkaar?

Beetje vervelend van filmpjes, voor de rest maakt het eigennlijk niet zo veel uit.
Do what you love, love what you do!
pi_180166393
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:34 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nou nou, zullen we TS niet meteen een mentale aandoening aanpraten? :') Tis maar wat onschuldige seksuele nieuwsgierigheid (van beide kanten blijkbaar).
dat vind jij, maar wie zegt dat hij of zijn zus dat vinden?
compact en kleverig.
pi_180166441
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat vind jij, maar wie zegt dat hij of zijn zus dat vinden?
wacht ff bedoel je TS nu al dader? of begrijp ik je verkeerd?

Dit is van beide kanten he
En aangezien vrouwen het zelfde moeten zijn als mannen, je weet wel emancipatie, ze heeft haar eigen mondje ook bij haar, maar die heeft ze even ergens anders voor gebruikt


tis allebei de helft schuld
Do what you love, love what you do!
  zondag 1 juli 2018 @ 17:43:08 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180166619
De grootste les hier... en wat men net niet lijkt te benoemen in dit topic is wel dat dit een les zou moeten zijn is eentje mbt alcoholgebruik en gedrag.

Sommige mensen kunnen niet tegen drank. Doen dan allemaal rare dingen die ze niet zouden moeten doen. Jij bent dus zo'n persoon. Dat weet je nu van jezelf.

Dus of stoppen met drinken, of een absoluut maximum aan drankjes aan jezelf opleggen (iets wat tegen aangeschoten aanschurkt maar ver ver verwijderd blijft van dronken) en je daar heel streng aan houden.

Ja voor de rest van je leven. Je hebt een probleem. Dit was the wake-up call. Neem het bloedserieus.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180166852
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:43 schreef SpecialK het volgende:
De grootste les hier... en wat men net niet lijkt te benoemen in dit topic is wel dat dit een les zou moeten zijn is eentje mbt alcoholgebruik en gedrag.

Sommige mensen kunnen niet tegen drank. Doen dan allemaal rare dingen die ze niet zouden moeten doen. Jij bent dus zo'n persoon. Dat weet je nu van jezelf.

Dus of stoppen met drinken, of een absoluut maximum aan drankjes aan jezelf opleggen (iets wat tegen aangeschoten aanschurkt maar ver ver verwijderd blijft van dronken) en je daar heel streng aan houden.

Ja voor de rest van je leven. Je hebt een probleem. Dit was the wake-up call. Neem het bloedserieus.
Dit soort gedrag is niet bepaald uniek ofzo hoor. Hordes tieners die het super stoer vinden om zichzelf het ziekenhuis in te drinken. Ik hoor zelfs volwassen mensen opscheppen over dat ze zo veel gezopen hadden dat ze zich niks meer wisten te herinneren.

Drinken is op één of andere vage manier een status symbool geworden. Idioot, maar waar.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180166937
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:35 schreef kree het volgende:

[..]

wacht ff bedoel je TS nu al dader? of begrijp ik je verkeerd?

Dit is van beide kanten he
En aangezien vrouwen het zelfde moeten zijn als mannen, je weet wel emancipatie, ze heeft haar eigen mondje ook bij haar, maar die heeft ze even ergens anders voor gebruikt


tis allebei de helft schuld
ik begrijp niet waar je dat uit opmaakt.

Wat ik zeg is dat het voor geen van beiden onschuldig hoeft te voelen.
Waarmee ik dus inderdaad beiden hetzelfde benader.
Vraag blijft of zij het beiden hetzelfde bekijken.
compact en kleverig.
  Spellchecker zondag 1 juli 2018 @ 17:59:32 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180166968
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:43 schreef SpecialK het volgende:
De grootste les hier... en wat men net niet lijkt te benoemen in dit topic is wel dat dit een les zou moeten zijn is eentje mbt alcoholgebruik en gedrag.

Sommige mensen kunnen niet tegen drank. Doen dan allemaal rare dingen die ze niet zouden moeten doen. Jij bent dus zo'n persoon. Dat weet je nu van jezelf.

Dus of stoppen met drinken, of een absoluut maximum aan drankjes aan jezelf opleggen (iets wat tegen aangeschoten aanschurkt maar ver ver verwijderd blijft van dronken) en je daar heel streng aan houden.

Ja voor de rest van je leven. Je hebt een probleem. Dit was the wake-up call. Neem het bloedserieus.
Zijn zus ook.
pi_180167013
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik begrijp niet waar je dat uit opmaakt.

Wat ik zeg is dat het voor geen van beiden onschuldig hoeft te voelen.
Waarmee ik dus inderdaad beiden hetzelfde benader.
Vraag blijft of zij het beiden hetzelfde bekijken.
Nou je doet niet een lul in je mond omdat je gedwongen wordt he?
Dus beide even veel schuld en daarom kunnen ze dat prima uit praten.
Daarna is het pas stap 2 om te zorgen dat die filmpjes weg zijn
Do what you love, love what you do!
pi_180167144
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:01 schreef kree het volgende:

[..]

Nou je doet niet een lul in je mond omdat je gedwongen wordt he?
Dus beide even veel schuld en daarom kunnen ze dat prima uit praten.
Daarna is het pas stap 2 om te zorgen dat die filmpjes weg zijn
serieus?

Maar goed, je begrijpt duidelijk helemaaaaal niet wat ik zeg en dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee :)
compact en kleverig.
pi_180169047
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

serieus?

Maar goed, je begrijpt duidelijk helemaaaaal niet wat ik zeg en dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee :)
Ja duh ik heb het wel over de context hierin natuurlijk en dit topic.
Was zijn zus gedwongen dan? waar haal je dat dan uit?

Jij begrijpt het dan namelijk niet? Was die zus er nu toe gedwongen dan? dacht het niet wmb zijn ze allemaal net zo schuldig eraan en als ze het ff uitpraten dan is dat wel opgelost. Er is niemand verkracht. En omdat iemand vrouw is pleit je hier dus niet van vrij automatisch,
Do what you love, love what you do!
pi_180169950
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:03 schreef kree het volgende:

[..]

Ja duh ik heb het wel over de context hierin natuurlijk en dit topic.
Was zijn zus gedwongen dan? waar haal je dat dan uit?

Jij begrijpt het dan namelijk niet? Was die zus er nu toe gedwongen dan? dacht het niet wmb zijn ze allemaal net zo schuldig eraan en als ze het ff uitpraten dan is dat wel opgelost. Er is niemand verkracht. En omdat iemand vrouw is pleit je hier dus niet van vrij automatisch,
ok, nog 1 keer dan.

Ze hebben beide iets gedaan wat ze niet hadden moeten doen, onder invloed van drank en van pushen van ‘vrienden’.
Voor beiden is dit echt behoorlijk kut. Niet alleen omdat het gefilmd is, maar ook omdat je er vanuit mag gaan dat dit iets is wat zij beiden niet wilden.
Jouw theorie is: niks aan de hand, allebei dom gedaan, move on.
En ik hoop dat het zo zal gaan, echter, omdat het wel wat heftiger is dan met je dronken kop de vriend van je beste vriendin zoenen, is er best een kans dat een van de twee, of beiden, hier zwaarder aan tillen dan een: niks aan de hand.
Schuldgevoelens, schaamte, boosheid naar de ander omdat hij/zij erin mee is gegaan en naar die ‘vrienden’ omdat zij hebben lopen pushen, is helemaal niet vergezocht.

Het maakt daarvoor helemaal niet uit wat er feitelijk is gebeurd, die gevoelens kun je niet zomaar aan of uit zetten. Je kan voor jezelf blijven zeggen dat er in feite niet zoveel gebeurd is, maar dat maakt die gevoelens niet spontaan minder.

Ik heb het verder nergens over wíe bepaalde gevoelens hierover kán krijgen, jij maakt ervan dat ik het over haar heb, ik heb het over beiden of een van beiden.
compact en kleverig.
pi_180170254
Wat zijn de leeftijden van broer en zus? Scheelt nogal of het om een paar pubers gaat of jong volwassenen of bejaarden.
  zondag 1 juli 2018 @ 20:01:20 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_180170358
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:03 schreef kree het volgende:

[..]

Nou kijk ze deden dit beiden he.
Dus er heeft niet iemand schuld en bedoel het is je eigen zus, neem aan dat je daar gewoon over kunt praten dan met elkaar?

Beetje vervelend van filmpjes, voor de rest maakt het eigennlijk niet zo veel uit.
Huh? Hoe kom jij bij schuld ineens?
Dat akward voelen de aankomen tijd zal wederzijds zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_180177620
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Met genoeg alcohol op weet je niet meer wat je doet.
Fout. Je weet daarná niet meer wat je gedaan hebt.

Op dat moment weet je het wel heel goed, het (de gevolgen) interesseren je op dat moment alleen een stuk minder. Sociale barrières vervagen en je komt in een soort 'fuck it' modus. Niet weten wat je doet is onzin, want anders zou je ook niet meer naar huis / bed kunnen gaan of andere simpele handelingen verrichten.
  maandag 2 juli 2018 @ 06:56:54 #54
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180179976
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 23:53 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Fout. Je weet daarná niet meer wat je gedaan hebt.

Op dat moment weet je het wel heel goed, het (de gevolgen) interesseren je op dat moment alleen een stuk minder. Sociale barrières vervagen en je komt in een soort 'fuck it' modus. Niet weten wat je doet is onzin, want anders zou je ook niet meer naar huis / bed kunnen gaan of andere simpele handelingen verrichten.
lul uit je broek halen IS een simpele handeling!
Tot nooit .......
pi_180180495
Heb met me zus kunnnen praten. Ze weet vaag nog iets dat er wat gebeurt is, alleen zijn denkt bij een vriend.

Dus of ze heeft ook wat bij een vriend gedaan of ze denkt dat alleen.

Heb haar nog niet durven te vertellen wat er echt gebeurt is.

Van me "vrienden" hoorde ik dat ze dat gedaan hebben omdat ze nogal arrogant was en dat ze haar terug wilde pakken en niet goed na dachten over de gevolgen.
Of de filmpjes al verwijdert zijn weet ik niet.
pi_180180607
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 07:58 schreef peetteer het volgende:
Heb met me zus kunnnen praten. Ze weet vaag nog iets dat er wat gebeurt is, alleen zijn denkt bij een vriend.

Dus of ze heeft ook wat bij een vriend gedaan of ze denkt dat alleen.

Heb haar nog niet durven te vertellen wat er echt gebeurt is.

Van me "vrienden" hoorde ik dat ze dat gedaan hebben omdat ze nogal arrogant was en dat ze haar terug wilde pakken en niet goed na dachten over de gevolgen.
Of de filmpjes al verwijdert zijn weet ik niet.
Heb je vaker een black-out na het zuipen? En je zus?

Bereid je voor om aangifte te doen. De filmpjes zijn en worden nooit verwijderd.

En; zijn jullie echt herkenbaar? De meeste pijpfilmpjes in een steegje zijn ruk qua kwaliteit. Daarnaast zullen anderen je wellicht niet zo 123 herkennen. Maw zijn jullie gezichten duidelijk te zien?

Ik denk van niet. Jullie herkennen jezelf omdat je nu eenmaal weet wat je aan hebt etc. Een buitenstaander kan daar niet zoveel mee en dan kan het iedereen zijn...

Overigens moet je je vrienden lozen.
De groote KORTENAER de schrick van 's vyands vlooten
  Spellchecker maandag 2 juli 2018 @ 08:14:37 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180180625
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 07:58 schreef peetteer het volgende:
Heb met me zus kunnnen praten. Ze weet vaag nog iets dat er wat gebeurt is, alleen zijn denkt bij een vriend.

Dus of ze heeft ook wat bij een vriend gedaan of ze denkt dat alleen.

Heb haar nog niet durven te vertellen wat er echt gebeurt is.

Van me "vrienden" hoorde ik dat ze dat gedaan hebben omdat ze nogal arrogant was en dat ze haar terug wilde pakken en niet goed na dachten over de gevolgen.
Of de filmpjes al verwijdert zijn weet ik niet.
O, je "vrienden" wilden haar terugpakken voor haar arrogantie? En jij bent dan ook de klos?
  Spellchecker maandag 2 juli 2018 @ 08:16:01 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180180643
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:11 schreef Kortenaer het volgende:

[..]

Heb je vaker een black-out na het zuipen? En je zus?

Bereid je voor om aangifte te doen. De filmpjes zijn en worden nooit verwijderd.

En; zijn jullie echt herkenbaar? De meeste pijpfilmpjes in een steegje zijn ruk qua kwaliteit. Daarnaast zullen anderen je wellicht niet zo 123 herkennen. Maw zijn jullie gezichten duidelijk te zien?

Ik denk van niet. Jullie herkennen jezelf omdat je nu eenmaal weet wat je aan hebt etc. Een buitenstaander kan daar niet zoveel mee en dan kan het iedereen zijn...

Overigens moet je je vrienden lozen.
Filmpjes zijn vaak beeld EN geluid .... En als deze filmpjes doorgestuurd worden aan vrienden van deze "vrienden", weten ze echt wel om wie het gaat.
pi_180180680
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:11 schreef Kortenaer het volgende:

[..]

Heb je vaker een black-out na het zuipen? En je zus?

Bereid je voor om aangifte te doen. De filmpjes zijn en worden nooit verwijderd.

En; zijn jullie echt herkenbaar? De meeste pijpfilmpjes in een steegje zijn ruk qua kwaliteit. Daarnaast zullen anderen je wellicht niet zo 123 herkennen. Maw zijn jullie gezichten duidelijk te zien?

Ik denk van niet. Jullie herkennen jezelf omdat je nu eenmaal weet wat je aan hebt etc. Een buitenstaander kan daar niet zoveel mee en dan kan het iedereen zijn...

Overigens moet je je vrienden lozen.
Ik heb dat wel is eerder gehad maar toen niks raars gebeurt zover ik weet. Me zus was pas voor de 2e keer met ons mee dus van haar zover ik weet van niet.

Op de filmpjes zijn we wel goed herkenbaar. Misschien niet als je het filmpje ziet dat ik van straat herkend word maar mensen met wie ik om ga gaan ons zeker herkennen.
pi_180180774
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 16:04 schreef kree het volgende:

[..]

Er wordt heel raar over gedacht hier denk. Ik denk het is opzich niet heel raar enzo. maargoed kijk er is een verschil in je zusje keihard neuken en dit natuurlijk.

Niks zo vreemd aan, gebeurt toch echt vaak op beetje jongere leeftijd dan wel maargoed, wat heb jij wat heb ik..

Lekker boeie, vervelende voor TS is dus op video en getuigen en daar krijg je nog dan daarna problemen mee als ze kwaad willen.
Euh, elk mens heeft een natuurlijke sexuele afkeer richting zijn nageslacht of broers en zussen...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_180180848
hoe oud zijn jullie? indien onder de 18 beiden, dan vallen die filmpjes onder kinderporno.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator maandag 2 juli 2018 @ 08:41:10 #62
441859 crew  Lenny77
pi_180180853
Als ze haar wegens arrogantie willen terugpakken dan gaan die filmpjes echt niet verwijderd worden en gaat dit uit de hand lopen. Wat een reden ook... Iemands leven verpesten voor wat puber gedrag!
Je moet daar echt iets aan gaan doen! Dit is zoiets wat jullie flink kan achtervolgen...
Hoop maar dat je vrienden het verstand hebben om ze niet door te sturen naar anderen...
Echt smerig van hun!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180180881
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:40 schreef simmu het volgende:
hoe oud zijn jullie? indien onder de 18 beiden, dan vallen die filmpjes onder kinderporno.
Dit is inderdaad wel zo. Mocht één van jullie minderjarig zijn, gewoon je vrienden dreigen met aangifte van verspreiding van kinderporno. Staat een flink aantal jaartjes cel op. Dat zou wel genoeg moeten zijn om het ze te laten verwijderen :Y
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 2 juli 2018 @ 09:30:56 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180181343
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:

Euh, elk mens heeft een natuurlijke sexuele afkeer richting zijn nageslacht of broers en zussen...
Klopt. Vreemde posts die het bagatelliseren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180181389
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Walgelijke vrienden, die je dus net zo walgelijk moet aanpakken. Huur paar Polen of Marokkanen in en laat ze hun telefoons kapotmaken en tevens die vrienden goed in elkaar slaan.

Dat moet stap 1 zijn.
En stap 2 is de cloud servers kapot maken ofzo waar de filmpjes op staan?
pi_180182421
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:32 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Euh, elk mens heeft een natuurlijke sexuele afkeer richting zijn nageslacht of broers en zussen...
Dit is wel zo ontzettend dom. :')

[ Bericht % gewijzigd door Vinniiee op 02-07-2018 19:17:36 ]
pi_180183343
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 08:41 schreef Lenny77 het volgende:
Als ze haar wegens arrogantie willen terugpakken dan gaan die filmpjes echt niet verwijderd worden en gaat dit uit de hand lopen. Wat een reden ook... Iemands leven verpesten voor wat puber gedrag!
Je moet daar echt iets aan gaan doen! Dit is zoiets wat jullie flink kan achtervolgen...
Hoop maar dat je vrienden het verstand hebben om ze niet door te sturen naar anderen...
Echt smerig van hun!
Ik ben ook puber geweest, ik heb echt nog nooit zelfs maar het idee gehad om mijn pik bij mijn zus in haar mond te stoppen.

Dit is niet "wat pubergedrag" maar ziekelijk gedrag van een broer en zus waarvan ik echt 100% zeker weet dat er meer speelt dan wij nu weten. Ook tijdens een dronken bui ga je niet opeens met je zus vozen, tenzij die behoefte er al langer is en door de alcohol de remmingen wegvallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180183383
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 10:48 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dit is wel zo ontzettend dom. :')
Ik vind dat ontkennen veel dommer eigenlijk.

Het is niet voor niks dat vrijwel overal ter wereld met walging en afschuw wordt gereageerd op seksuele relaties tussen broers en zussen en ouders en kinderen. Het is ook verre van normaal en ieder normaal mens zal een natuurlijke weerzin voelen bij het idee seks te hebben met zijn broer of zus.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180183390
quote:
15s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Vreemde posts die het bagatelliseren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180183572
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind dat ontkennen veel dommer eigenlijk.

Het is niet voor niks dat vrijwel overal ter wereld met walging en afschuw wordt gereageerd op seksuele relaties tussen broers en zussen en ouders en kinderen. Het is ook verre van normaal en ieder normaal mens zal een natuurlijke weerzin voelen bij het idee seks te hebben met zijn broer of zus.
Oh vandaar dat er nogal wat mannen (en een paar vrouwen) geil worden van hun eigen kind(eren). 💡 Er is zelfs een vader met zijn dochter samen. (Ow ik las over het woordje normaal heen.)
pi_180183607
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:07 schreef Krollie het volgende:

[..]

Oh vandaar dat er nogal wat mannen (en een paar vrouwen) geil worden van hun eigen kind(eren). 💡 Er is zelfs een vader met zijn dochter samen. (Ow ik las over het woordje normaal heen.)
Er zijn ook mannen die geil worden van een hond, dat maakt het echter niet normaal of algemeen geaccepteerd.

Over domme posts gesproken, godskoleruh zeg. Straks ga je nog beweren dat seks met kleuters normaal is omdat sommige mannen daar geil van worden. (ooooh wacht, dat deed je al)

Ga je schamen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180183838
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er zijn ook mannen die geil worden van een hond, dat maakt het echter niet normaal of algemeen geaccepteerd.

Over domme posts gesproken, godskoleruh zeg. Straks ga je nog beweren dat seks met kleuters normaal is omdat sommige mannen daar geil van worden. (ooooh wacht, dat deed je al)

Ga je schamen.
Je begrijpt me echt totaal verkeerd!! :D Ik zeg juist dat het niet normaal is! Lees nog eens een keer.
  maandag 2 juli 2018 @ 12:24:49 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180183867
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:23 schreef Krollie het volgende:

Je begrijpt me echt totaal verkeerd!! :D Ik zeg juist dat het niet normaal is! Lees nog eens een keer.
Ik lees je dan ook verkeerd. Kun je misschien in andere woorden uitleggen hoe je jouw tekst wel bedoelde?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180183903
quote:
5s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik lees je dan ook verkeerd. Kun je misschien in andere woorden uitleggen hoe je jouw tekst wel bedoelde?
"Ik las over het woordje normaal heen"
  maandag 2 juli 2018 @ 12:28:11 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180183928
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:26 schreef Krollie het volgende:

"Ik las over het woordje normaal heen"
Ja, dat las ik. Dat verduidelijkt jouw standpunt echter niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180183961
quote:
15s.gif Op maandag 2 juli 2018 09:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Vreemde posts die het bagatelliseren.
Voornamelijk omdat het gewoon niet zo is. Voor het overgrote deel van de bevolking ongetwijfeld wel, maar op alles zijn uitzonderingen. Er heerst een taboe op en incest wordt maatschappelijk niet geaccepteerd, maar dat wil niet zeggen dat het dan ook moreel verwerpelijk is.

Een broer en zus die in hun hormoon gedreven tiener jaren met elkaar experimenteren is misschien wat vreemd, maar moet wat mij betreft gewoon kunnen zolang alles veilig en vrijwillig gebeurt. En het komt volgens mij ook vaker voor dan we met z'n allen denken.

Vanuit biologisch standpunt is incest verwerpelijk omdat het genetisch foutief nageslacht produceert. Maar dat kunnen we tegenwoordig ondervangen door het gebruik van anticonceptie, dus dat is geen argument meer.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik ben ook puber geweest, ik heb echt nog nooit zelfs maar het idee gehad om mijn pik bij mijn zus in haar mond te stoppen.

Dit is niet "wat pubergedrag" maar ziekelijk gedrag van een broer en zus waarvan ik echt 100% zeker weet dat er meer speelt dan wij nu weten. Ook tijdens een dronken bui ga je niet opeens met je zus vozen, tenzij die behoefte er al langer is en door de alcohol de remmingen wegvallen.
Ik geloof ook niet dat zoiets spontaan door de alcohol gebeurt, maar dan ben ik ook nooit zo dronken geweest dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb. Dus ik heb geen idee hoe iemand dat ervaart op dat moment. Het maakt ook verder niet uit wat er aan vooraf is gegaan, alleen dat het gebeurt is en dat zijn vrienden het gezien hebben. Dat is, zelfs zonder filmpjes, gewoon kut want het levert wel het nodige sociale stigma op. Dat maakt TS echter nog geen slecht of 'ziek' persoon.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180184070
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat las ik. Dat verduidelijkt jouw standpunt echter niet.
Mijn
quote:
Oh vandaar dat er nogal wat mannen (en een paar vrouwen) geil worden van hun eigen kind(eren). 💡
was een reactie op
quote:
Het is niet voor niks dat vrijwel overal ter wereld met walging en afschuw wordt gereageerd op seksuele relaties tussen broers en zussen en ouders en kinderen.
Het is dus duidelijk dat niet iedereen dat zo ervaart, wat wel letterlijk gezegd werd. Zie
quote:
Euh, elk mens heeft een natuurlijke sexuele afkeer richting zijn nageslacht of broers en zussen...
Er bestaan dus abnormale mensen.
  maandag 2 juli 2018 @ 12:37:03 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180184097
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:35 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mijn

[..]

was een reactie op

[..]

Het is dus duidelijk dat niet iedereen dat zo ervaart, wat wel letterlijk gezegd werd. Zie

[..]

Er bestaan dus abnormale mensen.
Duidelijk.
Ja, en ik begrijp inmiddels ook dat -omdat er nu eenmaal mensen bestaan voor wie incest normaal is- we er niet zo krampachtig over moeten doen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180184971
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duidelijk.
Ja, en ik begrijp inmiddels ook dat -omdat er nu eenmaal mensen bestaan voor wie incest normaal is- we er niet zo krampachtig over moeten doen ...
Ik zou TS niet aan willen praten dat hij abnormaal is.
  maandag 2 juli 2018 @ 13:41:28 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180185004
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:39 schreef Krollie het volgende:

Ik zou TS niet aan willen praten dat hij abnormaal is.
Hij hoeft ook niet abnormaal te zijn. Deze incestueuze handeling tussen broer en zus is dat echter wel. En dat is niet iets om te bagatelliseren. Ik zou hem dan ook zeker niet willen aanpraten dat gepijpt worden door je zus zowat schering en inslag is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180185803
quote:
8s.gif Op maandag 2 juli 2018 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niet abnormaal te zijn. Deze incestueuze handeling tussen broer en zus is dat echter wel. En dat is niet iets om te bagatelliseren. Ik zou hem dan ook zeker niet willen aanpraten dat gepijpt worden door je zus zowat schering en inslag is.
ik hoop voor hen beiden dat ze ervan kunnen zeggen: Potverdorie! Wat ontzettend stom en fout, dit mag nooit meer gebeuren! En dat het daarbij blijft.
compact en kleverig.
  maandag 2 juli 2018 @ 14:32:59 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180185834
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

ik hoop voor hen beiden dat ze ervan kunnen zeggen: Potverdorie! Wat ontzettend stom en fout, dit mag nooit meer gebeuren! En dat het daarbij blijft.
Dat hoop ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180187314
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok, nog 1 keer dan.

Ze hebben beide iets gedaan wat ze niet hadden moeten doen, onder invloed van drank en van pushen van ‘vrienden’.
Voor beiden is dit echt behoorlijk kut. Niet alleen omdat het gefilmd is, maar ook omdat je er vanuit mag gaan dat dit iets is wat zij beiden niet wilden.
Jouw theorie is: niks aan de hand, allebei dom gedaan, move on.
En ik hoop dat het zo zal gaan, echter, omdat het wel wat heftiger is dan met je dronken kop de vriend van je beste vriendin zoenen, is er best een kans dat een van de twee, of beiden, hier zwaarder aan tillen dan een: niks aan de hand.
Schuldgevoelens, schaamte, boosheid naar de ander omdat hij/zij erin mee is gegaan en naar die ‘vrienden’ omdat zij hebben lopen pushen, is helemaal niet vergezocht.

Het maakt daarvoor helemaal niet uit wat er feitelijk is gebeurd, die gevoelens kun je niet zomaar aan of uit zetten. Je kan voor jezelf blijven zeggen dat er in feite niet zoveel gebeurd is, maar dat maakt die gevoelens niet spontaan minder.

Ik heb het verder nergens over wíe bepaalde gevoelens hierover kán krijgen, jij maakt ervan dat ik het over haar heb, ik heb het over beiden of een van beiden.
Owh maar dat ben ik met je eens hoor, des te meer belangrijk dat ze het wel met zijn tweeën eerst uitpraten. :)
Do what you love, love what you do!
pi_180192622
Blijf eens ontopic.
pi_180193017
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.

Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.

Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
pi_180193048
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

on topic? zie jij ts nog dan?
moet overdag ook gewoon werken he, dus sorry als ik niet de heledag kan antwoorden op het forum
pi_180193989
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:47 schreef peetteer het volgende:

[..]

moet overdag ook gewoon werken he, dus sorry als ik niet de heledag kan antwoorden op het forum
Niet nodig om je te verantwoorden :)
pi_180194343
Maar nog altijd niet met je zus écht over gehad wat er gebeurt is?
  maandag 2 juli 2018 @ 20:46:01 #89
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180194935
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 11:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind dat ontkennen veel dommer eigenlijk.

Het is niet voor niks dat vrijwel overal ter wereld met walging en afschuw wordt gereageerd op seksuele relaties tussen broers en zussen en ouders en kinderen. Het is ook verre van normaal en ieder normaal mens zal een natuurlijke weerzin voelen bij het idee seks te hebben met zijn broer of zus.
Het is alleen niet waar, want het is gesocialiseerd gedrag en er is veel bewijs dat erop wijst dat het sterker gelinkt is aan samen opgroeien (of de ander zien opgroeien) dan aan een genetische component. De afkeer is er ook bij niet-bloedverwanten en veel vervreemde familieleden vallen juist wel op elkaar.

Maakt voor TS verder niet zoveel uit. Deze situatie is sowieso vrij abnormaal, maar een beetje normaal kunnen praten over het onderwerp, zonder mensen ziek te noemen, omdat ze iets nuanceren lijkt me het meest bevorderlijk voor discussies.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 12:29 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat zoiets spontaan door de alcohol gebeurt, maar dan ben ik ook nooit zo dronken geweest dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik gedaan heb. Dus ik heb geen idee hoe iemand dat ervaart op dat moment. Het maakt ook verder niet uit wat er aan vooraf is gegaan, alleen dat het gebeurt is en dat zijn vrienden het gezien hebben. Dat is, zelfs zonder filmpjes, gewoon kut want het levert wel het nodige sociale stigma op. Dat maakt TS echter nog geen slecht of 'ziek' persoon.
Ik ben ook nooit zo dronken geworden, maar heb het wel om me heen gezien. Mijn ervaring is dat sommige mensen er gevoeliger voor zijn. De één kan laveloos zijn en alles de dag erna herinneren, de ander kan prima voor rede vatbaar zijn en het toch allemaal kwijt zijn. Dus een black-out is geen argument dat je niet meer wist wat je deed. Daarnaast ben ik ook van mening dat je echt niet opeens allerlei dingen gaat doen waar je verder echt helemaal geen interesse in hebt (je kan natuurlijk wel gebruikt worden, als je simpelweg niet in staat bent om nee te zeggen). Dus dat lijkt me wel iets dat TS zeker moet bespreken en het niet allemaal afdoen met 'ja, maar we waren dronken'.

[ Bericht 19% gewijzigd door PiyeReloaded op 02-07-2018 20:54:05 ]
pi_180196512
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:46 schreef peetteer het volgende:
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.

Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.

Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
First things first, filmpje is verwijderd nu of slingert dat nog steeds ergens rond?

Verder is het volgens je vrienden dus je zus die het initiatief nam, wat betekent dat jij je in principe niet schuldig meer hoeft te voelen over misbruik maken of wat dan ook. Blijft een vage situatie natuurlijk, maar ook niet het einde van de wereld.

En bekijk zo, je weet nu iets nieuws over je zus. Namelijk dat ze blijkbaar niet vies is van jou :P

Maar serieus, ga het hier op een volwassen en serieuze manier over hebben met haar. De kans is namelijk aanwezig dat zij wel donders goed weet wat ze heeft gedaan. Als je gaat doen alsof dit nooit is gebeurt dan zal jullie relatie er niet beter op worden.

En als je dat gesprek aan gaat, doe dat met een open instelling. Wordt niet boos, daar help je niemand mee. Het is gebeurt, dat kan je niet terugdraaien, dus focus je liever op 'hoe nu verder'. Praat het uit en heb het er vervolgens nooit meer over, of praat het uit en ontdek dat je jullie een gemeenschappelijke interesse hebben :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180197336
Er zijn filmpjes verwijdert maar weet niet presies wie er allemaal gefilmt heeft en verwijdere van telefoon betekend ook niet gelijk dat filmpje weg is helaas.

Heb er ook nog niet echt met haar er over gepraat, en moet ook toegeven dat ik dit nu weet het er ook neit makkelijker maakt.
Want als ze wist wat ze deed weet ik even niet goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dan kan ik haar ook nooit meer normaal aankijken.
  Spellchecker maandag 2 juli 2018 @ 21:36:02 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180197376
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:35 schreef peetteer het volgende:
Er zijn filmpjes verwijdert maar weet niet presies wie er allemaal gefilmt heeft en verwijdere van telefoon betekend ook niet gelijk dat filmpje weg is helaas.

Heb er ook nog niet echt met haar er over gepraat, en moet ook toegeven dat ik dit nu weet het er ook neit makkelijker maakt.
Want als ze wist wat ze deed weet ik even niet goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dan kan ik haar ook nooit meer normaal aankijken.
Helaas; no way dat die filmpjes van de telefoons van de filmers verwijderd zijn .....
En yes way dat ze ook al doorgestuurd zijn.
pi_180197691
met je sus over gehad?
Do what you love, love what you do!
pi_180198504
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:43 schreef kree het volgende:
met je sus over gehad?
zoals ik al aangaf heb ik dat nog niet gedaan
pi_180201480
Je hebt in ieder geval altijd punani vlakbij (of moet ik zeggen, in) huis :D
  maandag 2 juli 2018 @ 23:57:08 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180202055
Misschien het filmpje aan je zus laten zien?
pi_180204998
zou kunnen, is alleen beetje ongemakkelijk.
pi_180207361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 07:45 schreef peetteer het volgende:
zou kunnen, is alleen beetje ongemakkelijk.
Het wordt linksom of rechtsom hoe dan ook ongemakkelijk. Daar zal je toch echt even doorheen moeten bijten.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180207948
je hebt twee keuses

1 verberg het
2 wees eerlijk toch maar

\
Ik zou voor 2 gaan al het andere stel je je afhankelijk nl. En als je het dan niet uitgepraat hebt datn wordt het nog veel erger/..

Praat met je zussie joh, ongemakkelijk maar beste optie beter als een gevolg dat dit openbaar gaat worden nog
Do what you love, love what you do!
pi_180208134
Dit verbergen kan je duur komen te staan, vroeg of laat moet je het wel bijleggen want ze blijft je zusje he..

Zsm doen. success!
Doei
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:28:42 #101
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180208468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:47 schreef peetteer het volgende:
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.

Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.

Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.

Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945302
pi_180208722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:28 schreef T42 het volgende:

[..]

Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945302
Het is heel goed mogelijk dat hij advies op meerdere plekken vraagt.

Of ga jij ook met de eerste de beste stukadoor/aannemer/whatevah in zee?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:48:12 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180208854
Op scholieren.com?

If it looks, swims and quacks like a duck ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 12:54:52 #104
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180208986
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het is heel goed mogelijk dat hij advies op meerdere plekken vraagt.

Of ga jij ook met de eerste de beste stukadoor/aannemer/whatevah in zee?
Daar vroeg mod via pm om uitleg en blijkbaar nooit gehad
pi_180209176
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:54 schreef T42 het volgende:

[..]

Daar vroeg mod via pm om uitleg en blijkbaar nooit gehad
Die tekst zie ik anders nergens staan.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:08:12 #106
53151 T42
Pinball Wizard
pi_180209215
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:06 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die tekst zie ik anders nergens staan.
Pm is ook openbaar gelukkig
pi_180209286
Beide partijen(broer en zus) zijn even "schuldig". Blijkbaar hadden jullie allebei bepaalde gevoelens en door alcohol hebben jullie eraan toegegeven. Je vrienden waren ook dronken (waarschijnlijk) en hebben jullie aangemoedigd (omdat het blijkbaar kon?), maar dat maakt ze niet schuldig voor jullie daden. :)
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_180209304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:08 schreef T42 het volgende:

[..]

Pm is ook openbaar gelukkig
Nou hier niet. Daarbij mogen dit soort dingen in feedback.
pi_180210898
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:46 schreef peetteer het volgende:
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.

Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.

Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
Zij is zich heel waarschijnlijk wel bewust van wat jullie gedaan hebben...
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:31:26 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180211957
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En bekijk zo, je weet nu iets nieuws over je zus. Namelijk dat ze blijkbaar niet vies is van jou :P

Sick dude :')
Sowieso al die figuren hier die het 'goed praten' :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180212601
Ik zei dat het ontopic moest blijven. Blijkbaar erg lastig voor sommige mensen. Als je ergens anders over wil hebben open je maar een nieuw topic.

[ Bericht 59% gewijzigd door Vinniiee op 03-07-2018 16:27:51 ]
pi_180219802
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 12:28 schreef T42 het volgende:

[..]

Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945302
Zoals Vinniiee ook al aangaf had ik daar ook een topic geopend om advies te vragen.
Ik heb daar nooit een pm gehad dus vind het knap dat jij dat weet.
Die topic was ook al gesloten voordat ik uberhaut kon antwoorden.

Dit forum leeft meer en krijg meer antwoorden en adviese dan die andere.

oja en denk je echt dat als mijn verhaal nep is dat ik op een ander forum het zelfde verhaal met de zelfde topic titel en bijna een zelde gebruikers naam ga doen?

maar bedankt voor je aanvulling
pi_180219867
Even weer ontopic:

Heb nog steeds niet met me zus kunnen praten, vind het moeilijk om een gesprek te begingen en weet ook niet echt goed wat ik met zeggen of vragen.
Kan ik het beste gewoon heel direct zijn of eerst vaag en hopen dat zij het uit zichzelf zegt?
pi_180219978
Nou, wat ik er zelf van vind zal ik maar even voor me houden.

Enkele dingen die je nu moet doen:

Zorg dat al het bewijs verwijdert wordt. Ik raad geen geweld aan, maar dit is dusdanig erg dat als ze het niet vrijwillig doen het misschien de enige optie is. Je moet je eigen hachje hier echt redden en moet dus een stap verder gaan dan je normalitair zou doen.

Bespreek dit met je zus en zorg dat jullie dit beide tot het graf dragen. Als zoiets als dit bekend werd in mijn familie zouden ze ons nooit meer aankijken en dat moet je ook niet willen.

Gezien hoe 'goede' vrienden je hebt zou ik even van het ergste uitgaan: chantage. Zorg dat je ook zoveel mogelijk over hun weet waarmee je ze kan counteren, anders gaan ze er enorm veel misbruik van maken. En, breek contact met hun.

Probeer je payback in te houden. Doe het gewoon niet, ze hebben nu iets ergs over jou en dat kan enorm in je nadeel werken. Laat het rusten en verhuis desnoods.

Succes, en zorg dat dit nooit meer gebeurt.
pi_180220394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:03 schreef peetteer het volgende:
Even weer ontopic:

Heb nog steeds niet met me zus kunnen praten, vind het moeilijk om een gesprek te begingen en weet ook niet echt goed wat ik met zeggen of vragen.
Kan ik het beste gewoon heel direct zijn of eerst vaag en hopen dat zij het uit zichzelf zegt?
Ik zou gewoon nog eens het gesprek aangaan en vragen of zij zich er al meer van herinnert. Als ze nog altijd niks herinnert aangeven dat er het e.e.a. gefilmd is, of ze dan niet toch wil weten wat er op film staat..
pi_180220554
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Grenzen vervagen, ok. Maar niet meer weten wat je doet is echt onzin. Als jij niks met mannen hebt ga je niet opeens met een vent mee naar huis als je wat gezopen hebt. Je stopt ook niet opeens de piemel van je broer in je mond.

Ook het gegeven dat ze blijkbaar beiden hierin meegaan, maakt het wel heel erg onaannemelijk dat dit niet vaker is gebeurd.
Inderdaad! Ik denk ook dat hier ook een ander verhaal achter zit of dit is gewoon een troll die met een incestverhalen fetisj zit ofzo iets.

Ik heb echt moeite om dit te geloven. Bah!
Loedermoeder
pi_180220810
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:01 schreef peetteer het volgende:

[..]

Zoals Vinniiee ook al aangaf had ik daar ook een topic geopend om advies te vragen.
Ik heb daar nooit een pm gehad dus vind het knap dat jij dat weet.
Die topic was ook al gesloten voordat ik uberhaut kon antwoorden.

Dit forum leeft meer en krijg meer antwoorden en adviese dan die andere.

oja en denk je echt dat als mijn verhaal nep is dat ik op een ander forum het zelfde verhaal met de zelfde topic titel en bijna een zelde gebruikers naam ga doen?

maar bedankt voor je aanvulling
Ja waarom zou dat niet kunnen? Misschien wil je bepaalde bevredigende reacties uitlokken met dit bizarre verhaal.

Zoals iemand al zei. Het is vrijwel onmogelijk om zo dronken te zijn dat je het onmogelijke doet.
En als je erbij blijft dat dit waar is dan zul je echt hulp moeten zoeken want als jouw grenzen zodanig kunnen verdwijnen als je dronken bent, dan ben ik bang voor wat je nog meer zou kunnen doen.
Oh en je zusje heeft hetzelfde probleem geërfd blijkbaar. What the duck... echt 8)7
Loedermoeder
pi_180221217
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef Hedera het volgende:

[..]

Ja waarom zou dat niet kunnen? Misschien wil je bepaalde bevredigende reacties uitlokken met dit bizarre verhaal.

Zoals iemand al zei. Het is vrijwel onmogelijk om zo dronken te zijn dat je het onmogelijke doet.
En als je erbij blijft dat dit waar is dan zul je echt hulp moeten zoeken want als jouw grenzen zodanig kunnen verdwijnen als je dronken bent, dan ben ik bang voor wat je nog meer zou kunnen doen.
Oh en je zusje heeft hetzelfde probleem geërfd blijkbaar. What the duck... echt 8)7
Weet niet of je halvewegen het topic zomaar wat aan het roepen bent of dat je wel alles heb gelezen.

Maar zoals het er nu uit ziet was me zusje minder dronken als dat eerst gezegt werd.

Oja en als je denkt dat een topic nep is dan mag je hem gewoon overslaan en hoef je neit persee te reageren.

maar ook jij bedankt voor je aanvulling
pi_180226422
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef Hedera het volgende:

[..]

Zoals iemand al zei. Het is vrijwel onmogelijk om zo dronken te zijn dat je het onmogelijke doet.
Dat is zeker wel mogelijk. Genoeg verhalen gelezen.
pi_180227553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sick dude :')
Sowieso al die figuren hier die het 'goed praten' :r
Goed praten is het juiste woord niet, geloof dat niemand het echt goed praat.
Maar ok het is niet onbegrijpelijk ook enzo en niet zo heel vreemd als dat het lijkt.

Snap best namelijk van TS ook dat dit nu niet echt een praatje is waar je veel zin in gaat hebben,
Toch is dat wel de beste optie, als het maar uitkomt dan gaat het nog veel erger worden nl.
Nu is het wss weg, maarja net zoals TS zelf zich al bedacht, daar kun je nooit zeker van zijn.

Dus mja je kan beter toch ff het zekere voor het onzekere nemen en ach, praatje met je zusje is altijd makkelijker nu als dat het later toch gaat worden verspreid worden en je het dan nog uit moet gaan leggen ;)

Het is niet zo een hele "big deal" namelijk alsdat het hier nu ook door sommige gemaakt gaat worden.

Lekker boeiend ook, beide foutje gemaakt. oeps, uitpraten en klaar.......
Do what you love, love what you do!
pi_180229549
Maar dit brengt het topic tot een existentiële vraag die ik niet kan beantwoorden want ik heb nooit een zus gehad:

Vinden broers / zussen elkaar aantrekkelijk (als ze er daadwerkelijk gewoon goed uitzien) en doen ze niks met elkaar vanwege de friendzone / familezone of omdat het sociaal niet geaccepteerd is, of is die aantrekking er gewoon totaal niet?

En is het bijvoorbeeld wel of niet seksueel aantrekkelijk om je knappe zus met haarzelf te zien masturberen ofzo? En vind je dat echt of onderdruk je dat soort gevoelens?

Serieuze vraag aan iedereen die een knappe broer of zus heeft.
pi_180229557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:27 schreef matigeuser het volgende:
Maar dit brengt het topic tot een existentiële vraag die ik niet kan beantwoorden want ik heb nooit een zus gehad:

Vinden broers / zussen elkaar aantrekkelijk (als ze er daadwerkelijk gewoon goed uitzien) en doen ze niks met elkaar vanwege de friendzone / familezone of omdat het sociaal niet geaccepteerd is, of is die aantrekking er gewoon totaal niet?

Als het wel of niet seksueel aantrekkelijk om je knappe zus met haarzelf te zien spelen bijvoorbeeld? En vind je dat echt of onderdruk je dat soort gevoelens?

Serieuze vraag aan iedereen die een knappe broer of zus heeft.
Nee, absoluut niet.
  woensdag 4 juli 2018 @ 08:42:33 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180229699
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:27 schreef matigeuser het volgende:

Serieuze vraag aan iedereen die een knappe broer of zus heeft.
Geen knappe broer hier, dus dat scheelt :+

Als je kijkt hoeveel porno erover gemaakt wordt, zou je toch denken dat het wel iets heeft. Maar dat kan ook puur het feit zijn dat het 'verboden' is en niet zozeer omdat men dat graag met eigen broer/zus zou willen beleven.
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 08:45:53 #124
441859 crew  Lenny77
pi_180229732
Is het niet gewoon een soort nieuwsgierigheid en ontdekken van de andere sekse en dan per toeval die andere sekse in huis hebben?
Denk dat het zelden aantrekkingskracht is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:02:17 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180229902
Ik krijg meer en meer het idee dat er mensen zijn die denken dat incest tussen broer en zus onschuldige scheer en inslag is. Uit doodnormale nieuwsgierigheid. Zo gaan die dingen. Mits aantrekkelijk.

Bizar. Life ain’t no pornhub.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 09:08:15 #126
441859 crew  Lenny77
pi_180229960
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat er mensen zijn die denken dat incest tussen broer en zus onschuldige scheer en inslag is. Uit doodnormale nieuwsgierigheid. Zo gaan die dingen. Mits aantrekkelijk.

Bizar. Life ain’t no pornhub.
Denk niet dat het met aantrekking te maken heeft. Denk eerder ontdekken.
Zovan, als jij de jouwe laat zien, dan ik de mijne en dan snel wegrennen :D.
Maar dat soort fratsen vinden natuurlijk op veel jongere leeftijd plaats... Niet bij 20 en 18 jarigen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_180229966
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:02 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg meer en meer het idee dat er mensen zijn die denken dat incest tussen broer en zus onschuldige scheer en inslag is. Uit doodnormale nieuwsgierigheid. Zo gaan die dingen. Mits aantrekkelijk.

Bizar. Life ain’t no pornhub.
Nee en je trekt het al veels te ver met incest. Er is niet geneukt nl.
Echt het wordt veels te veel overtrokken dit verhaal.

Straks praten jullie TS nog een trauma aan
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:10:42 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180229979
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:08 schreef Lenny77 het volgende:

Denk niet dat het met aantrekking te maken heeft. Denk eerder ontdekken.
Zovan, als jij de jouwe laat zien, dan ik de mijne en dan snel wegrennen :D.
Maar dat soort fratsen vinden natuurlijk op veel jongere leeftijd plaats... Niet bij 20 en 18 jarigen
Dat deed ik toch echt met mijn vriendje toen ik vijf, zes was. Niet met mijn broer die een jaar ouder is.
En ik denk niet dat ik hier de uitzondering ben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:11:21 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180229986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:09 schreef kree het volgende:

Nee en je trekt het al veels te ver met incest. Er is niet geneukt nl.

Oh, incest is alleen als familie met elkaar neukt. Goh.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180229993
Mooi kut voor je TS.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:13:29 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180230008
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:11 schreef Copycat het volgende:

Oh, incest is alleen als familie met elkaar neukt. Goh.
Het is ook pas seks als er een piemel in vagina zit.. Dus misschien schopje naar R&P?
pi_180230020
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, incest is alleen als familie met elkaar neukt. Goh.
Ik zie het eerder als onschuldig akkefietje? Dom jah. iets onwijs ergs nee
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:14:29 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180230022
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:13 schreef Cue_ het volgende:

Het is ook pas seks als er een piemel in vagina zit.. Dus misschien schopje naar R&P?
I dis not have sexual relations with my sister. She just sucked my dick. No biggie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:15:02 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180230029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:14 schreef kree het volgende:

Ik zie het eerder als onschuldig akkefije. Dom jah. iets onwijs ergs nee
Ik heb angst voor je zusje.

[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 04-07-2018 09:50:49 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180230067
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb angst voor je zusje.
wellicht moet je dat soort dingen alleen zegen als je me beter kent als alleen uit topics lezen op fok,

En geen zorgen over mijn zusje

[ Bericht 3% gewijzigd door Vinniiee op 04-07-2018 09:51:02 ]
Do what you love, love what you do!
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:18:42 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180230082
Niet nodig

[ Bericht 96% gewijzigd door Vinniiee op 04-07-2018 09:50:34 ]
pi_180230102
Heb jij je vrienden wel de filmpjes laten verwijderen en hun WhatsApp etc doorgespit om te zien naar wie het gestuurd is, zodat je die personen het ook kan laten verwijderen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:20:09 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180230103
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:18 schreef Cue_ het volgende:

Die is lelijk, dus geen gevaar?
Als je dronken bent, wordt zelfs een grindtegel aantrekkelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180230128
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als onschuldig akkefietje? Dom jah. iets onwijs ergs nee
Onschuldig zou ik het niet noemen.
pi_180230172
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:21 schreef T-D het volgende:

[..]

Onschuldig zou ik het niet noemen.
Nee maarja is dat nou een onwijs probleem dan?

Ja dat het op film staat, dat is het probleem, de rest kan TS gewoon uitpraten en dat is niet zo moeilijk
Do what you love, love what you do!
pi_180230189
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maarja is dat nou een onwijs probleem dan?

Ja dat het op film staat, dat is het probleem, de rest kan TS gewoon uitpraten en dat is niet zo moeilijk
Die kunnen elkaar toch nooit meer recht aankijken zonder daarbij aan dit incident te denken?
pi_180230230
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:25 schreef T-D het volgende:

[..]

Die kunnen elkaar toch nooit meer recht aankijken zonder daarbij aan dit incident te denken?
Nou denk juist niet. tis ff lastig praatje, maar sowieso beter als het uitgesproken is.

Andere optie is het laten gaan he, en als het dan uitkomt dan gaat het veel lastiger worden
Do what you love, love what you do!
pi_180230243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:29 schreef kree het volgende:

[..]

Nou denk juist niet. tis ff lastig praatje, maar sowieso beter als het uitgesproken is.

Andere optie is het laten gaan he, en als het dan uitkomt dan gaat het veel lastiger worden
Het had gewoon sowieso niet moeten gebeuren. Hoe denk je dat hun ouders hierop zullen reageren?
pi_180230288
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:30 schreef T-D het volgende:

[..]

Het had gewoon sowieso niet moeten gebeuren. Hoe denk je dat hun ouders hierop zullen reageren?
ja eens eerste, tweede die ouders hoeven het niet te weten ook. TS moet het uitpraten alleen ff met zn zusje.

Die ouders zouden wss woest zijn. maargoed, dat hoeft allemaal niet te gebeuren
Do what you love, love what you do!
pi_180230401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:33 schreef kree het volgende:

[..]

ja eens eerste, tweede die ouders hoeven het niet te weten ook. TS moet het uitpraten alleen ff met zn zusje.

Die ouders zouden wss woest zijn. maargoed, dat hoeft allemaal niet te gebeuren
Er valt toch niks uit te praten hier? Het is al gebeurd, leer er maar mee leven.
pi_180230509
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:41 schreef T-D het volgende:

[..]

Er valt toch niks uit te praten hier? Het is al gebeurd, leer er maar mee leven.
Eens maar toch moet ie het mer zn zusje over hebben nog.
Do what you love, love what you do!
pi_180230954
Ik heb een knappe zus, dat zie ik wel. Maar het idee om seks met haar te hebben of zelfs maar naakt te moeten zien bezorgd me niet te beschrijven rillingen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180232138
Het is geen wereldramp wat TS en zus gedaan hebben. Ik zeg ook niet dat het normaal is. Wat een feit is, is dat het gebeurd is. En dat ze met elkaar moeten praten. Of nou ja dat is geen feit, maar wel handig in deze situatie.
pi_180235046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:24 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maarja is dat nou een onwijs probleem dan?

Ja dat het op film staat, dat is het probleem, de rest kan TS gewoon uitpraten en dat is niet zo moeilijk
jij praat echt ontzettend vanuit jezelf. Dat is niet erg, als je je er maar van bewust bent.

Want dit is sus wcht iets dat grote gevolgen kan hebben voor broer en/of zus, mentaal gezien.
Het is al niet echt prettig om je te beseffen dat je verder bent gegaan met je date dan verstandig was/dan je had gewild, dit is echt nog wel een paar stapjes verder dan dat.

En nee, het hoeft niet een groot probleem te zijn/worden, maar het is wel iets waar je hoe dan ook rekening mee moet houden.
compact en kleverig.
pi_180235996
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jij praat echt ontzettend vanuit jezelf. Dat is niet erg, als je je er maar van bewust bent.

Want dit is sus wcht iets dat grote gevolgen kan hebben voor broer en/of zus, mentaal gezien.
Het is al niet echt prettig om je te beseffen dat je verder bent gegaan met je date dan verstandig was/dan je had gewild, dit is echt nog wel een paar stapjes verder dan dat.

En nee, het hoeft niet een groot probleem te zijn/worden, maar het is wel iets waar je hoe dan ook rekening mee moet houden.
Ja maar dat weten we nog niet?

Wellicht valt het allemaal wel mee
Do what you love, love what you do!
pi_180236088
echt lees eens de reacties, dan mag TS het gesticht in zowat. nouja zeg echt niet dat het ok was, maar het wordt beetje overdreven allemaal hoor
Do what you love, love what you do!
pi_180236541
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Want dit is sus wcht iets dat grote gevolgen kan hebben voor broer en/of zus, mentaal gezien.
Het is al niet echt prettig om je te beseffen dat je verder bent gegaan met je date dan verstandig was/dan je had gewild, dit is echt nog wel een paar stapjes verder dan dat.
Die mentale gevolgen waar jij het hebt komen juist voort uit de hele omgeving (en online fora waar TS dapper zijn vraag stelt) die maar schreeuwen hoe ziek en fout het wel niet is. Er heerst een taboe op, het is niet geaccepteerd, dat snapt TS zelf ook wel, anders was hij hier niet. Hij hoeft daar niet constant aan herinnerd te worden. Hij zoekt advies, geen afranseling.

Los daarvan vind ik de algemene reactie op incestueuze relaties sowieso erg overtrokken. Mensen doen alsof incest de grootste zonde is die er te begaan valt, maar dat is anno 2018 gewoon complete onzin. Maar goed, dat is (blijkbaar) een andere discussie.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180237842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 14:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Die mentale gevolgen waar jij het hebt komen juist voort uit de hele omgeving (en online fora waar TS dapper zijn vraag stelt) die maar schreeuwen hoe ziek en fout het wel niet is. Er heerst een taboe op, het is niet geaccepteerd, dat snapt TS zelf ook wel, anders was hij hier niet. Hij hoeft daar niet constant aan herinnerd te worden. Hij zoekt advies, geen afranseling.

Los daarvan vind ik de algemene reactie op incestueuze relaties sowieso erg overtrokken. Mensen doen alsof incest de grootste zonde is die er te begaan valt, maar dat is anno 2018 gewoon complete onzin. Maar goed, dat is (blijkbaar) een andere discussie.
Dit


Die mentale gevolgen waar jij het hebt komen juist voort uit de hele omgeving (en online fora waar TS dapper zijn vraag stelt) die maar schreeuwen hoe ziek en fout het wel niet is

Is niet perse waar.
Ook als je als persoon nooit hoort hoe fout iets is, kan iets fout voelen.

Maar daarnaast is het ook nog eens zo dat zij dat waarschijnlijk al wel 100x gehoord hebben voor dit gebeurd was, dus die ‘indoctrinatie’ is er sowieso al.
Wat jij vindt, doet er niet zo heel veel toe. Het gaat erom wat zij vinden en dat weten we niet.

Dat is ook wat ik steeds zeg: je weet niet wat er in hun hoofden omgaat.
compact en kleverig.
  woensdag 4 juli 2018 @ 19:42:36 #154
445429 pjotterneemn
niets is teveel
pi_180242432
TS moet gewoon niet zo'n watje zijn en gewoon vertellen waar het op staat tegen zijn zusje. Denk dat het zusje ook wel weet wat er gebeurd is maar zich er voor schaamt. Dit is heus niet onoverkomelijk hoor..
  woensdag 4 juli 2018 @ 23:45:44 #155
478802 Pots
De wereld is mooier zonder jou
pi_180247738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb een knappe zus, dat zie ik wel. Maar het idee om seks met haar te hebben of zelfs maar naakt te moeten zien bezorgd me niet te beschrijven rillingen.
Geeft niets, schuif maar door naar mij ~O>
Mag ik jou een overdosis aanbieden?
pi_180247792
Allereerst iedereen bedankt die me probeert te helpen of voor me op komt als er een rot reactie word geplaats, fijn dat er mensen zijn die om een ander geven.

Dan nu even een update, ik heb met me zusje er over kunnen praten. Was een heel moeilijk gesprek. Zij heeft toe gegeven dat ze nog wist wat er gebeurt was en hoopte dat ik me niks kon herrineren. Ze was die avond erg opgewonden zei ze en ze had zin in iets spannends. Waarom ze uiteindelijk dat bij mij deed wist ze zelf ook niet, het zal een combinatie geweest zijn van opgewonden zijn en drank ofzo.
Voorlopig zal het nog wel beetje ongemakkelijk zijn tussen ons maar ik denk dat het wel weer goed komt. Het blijft me zusie waar ik heel veel van hou.
We moeten nu alleen zorgen dat echt alle filmpjes worden verwijderd maar dat zal wel nooit helemaal lukken.
pi_180248207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:48 schreef peetteer het volgende:
Allereerst iedereen bedankt die me probeert te helpen of voor me op komt als er een rot reactie word geplaats, fijn dat er mensen zijn die om een ander geven.

Dan nu even een update, ik heb met me zusje er over kunnen praten. Was een heel moeilijk gesprek. Zij heeft toe gegeven dat ze nog wist wat er gebeurt was en hoopte dat ik me niks kon herrineren. Ze was die avond erg opgewonden zei ze en ze had zin in iets spannends. Waarom ze uiteindelijk dat bij mij deed wist ze zelf ook niet, het zal een combinatie geweest zijn van opgewonden zijn en drank ofzo.
Voorlopig zal het nog wel beetje ongemakkelijk zijn tussen ons maar ik denk dat het wel weer goed komt. Het blijft me zusie waar ik heel veel van hou.
We moeten nu alleen zorgen dat echt alle filmpjes worden verwijderd maar dat zal wel nooit helemaal lukken.
goedzo belangrijkste gedaan heeeee
Do what you love, love what you do!
pi_180250763
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:16 schreef kree het volgende:

[..]

goedzo belangrijkste gedaan heeeee
Ja alleen nu we weten van elkaar dat we het allebij weten maakt het er thuis niet makkelijker op.
Hoop dat met de tijd wel goed komt.
pi_180250771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:35 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ja alleen nu we weten van elkaar dat we het allebij weten maakt het er thuis niet makkelijker op.
Hoop dat met de tijd wel goed komt.
Denk ik wel ;) Nu maar hopen dat je vrienden ook het wijste doen ermee.
Do what you love, love what you do!
pi_180250856
Wat zei je zusje trouwens? Wist ze het ook niet meer?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 5 juli 2018 @ 07:54:56 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180250860
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:54 schreef kree het volgende:
Wat zei je zusje trouwens? Wist ze het ook niet meer?
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:48 schreef peetteer het volgende:
Zij heeft toe gegeven dat ze nog wist wat er gebeurt was en hoopte dat ik me niks kon herrineren.
pi_180250875
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2018 07:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Excuus ;) overheen gelezen
Do what you love, love what you do!
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:00:36 #163
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180252538
Nou mooi dat ze het er over gehad hebben en het beide nog wel wisten dus. Vraag me echt af of die vanaf nu nog elkaar normaal aan kunnen kijken. Het is nooit meer hetzelfde in elk geval lijkt me.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jij praat echt ontzettend vanuit jezelf. Dat is niet erg, als je je er maar van bewust bent.

Want dit is sus wcht iets dat grote gevolgen kan hebben voor broer en/of zus, mentaal gezien.
Het is al niet echt prettig om je te beseffen dat je verder bent gegaan met je date dan verstandig was/dan je had gewild, dit is echt nog wel een paar stapjes verder dan dat.

En nee, het hoeft niet een groot probleem te zijn/worden, maar het is wel iets waar je hoe dan ook rekening mee moet houden.
Dit dus.
Hele tijd 'ik vind..' 'ik denk..' etc. Prima dat je ook zo ziek bent maar het goed praten is gewoon echt dom.

Zo lijkt het redelijk normaal te zijn als het 'oops een keer gebeurt en we praten het uit..'.
Niet normaal.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180252841
Ik geloof ook niet zo in het 'vergeten door alcohol' verhaal. Geheugenverlies komt alleen voor als je in heel korte tijd veel alcohol binnen krijgt, zoals shotjes nemen bijvoorbeeld en is zelfs dan nog vrij kort van aard. Je kunt best wel wat 'flarden' vergeten van een avond, maar als ze een hele diepe indruk maken lijkt me dat toch wel onlogisch.

En dan ook nog bij 2 personen op hetzelfde moment? Wat toch wel een 'indrukwekkend' moment geweest moet zijn?

Ik denk dat de kans groot is dat tenminste 1 van de 2 (TS of zijn zus) zich toch wel wat kan herinneren van het intrafamiliaire orale avontuurtje.
pi_180252898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:19 schreef matigeuser het volgende:
En dan ook nog bij 2 personen op hetzelfde moment? Wat toch wel een 'indrukwekkend' moment geweest moet zijn?

Ik denk dat de kans groot is dat tenminste 1 van de 2 (TS of zijn zus) zich toch wel wat kan herinneren van het intrafamiliaire orale avontuurtje.
Lees anders de update van TS eens...
pi_180252984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
Nou mooi dat ze het er over gehad hebben en het beide nog wel wisten dus. Vraag me echt af of die vanaf nu nog elkaar normaal aan kunnen kijken. Het is nooit meer hetzelfde in elk geval lijkt me.

[..]

Dit dus.
Hele tijd 'ik vind..' 'ik denk..' etc. Prima dat je ook zo ziek bent maar het goed praten is gewoon echt dom.

Zo lijkt het redelijk normaal te zijn als het 'oops een keer gebeurt en we praten het uit..'.
Niet normaal.
Euh ziek is niet het goede woord dit soort reacties zijn ziek.

Boeie tis uitgepraat enzo. Foutje gemaakt ok enzo, klaar toch?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:30:47 #167
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180253043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:19 schreef matigeuser het volgende:
Ik geloof ook niet zo in het 'vergeten door alcohol' verhaal.
Is ook onzin. En dat blijkt ook wel weer gezien TS zijn reactie.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:27 schreef kree het volgende:

[..]

Euh ziek is niet het goede woord dit soort reacties zijn ziek.

Boeie tis uitgepraat enzo. Foutje gemaakt ok enzo, klaar toch?
Laten we het daar maar op houden ja ;) manmanman.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180253295
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 00:09 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat is zeker wel mogelijk. Genoeg verhalen gelezen.
Verhalen ja en verhalen zijn nooit objectief.

Dit is lariekoek.
Loedermoeder
pi_180253311
Ja, zo is het wel genoeg met die discussie
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 15:59:49 #170
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180259052
Wat een bizarre gebeurtenis. Behalve reacties TS topic half gelezen, kan het niet zo zijn dat TS in zijn dronkenschap besefte wat er uiteindelijk gebeurde en dit toen als traumatisch heeft ervaren waardoor dit in de vergeethoek terecht is gekomen?

[ Bericht 70% gewijzigd door Vinniiee op 05-07-2018 16:04:52 ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  donderdag 5 juli 2018 @ 16:41:29 #171
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180259800
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een bizarre gebeurtenis. Behalve reacties TS topic half gelezen, kan het niet zo zijn dat TS in zijn dronkenschap besefte wat er uiteindelijk gebeurde en dit toen als traumatisch heeft ervaren waardoor dit in de vergeethoek terecht is gekomen?
een pijpbeurt traumatisch? kan me er niks bij voorstellen. Al heb ik hem liever van mijn buurmeisje dan van mijn zus.
Tot nooit .......
pi_180260784
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 23:48 schreef peetteer het volgende:
Allereerst iedereen bedankt die me probeert te helpen of voor me op komt als er een rot reactie word geplaats, fijn dat er mensen zijn die om een ander geven.

Dan nu even een update, ik heb met me zusje er over kunnen praten. Was een heel moeilijk gesprek. Zij heeft toe gegeven dat ze nog wist wat er gebeurt was en hoopte dat ik me niks kon herrineren. Ze was die avond erg opgewonden zei ze en ze had zin in iets spannends. Waarom ze uiteindelijk dat bij mij deed wist ze zelf ook niet, het zal een combinatie geweest zijn van opgewonden zijn en drank ofzo.
Voorlopig zal het nog wel beetje ongemakkelijk zijn tussen ons maar ik denk dat het wel weer goed komt. Het blijft me zusie waar ik heel veel van hou.
We moeten nu alleen zorgen dat echt alle filmpjes worden verwijderd maar dat zal wel nooit helemaal lukken.
Mooi dat je het in ieder geval hebt kunnen bespreken. Het is hoe je het ook wend of keert gewoon een kut situatie om in te zitten, maar met de tijd kunnen jullie er hopelijk om lachen. Of op z'n minst minder huilen :D

Sterkte en laat jullie niet gek maken door jullie omgeving!
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180260925
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een bizarre gebeurtenis. Behalve reacties TS topic half gelezen, kan het niet zo zijn dat TS in zijn dronkenschap besefte wat er uiteindelijk gebeurde en dit toen als traumatisch heeft ervaren waardoor dit in de vergeethoek terecht is gekomen?
Denk niet dat het echt drama gaat worden.

Tis ok uitgesproken enzo. ja onhadig, naja foutje bedankt :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 5 juli 2018 @ 17:59:56 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180261024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 17:55 schreef kree het volgende:

[..]

Denk niet dat het echt drama gaat worden.

Tis ok uitgesproken enzo. ja onhadig, naja foutje bedankt :)
Wham! Bam! Thank you, ma'am.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180261114
Zus was opgewonden, had zin in iets spannends en eindigt met piemel van broer in haar mond, terwijl diens vrienden dat filmen. Volgens mij zit er dan toch echt iets goed mis binnen de familie. Snap ook niet dat sommigen dit nog bagatelliseren ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 05-07-2018 19:12:53 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180267574
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
  Moderator donderdag 5 juli 2018 @ 22:40:45 #177
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180267649
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Ik denk dat zij er liever niet over wilt praten omdat het heel beschamend is, denk dus wel dat ze het erg vindt maar dat ze zoiets heeft van vergeten die boel
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180273571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Niks denk je hebt het al besproken enzo. Dus gewoon laten gaan verder.
Do what you love, love what you do!
pi_180274844
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Het is gewoon awkward om over te hebben voor haar, vooral omdat zij blijkbaar het initiatief nam. Ze zal ook een beetje in de knoop zitten met zichzelf nu, om welke reden dan ook. Jullie hebben het besproken, voor haar is het daarmee blijkbaar klaar, dus ik zou het ook gewoon lekker laten rusten nu. Wat wil je nog precies bespreken met haar wat niet al besproken is?

En wat je er mee aan moet... tja, niks. Het is gebeurt. Ik neem aan dat je verder niet de intentie hebt om het nog een keer te laten gebeuren, dus ik zou zeggen probeer het achter je te laten. En mochten er toch dingen in je hoofd blijven spoken waar je een antwoord op wil, wacht daar dan even mee tot volgende week ofzo, zodat jullie allebei een kans hebben gehad dit te laten bezinken.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 09:50:37 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180274943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
De vraag is vooral, wat wil je nog bespreken met haar?
pi_180276819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Laat het rusten. Jullie hebben gepraat, nu is het klaar. Nu weer doorgaan met jullie normale leven.
pi_180278635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 19:47 schreef peetteer het volgende:
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.

Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.

Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.

Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Ik snap dat je boos bent op je vrienden, want ze sporen je aan tot incest en dat is gewoon niet gezond. Maar waarschijnlijk hebben zij ook gedronken en dan doe je vaak dingen zonder er bij na te denken. Nou hebben jij en je zus ook dingen gedaan, geluk is dat je het niet meer weet. Als je zorgt dat de filmpjes verwijderd worden en dat je er met je zus niet meer over praat moet alles goed komen
  Moderator vrijdag 6 juli 2018 @ 13:12:31 #183
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180279107
Naar ik meen zijn broer en zus niet tot elkaar aangetrokken zolang ze opgroeien in hetzelfde huishouden, dus het is flauwekul om te beweren dat het 'slechts maatschappelijk' is. Maatschappelijk zou impliceren dat het ideeën zijn van een sociale structuur, maar kennelijk zit er in ons impliciet iets verborgen wat ervoor zorgt dat we ons niet aangetrokken voelen tot onze naaste verwanten. Volgens mij zullen ook vroeg geadopteerde kinderen daadwerkelijk een broer-zus-relatie met elkaar onderhouden waarbij seksuele interesse dus in principe niet aanwezig is (behalve wellicht in de fantasie).
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180280247
De algemene discussie over of incest wel of niet normaal is, fantasieën in relatie tot realiteit mogen in een nieuw topic.

[ Bericht 86% gewijzigd door Vinniiee op 06-07-2018 14:46:21 ]
  vrijdag 6 juli 2018 @ 15:03:14 #185
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180281477
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Komt een beetje over alsof zij hier al langer over fantaseerde en dit meer oké vindt dan de gemiddelde persoon. Zeg eens héél eerlijk, is er nooit eerder iets geweest dat eventueel uitgelegd zou kunnen worden als seksuele spanning? Dus zelfs als jij het zo niet hebt ervaren.
pi_180284649
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.
Loedermoeder
pi_180285977
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:14 schreef Hedera het volgende:

[..]

Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.
ik wel?
Do what you love, love what you do!
pi_180285991
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:14 schreef Hedera het volgende:

[..]

Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.
Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpraten :{w }:|
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180286155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpraten :{w }:|
thanks! Komt goed, zulke reacties doen me wijnig. Gelukkig zijn er genoeg die wel porberen te helepen.
pi_180286338
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 15:03 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Komt een beetje over alsof zij hier al langer over fantaseerde en dit meer oké vindt dan de gemiddelde persoon. Zeg eens héél eerlijk, is er nooit eerder iets geweest dat eventueel uitgelegd zou kunnen worden als seksuele spanning? Dus zelfs als jij het zo niet hebt ervaren.
Nee zou niet weten wat. Weet ook niet presies wat je dan bedoelt.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 18:18:42 #191
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180286499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:12 schreef peetteer het volgende:

[..]

Nee zou niet weten wat. Weet ook niet presies wat je dan bedoelt.
Nou het is lastig voorstellen dat je van niks naar dronken pijpen gaat. Zelfs bij mensen die geen familie zijn gaat dat vaak niet zo snel. Daar gaat wat spanning aan vooraf. Het is namelijk nogal een gok dat de ander ook wil. Bij broer en zus is dat nog eens véle malen meer. Ik denk dat zowel de wens als het gevoel dat het erin zat al bij minstens één van de twee al sluimerend aanwezig was. Op basis van je posts lijkt me dat die ene je zusje is. Maar dat idee komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.

Nu zijn er ook bepaalde omgangsvormen tussen broer en zus die niet zozeer abnormaal zijn, maar bij iemand met die gedachtes wel bevestigend kunnen werken. Dus plagerijtjes, tekenen van affectie of uitingen van comfort met elkaar. Denk aan stoeien, kietelen, knuffelen, tegen elkaar aanliggen, naakt zijn in de anders aanwezigheid etc. Dat zijn dingen die best kunnen als broer en zus, maar die één van de twee als seksuele spanning op kan vatten (of zelfs kan pogen aan te sturen tot seksuele spanning) als die daar op die manier mee bezig is.

[ Bericht 10% gewijzigd door PiyeReloaded op 06-07-2018 18:24:43 ]
pi_180287161
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nou het is lastig voorstellen dat je van niks naar dronken pijpen gaat. Zelfs bij mensen die geen familie zijn gaat dat vaak niet zo snel. Daar gaat wat spanning aan vooraf. Het is namelijk nogal een gok dat de ander ook wil. Bij broer en zus is dat nog eens véle malen meer. Ik denk dat zowel de wens als het gevoel dat het erin zat al bij minstens één van de twee al sluimerend aanwezig was. Op basis van je posts lijkt me dat die ene je zusje is. Maar dat idee komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.

Nu zijn er ook bepaalde omgangsvormen tussen broer en zus die niet zozeer abnormaal zijn, maar bij iemand met die gedachtes wel bevestigend kunnen werken. Dus plagerijtjes, tekenen van affectie of uitingen van comfort met elkaar. Denk aan stoeien, kietelen, knuffelen, tegen elkaar aanliggen, naakt zijn in de anders aanwezigheid etc. Dat zijn dingen die best kunnen als broer en zus, maar die één van de twee als seksuele spanning op kan vatten (of zelfs kan pogen aan te sturen tot seksuele spanning) als die daar op die manier mee bezig is.
Stoeie, kietelen, knuffel enz zijn wij nooit echt van geweest.

Wel is het zo dat mijn "vrienden" het vaak over seks hebben en vooral al hun stoeren avonturen zegmaar. Ook die avond wat het natuurlijk weer meest volkomen gesprek zeker nu er ook nog eens een meisje (me zusje) mee was. Met een paar biertjes op praat het allemaal wat makkelijk en na al hun verhalen maakte ik de opmerking dat ik het jammer vond dat ik nooit gepijpt ben. Voor de rest niks aan de hand en de avond gaat door. Ik weet dat we naar hij gingen maar toen is me lampje uit gegaan en van naar huis gaat weet ik eigelijk niks meer en toen is het ook gebeurt.
Wat ik me vandaag zet te bedenken is dat ze het misschien gedaan heeft omdat ik zei dat ik het jammer vond. Alleen misschien maakt het dat alleen nog maar raarder
  vrijdag 6 juli 2018 @ 18:52:44 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180287221
En nu kan je je eerste keer ook nog eens niet herinneren ;(
pi_180287470
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:52 schreef Cue_ het volgende:
En nu kan je je eerste keer ook nog eens niet herinneren ;(
Dit is een eerste keer die ik niet wil herinneren.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 19:04:51 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180287499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 19:04 schreef peetteer het volgende:

[..]

Dit is een eerste keer die ik niet wil herinneren.
Dat snap ik dan ook wel weer :)
pi_180289037
Het is niet geheel onnatuurlijk dat naaste verwanten op jonge leeftijd met elkaar experimenteren. Gewenst, is weer een ander verhaal.
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:02:29 #197
478802 Pots
De wereld is mooier zonder jou
pi_180289113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:06 schreef peetteer het volgende:

[..]

thanks! Komt goed, zulke reacties doen me wijnig. Gelukkig zijn er genoeg die wel porberen te helepen.
Gast.. Neem er nog eentje..

[ Bericht 0% gewijzigd door Pots op 07-07-2018 22:25:50 (letter vergeten) ]
Mag ik jou een overdosis aanbieden?
pi_180289529
dat het niet ok is ook niet in mijn ogen was wel duidelijk. Maar ok we moeten niet iemand aan gaan vallen die gewoon alleen om advies vraagt?

Zo super erg is het allemaal niet nl
Do what you love, love what you do!
pi_180289792
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:14 schreef kree het volgende:
dat het niet ok is ook niet in mijn ogen was wel duidelijk. Maar ok we moeten niet iemand aan gaan vallen die gewoon alleen om advies vraagt?

Zo super erg is het allemaal niet nl
Vrienden die je dronken zusje aansporen om haar broer te pijpen en het dan filmen is niet zo erg?

Gast...
pi_180289877
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

Vrienden die je dronken zusje aansporen om haar broer te pijpen en het dan filmen is niet zo erg?

Gast...
ja dat wel, maar dat is dus niet TS zijn schuld
Do what you love, love what you do!
pi_180290001
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:22 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat wel, maar dat is dus niet TS zijn schuld
Nee maar wel een serieus probleem, of eigenlijk twee:
-Er zijn filmbeelden van.
-Zijn vrienden verdienen een California curbkick.
pi_180298020
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 17:59 schreef kree het volgende:

[..]

ik wel?
Wablief?
Loedermoeder
pi_180298029


[ Bericht 86% gewijzigd door Vinniiee op 07-07-2018 11:09:50 (Onnodig) ]
pi_180298288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 18:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpraten :{w }:|
Dit hoeft nu niet voor hem als een trauma te voelen of zijn en ziet hij het meer als een ongemakkelijke situatie maar later kan hij dit wel traumatisch ervaren.
Hij kan beter nu hulp zoeken om dit kunnen bespreken want dit voelt voor hem ook niet juist. Zeker als zijn zusje antwoord dat ie toch zo graag gepijpt wilde worden.
Bovendien zijn er beelden van en die gaan ze echt niet verwijderen! Men gaat erover praten, walging over spreken of uitlachen. Vroeg of laat zal dit ts en zijn zusje bereiken.

We hebben het niet eens over een kus. Zijn leuter heeft in de bek van zijn zusje gehangen.
Loedermoeder
pi_180298402
ach komop zeg er is helemaal geen (dure) hulp nodig snap niet dat iedereen het zo overdrijft ook?

Ok ding fout gegaaan, maar nu lijkt het haast of hij in een psychische inrichting moet komen?
Do what you love, love what you do!
pi_180298455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:56 schreef kree het volgende:
ach komop zeg er is helemaal geen (dure) hulp nodig snap niet dat iedereen het zo overdrijft ook?

Ok ding fout gegaaan, maar nu lijkt het haast of hij in een psychische inrichting moet komen?
:')

Seks met je zus/broer is ook zoiets allerdaags. Moet gewoon kunnen toch!?
pi_180298467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:04 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

:')

Seks met je zus/broer is ook zoiets allerdaags. Moet gewoon kunnen toch!?
Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
Do what you love, love what you do!
pi_180303466
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
dit is niet wat mensen doen.
Voorzover ik gelezen heb is het ook niet helemaal uitgesproken, maar zegt zusje: je vindt het toch fijn, dus wat doe je moeilijk?!
Maw: we hebben het er niet meer over, niks aan de hand.
Wat ik begrijp is dat TS zelf er anders over denkt en dat het hem meer dwars zit dan zijn zusje.
Niemand probeert hem een trauma aan te praten, maar net doen of er niks gebeurd is als je ergens mee zit, werkt niet, je kop in het zand steken, werkt niet. Dan blijft het hangen.

@ts: als mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt en jij voelt dat niet zo, zijn dat niet de mensen die behulpzaam zijn.

Er is verder ook niemand die TS ergens van beschuldigd ofzo. Ik begrijp niet waarom je dat steeds zegt.
compact en kleverig.
pi_180304653
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ts: als mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt en jij voelt dat niet zo, zijn dat niet de mensen die behulpzaam zijn.
En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...

Punt is dat ik dit hele topic niet de indruk heb gekregen dat TS het zelf een traumatische ervaring vindt en nu enorm psychisch in de knoop zit. Het is kut en awkward tussen hem en zijn zusje, maar mensen raden hem meteen aan om professionele hulp te zoeken voor het één of het ander. Dat is gewoon compleet idioot gezien de situatie _O-

Zullen we TS gewoon lekker zelf laten bepalen wat zijn mentale gesteldheid is, in plaats dat voor hem te doen?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180304691
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
Die dingen gebeuren?
Als mijn kinderen zoiets bij elkaar zouden doen, zou het zelfs voor mij traumatisch zijn. Dit is abnormaal en dat moet ook duidelijk worden gemaakt. Ook om te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurd (met een ander).
Je praat een verkrachting ook niet uit of zo iets.
Loedermoeder
pi_180304731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...

Punt is dat ik dit hele topic niet de indruk heb gekregen dat TS het zelf een traumatische ervaring vindt en nu enorm psychisch in de knoop zit. Het is kut en awkward tussen hem en zijn zusje, maar mensen raden hem meteen aan om professionele hulp te zoeken voor het één of het ander. Dat is gewoon compleet idioot gezien de situatie _O-

Zullen we TS gewoon lekker zelf laten bepalen wat zijn mentale gesteldheid is, in plaats dat voor hem te doen?
hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?
En ja, het omgekeerde geldt ook.

Als hij er verder geen problemen mee heeft, prima, maar dat lees ik dan toch echt anders.
En nee, hij zegt nergens dat hij het als traumatisch heeft ervaren, dat is op zich vrij logisch, kan sowieso een tijd overheen gaan voor je dat beseft.
Daarmee zegt niemand dat het zo is dat hij er n trauma van zal gaan krijgen, maar wel dat je het niet moet negeren/net doen of er niks aan de hand is ALS DAT VOOR JOU NIET ZO VOELT.
compact en kleverig.
pi_180306624
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?
En ja, het omgekeerde geldt ook.

Als hij er verder geen problemen mee heeft, prima, maar dat lees ik dan toch echt anders.
En nee, hij zegt nergens dat hij het als traumatisch heeft ervaren, dat is op zich vrij logisch, kan sowieso een tijd overheen gaan voor je dat beseft.
Daarmee zegt niemand dat het zo is dat hij er n trauma van zal gaan krijgen, maar wel dat je het niet moet negeren/net doen of er niks aan de hand is ALS DAT VOOR JOU NIET ZO VOELT.
Nouja ben het wel met je eens, maar het is aan TS om daar meer uitleg over te geven.
In mijn ogen is het namelijk besproken en klaar daarmee.
En mjah dan zijn de reacties erg wel van hoe fout het is en hoe het niet kan.

Maar dat kan ik niet bedenken voor TS natuurlijk. We zijn het in ieder geval eens over dat het niet kan/ niet gedaan had moeten worden.

Maarja wat gebeurt is, is gebeurt ook wel.
Do what you love, love what you do!
pi_180306673
eigenlijk is zijn zusje nog erger haha "je vond het toch lekker" hmms dat is nog een soort van apart wel.
Dat geeft in ieder geval aan dat het haar al helemaal niet boeit.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:35:36 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180307055
Of dat ze hoopt dat het daarmee klaar is omdat ze zich enorm schaamt en zich maar groter voer doet dan ze is.
pi_180307148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Of dat ze hoopt dat het daarmee klaar is omdat ze zich enorm schaamt en zich maar groter voer doet dan ze is.
Dat kan ook nog idd. Maar ok ze was 18? Hmmms dan moet je toch een beetje na kunnen denken enzo toch wel?
Do what you love, love what you do!
pi_180307216
En echt alcohol is niet het excuus gewoon want ben zo vaak zo lam als een gieter geweest. Maar ik had er niet eens over gedacht zoiets nl :')
Do what you love, love what you do!
pi_180308627
Een trauma heb ik niet (denk ik) maar wat mij meer dwars zit in de reactie van me zus. Boeit het haar echt niet of hoop ze idd dat dit op deze manier misschien achter de rug is en hoe bewust heeft ze het gedaan. Ik ken haar namelijk niet zo dat ze met die dingen bezig is en nu opeens dit.

Waar ik wel mee zit is dat ik er zelf niks van heb mee gekregen. Veel hier op het forum zeggen dat dat niet kan met alcohol. Zou het kunnen zijn dat iemand wat in me drinken gedaan heeft dan ofzo want het naar huis gaan weet ik echt niks meer van. Of is dat alleen iest voor in films.

En die filmpjes blijven me in me achterhoofd zitten, ben zo bang dat ze op internet komen als ze dat al niet staan.
pi_180308751
Ja die filmpjes is het grootste probleem hierbij. Maarja je kunt daar weinig aan doen helaas
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 15:58:43 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180308878
Heb zelf wel eens gehad dat toen ik besloot naar huis te gaan, dat mm lichtje uitging. Ik wel altijd netjes thuis kwam zonder problemen, maar mij er niets meer van kon herinneren.
Dusja, ik geloof wel dat dergelijke zaken kunnen gebeuren door drank.
Iedereen reageert er anders op.
pi_180309240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef peetteer het volgende:
Waar ik wel mee zit is dat ik er zelf niks van heb mee gekregen. Veel hier op het forum zeggen dat dat niet kan met alcohol.

Kan zeker wel weet ik uit ervaring ;)
Maar jammer dat je nu nog niet weet hoe het is om gepijpt te worden en of je bent klaargekomen.

Zou het laten rusten en vergeten!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 17:57:34 #221
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180312219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 16:13 schreef happylife070 het volgende:
en of je bent klaargekomen.
kan die nog aan zijn zusje vragen...
Tot nooit .......
pi_180312631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Heb zelf wel eens gehad dat toen ik besloot naar huis te gaan, dat mm lichtje uitging. Ik wel altijd netjes thuis kwam zonder problemen, maar mij er niets meer van kon herinneren.
Dusja, ik geloof wel dat dergelijke zaken kunnen gebeuren door drank.
Iedereen reageert er anders op.
Geheugenverlies door alcohol kan heel goed. Opeens dingen doen waar je normaal niks mee hebt niet.

Een heteroman gaat na wat alcoholgebruik niet met een homo mee naar huis. Een man die stiekem al een beetje fantaseert over seks met mannen misschien wel doordat zijn remmingen weg vallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180312929
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:26:38 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180312958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
Ditzelfde zou je ook kunnen zeggen maar dan ipv "mijn zus" zeggen "een jongen"
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:28:30 #225
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180313000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
Als een man je pijpt is dat toch ook iets wat op zich lekker is?
pi_180313084
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als een man je pijpt is dat toch ook iets wat op zich lekker is?
Daar heb je een punt, dacht aan iets anders maar een man kan dat idd ook.
pi_180319023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:27 schreef Danny het volgende:
schoongeveegd. Ik wil iedereen er even op wijzen dat we hier niet in ONZ zitten
Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
pi_180324020
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
Nee ik geloof eigenlijk wel dat het een waar verhaal is.
OF je moet onwijze fantasie hebben om dit zo in elkaar te zetten?
Do what you love, love what you do!
  zondag 8 juli 2018 @ 01:54:10 #229
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_180325072
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:46 schreef peetteer het volgende:
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.

Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.

Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
Waarom ga je mensen slaan omdat jij je met je dronken kop laat pijpen door je zus? Ik durf te wedden dat als het iemand anders was geweest jij nèt zo hard had meegelachen. Beetje zielig.
pi_180325203
De geloofwaardigheid is wel naar een minpunt gedaald zeg ;(
pi_180326238
Wees blij dat je ook een keer afgezogen bent :)
hardcoholic
  Admin zondag 8 juli 2018 @ 08:18:16 #232
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_180326691
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
Ja, want iedereen die serieus is schrijft alles foutloos, dyslexie is een vies woord en als je spelfouten maakt ben je onbetrouwbaar. Graag weer ontopic. Geloof je het verhaal niet? Ook goed, dan zoek je een ander topic.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180595560
Oei oei oei wat een ellende. Zorg dat het videomateriaal verwijdert word en dat zijn niet je vrienden
pi_180596342
Snap eigenlijk de lol van die 'vrienden' niet zo om zo'n filmpje te bewaren, eigenlijk al om zoiets te filmen, snap eigenlijk de lol van het hele moment niet zo, maar zal wel aan mij liggen.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:07:43 #235
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180602173
Met je zus als vriendin heb je iig wel echt schoonfamilie waar je van kan houden.

Dat dan weer wel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180604454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Snap eigenlijk de lol van die 'vrienden' niet zo om zo'n filmpje te bewaren, eigenlijk al om zoiets te filmen, snap eigenlijk de lol van het hele moment niet zo, maar zal wel aan mij liggen.
Dat vinden mannen geil
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:41 #237
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180610539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:26 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat vinden mannen geil
:')
Tegenwoordig filmen ze alles hoor... iedereen heeft een mobieltje met camera.
De meeste mannen vinden gepijpt worden door je zus niet geil.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180618600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
Tegenwoordig filmen ze alles hoor... iedereen heeft een mobieltje met camera.
De meeste mannen vinden gepijpt worden door je zus niet geil.
Mannen vinden een pijpende jongedame echt wel geil.
pi_180619864
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:59 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mannen vinden een pijpende jongedame echt wel geil.
Nou met mijn zus lijkt me een ware nachtmerrie.
pi_180625981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

De meeste mannen vinden gepijpt worden door je zus niet geil.
Kan TS zijn zusje niet goed pijpen dan of wat is deze?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:33:45 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180626130
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:21 schreef vosss het volgende:

Kan TS zijn zusje niet goed pijpen dan of wat is deze?
Ik weet niet of haar clitoris daar wel lang genoeg voor is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:55:43 #242
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180626465
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:59 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mannen vinden een pijpende jongedame echt wel geil.
Je zusje?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180626518
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet of haar clitoris daar wel lang genoeg voor is.
Ik bedoelde of het zusje van TS niet goed kan pijpen. Niet of dat TS zijn zusje kan pijpen. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180627496
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 00:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nou met mijn zus lijkt me een ware nachtmerrie.
Tjappie, voor die vrienden die het filmen is het hun zus toch niet. 💡 En ze worden niet gepijpt door haar.
pi_180627538
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je zusje?
Voor die vrienden is het hun zus niet.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:11:19 #246
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180635604
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Voor die vrienden is het hun zus niet.
Dat is waar.
Toch zou ik het denk ik niet geil vinden om een van mn goeie vrienden gepijpt te zien worden door diegene zn zusje maar ieder zn ding natuurlijk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:16:00 #247
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180635663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is waar.
Toch zou ik het denk ik niet geil vinden om een van mn goeie vrienden gepijpt te zien worden door diegene zn zusje maar ieder zn ding natuurlijk.
Als je bezopen bent is alles geweldig en "epic"
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180635703
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Snap eigenlijk de lol van die 'vrienden' niet zo om zo'n filmpje te bewaren, eigenlijk al om zoiets te filmen, snap eigenlijk de lol van het hele moment niet zo, maar zal wel aan mij liggen.
Ze zeggen dat ze het niet bewaart hebben maar eerlijk gezegt geloof ik ze niet zo.
Voor hun is het gewoon een geil filmpje van een knappe meid die aan het pijpen is.
Ook ben ik bang dat ze mij of me zusje gaan chanteren met dat filmpje, hoewel dat nog niet gebeurt is en het toch al even geleden is.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:28:41 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180635905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze het niet bewaart hebben maar eerlijk gezegt geloof ik ze niet zo.
Voor hun is het gewoon een geil filmpje van een knappe meid die aan het pijpen is.
Ook ben ik bang dat ze mij of me zusje gaan chanteren met dat filmpje, hoewel dat nog niet gebeurt is en het toch al even geleden is.
Hoe is 't nu tussen jou en je zusje?
pi_180636153
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe is 't nu tussen jou en je zusje?
mwa soms best wel ongemakkelijk nog. Ze gaat ook niet meer mee stappen enzo maar dat is vooral omdat het groepje jongens dan vervelend gaan doen dat ze het nog een keer moet doen zodat ik het me wel kan herrineren.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:48:25 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180636264
Die zou ik naar eens goed duidelijk maken dat ze hun mond dicht moeten houden..
pi_180646915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze het niet bewaart hebben maar eerlijk gezegt geloof ik ze niet zo.
Voor hun is het gewoon een geil filmpje van een knappe meid die aan het pijpen is.
Ook ben ik bang dat ze mij of me zusje gaan chanteren met dat filmpje, hoewel dat nog niet gebeurt is en het toch al even geleden is.
Vind het een smerige rotstreek, ik zou toch even informeren bij juridisch loket wat je kan doen als ze wel gaan chanteren of het zelfs ( ik zie ze er toe in staat) het gaan verspreiden. Je hoeft niet elk detail uit te leggen, maar even zo oppervlakkig wat je eventueel voor stappen kan nemen als ze het wel doen. Echt wat een walgelijke 'vrienden' heb je.
pi_180647145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Die zou ik naar eens goed duidelijk maken dat ze hun mond dicht moeten houden..
beter had dat zusje haar mond dichtgehouden B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180648148
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
  maandag 23 juli 2018 @ 08:01:02 #255
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180667925
Hoe is het afgelopen met de filmpjes zelf? Ik hoop dat iedereen ze heeft verwijderd. Als dit uitkomt lijkt me zo vreselijk naar :X voor jullie hele gezin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:42 schreef peetteer het volgende:
mwa soms best wel ongemakkelijk nog. Ze gaat ook niet meer mee stappen enzo maar dat is vooral omdat het groepje jongens dan vervelend gaan doen dat ze het nog een keer moet doen zodat ik het me wel kan herrineren.
Ik vrees dat het dat nog wel even zal blijven. Gewoon zorgen dat je wel normal met je zus blijft praten en niet dat je hierdoor geen contact meer hebt.
  maandag 23 juli 2018 @ 12:45:11 #256
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180672409
En echte vriend zou hem er voor behoeden door zijn eigen lul aan te bieden...
Tot nooit .......
pi_180672987
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:45 schreef Speekselklier het volgende:
En echte vriend zou hem er voor behoeden door zijn eigen lul aan te bieden...
Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180719009
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zus was opgewonden, had zin in iets spannends en eindigt met piemel van broer in haar mond, terwijl diens vrienden dat filmen. Volgens mij zit er dan toch echt iets goed mis binnen de familie. Snap ook niet dat sommigen dit nog bagatelliseren ook.
Dit blijf ik ook nog heel raar vinden. Dat met je broer is raar maar dat je het dan ook nog laat filmen en het in het openbaar doet snap ik ook absoluut niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_180757067
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.
Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
pi_180757109
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:01 schreef verbijstering het volgende:
Hoe is het afgelopen met de filmpjes zelf? Ik hoop dat iedereen ze heeft verwijderd. Als dit uitkomt lijkt me zo vreselijk naar :X voor jullie hele gezin.

Hoop het ook, maar vrees dat die wel ergens nog is. Als het eenmaal op je telefoon staat staat het ook meestal automaties in de cloud enzo
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:07:57 #261
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180761060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:50 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
Dat zou ik niet doen. Dit gaat niet nog eens gebeuren :) probeer het achter jullie te laten!
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 27 juli 2018 @ 08:19:51 #262
442397 UitStraling
pi_180761143
Dieren doen het zo vaak, kippen, apen, konijnen, maakt ze echt niet uit, gewoon kappen met die rare schaamte, man wezen en een t-shirtje laten drukken met als opdruk "My sister gave me a blowjob and I liked it"
pi_180774526
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.
Het mag zogenaamd niet; men vind het vies, verwerpelijk, enz...enz...

Kom op kerel; borst vooruit en je zus ook!
Jij en je zus hebben elkaar op een andere manier meegemaakt; wie weet waar dit naartoe gaat leiden. Wellicht tot meer begrip onderling of een extra stevige band of zelfs meer.

Trek door het gebeuren geen schuldgevoel naar jouw en je zus toe.

Een sexuele aantrekkingskracht tussen broer en zus komt vaker voor dan je zou vermoeden; er zijn er zelfs die 'voor de rest van hun leven' samen blijven :Y

En die 'vrienden'! Als zij het online zetten kunnen ze een behoorlijke gevangenisstraf verwachten.
Sterkte en succes man!

O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen

[ Bericht 1% gewijzigd door gepromoveerT op 27-07-2018 19:07:58 ]
pi_180775466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.
Het mag zogenaamd niet; men vind het vies, verwerpelijk, enz...enz...

Kom op kerel; borst vooruit en je zus ook!
Jij en je zus hebben elkaar op een andere manier meegemaakt; wie weet waar dit naartoe gaat leiden. Wellicht tot meer begrip onderling of een extra stevige band of zelfs meer.

Trek door het gebeuren geen schuldgevoel naar jouw en je zus toe.

Een sexuele aantrekkingskracht tussen broer en zus komt vaker voor dan je zou vermoeden; er zijn er zelfs die 'voor de rest van hun leven' samen blijven :Y

En die 'vrienden'! Als zij het online zetten kunnen ze een behoorlijke gevangenisstraf verwachten.
Sterkte en succes man!

O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen
Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:50:16 #265
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180782637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:
O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen
en onthoud, als jij met je zus thuis komt is er in elk geval iemand die aan je stok wil slobberen. je 'vrienden' hebben 9 van de 10 keer alleen een rechterhand.
Tot nooit .......
  zaterdag 28 juli 2018 @ 02:15:12 #266
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180783065
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
Waarom nep heb zelf mn zus ook een keer op video gepijpd maar was minder leuk dat ze er zwanger van was geworde maar is goedgekomen wand nu wonen we same met onze kleine wensley en kijken we same als gezin het filmpje nog welus terug gewoon om te lagge
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_180789518
Wat een incest-foobs hier.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 28 juli 2018 @ 13:44:26 #268
442397 UitStraling
pi_180789530
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:43 schreef habitue het volgende:
Wat een incest-foobs hier.
Vertel
pi_180789785
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:17 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.
Wat??
Loedermoeder
pi_180790000
wat een fake shit dit man :')
Moeten zij weten
pi_180790327
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
wat een fake shit dit man :')
Eindelijk iemand die het zegt.

Dat het topic nog open is..

TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.

Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
pi_180790714
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het zegt.

Dat het topic nog open is..

TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.

Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.

Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.

Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
pi_180790860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.

Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.

Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.
Ik ben ook niet de enige die inziet dat dit allemaal dikke BS is.
pi_180790899
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Dieren doen het zo vaak, kippen, apen, konijnen
TS = een kip
Moeten zij weten
pi_180790971
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:

Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!

:9~ :9 :9~
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 28 juli 2018 @ 15:13:47 #276
442397 UitStraling
pi_180791633
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.

Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.

Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
Zou je ook je moeder zoiets laten doen?
  zaterdag 28 juli 2018 @ 15:20:00 #277
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_180791784
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou je ook je moeder zoiets laten doen?
Breng 'm nou niet op ideeën voor een tweede topic.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_180792460
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.
Ik ben ook niet de enige die inziet dat dit allemaal dikke BS is.
ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
pi_180793441
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:58 schreef Hedera het volgende:

[..]

Wat??
Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Niet dat het seksueel is, wat je zou kunnen denken.
pi_180800224
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het zegt.

Dat het topic nog open is..

TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.

Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
Ik zei het al van begin af aan, maar de moderators zitten hier bovenop met het verwijderen van berichten.
  Spellchecker zaterdag 28 juli 2018 @ 21:18:19 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180800327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:

[..]

ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
Proost.
pi_180801954
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het zegt.

Dat het topic nog open is..

TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.


Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
Wat een onzin! Waarom zou een broer niet mogen zeggen dat hij zijn zus een knappe meid vindt? Ik heb wat je bedoelt gezocht en met die zin is echt niets mis. En het geeft al helemaal niet aan dat dit topic verzonnen zou zijn.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:44:02 #283
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_180817406
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:

[..]

ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
Daar maak je een denkfout.
Ook kritiek is toegestaan, en als je niet tegen kritiek kan, moet je misschien niet zo'n topic starten.
pi_180817832
Houd eens op.
  maandag 30 juli 2018 @ 12:30:58 #285
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180832040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:

[..]

ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
Fantasietjes voegen ook weinig toe. Jammer weer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 08:46:28 #286
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180848850
Als je zulke domme dingen doet in een dronken bui hoor je helemaal geen druppel alcohol te drinken want dit slaat echt alles.

Dronken in een auto stappen of je zus seksen is dus het ultieme teken dat je niet geschikt bent voor onder invloed zijn en moet dus ook geen alcohol drinken of ook maar denken aan sterkere middelen.
Man of Steal.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:14:01 #287
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_181072687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als onschuldig akkefietje? Dom jah. iets onwijs ergs nee
Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten dat z ehem aan het pijpen was, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:15:17 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072702
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:15:20 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072704
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
Jij hebt hele bijzondere ongezonde ideeën in je hoofd zitten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181072744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten dat z ehem aan het pijpen was, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
Ik ben het wel met je eens opzich, dat er filmpjes van zijn is het probleem.
Dat eerst oplossen en met zus praten.

Ouders erbij betrekken lijkt me echt even geen goed idee
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:21:02 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072753
En waarom verbaast ook bovenstaande me niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181072768
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:21 schreef Copycat het volgende:
En waarom verbaast ook bovenstaande me niks.
vertel?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:24:08 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:22 schreef kree het volgende:

vertel?
Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181072859
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.
Nou had iets meer concreets van je verwacht?
Boeie dat is gebeurt he al en of dat nu goed is, dat is helemaal niet de vraag.
Ik zie het toch beetje als iets onschuldigs en helemaal niet als een groot probleem.

Ellende is dat die filmpjes dus er wel een ellende van kunnen maken.

Lekker boeie als TS dit samen met zijn zusje uitspreekt dan is er geen problem verder.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:30:03 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072876
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:28 schreef kree het volgende:

Nou had iets meer concreets van je verwacht?
Boeie dat is gebeurt he al en of dat nu goed is, dat is helemaal niet de vraag.
Ik zie het toch beetje als iets onschuldigs en helemaal niet als een groot probleem.

Ellende is dat die filmpjes dus er wel een ellende van kunnen maken.

Lekker boeie als TS dit samen met zijn zusje uitspreekt dan is er geen problem verder.
Je bent het hier mee eens?

quote:
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181072898
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent het hier mee eens?

[..]

Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:33:40 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072906
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:

Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Dat was mijn vraag niet. Je prijst die ouwe gek om zijn post. Dus dat vind je wel goede uitspraken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:35:37 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072928
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken

Owkeeeeee dan!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:36:20 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072936
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:

Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken

Owkeeeeee dan!
Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_181072984
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken

Owkeeeeee dan!
Er was niks gedwongen natuurlijk.

Als TS dit gewoon met zn zus uitspreekt dan is er helemaal geen probleem

Boeie is gebeurt. Wat is de andere optie dan?

Drama maken bij ouders
instanties inschakelen
?????

Helemaal niet nodig lijkt me. Zo erg is het allemaal toch niet?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:40:26 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072987
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?
Het was zeker 'meer dan okay 😏😏😏?'

TS mag zelf een nieuw topic openen

En ja Kree, het is abnormaal, en zet de relatie tussen broer en zus nogal in een raar daglicht.
Dat ís niet normaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')