Nee maar wel een serieus probleem, of eigenlijk twee:quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dat is dus niet TS zijn schuld
Dit hoeft nu niet voor hem als een trauma te voelen of zijn en ziet hij het meer als een ongemakkelijke situatie maar later kan hij dit wel traumatisch ervaren.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpraten![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 01:56 schreef kree het volgende:
ach komop zeg er is helemaal geen (dure) hulp nodig snap niet dat iedereen het zo overdrijft ook?
Ok ding fout gegaaan, maar nu lijkt het haast of hij in een psychische inrichting moet komen?
Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven welquote:Op zaterdag 7 juli 2018 02:04 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Seks met je zus/broer is ook zoiets allerdaags. Moet gewoon kunnen toch!?
dit is niet wat mensen doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ts: als mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt en jij voelt dat niet zo, zijn dat niet de mensen die behulpzaam zijn.
Die dingen gebeuren?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...
Punt is dat ik dit hele topic niet de indruk heb gekregen dat TS het zelf een traumatische ervaring vindt en nu enorm psychisch in de knoop zit. Het is kut en awkward tussen hem en zijn zusje, maar mensen raden hem meteen aan om professionele hulp te zoeken voor het één of het ander. Dat is gewoon compleet idioot gezien de situatie![]()
Zullen we TS gewoon lekker zelf laten bepalen wat zijn mentale gesteldheid is, in plaats dat voor hem te doen?
Nouja ben het wel met je eens, maar het is aan TS om daar meer uitleg over te geven.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?
En ja, het omgekeerde geldt ook.
Als hij er verder geen problemen mee heeft, prima, maar dat lees ik dan toch echt anders.
En nee, hij zegt nergens dat hij het als traumatisch heeft ervaren, dat is op zich vrij logisch, kan sowieso een tijd overheen gaan voor je dat beseft.
Daarmee zegt niemand dat het zo is dat hij er n trauma van zal gaan krijgen, maar wel dat je het niet moet negeren/net doen of er niks aan de hand is ALS DAT VOOR JOU NIET ZO VOELT.
Dat kan ook nog idd. Maar ok ze was 18? Hmmms dan moet je toch een beetje na kunnen denken enzo toch wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Of dat ze hoopt dat het daarmee klaar is omdat ze zich enorm schaamt en zich maar groter voer doet dan ze is.
Kan zeker wel weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef peetteer het volgende:
Waar ik wel mee zit is dat ik er zelf niks van heb mee gekregen. Veel hier op het forum zeggen dat dat niet kan met alcohol.
Geheugenverlies door alcohol kan heel goed. Opeens dingen doen waar je normaal niks mee hebt niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Heb zelf wel eens gehad dat toen ik besloot naar huis te gaan, dat mm lichtje uitging. Ik wel altijd netjes thuis kwam zonder problemen, maar mij er niets meer van kon herinneren.
Dusja, ik geloof wel dat dergelijke zaken kunnen gebeuren door drank.
Iedereen reageert er anders op.
Ditzelfde zou je ook kunnen zeggen maar dan ipv "mijn zus" zeggen "een jongen"quote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
Als een man je pijpt is dat toch ook iets wat op zich lekker is?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |