quote:
Die hebben we pas 1248x eerder gehoord, maar verder een leuk grapje hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef TLC het volgende:
Tsja de laatste keer dat Duitsland in Rusland kwam was ook geen doorslaand succes
Het noemen van de naam Younes in relatie tot het begrip topper doet jou niet vermoeden dat ik een grapje maakte?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probleem zit hem niet op de linksbuiten positie.
Wel geinig dat het 16 jaar kan duren voor Italië weer een KO wedstrijd op het WK wintquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat was wel jammer, maar van die Eurofiele stokbroden en moffen die eruit vliegen kan ik wel genieten. Die stokbroden waren in 2010 ook tragisch slecht.
Clasie is het kleinst, dus die is pre-evoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pokemon-familie met Clasie erbij alleen weet ik de volgorde niet
En waar is Flopland nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |