abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180298402
ach komop zeg er is helemaal geen (dure) hulp nodig snap niet dat iedereen het zo overdrijft ook?

Ok ding fout gegaaan, maar nu lijkt het haast of hij in een psychische inrichting moet komen?
Do what you love, love what you do!
pi_180298455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 01:56 schreef kree het volgende:
ach komop zeg er is helemaal geen (dure) hulp nodig snap niet dat iedereen het zo overdrijft ook?

Ok ding fout gegaaan, maar nu lijkt het haast of hij in een psychische inrichting moet komen?
:')

Seks met je zus/broer is ook zoiets allerdaags. Moet gewoon kunnen toch!?
pi_180298467
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:04 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Seks met je zus/broer is ook zoiets allerdaags. Moet gewoon kunnen toch!?
Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
pi_180303466
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Nee maargoed die dingen gebeuren en om TS nu een trauma aan te praten over iets wat helemaal al uitgesproken is is zwaar overdreven wel
dit is niet wat mensen doen.
Voorzover ik gelezen heb is het ook niet helemaal uitgesproken, maar zegt zusje: je vindt het toch fijn, dus wat doe je moeilijk?!
Maw: we hebben het er niet meer over, niks aan de hand.
Wat ik begrijp is dat TS zelf er anders over denkt en dat het hem meer dwars zit dan zijn zusje.
Niemand probeert hem een trauma aan te praten, maar net doen of er niks gebeurd is als je ergens mee zit, werkt niet, je kop in het zand steken, werkt niet. Dan blijft het hangen.

@ts: als mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt en jij voelt dat niet zo, zijn dat niet de mensen die behulpzaam zijn.

Er is verder ook niemand die TS ergens van beschuldigd ofzo. Ik begrijp niet waarom je dat steeds zegt.
compact en kleverig.
pi_180304653
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
@ts: als mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt en jij voelt dat niet zo, zijn dat niet de mensen die behulpzaam zijn.
En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...

Punt is dat ik dit hele topic niet de indruk heb gekregen dat TS het zelf een traumatische ervaring vindt en nu enorm psychisch in de knoop zit. Het is kut en awkward tussen hem en zijn zusje, maar mensen raden hem meteen aan om professionele hulp te zoeken voor het één of het ander. Dat is gewoon compleet idioot gezien de situatie _O-

Zullen we TS gewoon lekker zelf laten bepalen wat zijn mentale gesteldheid is, in plaats dat voor hem te doen?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_180304691
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Die dingen gebeuren?
Als mijn kinderen zoiets bij elkaar zouden doen, zou het zelfs voor mij traumatisch zijn. Dit is abnormaal en dat moet ook duidelijk worden gemaakt. Ook om te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurd (met een ander).
Je praat een verkrachting ook niet uit of zo iets.
Loedermoeder
pi_180304731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 11:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En het omgekeerde geldt daarbij automatisch ook...

Punt is dat ik dit hele topic niet de indruk heb gekregen dat TS het zelf een traumatische ervaring vindt en nu enorm psychisch in de knoop zit. Het is kut en awkward tussen hem en zijn zusje, maar mensen raden hem meteen aan om professionele hulp te zoeken voor het één of het ander. Dat is gewoon compleet idioot gezien de situatie _O-

Zullen we TS gewoon lekker zelf laten bepalen wat zijn mentale gesteldheid is, in plaats dat voor hem te doen?
hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?
En ja, het omgekeerde geldt ook.

Als hij er verder geen problemen mee heeft, prima, maar dat lees ik dan toch echt anders.
En nee, hij zegt nergens dat hij het als traumatisch heeft ervaren, dat is op zich vrij logisch, kan sowieso een tijd overheen gaan voor je dat beseft.
Daarmee zegt niemand dat het zo is dat hij er n trauma van zal gaan krijgen, maar wel dat je het niet moet negeren/net doen of er niks aan de hand is ALS DAT VOOR JOU NIET ZO VOELT.
compact en kleverig.
pi_180306624
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij zegt zelf toch dat hij het vervelend vindt en erover wil praten met zn zusje, maar dat zij dat afkapt?
En ja, het omgekeerde geldt ook.

Als hij er verder geen problemen mee heeft, prima, maar dat lees ik dan toch echt anders.
En nee, hij zegt nergens dat hij het als traumatisch heeft ervaren, dat is op zich vrij logisch, kan sowieso een tijd overheen gaan voor je dat beseft.
Daarmee zegt niemand dat het zo is dat hij er n trauma van zal gaan krijgen, maar wel dat je het niet moet negeren/net doen of er niks aan de hand is ALS DAT VOOR JOU NIET ZO VOELT.
Nouja ben het wel met je eens, maar het is aan TS om daar meer uitleg over te geven.
In mijn ogen is het namelijk besproken en klaar daarmee.
En mjah dan zijn de reacties erg wel van hoe fout het is en hoe het niet kan.

Maar dat kan ik niet bedenken voor TS natuurlijk. We zijn het in ieder geval eens over dat het niet kan/ niet gedaan had moeten worden.

Maarja wat gebeurt is, is gebeurt ook wel.
pi_180306673
eigenlijk is zijn zusje nog erger haha "je vond het toch lekker" hmms dat is nog een soort van apart wel.
Dat geeft in ieder geval aan dat het haar al helemaal niet boeit.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 14:35:36 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180307055
Of dat ze hoopt dat het daarmee klaar is omdat ze zich enorm schaamt en zich maar groter voer doet dan ze is.
pi_180307148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Of dat ze hoopt dat het daarmee klaar is omdat ze zich enorm schaamt en zich maar groter voer doet dan ze is.
Dat kan ook nog idd. Maar ok ze was 18? Hmmms dan moet je toch een beetje na kunnen denken enzo toch wel?
pi_180307216
En echt alcohol is niet het excuus gewoon want ben zo vaak zo lam als een gieter geweest. Maar ik had er niet eens over gedacht zoiets nl :')
pi_180308627
Een trauma heb ik niet (denk ik) maar wat mij meer dwars zit in de reactie van me zus. Boeit het haar echt niet of hoop ze idd dat dit op deze manier misschien achter de rug is en hoe bewust heeft ze het gedaan. Ik ken haar namelijk niet zo dat ze met die dingen bezig is en nu opeens dit.

Waar ik wel mee zit is dat ik er zelf niks van heb mee gekregen. Veel hier op het forum zeggen dat dat niet kan met alcohol. Zou het kunnen zijn dat iemand wat in me drinken gedaan heeft dan ofzo want het naar huis gaan weet ik echt niks meer van. Of is dat alleen iest voor in films.

En die filmpjes blijven me in me achterhoofd zitten, ben zo bang dat ze op internet komen als ze dat al niet staan.
pi_180308751
Ja die filmpjes is het grootste probleem hierbij. Maarja je kunt daar weinig aan doen helaas
  zaterdag 7 juli 2018 @ 15:58:43 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180308878
Heb zelf wel eens gehad dat toen ik besloot naar huis te gaan, dat mm lichtje uitging. Ik wel altijd netjes thuis kwam zonder problemen, maar mij er niets meer van kon herinneren.
Dusja, ik geloof wel dat dergelijke zaken kunnen gebeuren door drank.
Iedereen reageert er anders op.
pi_180309240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:45 schreef peetteer het volgende:
Waar ik wel mee zit is dat ik er zelf niks van heb mee gekregen. Veel hier op het forum zeggen dat dat niet kan met alcohol.

Kan zeker wel weet ik uit ervaring ;)
Maar jammer dat je nu nog niet weet hoe het is om gepijpt te worden en of je bent klaargekomen.

Zou het laten rusten en vergeten!
  zaterdag 7 juli 2018 @ 17:57:34 #221
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180312219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 16:13 schreef happylife070 het volgende:
en of je bent klaargekomen.
kan die nog aan zijn zusje vragen...
Tot nooit .......
pi_180312631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Heb zelf wel eens gehad dat toen ik besloot naar huis te gaan, dat mm lichtje uitging. Ik wel altijd netjes thuis kwam zonder problemen, maar mij er niets meer van kon herinneren.
Dusja, ik geloof wel dat dergelijke zaken kunnen gebeuren door drank.
Iedereen reageert er anders op.
Geheugenverlies door alcohol kan heel goed. Opeens dingen doen waar je normaal niks mee hebt niet.

Een heteroman gaat na wat alcoholgebruik niet met een homo mee naar huis. Een man die stiekem al een beetje fantaseert over seks met mannen misschien wel doordat zijn remmingen weg vallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180312929
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:26:38 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180312958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Iedereen vergelijkt het met dat je opeens homo bent maar ik vind dat geen vergelijking. Want als dat zou zijn ga je dingen doen die je normaal niet fijn vind.
Want er nu is gebeurt is opzich iets wat lekker is en misschien wel naar verlangt heb alleen natuurlijk nooit met me zus.
Ditzelfde zou je ook kunnen zeggen maar dan ipv "mijn zus" zeggen "een jongen"
  zaterdag 7 juli 2018 @ 18:28:30 #225
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180313000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:25 schreef peetteer het volgende:
Als een man je pijpt is dat toch ook iets wat op zich lekker is?
pi_180313084
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 18:28 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Als een man je pijpt is dat toch ook iets wat op zich lekker is?
Daar heb je een punt, dacht aan iets anders maar een man kan dat idd ook.
pi_180319023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 22:27 schreef Danny het volgende:
schoongeveegd. Ik wil iedereen er even op wijzen dat we hier niet in ONZ zitten
Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
pi_180324020
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
Nee ik geloof eigenlijk wel dat het een waar verhaal is.
OF je moet onwijze fantasie hebben om dit zo in elkaar te zetten?
  zondag 8 juli 2018 @ 01:54:10 #229
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
pi_180325072
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2018 19:46 schreef peetteer het volgende:
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.

Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.

Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
Waarom ga je mensen slaan omdat jij je met je dronken kop laat pijpen door je zus? Ik durf te wedden dat als het iemand anders was geweest jij nèt zo hard had meegelachen. Beetje zielig.
pi_180325203
De geloofwaardigheid is wel naar een minpunt gedaald zeg ;(
pi_180326238
Wees blij dat je ook een keer afgezogen bent :)
hardcoholic
  Admin zondag 8 juli 2018 @ 08:18:16 #232
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_180326691
quote:

[..]

Ja, want iedereen die serieus is schrijft alles foutloos, dyslexie is een vies woord en als je spelfouten maakt ben je onbetrouwbaar. Graag weer ontopic. Geloof je het verhaal niet? Ook goed, dan zoek je een ander topic.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_180595560
Oei oei oei wat een ellende. Zorg dat het videomateriaal verwijdert word en dat zijn niet je vrienden
pi_180596342
Snap eigenlijk de lol van die 'vrienden' niet zo om zo'n filmpje te bewaren, eigenlijk al om zoiets te filmen, snap eigenlijk de lol van het hele moment niet zo, maar zal wel aan mij liggen.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:07:43 #235
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180602173
Met je zus als vriendin heb je iig wel echt schoonfamilie waar je van kan houden.

Dat dan weer wel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180604454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Snap eigenlijk de lol van die 'vrienden' niet zo om zo'n filmpje te bewaren, eigenlijk al om zoiets te filmen, snap eigenlijk de lol van het hele moment niet zo, maar zal wel aan mij liggen.
Dat vinden mannen geil
  vrijdag 20 juli 2018 @ 16:37:41 #237
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180610539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:26 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dat vinden mannen geil
Tegenwoordig filmen ze alles hoor... iedereen heeft een mobieltje met camera.
De meeste mannen vinden gepijpt worden door je zus niet geil.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180618600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Tegenwoordig filmen ze alles hoor... iedereen heeft een mobieltje met camera.
Mannen vinden een pijpende jongedame echt wel geil.
pi_180619864
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:59 schreef Krollie het volgende:

[..]

Nou met mijn zus lijkt me een ware nachtmerrie.
pi_180625981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:37 schreef 2NutZ het volgende:

Kan TS zijn zusje niet goed pijpen dan of wat is deze?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:33:45 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180626130
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:21 schreef vosss het volgende:

Kan TS zijn zusje niet goed pijpen dan of wat is deze?
Ik weet niet of haar clitoris daar wel lang genoeg voor is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 10:55:43 #242
64831 2NutZ
pi_180626465
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 22:59 schreef Krollie het volgende:

[..]

Je zusje?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180626518
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet of haar clitoris daar wel lang genoeg voor is.
Ik bedoelde of het zusje van TS niet goed kan pijpen. Niet of dat TS zijn zusje kan pijpen. :')
vosss is de naam,
pi_180627496
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 00:05 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nou met mijn zus lijkt me een ware nachtmerrie.
Tjappie, voor die vrienden die het filmen is het hun zus toch niet. 💡 En ze worden niet gepijpt door haar.
pi_180627538
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 10:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je zusje?
Voor die vrienden is het hun zus niet.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:11:19 #246
64831 2NutZ
pi_180635604
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 11:58 schreef Krollie het volgende:

[..]

Voor die vrienden is het hun zus niet.
Dat is waar.
Toch zou ik het denk ik niet geil vinden om een van mn goeie vrienden gepijpt te zien worden door diegene zn zusje maar ieder zn ding natuurlijk.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:16:00 #247
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180635663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is waar.
Toch zou ik het denk ik niet geil vinden om een van mn goeie vrienden gepijpt te zien worden door diegene zn zusje maar ieder zn ding natuurlijk.
Als je bezopen bent is alles geweldig en "epic"
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_180635703
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 22:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ze zeggen dat ze het niet bewaart hebben maar eerlijk gezegt geloof ik ze niet zo.
Voor hun is het gewoon een geil filmpje van een knappe meid die aan het pijpen is.
Ook ben ik bang dat ze mij of me zusje gaan chanteren met dat filmpje, hoewel dat nog niet gebeurt is en het toch al even geleden is.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:28:41 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180635905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze het niet bewaart hebben maar eerlijk gezegt geloof ik ze niet zo.
Voor hun is het gewoon een geil filmpje van een knappe meid die aan het pijpen is.
Ook ben ik bang dat ze mij of me zusje gaan chanteren met dat filmpje, hoewel dat nog niet gebeurt is en het toch al even geleden is.
Hoe is 't nu tussen jou en je zusje?
pi_180636153
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe is 't nu tussen jou en je zusje?
mwa soms best wel ongemakkelijk nog. Ze gaat ook niet meer mee stappen enzo maar dat is vooral omdat het groepje jongens dan vervelend gaan doen dat ze het nog een keer moet doen zodat ik het me wel kan herrineren.
  zaterdag 21 juli 2018 @ 19:48:25 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_180636264
Die zou ik naar eens goed duidelijk maken dat ze hun mond dicht moeten houden..
pi_180646915
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:18 schreef peetteer het volgende:

[..]

Vind het een smerige rotstreek, ik zou toch even informeren bij juridisch loket wat je kan doen als ze wel gaan chanteren of het zelfs ( ik zie ze er toe in staat) het gaan verspreiden. Je hoeft niet elk detail uit te leggen, maar even zo oppervlakkig wat je eventueel voor stappen kan nemen als ze het wel doen. Echt wat een walgelijke 'vrienden' heb je.
pi_180647145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Die zou ik naar eens goed duidelijk maken dat ze hun mond dicht moeten houden..
beter had dat zusje haar mond dichtgehouden B-)
vosss is de naam,
pi_180648148
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
  maandag 23 juli 2018 @ 08:01:02 #255
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180667925
Hoe is het afgelopen met de filmpjes zelf? Ik hoop dat iedereen ze heeft verwijderd. Als dit uitkomt lijkt me zo vreselijk naar :X voor jullie hele gezin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:42 schreef peetteer het volgende:
mwa soms best wel ongemakkelijk nog. Ze gaat ook niet meer mee stappen enzo maar dat is vooral omdat het groepje jongens dan vervelend gaan doen dat ze het nog een keer moet doen zodat ik het me wel kan herrineren.
Ik vrees dat het dat nog wel even zal blijven. Gewoon zorgen dat je wel normal met je zus blijft praten en niet dat je hierdoor geen contact meer hebt.
  maandag 23 juli 2018 @ 12:45:11 #256
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180672409
En echte vriend zou hem er voor behoeden door zijn eigen lul aan te bieden...
Tot nooit .......
pi_180672987
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 12:45 schreef Speekselklier het volgende:
En echte vriend zou hem er voor behoeden door zijn eigen lul aan te bieden...
Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180719009
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 18:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zus was opgewonden, had zin in iets spannends en eindigt met piemel van broer in haar mond, terwijl diens vrienden dat filmen. Volgens mij zit er dan toch echt iets goed mis binnen de familie. Snap ook niet dat sommigen dit nog bagatelliseren ook.
Dit blijf ik ook nog heel raar vinden. Dat met je broer is raar maar dat je het dan ook nog laat filmen en het in het openbaar doet snap ik ook absoluut niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_180757067
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.
Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
pi_180757109
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 08:01 schreef verbijstering het volgende:
Hoe is het afgelopen met de filmpjes zelf? Ik hoop dat iedereen ze heeft verwijderd. Als dit uitkomt lijkt me zo vreselijk naar :X voor jullie hele gezin.

Hoop het ook, maar vrees dat die wel ergens nog is. Als het eenmaal op je telefoon staat staat het ook meestal automaties in de cloud enzo
  vrijdag 27 juli 2018 @ 08:07:57 #261
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_180761060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 23:50 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
Dat zou ik niet doen. Dit gaat niet nog eens gebeuren :) probeer het achter jullie te laten!
pi_180761143
Dieren doen het zo vaak, kippen, apen, konijnen, maakt ze echt niet uit, gewoon kappen met die rare schaamte, man wezen en een t-shirtje laten drukken met als opdruk "My sister gave me a blowjob and I liked it"
pi_180774526
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.

En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.

Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.
Het mag zogenaamd niet; men vind het vies, verwerpelijk, enz...enz...

Kom op kerel; borst vooruit en je zus ook!
Jij en je zus hebben elkaar op een andere manier meegemaakt; wie weet waar dit naartoe gaat leiden. Wellicht tot meer begrip onderling of een extra stevige band of zelfs meer.

Trek door het gebeuren geen schuldgevoel naar jouw en je zus toe.

Een sexuele aantrekkingskracht tussen broer en zus komt vaker voor dan je zou vermoeden; er zijn er zelfs die 'voor de rest van hun leven' samen blijven :Y

En die 'vrienden'! Als zij het online zetten kunnen ze een behoorlijke gevangenisstraf verwachten.
Sterkte en succes man!

O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen

[ Bericht 1% gewijzigd door gepromoveerT op 27-07-2018 19:07:58 ]
pi_180775466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]

Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.
Het mag zogenaamd niet; men vind het vies, verwerpelijk, enz...enz...

Kom op kerel; borst vooruit en je zus ook!
Jij en je zus hebben elkaar op een andere manier meegemaakt; wie weet waar dit naartoe gaat leiden. Wellicht tot meer begrip onderling of een extra stevige band of zelfs meer.

Trek door het gebeuren geen schuldgevoel naar jouw en je zus toe.

Een sexuele aantrekkingskracht tussen broer en zus komt vaker voor dan je zou vermoeden; er zijn er zelfs die 'voor de rest van hun leven' samen blijven :Y

En die 'vrienden'! Als zij het online zetten kunnen ze een behoorlijke gevangenisstraf verwachten.
Sterkte en succes man!

Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.
  zaterdag 28 juli 2018 @ 01:50:16 #265
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_180782637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:
en onthoud, als jij met je zus thuis komt is er in elk geval iemand die aan je stok wil slobberen. je 'vrienden' hebben 9 van de 10 keer alleen een rechterhand.
Tot nooit .......
pi_180783065
quote:

[..]

Waarom nep heb zelf mn zus ook een keer op video gepijpd maar was minder leuk dat ze er zwanger van was geworde maar is goedgekomen wand nu wonen we same met onze kleine wensley en kijken we same als gezin het filmpje nog welus terug gewoon om te lagge

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2018 02:15:48 ]
pi_180789518
Wat een incest-foobs hier.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180789530
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:43 schreef habitue het volgende:
Wat een incest-foobs hier.
Vertel
pi_180789785
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 20:17 schreef Krollie het volgende:

[..]

Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.
Wat??
Loedermoeder
pi_180790000
wat een fake shit dit man :')
Moeten zij weten
pi_180790327
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
wat een fake shit dit man :')
Eindelijk iemand die het zegt.

Dat het topic nog open is..

TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.

Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
pi_180790714
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.

Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.

Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.

Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
pi_180790860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:

[..]

Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.

Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.

en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.
Ik ben ook niet de enige die inziet dat dit allemaal dikke BS is.
pi_180790899
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Dieren doen het zo vaak, kippen, apen, konijnen
TS = een kip
Moeten zij weten
pi_180790971
quote:

:9~ :9 :9~
vosss is de naam,
pi_180791633
quote:

[..]

Zou je ook je moeder zoiets laten doen?
pi_180791784
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou je ook je moeder zoiets laten doen?
Breng 'm nou niet op ideeën voor een tweede topic.
pi_180792460
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 14:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.
Ik ben ook niet de enige die inziet dat dit allemaal dikke BS is.
ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
pi_180793441
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:58 schreef Hedera het volgende:

[..]

Wat??
Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Niet dat het seksueel is, wat je zou kunnen denken.
pi_180800224
quote:

[..]

Ik zei het al van begin af aan, maar de moderators zitten hier bovenop met het verwijderen van berichten.
  Spellchecker zaterdag 28 juli 2018 @ 21:18:19 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_180800327
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:

[..]

ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had ;)
Proost.
pi_180801954
quote:

[..]

Wat een onzin! Waarom zou een broer niet mogen zeggen dat hij zijn zus een knappe meid vindt? Ik heb wat je bedoelt gezocht en met die zin is echt niets mis. En het geeft al helemaal niet aan dat dit topic verzonnen zou zijn.
  zondag 29 juli 2018 @ 17:44:02 #283
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_180817406
quote:

[..]

Daar maak je een denkfout.
Ook kritiek is toegestaan, en als je niet tegen kritiek kan, moet je misschien niet zo'n topic starten.
pi_180817832
Houd eens op.
  maandag 30 juli 2018 @ 12:30:58 #285
64831 2NutZ
pi_180832040
quote:

[..]

Fantasietjes voegen ook weinig toe. Jammer weer.
  dinsdag 31 juli 2018 @ 08:46:28 #286
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180848850
Als je zulke domme dingen doet in een dronken bui hoor je helemaal geen druppel alcohol te drinken want dit slaat echt alles.

Dronken in een auto stappen of je zus seksen is dus het ultieme teken dat je niet geschikt bent voor onder invloed zijn en moet dus ook geen alcohol drinken of ook maar denken aan sterkere middelen.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:14:01 #287
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_181072687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 09:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als onschuldig akkefietje? Dom jah. iets onwijs ergs nee
Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten dat z ehem aan het pijpen was, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:15:17 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072702
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:15:20 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072704
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Jij hebt hele bijzondere ongezonde ideeën in je hoofd zitten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181072744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten dat z ehem aan het pijpen was, wie gelooft hem?

Praat met je ouders !!

Ik ben het wel met je eens opzich, dat er filmpjes van zijn is het probleem.
Dat eerst oplossen en met zus praten.

Ouders erbij betrekken lijkt me echt even geen goed idee
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:21:02 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072753
En waarom verbaast ook bovenstaande me niks.
pi_181072768
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:21 schreef Copycat het volgende:
En waarom verbaast ook bovenstaande me niks.
vertel?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:24:08 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:22 schreef kree het volgende:

vertel?
Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.
pi_181072859
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.
Nou had iets meer concreets van je verwacht?
Boeie dat is gebeurt he al en of dat nu goed is, dat is helemaal niet de vraag.
Ik zie het toch beetje als iets onschuldigs en helemaal niet als een groot probleem.

Ellende is dat die filmpjes dus er wel een ellende van kunnen maken.

Lekker boeie als TS dit samen met zijn zusje uitspreekt dan is er geen problem verder.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:30:03 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072876
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:28 schreef kree het volgende:

Nou had iets meer concreets van je verwacht?
Boeie dat is gebeurt he al en of dat nu goed is, dat is helemaal niet de vraag.
Ik zie het toch beetje als iets onschuldigs en helemaal niet als een groot probleem.

Ellende is dat die filmpjes dus er wel een ellende van kunnen maken.

Lekker boeie als TS dit samen met zijn zusje uitspreekt dan is er geen problem verder.
Je bent het hier mee eens?

quote:
pi_181072898
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent het hier mee eens?

[..]

Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:33:40 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072906
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:

Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Dat was mijn vraag niet. Je prijst die ouwe gek om zijn post. Dus dat vind je wel goede uitspraken?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:35:37 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072928
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:

[..]

Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken

Owkeeeeee dan!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:36:20 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_181072936
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:

Owkeeeeee dan!
Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?
pi_181072984
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Owkeeeeee dan!
Er was niks gedwongen natuurlijk.

Als TS dit gewoon met zn zus uitspreekt dan is er helemaal geen probleem

Boeie is gebeurt. Wat is de andere optie dan?

Drama maken bij ouders
instanties inschakelen
?????

Helemaal niet nodig lijkt me. Zo erg is het allemaal toch niet?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:40:26 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181072987
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?
Het was zeker 'meer dan okay 😏😏😏?'

TS mag zelf een nieuw topic openen

En ja Kree, het is abnormaal, en zet de relatie tussen broer en zus nogal in een raar daglicht.
Dat ís niet normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')