Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe 3 keer in de week hardlopen. Dan neem ik het leven al serieus genoeg.
Als ik gefietst heb kun je me opvegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van sporten krijg je energie jom.
Kutbelgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De discussie ontaardde in een gefrustreerd gedoe over België. Derhalve heb ik tactisch het onderwerp verlegd.
Je had nu moeten zeggen "maar dat is bijna wandelen wat jij doet, toch?" van dat ene Gouden Koppel filmpje. Sukkel.quote:
Belgie wordt WK, je leest het hier niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De discussie ontaardde in een gefrustreerd gedoe over België. Derhalve heb ik tactisch het onderwerp verlegd.
Je doet het erom.quote:
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de rust dwalen we wel eens af, moet kunnen toch
Oh kut, ik was deze referentie even vergeten. Sorry!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had nu moeten zeggen "maar dat is bijna wandelen wat jij doet, toch?" van dat ene Gouden Koppel filmpje. Sukkel.
Ik heb een glas sinas gedronkenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...
Je bent vergeven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh kut, ik was deze referentie even vergeten. Sorry!
GRIJP IN TAG ZE ZIJN NIET MEER TE HOUDENquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de rust dwalen we wel eens af, moet kunnen toch
Hier zometeen een broodje hamburgerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb in de rust een ei gebakken met 2 broodjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |