Helaas; no way dat die filmpjes van de telefoons van de filmers verwijderd zijn .....quote:Op maandag 2 juli 2018 21:35 schreef peetteer het volgende:
Er zijn filmpjes verwijdert maar weet niet presies wie er allemaal gefilmt heeft en verwijdere van telefoon betekend ook niet gelijk dat filmpje weg is helaas.
Heb er ook nog niet echt met haar er over gepraat, en moet ook toegeven dat ik dit nu weet het er ook neit makkelijker maakt.
Want als ze wist wat ze deed weet ik even niet goed hoe ik daar mee om moet gaan.
Dan kan ik haar ook nooit meer normaal aankijken.
Het wordt linksom of rechtsom hoe dan ook ongemakkelijk. Daar zal je toch echt even doorheen moeten bijten.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 07:45 schreef peetteer het volgende:
zou kunnen, is alleen beetje ongemakkelijk.
Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:47 schreef peetteer het volgende:
Ik heb een super groot probleem en weet echt neit wat ik moet doen.
Gistere met uitgaan hebben we lekker wat door gedronken en kan me bepaalde dingen echt niet meer herrineren. Vandaag kreeg ik van me vrienden fotos en ook 2 filmpjes van dingen die ik echt niet bewust heb meegemaakt. Was namelijk zo dat me zus ook mee was en blijkbaar heeft die ook flink wat op want op de filmpje is te zien dat wij aan het zoenen zijn. Op het 2e filmpje is te zien dat me vrienden ons zo ver krijgen dat ze mij ook is gaan pijpen.
Ik zelf weet hier echt niks van af en ik denk zij ook niet, ik heb nog niet met haar durven praten.
Iemand een tip hoe ik hier het beste mee om kan gaan en als zij het ook niet meer kan herrineren en ze heeft de filmpjes nog niet gezien het haar dan ook niet vertellen.
Met me vrienden ben ik ook nog niet klaar want je hoort in het filmpje dat hun ons echt aan sporen om het te doen. Dus die krijg ik ook nog wel
Het is heel goed mogelijk dat hij advies op meerdere plekken vraagt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:28 schreef T42 het volgende:
[..]
Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945302
Daar vroeg mod via pm om uitleg en blijkbaar nooit gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk dat hij advies op meerdere plekken vraagt.
Of ga jij ook met de eerste de beste stukadoor/aannemer/whatevah in zee?
Die tekst zie ik anders nergens staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:54 schreef T42 het volgende:
[..]
Daar vroeg mod via pm om uitleg en blijkbaar nooit gehad
Pm is ook openbaar gelukkigquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die tekst zie ik anders nergens staan.
Zij is zich heel waarschijnlijk wel bewust van wat jullie gedaan hebben...quote:Op maandag 2 juli 2018 19:46 schreef peetteer het volgende:
Ben vandaag naar me "vrienden" geweest om verhaal te halen, heb ze helemaal verrot gescholden en 1tje flinke klap gegeven alleen nu blijkt het toch anders gegaan te zijn als dat ze me eest hadden vertelt. Het word er alleen niet beter op.
Het filmpje wat ik heb gezien was niet het hele filmpje. Op het hele filmpje is te zien dat me zus al opgewonden is. Ze tilt voor de camara der rok omhoog en zegt dat ze zin in seks heeft enzo.
1 van die gasten zei dat die wel wilde maar ze wees hem af, dat was het arrogante waar hun het over hadden dus beetje overdreven wel.
Toen zei er 1 voor de grap 'dan ga je toch lekker met je broer neuken' waarom op zij reageert dat het wel een geil idee is.
Wat me "vrienden" toen zeiden is dat we dat niet zouden durven en me zus wilde bewijzen dat ze dat wel durfde en de rest weten jullie al.
Op het filmpje zie ik er ook meer dood dan levend uit en besefte echt neit wat er gebeurde.
Ik ben trouwens 20 en zij is net 18. Vandaar dat dit pas de 2e keer is dat ze met ons mee gaat.
Sick dudequote:Op maandag 2 juli 2018 21:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En bekijk zo, je weet nu iets nieuws over je zus. Namelijk dat ze blijkbaar niet vies is van jou
Zoals Vinniiee ook al aangaf had ik daar ook een topic geopend om advies te vragen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 12:28 schreef T42 het volgende:
[..]
Ga je nu copy pastes op meerdere forums plaatsen om te trollen???
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1945302
Ik zou gewoon nog eens het gesprek aangaan en vragen of zij zich er al meer van herinnert. Als ze nog altijd niks herinnert aangeven dat er het e.e.a. gefilmd is, of ze dan niet toch wil weten wat er op film staat..quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:03 schreef peetteer het volgende:
Even weer ontopic:
Heb nog steeds niet met me zus kunnen praten, vind het moeilijk om een gesprek te begingen en weet ook niet echt goed wat ik met zeggen of vragen.
Kan ik het beste gewoon heel direct zijn of eerst vaag en hopen dat zij het uit zichzelf zegt?
Inderdaad! Ik denk ook dat hier ook een ander verhaal achter zit of dit is gewoon een troll die met een incestverhalen fetisj zit ofzo iets.quote:Op zondag 1 juli 2018 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Grenzen vervagen, ok. Maar niet meer weten wat je doet is echt onzin. Als jij niks met mannen hebt ga je niet opeens met een vent mee naar huis als je wat gezopen hebt. Je stopt ook niet opeens de piemel van je broer in je mond.
Ook het gegeven dat ze blijkbaar beiden hierin meegaan, maakt het wel heel erg onaannemelijk dat dit niet vaker is gebeurd.
Ja waarom zou dat niet kunnen? Misschien wil je bepaalde bevredigende reacties uitlokken met dit bizarre verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:01 schreef peetteer het volgende:
[..]
Zoals Vinniiee ook al aangaf had ik daar ook een topic geopend om advies te vragen.
Ik heb daar nooit een pm gehad dus vind het knap dat jij dat weet.
Die topic was ook al gesloten voordat ik uberhaut kon antwoorden.
Dit forum leeft meer en krijg meer antwoorden en adviese dan die andere.
oja en denk je echt dat als mijn verhaal nep is dat ik op een ander forum het zelfde verhaal met de zelfde topic titel en bijna een zelde gebruikers naam ga doen?
maar bedankt voor je aanvulling
Weet niet of je halvewegen het topic zomaar wat aan het roepen bent of dat je wel alles heb gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef Hedera het volgende:
[..]
Ja waarom zou dat niet kunnen? Misschien wil je bepaalde bevredigende reacties uitlokken met dit bizarre verhaal.
Zoals iemand al zei. Het is vrijwel onmogelijk om zo dronken te zijn dat je het onmogelijke doet.
En als je erbij blijft dat dit waar is dan zul je echt hulp moeten zoeken want als jouw grenzen zodanig kunnen verdwijnen als je dronken bent, dan ben ik bang voor wat je nog meer zou kunnen doen.
Oh en je zusje heeft hetzelfde probleem geërfd blijkbaar. What the duck... echt
Dat is zeker wel mogelijk. Genoeg verhalen gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:30 schreef Hedera het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei. Het is vrijwel onmogelijk om zo dronken te zijn dat je het onmogelijke doet.
Goed praten is het juiste woord niet, geloof dat niemand het echt goed praat.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick dude
Sowieso al die figuren hier die het 'goed praten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |