Ik denk dat zij er liever niet over wilt praten omdat het heel beschamend is, denk dus wel dat ze het erg vindt maar dat ze zoiets heeft van vergeten die boelquote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Niks denk je hebt het al besproken enzo. Dus gewoon laten gaan verder.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Hb vandaag weer even kunnen praten met me zusje maar lijkt wel of ze het allemaal niet zo erg vind ofzo.
Ze was vandaag beetje geirriteerd toen ik wilde praten en vond dat ik het allemaal veel erger maakte dan dat het was. Ze zei letterlijk "je vind gepijpt worden toch lekker dus wat is je probleem".
Ik weet even niet zo goed wat ik er nu mee aan moet, of maak ik er nou echt een te groot probleem van?
Het is gewoon awkward om over te hebben voor haar, vooral omdat zij blijkbaar het initiatief nam. Ze zal ook een beetje in de knoop zitten met zichzelf nu, om welke reden dan ook. Jullie hebben het besproken, voor haar is het daarmee blijkbaar klaar, dus ik zou het ook gewoon lekker laten rusten nu. Wat wil je nog precies bespreken met haar wat niet al besproken is?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
De vraag is vooral, wat wil je nog bespreken met haar?quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Laat het rusten. Jullie hebben gepraat, nu is het klaar. Nu weer doorgaan met jullie normale leven.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Ik snap dat je boos bent op je vrienden, want ze sporen je aan tot incest en dat is gewoon niet gezond. Maar waarschijnlijk hebben zij ook gedronken en dan doe je vaak dingen zonder er bij na te denken. Nou hebben jij en je zus ook dingen gedaan, geluk is dat je het niet meer weet. Als je zorgt dat de filmpjes verwijderd worden en dat je er met je zus niet meer over praat moet alles goed komenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:47 schreef peetteer het volgende:
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.
Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.
Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.
Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Komt een beetje over alsof zij hier al langer over fantaseerde en dit meer oké vindt dan de gemiddelde persoon. Zeg eens héél eerlijk, is er nooit eerder iets geweest dat eventueel uitgelegd zou kunnen worden als seksuele spanning? Dus zelfs als jij het zo niet hebt ervaren.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.quote:Op donderdag 5 juli 2018 22:37 schreef peetteer het volgende:
ik wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:14 schreef Hedera het volgende:
[..]
Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.
Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpratenquote:Op vrijdag 6 juli 2018 17:14 schreef Hedera het volgende:
[..]
Het is nogal een groot probleem. Ik kan me niet voorstellen dat jullie nog ooit een normale broer/zus relatie zullen hebben. Wat ze ook zegt of beweert.
thanks! Komt goed, zulke reacties doen me wijnig. Gelukkig zijn er genoeg die wel porberen te helepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als je dat echt con-fucking-stant blijft herhalen. Hou eens op met TS een trauma aanpraten![]()
Nee zou niet weten wat. Weet ook niet presies wat je dan bedoelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Komt een beetje over alsof zij hier al langer over fantaseerde en dit meer oké vindt dan de gemiddelde persoon. Zeg eens héél eerlijk, is er nooit eerder iets geweest dat eventueel uitgelegd zou kunnen worden als seksuele spanning? Dus zelfs als jij het zo niet hebt ervaren.
Nou het is lastig voorstellen dat je van niks naar dronken pijpen gaat. Zelfs bij mensen die geen familie zijn gaat dat vaak niet zo snel. Daar gaat wat spanning aan vooraf. Het is namelijk nogal een gok dat de ander ook wil. Bij broer en zus is dat nog eens véle malen meer. Ik denk dat zowel de wens als het gevoel dat het erin zat al bij minstens één van de twee al sluimerend aanwezig was. Op basis van je posts lijkt me dat die ene je zusje is. Maar dat idee komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:12 schreef peetteer het volgende:
[..]
Nee zou niet weten wat. Weet ook niet presies wat je dan bedoelt.
Stoeie, kietelen, knuffel enz zijn wij nooit echt van geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Nou het is lastig voorstellen dat je van niks naar dronken pijpen gaat. Zelfs bij mensen die geen familie zijn gaat dat vaak niet zo snel. Daar gaat wat spanning aan vooraf. Het is namelijk nogal een gok dat de ander ook wil. Bij broer en zus is dat nog eens véle malen meer. Ik denk dat zowel de wens als het gevoel dat het erin zat al bij minstens één van de twee al sluimerend aanwezig was. Op basis van je posts lijkt me dat die ene je zusje is. Maar dat idee komt ook niet zomaar uit de lucht vallen.
Nu zijn er ook bepaalde omgangsvormen tussen broer en zus die niet zozeer abnormaal zijn, maar bij iemand met die gedachtes wel bevestigend kunnen werken. Dus plagerijtjes, tekenen van affectie of uitingen van comfort met elkaar. Denk aan stoeien, kietelen, knuffelen, tegen elkaar aanliggen, naakt zijn in de anders aanwezigheid etc. Dat zijn dingen die best kunnen als broer en zus, maar die één van de twee als seksuele spanning op kan vatten (of zelfs kan pogen aan te sturen tot seksuele spanning) als die daar op die manier mee bezig is.
Dit is een eerste keer die ik niet wil herinneren.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:52 schreef Cue_ het volgende:
En nu kan je je eerste keer ook nog eens niet herinneren
Dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:04 schreef peetteer het volgende:
[..]
Dit is een eerste keer die ik niet wil herinneren.
Gast.. Neem er nog eentje..quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:06 schreef peetteer het volgende:
[..]
thanks! Komt goed, zulke reacties doen me wijnig. Gelukkig zijn er genoeg die wel porberen te helepen.
Vrienden die je dronken zusje aansporen om haar broer te pijpen en het dan filmen is niet zo erg?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:14 schreef kree het volgende:
dat het niet ok is ook niet in mijn ogen was wel duidelijk. Maar ok we moeten niet iemand aan gaan vallen die gewoon alleen om advies vraagt?
Zo super erg is het allemaal niet nl
ja dat wel, maar dat is dus niet TS zijn schuldquote:Op vrijdag 6 juli 2018 20:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
Vrienden die je dronken zusje aansporen om haar broer te pijpen en het dan filmen is niet zo erg?
Gast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |