Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.quote:Op maandag 23 juli 2018 12:45 schreef Speekselklier het volgende:
En echte vriend zou hem er voor behoeden door zijn eigen lul aan te bieden...
Dit blijf ik ook nog heel raar vinden. Dat met je broer is raar maar dat je het dan ook nog laat filmen en het in het openbaar doet snap ik ook absoluut niet.quote:Op donderdag 5 juli 2018 18:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zus was opgewonden, had zin in iets spannends en eindigt met piemel van broer in haar mond, terwijl diens vrienden dat filmen. Volgens mij zit er dan toch echt iets goed mis binnen de familie. Snap ook niet dat sommigen dit nog bagatelliseren ook.
Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.quote:Op maandag 23 juli 2018 13:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat had zijn vriend al gedaan maar zus slobberde liever aan de stok van haar broer.
Hoop het ook, maar vrees dat die wel ergens nog is. Als het eenmaal op je telefoon staat staat het ook meestal automaties in de cloud enzoquote:Op maandag 23 juli 2018 08:01 schreef verbijstering het volgende:
Hoe is het afgelopen met de filmpjes zelf? Ik hoop dat iedereen ze heeft verwijderd. Als dit uitkomt lijkt me zo vreselijk naarvoor jullie hele gezin.
Dat zou ik niet doen. Dit gaat niet nog eens gebeurenquote:Op donderdag 26 juli 2018 23:50 schreef peetteer het volgende:
[..]
Ja en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.
Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.quote:Op zondag 1 juli 2018 08:50 schreef peetteer het volgende:
Dat me vrienden geen echte vrienden zijn is wel duidelijk. Ik moet ze alleen nog wel even "te vriend houden" anders weet ik zeker dat die filmpjes online komen.
En ik heb totaal geen seksuele interesse in haar alleen omdat moment heb ik waarschijnlijk alleen maar een mooi meisje gezien die me wilde pijpen. Op het filmpje is echt tezien dat zij ook niet goed weet waar ze mee bezig is. Dus ga er vanuit dat zij die interesses ook niet heeft.
Ga vandaag met haar proberen te praten, even een goed moment vinden.
Uiteidnelijk moet ze het toch ook weten, en dan weet ze ook gelijk dat we beter niet meer samen uit kunnen gaan.
Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Heb alleen de 1e pag. gelezen, maar dit is mij duidelijk.
Het mag zogenaamd niet; men vind het vies, verwerpelijk, enz...enz...
Kom op kerel; borst vooruit en je zus ook!
Jij en je zus hebben elkaar op een andere manier meegemaakt; wie weet waar dit naartoe gaat leiden. Wellicht tot meer begrip onderling of een extra stevige band of zelfs meer.
Trek door het gebeuren geen schuldgevoel naar jouw en je zus toe.
Een sexuele aantrekkingskracht tussen broer en zus komt vaker voor dan je zou vermoeden; er zijn er zelfs die 'voor de rest van hun leven' samen blijven![]()
En die 'vrienden'! Als zij het online zetten kunnen ze een behoorlijke gevangenisstraf verwachten.
Sterkte en succes man!
O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen
en onthoud, als jij met je zus thuis komt is er in elk geval iemand die aan je stok wil slobberen. je 'vrienden' hebben 9 van de 10 keer alleen een rechterhand.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 19:02 schreef gepromoveerT het volgende:
O ja; en blijf gewoon met je zus uitgaan. Laat ze maar kletsen
Waarom nep heb zelf mn zus ook een keer op video gepijpd maar was minder leuk dat ze er zwanger van was geworde maar is goedgekomen wand nu wonen we same met onze kleine wensley en kijken we same als gezin het filmpje nog welus terug gewoon om te laggequote:Op zaterdag 7 juli 2018 21:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als hij niet zo obvious spelfouten had gemaakt had het wellicht iets minder nep overgekomen maar dit is gewoon schopje > ONZ.
Wat??quote:Op vrijdag 27 juli 2018 20:17 schreef Krollie het volgende:
[..]
Mijn nichtje en neefje van 10 en 11 zitten ook meer aan elkaar dan volgens mij echt gebroederlijk is. Ik laat ze lekker. Beter dan altijd vechtende kinderen.
Eindelijk iemand die het zegt.quote:
Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het zegt.
Dat het topic nog open is..
TS valt door de mand door hoe hij “offhand” over zn zus praat.
Waardoor het duidelijk meer een fantasie/onzin betreft dan werkelijkheid.
Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.
Maar goed, zal wel weer afgeschoten worden door een of andere mod.
Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:
[..]
Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.
Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.
Dit is dus voor iedereen die denkt dat het nep is, Het is niet nep!!
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
TS = een kipquote:Op vrijdag 27 juli 2018 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Dieren doen het zo vaak, kippen, apen, konijnen
quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:
Zou je ook je moeder zoiets laten doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:44 schreef peetteer het volgende:
[..]
Ik zeg daar wat andere kunnen denken en hoe andere mensen naar het filmpje kijken, niet wat ik zelf vind. Je moet het effe in goede verhouding lezen.
Oja en als je nou echt denkt dat het nep is, waarom reageer je dan en klik je het niet gewoon weg.
Op de forum is het namelijk niet verplicht om te reageren of om je mening te plaatsen die niet bij het topic horen.
en als je denkt van wel, pluur alsjebleift een eind op en ga niet lopen zeggen wat jij denkt!!
Ik heb daar niet om gevraagt en aangezien het mij topic is!
Breng 'm nou niet op ideeën voor een tweede topic.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je ook je moeder zoiets laten doen?
ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt hadquote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Open forum, ook als ik denk dat iets nep is kan ik dat gewoon zeggen.
Ik ben ook niet de enige die inziet dat dit allemaal dikke BS is.
Ik zei het al van begin af aan, maar de moderators zitten hier bovenop met het verwijderen van berichten.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Bijv. Op deze pagina over dat er op dat filmpje een mooie meid te zien is die een jongen pijpt.
Wie zegt dat nou over zijn eigen zus? De omschrijving, zelfs zo simpel, komt gewoon niet overeen met hoe een broer denkt over zn zus.
Proost.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:
[..]
ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had
Wat een onzin! Waarom zou een broer niet mogen zeggen dat hij zijn zus een knappe meid vindt? Ik heb wat je bedoelt gezocht en met die zin is echt niets mis. En het geeft al helemaal niet aan dat dit topic verzonnen zou zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 14:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Daar maak je een denkfout.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:
[..]
ja het voegt alleen zo wijnig toe om iets te zeggen waar niemand om gevraagt had
Fantasietjes voegen ook weinig toe. Jammer weer.quote:Op zaterdag 28 juli 2018 15:46 schreef peetteer het volgende:
[..]
Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.quote:Op woensdag 4 juli 2018 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als onschuldig akkefietje? Dom jah. iets onwijs ergs nee
Jij hebt hele bijzondere ongezonde ideeën in je hoofd zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten, wie gelooft hem?
Praat met je ouders !!
Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
Ik ben het wel met je eens opzich, dat er filmpjes van zijn is het probleem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:14 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, vind dat ook. Wat een gedoe om niks.
Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
En vooral vooraf zou ik het verhaal aan jullie ouders vertellen. Want anders ben jij dadelijk de zak die het arme zusje .... want hij had beter moeten weten ..... want hij is 20 en zij maar net 18 geworden .... en hij gaat regelmatig uit en zij pas tweede keer ... dus hij had op moeten letten op zijn jonger zusje en hij was toch verantwoordelijk voor haar als oudere en ervarene broer. Hij had haar niet zoveel moeten laten drinken ..... dat had ie toch wel moeten weten...... en ja, dat hij het niet heeft geweten dat z ehem aan het pijpen was, wie gelooft hem?
Praat met je ouders !!
Fijn met pa en ma gaan praten jongen !!
vertel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:21 schreef Copycat het volgende:
En waarom verbaast ook bovenstaande me niks.
Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.quote:
Nou had iets meer concreets van je verwacht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat jij het met dat soort waanzin eens bent, verbaast me niets.
Je bent het hier mee eens?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:28 schreef kree het volgende:
Nou had iets meer concreets van je verwacht?
Boeie dat is gebeurt he al en of dat nu goed is, dat is helemaal niet de vraag.
Ik zie het toch beetje als iets onschuldigs en helemaal niet als een groot probleem.
Ellende is dat die filmpjes dus er wel een ellende van kunnen maken.
Lekker boeie als TS dit samen met zijn zusje uitspreekt dan is er geen problem verder.
quote:Ts - er, de mannen (jongens) hier zijn jaloers dat jouw zus jou wel pijpt en niet hen. En de vrouwen, dat weet je wel. Die keuren het ten zeerste af, maar pijpen wel hun laveloze broer die het niet eens meekrijgt. En geven daarrmee anderen de gelegenheid dat te filmen zodat er een hoop zeik van kan komen. Je moet gewoon tegen je zus zeggen, dat ze klappen krijgt.
Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.quote:
Dat was mijn vraag niet. Je prijst die ouwe gek om zijn post. Dus dat vind je wel goede uitspraken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:
Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het ok is, maar wel dat er mss niet gelijk teveel drama over moet te maken.
Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:
Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken
Owkeeeeee dan!
Er was niks gedwongen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks hebben met je zus, onschuldig en je moet er niet teveel drama over maken
Owkeeeeee dan!
Het was zeker 'meer dan okay 😏😏😏?'quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 08:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Hij zegt niet dat het okay is, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |