Ojaquote:
Die wilde ik meteen noemen bij t zien van de TTquote:
Laser computersquote:Op zondag 24 juni 2018 10:48 schreef Hamzoef het volgende:
Die intel-reclame van Katja Schuurmans, weet je welke ik bedoel?
Ergens in de jaren negentig was dat volgens mij.
Gaaf.quote:Op zondag 24 juni 2018 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Die reclame voor BP met een jongen die pizza komt afleveren. Briljante reclame![]()
Daar was op een Ome Henk CD ooit een commercial van gemaakt.quote:
quote:
Die was geniaalquote:Op zondag 24 juni 2018 12:08 schreef Dries4Ever het volgende:
Yes koeken
Dag fred, ik ben christine, ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
En deze ... kippevel ... nog steeds trouwensquote:Op zondag 24 juni 2018 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze van VVN. Kwam echt ontzettend vaak voorbij in de jaren 90.
Ja, die was leuk.quote:
Zeker weten, ik vind met dat ruimteschip dat de aarde wil aanvallen het leukste.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nooit gezien die, meeste zijn wel leuk van hun volgens mij.
Kijk! Een bejaarde!quote:Op zondag 24 juni 2018 11:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze vond ik altijd wel grappig: Reclameblok uit 1979
En dan met name het eerste filmpje; heerlijk helder heineken met die leuke medley.
Zelfs een commercial over een 'stofzuiger' voor je vinyl.![]()
wtf was dat een reclame?quote:
Oja, nicequote:
Ja hij kwam heel vaak. Ik herinner me ook vooral "niks nakkes nada jonge". Wtf is nakkes? Wat beroerd geacteerd trouwens. Iedereen leest de tekst gewoon opquote:Op zondag 24 juni 2018 22:08 schreef Marsenal het volgende:
Eens kijken wie dit ook herkent: ‘Niks nakkes nada jongen’
van een carpoolreclame. Geen idee waarom die reclame zoveel indruk maakte, ik denk dat ie gewoon heel erg vaak op de tv was.
Was ook heel leuk.quote:Op zondag 24 juni 2018 22:51 schreef Wombcat het volgende:
Die motoragent op het einde blijft briljant
Deze zou tegenwoordig een hoop gezeik opleveren.quote:
"Hij's weer heerlijk, Coby."quote:Op maandag 25 juni 2018 14:55 schreef NijntjesUk het volgende:
Zie veel leuke voorbij komen, veel zinnen komen hier thuis zelfs nog voorbij. "Wat doe ik verkeerd, meneer?"![]()
Ook uit een reclame van Essent (niet kunnen vinden):"Ik schud toch, neehee!"
O ja die ... meesterlijkquote:
Ah gaaf.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Anti-rook campagne, gericht op jongeren
quote:Op zondag 24 juni 2018 14:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeker weten, ik vind met dat ruimteschip dat de aarde wil aanvallen het leukste.
quote:
Deze vond ik mooiquote:Op maandag 25 juni 2018 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Die is ook mooi ja.![]()
Zit een goed team achter.
En nog eentje die ik me nu pas weer herinner. Welk product aangeprijst werd, weet ik niet meer, maar je zag een jonge vent de laatste toebereidselen treffen voor een romantisch etentje. Kaarsjes aansteken, de wijn vast laten ademen, je kent het wel.quote:Op maandag 25 juni 2018 14:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Hulp gevraagd. Herinnerde me net een commercial over thee.
Dan zie je een meisje dat op vakantie gaat. Ze loopt zich de pleuris te sjouwen met haar koffer.
Eenmaal in het vliegtuig zit ze naast een vent die de hele ruimte opeist. Dus zij zit de hele vlucht in elkaar gekrompen in een hoekje.
Op de plaats van bestemming gaat ook weer het een en ander mis maar uiteindelijk zit ze op haar hotelkamer en geniet van haar thee.
Wie kan dit vinden? Op YT zie ik niets.
quote:Op maandag 25 juni 2018 18:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En nog eentje die ik me nu pas weer herinner. Welk product aangeprijst werd, weet ik niet meer, maar je zag een jonge vent de laatste toebereidselen treffen voor een romantisch etentje. Kaarsjes aansteken, de wijn vast laten ademen, je kent het wel.
Dan wordt er gebeld en er staat een ongelooflijke sexy stoot voor de deur. Weelderig blond haar, strak rood jurkje waar haar stevige boezem mooi uitkomt. Dit stuk gaat naast hem zitten en begint te praten. Ze heeft een stem als een verstopte trompet. De laatste woorden die ze dan zegt: 'O god, is het al zo laat? Ik moet mijn moeder uit bad halen.'
Wie kent dit filmpje?
Je omschreef vrijwel de hele reclame alleen de merknaam nietquote:Op maandag 25 juni 2018 18:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dank je. Dat is em. Hoe heb je die zo snel gevonden?
![]()
Ik kende hem ook, even wat googlen.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:50 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dank je. Dat is em. Hoe heb je die zo snel gevonden?
![]()
Die wist ik dus niet.quote:Op maandag 25 juni 2018 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je omschreef vrijwel de hele reclame alleen de merknaam niet
Ja, deze is briljant.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:10 schreef Remqo het volgende:
Delta Lloyd had ook vaak leuke spotjes.
Hier waren ze in Noord Korea niet zo blij mee
Eén van de sterkste boodschappen ooit vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2018 19:24 schreef kuolema het volgende:
Deze, omdat ik hem als kind best heftig vond.
Loes Luca is niet compleet zonder dezequote:Op maandag 25 juni 2018 18:55 schreef Hiddendoe het volgende:
En deze met Loes Luca en Hetty Heiting.
En deze, ik vind ze nog steeds heftig:quote:Op maandag 25 juni 2018 19:24 schreef kuolema het volgende:
Ik had ooit een Zwitserse docent die precies zo Engels sprak en een aantal keer think/sink zei. Ik ging stuk toen ze ook echt 'what are you sinking about' zei tegen iemandquote:
Niemand?quote:Op maandag 25 juni 2018 14:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Hulp gevraagd. Herinnerde me net een commercial over thee.
Dan zie je een meisje dat op vakantie gaat. Ze loopt zich de pleuris te sjouwen met haar koffer.
Eenmaal in het vliegtuig zit ze naast een vent die de hele ruimte opeist. Dus zij zit de hele vlucht in elkaar gekrompen in een hoekje.
Op de plaats van bestemming gaat ook weer het een en ander mis maar uiteindelijk zit ze op haar hotelkamer en geniet van haar thee.
Wie kan dit vinden? Op YT zie ik niets.
Niks aan gescript. Heerlijkquote:
Maritquote:Op maandag 25 juni 2018 18:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En nog eentje die ik me nu pas weer herinner. Welk product aangeprijst werd, weet ik niet meer, maar je zag een jonge vent de laatste toebereidselen treffen voor een romantisch etentje. Kaarsjes aansteken, de wijn vast laten ademen, je kent het wel.
Dan wordt er gebeld en er staat een ongelooflijke sexy stoot voor de deur. Weelderig blond haar, strak rood jurkje waar haar stevige boezem mooi uitkomt. Dit stuk gaat naast hem zitten en begint te praten. Ze heeft een stem als een verstopte trompet. De laatste woorden die ze dan zegt: 'O god, is het al zo laat? Ik moet mijn moeder uit bad halen.'
Wie kent dit filmpje?
lolquote:
Hoe zie je dat die tomaten Hollands zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
lol
Op 0:09 zie je de mama tomaten snijden, Hollandse sla tomaten en nog onrijp ook.
De eerste die mij te binnen schoot. Maakte een grote indruk op mij als kind destijdsquote:Op zondag 24 juni 2018 14:39 schreef r_one het volgende:
[..]
En deze ... kippevel ... nog steeds trouwens...
Jamba was wel de grootste irritatie halverwege de 00'squote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:01 schreef Juup© het volgende:
Die irritante klote kikker van JambaToen had hij nog iets tussen zijn benen hangen, later niet meer
![]()
De laatste met dank aan mijn dochter die het tegenkwam op JoeTjoep(Toch maar eens meer gaan filteren denk ik
)
Ohja, deze was ook zo akelig en heftigquote:Op maandag 25 juni 2018 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En deze, ik vind ze nog steeds heftig:
Ik ga haar dat niet vertellen i.i.g.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan had je ook nog dat zingende kuikentje en dansende nijlpaard
Rond en onrijpquote:Op zaterdag 30 juni 2018 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe zie je dat die tomaten Hollands zijn?
Schni schna schnappi alweer vergeten?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jamba was wel de grootste irritatie halverwege de 00's
En dan had je ook nog dat zingende kuikentje en dansende nijlpaard
zegt mij opzich niks zo, wat voor jaar ongeveer?quote:Op zondag 1 juli 2018 09:48 schreef amaranta het volgende:
Kan er geen filmpje van vinden....
Koud? Koud?
Weet je wat pas koud is? Sex met een ijsbeer. Dat is pas koud!
Vies? Vies?
Weet je wat vies is? Mijn tante in bikini.
Dat is pas vies!
Medio jaren 90 gok ik zoquote:Op zondag 1 juli 2018 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
zegt mij opzich niks zo, wat voor jaar ongeveer?
Haha het komt me namelijk een soort van bekend nog voor, maar geen idee eigenlijk welke dat wasquote:
Deze Twitter-discussie wijst richting een spotje over dagbladbezorgers: https://twitter.com/ronmol/status/293067560872734721quote:Op zondag 1 juli 2018 09:48 schreef amaranta het volgende:
Koud? Koud?
Vies? Vies?
Dat is pas vies!
Ook die catchphrase komt hier thuis nog regelmatig voorbij. "And now we wait ."quote:
Ohja... het was “eng” en niet “vies”.quote:Op zondag 1 juli 2018 10:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze Twitter-discussie wijst richting een spotje over dagbladbezorgers: https://twitter.com/ronmol/status/293067560872734721
Weer (erg typisch) jaren 90, helemaal 'easy tune':
sws deze vergeet ik nooit meerquote:
Goede reclame ookquote:Op zondag 1 juli 2018 00:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat trouwens de Gamma reclames nog niet langs zijn geweest. Nog zo'n catchphrase die met succes is blijven hangen.
Je bent zo lekker bezig Freekquote:Op zondag 1 juli 2018 00:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat trouwens de Gamma reclames nog niet langs zijn geweest. Nog zo'n catchphrase die met succes is blijven hangen.
Die met Peter Jan Rens is eigenlijk idioot ook, dat ik dat vroeger niet zag. Moet je eens voorstellen dat nu Ron Boszhard of Jochem van gelder ofzo in hun pyjama door de snoep rollen.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:35 schreef Jaume_I het volgende:
De Harry Piekema reclame's van de AH, vooral rond kerst en in de zomer waren ze tof:)
Hamburgers met korting.
Duo penotti 2 kleuren in een potti, lekker met een donker en wit jochie ook. Boeiend.
Maar voor mij de onbetwiste NR 1 met PJ Rens:
Zo'n reclame zou nu niet eens meer mogenquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die met Peter Jan Rens is eigenlijk idioot ook, dat ik dat vroeger niet zag. Moet je eens voorstellen dat nu Ron Boszhard of Jochem van gelder ofzo in hun pyjama door de snoep rollen.
Deze is van hetzelfde type.quote:Op woensdag 4 juli 2018 15:36 schreef praadje het volgende:
Liedje zat zeker drie dagen in je hoofd. Een echte oorworm.
haha die is iets voor mijn tijd nog denk. toen reclames nog grappig waren enzoquote:Op zondag 1 juli 2018 10:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Deze Twitter-discussie wijst richting een spotje over dagbladbezorgers: https://twitter.com/ronmol/status/293067560872734721
Weer (erg typisch) jaren 90, helemaal 'easy tune':
Deze kende ik niet. Heel leuk gevonden.quote:Op zondag 24 juni 2018 11:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ten tijde van het koninklijk huwelijk van WA en Maxima
dat "ik hou van hobby's" is hier een regelmatig geciteerd quotejequote:Op zondag 24 juni 2018 12:08 schreef Dries4Ever het volgende:
Yes koeken
Dag fred, ik ben christine, ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
Deze iddquote:
Die vooral jaquote:
Doet me denken aanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat "ik hou van hobby's" is hier een regelmatig geciteerd quoteje![]()
Het is dan ook yovol en niet jovolquote:Op maandag 16 juli 2018 22:19 schreef Hilzillah het volgende:
‘De wedstrijd is verloren, we hebben geen geluk. We zijn verkeerd geboren, bij ons gaat alles stuk.
Maar moeder heeft iets nieuws gekocht dus blijf nu bij de les. Jovol heb ik meegebracht in deze nieuwe fles. Even hop met de dop, en dan schenk ik handig, alle glazen Jovol vol, is dat niet verstandig. Kom jongens drink het vaak. Dan vergeet je het verlies. Het is namelijk ook de smaak waarom ik Jovol kies. Hee Jop geef terug die dop.”
En ja, ik ken de hele reclame nog uit mijn hoofdKan hem op YT nergens vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2018 06:33 schreef JayHovah het volgende:
Dutchtone...helemaal vergeten dat het ook heeft bestaan ooit.Libertel reclames waren dan weer minder memorabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Omg dude!! Held!quote:Op maandag 16 juli 2018 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is dan ook yovol en niet jovol
Vanaf 0:19
paarsquote:
"Die auto van mij heeft tóch ------ ontzettende hoofdpijn"quote:Op donderdag 5 juli 2018 06:25 schreef Monopoly het volgende:
"Niks nakkes nada jongen"
en
"Dan drinken we samen een glaasje ----- loodvrij benzine"
quote:
Wat weer een vervolg is van deze met Frans Bauerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:58 schreef NijntjesUk het volgende:
^ Die vind ik echt vreselijk.
Vind deze van Marco leuker dan die van Lays.
Mijn favoriet!quote:Op zondag 24 juni 2018 12:08 schreef Dries4Ever het volgende:
Yes koeken
Die kon ik dus niet vinden..quote:Op woensdag 22 augustus 2018 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat weer een vervolg is van deze met Frans Bauer
Hij was leukquote:Op maandag 23 juli 2018 00:00 schreef geevee het volgende:
Bij Japie gaan wonen,daar hebben ze dat lekkere Kingcorn brood.
Ja die was wel leukquote:Op woensdag 22 augustus 2018 16:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van ik dacht amstel bier. Die vrienden groep die elkaar "hielpen" met van alles.
quote:
Ik herinner mij er een met waterpistolen. Dat ze zeiknat in een speelgoedwinkel staan en zeggen nee inpakken hieft niet. Maar die kan ik niet vinden.quote:
Die zal niemand ooit vergeten denk ikquote:Op maandag 25 juni 2018 19:24 schreef kuolema het volgende:
Het mooie is, het zijn echte ballen, is geen CGIquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
De lange versie, omdat het kan![]()
Klopt, er staat ook een making-of van op YouTube.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het mooie is, het zijn echte ballen, is geen CGI
Tot grote vreugde van de vinders, een mooie stuiterbal wil ik ook wel vindenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klopt, er staat ook een making-of van op YouTube.
Heb wel eens ergens gelezen dat ze lang na het filmen nog verdwaalde balletjes terug vonden in San Francisco![]()
![]()
Na 25 jaar nog eens over gedaan :quote:
Zo'n soort reclame mag van mij eens in de x jaren terug op tv.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 15:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zal niemand ooit vergeten denk ik![]()
Wel zeer effectief.
Wat mij betreft ook, maar zou me niks verbazen als daar tegenwoordig een berg gezeik van zou komen.quote:Op zondag 2 september 2018 00:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo'n soort reclame mag van mij eens in de x jaren terug op tv.
Ja! Te choquerend. Arme kinderen.quote:Op zondag 2 september 2018 00:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, maar zou me niks verbazen als daar tegenwoordig een berg gezeik van zou komen.
Ja, dat er dan bergen verontwaardigde reacties op social media verschijnen en er bij de boodschap van de reclame nauwelijks stilgestaan lijkt te wordenquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 2 september 2018 01:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, dat er dan bergen verontwaardigde reacties op social media verschijnen en er bij de boodschap van de reclame nauwelijks stilgestaan lijkt te worden![]()
Tja, ik persoonlijk vond deze reclame als kind vooral erg zielig. Ik heb er niet van wakker gelegen ofzo, dat niet.
Volgens mij vatte ik 'm toendertijd ook op als "Ren nooit zomaar de straat op."
quote:Op zondag 2 september 2018 00:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook, maar zou me niks verbazen als daar tegenwoordig een berg gezeik van zou komen.
Ondertussen filmen 'we' een man die op de snelweg gereanimeerd moet worden en zetten de beelden daarvan online. Dom volk.quote:
Te bizar voor woorden inderdaad...quote:Op zondag 2 september 2018 11:03 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Ondertussen filmen 'we' een man die op de snelweg gereanimeerd moet worden en zetten de beelden daarvan online. Dom volk.
Aah ging over gewoon brand, dacht even over roken in bed ofzoquote:Op zondag 2 september 2018 21:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Over effectieve reclames gesproken, deze kwam ik eens op youtube tegen.
Hij is niet van de Nederlandse tv, maar hij bleef dus wel hangen![]()
Oh ja, die booming car is echt goudquote:
Ligt op het puntje van mijn tong!!! Maar kom er niet op.... Wedden dat ik er vannacht wakker van ga worden? Ik denk aan chocomel ofzo; da's pas lekker?quote:Op zondag 1 juli 2018 09:48 schreef amaranta het volgende:
Koud? Koud?
Vies? Vies?
Dat is pas vies!
volgens mij was het dagbladbezorging of postbezorgingquote:Op zondag 1 juli 2018 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohja... het was “eng” en niet “vies”.
Ik zou ook eerder richting de drinkyoghurt neigen.
Maar koud/eng passen op zich wel bij een baantje in de vroege ochtend....
Yoghi Yoghi toch?quote:Op zondag 2 september 2018 23:16 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van mijn tong!!! Maar kom er niet op.... Wedden dat ik er vannacht wakker van ga worden? Ik denk aan chocomel ofzo; da's pas lekker?
Ontopic:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |