Die had niet zo veel zin vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef superniger het volgende:
Waarom speelt Kevin KuranyiGOD niet mee?
Onlo, JC, Floplandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:43 schreef Doublepain het volgende:
HAHA al die gasten hier met een Duitsland UI
PRUTSERS!!!
Die zijn naar dit lied aan het luisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:44 schreef Coco. het volgende:
Wat zijn de users met een duitsland ui stil.
En Bierhoff.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef superniger het volgende:
Waarom speelt Kevin KuranyiGOD niet mee?
Dat was wel jammer, maar van die Eurofiele en arrogante stokbroden en moffen die eruit vliegen kan ik wel genieten. Die stokbroden waren in 2010 ook tragisch slecht.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië kon in 2010 niet winnen van Slowakije en Nieuw-Zeeland
Wij zijn de winnaars, DP.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Iemand Flopland, JC en Onlo gezien??
IEMAND?
Probleem zit hem niet op de linksbuiten positie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Als je eigenwijs toppers als Sané en Younes thuis laat vraag je hier ook wel een beetje om als coach.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Pokemon-familie met Clasie erbij alleen weet ik de volgorde nietquote:
Gangster je weetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen die tattoos in hun nek laten zetten
quote:
Die hebben we pas 1248x eerder gehoord, maar verder een leuk grapje hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef TLC het volgende:
Tsja de laatste keer dat Duitsland in Rusland kwam was ook geen doorslaand succes
Het noemen van de naam Younes in relatie tot het begrip topper doet jou niet vermoeden dat ik een grapje maakte?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probleem zit hem niet op de linksbuiten positie.
Wel geinig dat het 16 jaar kan duren voor Italië weer een KO wedstrijd op het WK wintquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat was wel jammer, maar van die Eurofiele stokbroden en moffen die eruit vliegen kan ik wel genieten. Die stokbroden waren in 2010 ook tragisch slecht.
Clasie is het kleinst, dus die is pre-evoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pokemon-familie met Clasie erbij alleen weet ik de volgorde niet
En waar is Flopland nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Of een Ozilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller
Italia komt ook niet meer terug als topland denk ik, bijna geen aanwas en vergrijzing.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geinig dat het 16 jaar kan duren voor Italië weer een KO wedstrijd op het WK wint
Ah joh, mis jij Oranje? ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Coco. het volgende:
Nu voelt de uitschakeling door Zweden niet zo erg. (lol)
uh neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:
En zo is Belgie opeens topfavoriet voor het WK kampioenschap.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit mentaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller of Effenberg
Als Duitsland dit inderdaad verliest, zal hij wel paar weken onder suicide watch komen...quote:
PRUTSER HAHAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet je bek dicht houden pascanus
LEKKER VOOR JE NSBERquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HALTS MAUL!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op 1945xquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die hebben we pas 1248x eerder gehoord
dan jijquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meer geld gewonnen dan jou op unibet
NIet van onderwerp veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meer geld gewonnen dan jou op unibet
Met hun gatenkaas verdediging? Die gaan ook niet winnen van dit Zweden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Matthias Sammer, Thomas HeSSler.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller
Moeten ze daar ook investeren in de jeugdopleidingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Italia komt ook niet meer terug als topland denk ik, bijna geen aanwas en vergrijzing.
Ja dat dachten ze op het EK ook, tot Wales langs kwam.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Voor de Belgen gaat het er steeds beter uitzien als de grote landen er uitvliegen, zou zomaar kunnen dat ze in tot de halve finale geen grote tegenstander gaan treffen.
Max Hopp.quote:
ga jij maar weer naar de gym om je vet te verbrandenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NIet van onderwerp veranderen
flopland
Met Kompany er nog bij zijn ze gewoon topfavoriet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met hun gatenkaas verdediging? Die gaan ook niet winnen van dit Zweden.
Spanje, Brazilie, Frankrijk, Portugal, Kroatie en Mexico doen niet meer mee dan ??quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:
topfavoriet nog welquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Kompany er nog bij zijn ze gewoon topfavoriet.
Niet zo happen op reacties van Belgen. Die gaan altijd dit soort onzin roepen wanneer ze gewonnen hebben van 2 matige ploegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met hun gatenkaas verdediging? Die gaan ook niet winnen van dit Zweden.
In Italië loopt bijna geen jeugd meer rond zo vergrijsd is het, misschien dat ze met wat naturalisaties nog wat kunnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze daar ook investeren in de jeugdopleidingen.
Komt vast wel weer goed met ze, voetbalgek land en genoeg inwoners.
Die lopen maandag tegen de Perzische muur op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inb4 Portugal die naar de wereldtitel zwijnt
Wat heb je gebet op Duitsland - Zweden?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom zou ik mad zijn met de betjes die ik gewonnen heb?
Dat EK sloeg ook al nergens op met alleen maar gelijke spelen in de groepsfase.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Westmallequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Om even een discussie tussen gefrustreerde zieltjes over België te vermijden..
WAT VOOR BIER DRINKEN JULLIE?
Brandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Waterquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Belgischquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
total goals +1quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat heb je gebet op Duitsland - Zweden?
Denk het ook, gewoon weer een kampioen van de armoede net als bij vorig EK.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neuken ze daar niet meer?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:52 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
In Italië loopt bijna geen jeugd meer rond zo vergrijsd is het, misschien dat ze met wat naturalisaties nog wat kunnen.
Kompany is veel te traag man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Kompany er nog bij zijn ze gewoon topfavoriet.
U kunt overschakelen naar Pauw.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Wow kijk dit dan jongens.
[ afbeelding ]
Duitsland is al uitgeschakeld, ze hoeven niet eens die 2de helft meer te spelen.
Denk dat er geen land is met zoveel topspelers in de basis als België, als dat een beetje als ploeg gaat spelen en iedereen beschikbaar is dan zijn ze voor mij topfavoriet ja.quote:
En 2002 dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Duitsland is al uitgeschakeld, ze hoeven niet eens die 2de helft meer te spelen.
Wanneer ga je aan het zwaardere spul Stijn? Whisky en dergelijke?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
2022 en 2026 wint Frankrijk gewoon met Zidanequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
CORONAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Westmalle Tripelquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Hongarije, Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat EK sloeg ook al nergens op met alleen maar gelijke spelen in de groepsfase.
Als Oranje ooit zo kampioen gaat worden in de hele verre toekomst teken ik daarvoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat EK sloeg ook al nergens op met alleen maar gelijke spelen in de groepsfase.
Is dat dé grote Stijn die dat retweet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste geboortecijfer van Europa zowat, en dat al sinds de jaren 80.quote:
HERTOG JANquote:
Pepsiquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Wijn als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Waar is Onlogisch?quote:
Want de tegenstanders die deze grote landen er uit knikkeren kunnen er straks opeens niets meer van?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Voor de Belgen gaat het er steeds beter uitzien als de grote landen er uitvliegen, zou zomaar kunnen dat ze in tot de halve finale geen grote tegenstander gaan treffen.
Niet te veel in jezelf gaan geloven, rustig.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Is dat dé grote Stijn die dat retweet?
Stijn volgt wel allemaal nobuddies hè.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was satire.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet te veel in jezelf gaan geloven, rustig.
Wat een bekrompen post zeg. We leven in 2017 he.quote:
DP liep gisteren ook makkelijk te lullen hoe Duitsland dit zou winnen, nu hypocriet lopen doen. wel lachenquote:
Genoeg aanwas van nieuwe inwoners daar, komen met schepen tegelijk aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:54 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Laagste geboortecijfer van Europa zowat, en dat al sinds de jaren 80.
die namen kon ik effe niet op komen maar preciesquote:
Wat moet jij een leuk leven hebben zeg.quote:
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink nu een Joseph Castan Merlot uit 2016
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afrika wereldkampioen in 2026 dus
lolquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.
Ik verdedig mijn makker DP tot in de dood in tegenstelling tot users die wild om zich heen slaan als het lot is bezegeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP liep gisteren ook makkelijk te lullen hoe Duitsland dit zou winnen, nu hypocriet lopen doen. wel lachen
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kennerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregen
smaakt wel best eigenlijk
Huilend in bed bij zijn moeder?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar denk je als hij met de feiten geconfronteerd wordt?
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet jij een leuk leven hebben zeg.
Bewijs het maar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP liep gisteren ook makkelijk te lullen hoe Duitsland dit zou winnen, nu hypocriet lopen doen. wel lachen
Schin!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:53 schreef Masterminded het volgende:
Als die op is gaat Tag gewoon weer aan de schultenbrauquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kenner
Dat kan nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Huilend in bed bij zijn moeder?
Niks mis met water. Godendrank.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.
8 dagen in de week naar de sportschool. Klinkt erg gezond.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan in ieder geval zeggen dat ik de 70 wel ga passeren, dat is met jouw manier van level nog wel een issue.
Absoluut niet inderdaadquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een of andere Duitse wijn... We hebben hier geen kenner
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doosquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als die op is gaat Tag gewoon weer aan de schultenbrau
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchtenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve als ze alleen die blanke vrouwen neuken, dan heb je van die dubbel of trippelpaspoorten en kan het alsnog een soort Frankrijk 2018 worden.
Nee het is wel een flesquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vermoedelijk zit die wijn ook in een doos
Ik mag hopen dat ik tegen die tijd allang dood ben ja. Moet ik nog meer dan 40 jaar joh, ik voel me nu al 80quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die leeft niet meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post met Pascalus en ik ga het voor je posten.
Groenen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchten
Mokka-elftal genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er als Nederland een hoop vrouwen heen sturen om te laten bevruchten
Andreas Moller was veel beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Möller moeten ze sowieso lozen in die Mannschaft, wat is dat een prutser geworden.
Je bluftquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Post met Pascalus en ik ga het voor je posten.
Wijn uit een pak van de ALDI genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want als je bier drinkt ga je dood voor je 70ste. Jouw vliegtuig kan niet neerstorten? Jij kan geen ziektes of ongevallen krijgen?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Drink je koffie?quote:
Wit of rood?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een of andere Duitse wijn uit 2014 cadeau gekregen
smaakt wel best eigenlijk
We hoeven niks te sturen, ze komen wel hier heen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve van Brabant Water, tering wat een bocht is dat.quote:
Desperados is ook prima danquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En op een mooie zomerse dag graag een lekker koude Corona
Als je je wijn dan toch als een pauper bij de supermarkt koopt, kan je dat serieus het beste bij de Aldi doen.quote:
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.quote:
Rum-cola hierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
En op een mooie zomerse dag graag een lekker koude Corona
Je gelooft toch niet echt dat hij in de sportschool komt?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.
Rechtstreeks uit de Dommel drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Behalve van Brabant Water, tering wat een bocht is dat.
Waterstofbom op Mofrikaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Kees wist wel raad met users als Flopland
[ afbeelding ]
Ik drink geen wijn. Dat is voor homo's.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je je wijn dan toch als een pauper bij de supermarkt koopt, kan je dat serieus het beste bij de Aldi doen.
Kees.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn --> dozendrank.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat hij in de sportschool komt?
Wielrenners kunnen je wel informatie geven over koffie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Sportschoolfreaks willen wel eens wijsheden over het gebruik van koffie tegenover water hebben.
Kees stemt ook keurig netjes op Geert.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie vind ik ten eerste heel vies, en ten tweede leef ik een gezond leven en sta ik iedere dag op met een karrenvracht aan energie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
DP is mocro, dus even dimmen over Geert.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Kees stemt ook keurig netjes op Geert.
Ik drink liever bier. Maar anders rode wijn graag.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik drink geen wijn. Dat is voor homo's.
Denk dat zelfs rechtstreeks uit een met blauwalg besmette vijver nog minder kalk heeft.quote:
Koffie werkt alleen niet goed met creatinequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan zal jij vast een colombiaanse chickie hebben.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie vind ik ten eerste heel vies, en ten tweede leef ik een gezond leven en sta ik iedere dag op met een karrenvracht aan energie.
Niet waar, Floplandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP is mocro, dus even dimmen over Geert.
Geert is de grootste mongool in nederlandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DP is mocro, dus even dimmen over Geert.
Ik leef ook gezond maar sta op zonder energie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koffie vind ik ten eerste heel vies, en ten tweede leef ik een gezond leven en sta ik iedere dag op met een karrenvracht aan energie.
Ik zou zeggen, neem er een voorbeeld aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat hij in de sportschool komt?
Pools.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zal jij vast een colombiaanse chickie hebben.
Van sporten krijg je energie jom.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik leef ook gezond maar sta op zonder energie.
Ik doe 3 keer in de week hardlopen. Dan neem ik het leven al serieus genoeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem er een voorbeeld aan.
Cardio is voor proleten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe 3 keer in de week hardlopen. Dan neem ik het leven al serieus genoeg.
De discussie ontaardde in een gefrustreerd gedoe over België. Derhalve heb ik tactisch het onderwerp verlegd.quote:
Van coke ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van sporten krijg je energie jom.
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe 3 keer in de week hardlopen. Dan neem ik het leven al serieus genoeg.
Als ik gefietst heb kun je me opvegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van sporten krijg je energie jom.
Kutbelgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De discussie ontaardde in een gefrustreerd gedoe over België. Derhalve heb ik tactisch het onderwerp verlegd.
Je had nu moeten zeggen "maar dat is bijna wandelen wat jij doet, toch?" van dat ene Gouden Koppel filmpje. Sukkel.quote:
Belgie wordt WK, je leest het hier niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De discussie ontaardde in een gefrustreerd gedoe over België. Derhalve heb ik tactisch het onderwerp verlegd.
Je doet het erom.quote:
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de rust dwalen we wel eens af, moet kunnen toch
Oh kut, ik was deze referentie even vergeten. Sorry!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had nu moeten zeggen "maar dat is bijna wandelen wat jij doet, toch?" van dat ene Gouden Koppel filmpje. Sukkel.
Ik heb een glas sinas gedronkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...
Je bent vergeven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh kut, ik was deze referentie even vergeten. Sorry!
GRIJP IN TAG ZE ZIJN NIET MEER TE HOUDENquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de rust dwalen we wel eens af, moet kunnen toch
Hier zometeen een broodje hamburgerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |