Die had niet zo veel zin vandaagquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef superniger het volgende:
Waarom speelt Kevin KuranyiGOD niet mee?
Onlo, JC, Floplandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:43 schreef Doublepain het volgende:
HAHA al die gasten hier met een Duitsland UI
PRUTSERS!!!
Die zijn naar dit lied aan het luisterenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:44 schreef Coco. het volgende:
Wat zijn de users met een duitsland ui stil.
En Bierhoff.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef superniger het volgende:
Waarom speelt Kevin KuranyiGOD niet mee?
Dat was wel jammer, maar van die Eurofiele en arrogante stokbroden en moffen die eruit vliegen kan ik wel genieten. Die stokbroden waren in 2010 ook tragisch slecht.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië kon in 2010 niet winnen van Slowakije en Nieuw-Zeeland
Wij zijn de winnaars, DP.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Iemand Flopland, JC en Onlo gezien??
IEMAND?
Probleem zit hem niet op de linksbuiten positie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Als je eigenwijs toppers als Sané en Younes thuis laat vraag je hier ook wel een beetje om als coach.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Pokemon-familie met Clasie erbij alleen weet ik de volgorde nietquote:
Gangster je weetquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
mensen die tattoos in hun nek laten zetten
quote:
Die hebben we pas 1248x eerder gehoord, maar verder een leuk grapje hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef TLC het volgende:
Tsja de laatste keer dat Duitsland in Rusland kwam was ook geen doorslaand succes
Het noemen van de naam Younes in relatie tot het begrip topper doet jou niet vermoeden dat ik een grapje maakte?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probleem zit hem niet op de linksbuiten positie.
Wel geinig dat het 16 jaar kan duren voor Italië weer een KO wedstrijd op het WK wintquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:45 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Dat was wel jammer, maar van die Eurofiele stokbroden en moffen die eruit vliegen kan ik wel genieten. Die stokbroden waren in 2010 ook tragisch slecht.
Clasie is het kleinst, dus die is pre-evoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Pokemon-familie met Clasie erbij alleen weet ik de volgorde niet
En waar is Flopland nu?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Zelfde figuren weer hier die lopen te shitposten dat Duitsland gaat choken tegen fucking Zweden en wanneer ze 2 goals hebben gemaakt tegen Zweden zien we ze niet meer.
Of een Ozilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller
Italia komt ook niet meer terug als topland denk ik, bijna geen aanwas en vergrijzing.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel geinig dat het 16 jaar kan duren voor Italië weer een KO wedstrijd op het WK wint
Ah joh, mis jij Oranje? ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Coco. het volgende:
Nu voelt de uitschakeling door Zweden niet zo erg. (lol)
uh neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:
En zo is Belgie opeens topfavoriet voor het WK kampioenschap.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit mentaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller of Effenberg
Als Duitsland dit inderdaad verliest, zal hij wel paar weken onder suicide watch komen...quote:
PRUTSER HAHAquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je moet je bek dicht houden pascanus
LEKKER VOOR JE NSBERquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HALTS MAUL!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op 1945xquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die hebben we pas 1248x eerder gehoord
dan jijquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meer geld gewonnen dan jou op unibet
NIet van onderwerp veranderenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meer geld gewonnen dan jou op unibet
Met hun gatenkaas verdediging? Die gaan ook niet winnen van dit Zweden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef Mani89 het volgende:
En zo is Belgie opeens topfavoriet voor het WK kampioenschap.
Matthias Sammer, Thomas HeSSler.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
duitsers hebben ook geen individuele kwaliteit
vroeger hadden ze mathaus of voller
Moeten ze daar ook investeren in de jeugdopleidingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:48 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Italia komt ook niet meer terug als topland denk ik, bijna geen aanwas en vergrijzing.
Ja dat dachten ze op het EK ook, tot Wales langs kwam.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef Pedroso het volgende:
Voor de Belgen gaat het er steeds beter uitzien als de grote landen er uitvliegen, zou zomaar kunnen dat ze in tot de halve finale geen grote tegenstander gaan treffen.
Max Hopp.quote:
ga jij maar weer naar de gym om je vet te verbrandenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NIet van onderwerp veranderen
flopland
Met Kompany er nog bij zijn ze gewoon topfavoriet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met hun gatenkaas verdediging? Die gaan ook niet winnen van dit Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |