Je kunt geen andere verwachtingen hebben dan 2 overwinningen tegen Panama en Tunesie... Qua potentie zou je een halve finale verwachten maar ik ben allerminst overtuigd door Belgie. Ik vrees dat ze eraf gaan wanneer ze hun eerste serieuze tegenstander treffen. Dat heeft dan te maken met tactiekquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
België is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind tunesie meer kwaliteit hebben
Ik denk het ook wel hoor, België is niet sterk in de verdediging...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt geen andere verwachtingen hebben dan 2 overwinningen tegen Panama en Tunesie... Qua potentie zou je een halve finale verwachten maar ik ben allerminst overtuigd door Belgie. Ik vrees dat ze eraf gaan wanneer ze hun eerste serieuze tegenstander treffen. Dat heeft dan te maken met tactiek
nederlandquote:
Carrasco is de zwakste.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Merkie het volgende:
Verdedigend oogt het wankel bij België. Tegen een elftal als Frankrijk, Engeland of Brazilië gaan ze er kansloos vanaf denk ik.
Het is net een Nederlands elftal...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Merkie het volgende:
Verdedigend oogt het wankel bij België. Tegen een elftal als Frankrijk, Engeland of Brazilië gaan ze er kansloos vanaf denk ik.
Tegen Panama en Tunesië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
Belgjes brengen in ieder geval wel heel leuk voetbal.
Klopt ja, schoot ook door mijn hoofd toen ik het bericht typte.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is net een Nederlands elftal...
senegal /japanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan België na de poulefase treffen?
die belgische commentatoren zijn 10 x beter dan die kut clowns van de nederlandse tvquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:15 schreef AQUILA. het volgende:
Die Belgische commentator neemt al een voorschot op de wereldtitel hoor![]()
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
*$#W%^joden? :Squote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
die wortelpakken ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
#teamNeutraleKijkersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Is de meerderheid van dit forum eigenlijk #teamBelgium?
quote:
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wel, maar ik zal ook genieten als ze er op een dramatische manier uitvliegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Belg gespotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Standaard Luik fans zijn de grootste tokkies in de sport.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
''Daar waren ze nog niet aan toe''.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Amusant om te zien hoe brutaal dit België voetbalt; iets waar ze 2 jaar geleden op het EK nog niet aan toe waren.
Nou ja “het zou best kunnen”....voorlopig hebben de Belgen al jaren van geen enkele topland gewonnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:15 schreef Columbiafan het volgende:
Dat overdrijven ook hierAlsof de Belgen er tegen eender welk land "kansloos" afgaan. Ja, het zou best kunnen dat ze er tegen een topper uitgaan, maar ze gaan zeker niet van de mat geveegd worden ofzo.
Rustig aan hè. Alles op z'n tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Daar waren ze nog niet aan toe''..
Overdrijf je niet wat? Heb je niet gezien hoeveel ruimte België krijgt? Dat gaan ze na deze wedstrijd in het toernooi geen één keer meer krijgen. Ik zeg niet dat België er dan plots niks meer van kan, maar op basis van deze wedstrijd kan je niet zeggen dat er een grote kans is dat ze de finale halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Deze generatie moet een keer een dikke finale halen. Dit jaar lijkt de grote kans. Amusant om te zien hoe brutaal dit België voetbalt; iets waar ze 2 jaar geleden op het EK nog niet aan toe waren. Ze hadden 3 kwartier nodig tegen Panama om wakker te worden, maar als het draait is het echt genieten. Van mij mogen ze ver komen.
Ik ben #teamSenegal&Nigeriaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Nu heeft Wilmots nog tenminste nog iemand die aan zijn zijde staat.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die nederlandse commentator is weer debiel
wat heeft belgie aan een record aantal doelpunten
bruyne lukaku wisselen lijkt mij nu
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentiniëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetje
oke daarom mogen ze ook pas over 10.000 jaar WK kampioen worden , je zegt het zelf rustig aan alles op zijn tijd :-)quote:
Rustaaaagh.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
ik zou die vent gewoon willen vermoorden met zijn onzin
Volgens mij heb ik niemand echt zien zeggen dat dit een waardeloos potje isquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentinië
Verder gewoon leuk voetbal imo, dus beetje zwak dat zovelen hier dat zelfs niet durven toegeven.
Irriteert me zeker wel daarom post ik hier zowat niks als België speelt.
Klaas GODquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
Effe dimmen klaasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de NO5quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
echt wel een irritante vent ook gewoon.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
eerst nog tegen brasil/swiss/serbia swe/mex/gerquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef PSVCL het volgende:
Belgie vliegt er straks gewoon uit tegen een Spanje ofzo
Geen Dembele
Ik ben vast dom, maar helaas begrijp ik dit huilertje niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Daar waren ze nog niet aan toe''..
Nico Gaitan daarentegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heerlijke speler. Nog geen seconde gemist bij Atlético.
brazil zijn ze ook kansloosquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
eerst nog tegen brasil/swiss/serbia swe/mex/ger
ja die ventzit met zijn rits open en zijn rechterhand in broek commentaat te geven...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
echt wel een irritante vent ook gewoon.
Misschien lag dat aan Wilmots zelfquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar helaas begrijp ik dit huilertje niet.
Voor mij was België de grote teleurstelling 2 jaar geleden. Zoveel talent, zoveel angsthazerij. Tegen Wales stonden ze nota bene zowat allemaal in hun eigen doel te verdedigen. En Wilmots maar schreeuwen: schuif op, schuif op, schuif op, nondeju.
Alsof ze zelf niet geloofden dat ze brutaal mochten zijn.
Belg schiet in de verdediging en post heel betoogquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentinië
Verder gewoon leuk voetbal imo, dus beetje zwak dat zovelen hier dat zelfs niet durven toegeven.
Irriteert me zeker wel daarom post ik hier zowat niks als België speelt.
Rusland stond 70e op de wereldranglijst onder Saoedie-Arabië en Egyptequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Twiitch het volgende:
België en Rusland wel de enige teams die nu al twee wedstrijden gewoon hun ding doen. Wel tegen beduidend zwakkere teams maar ze doen het wel.
Belgie vs Mexico lijkt me wel genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
eerst nog tegen brasil/swiss/serbia swe/mex/ger
En dus ook onderquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rusland stond 70e op de wereldranglijst onder Saoedie-Arabië en Egypte
wil je dat echt weten joh...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef JanCees het volgende:
Klasse en wereldklasse
Wat een onzin kraamt die man weer uit zeg!? Wie is dit?
Die FIFA-puntentelling heb ik nooit gesnapt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rusland stond 70e op de wereldranglijst onder Saoedie-Arabië en Egypte
Omdat Wilmots gewoon een verschrikkelijk matige coach is. Daar zat absoluut geen tactiek in. Het was: "Ik stel mijn 11 beste spelers op. Doe je best!". De zaag ging er na WAL3-1BEL niet voor niets in bij Wilmots om zijn tactieken. Die werd door iedereen op de wereld gefileerd, maar goed: "Ze waren er nog niet aan toe". Is goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik ben vast dom, maar helaas begrijp ik dit huilertje niet.
Voor mij was België de grote teleurstelling 2 jaar geleden. Zoveel talent, zoveel angsthazerij. Tegen Wales stonden ze nota bene zowat allemaal in hun eigen doel te verdedigen. En Wilmots maar schreeuwen: schuif op, schuif op, schuif op, nondeju.
Alsof ze zelf niet geloofden dat ze brutaal mochten zijn.
25 miljoen down the drain omdat hij ooit een goed potje speelde in Calderón. Wat een draak van een voetballer.quote:
Vind je dat de Belgen er veel op voorruit zijn gegaan met Martinez? Ik snap zijn logica totaal niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat Wilmots gewoon een verschrikkelijk matige coach is. Daar zat absoluut geen tactiek in. Het was: "Ik stel mijn 11 beste spelers op. Doe je best!". De zaag ging er na WAL3-1BEL niet voor niets in bij Wilmots om zijn tactieken. Die werd door iedereen op de wereld gefileerd, maar goed: "Ze waren er nog niet aan toe". Is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valse tussenstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Verkeerde (sub)forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
middenmootquote:
Zelfs Nederland wint hier nog van man. Volgende wedstrijd tegen Engeland voor spek en bonen en daarna zullen zoals de afgelopen 2 keer het moeilijk krijgen tegen de eerste serieuze tegenstander.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Twiitch het volgende:
België en Rusland wel de enige teams die nu al twee wedstrijden gewoon hun ding doen. Wel tegen beduidend zwakkere teams maar ze doen het wel.
Zou kunnen ,maar kleine kans man.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
tenzij hopelijk brasil er in de groepsronde er uitvliegt
3 zinnen is een betoog in jouw woordenboek?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Belg schiet in de verdediging en post heel betoog
Ik kijk nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk niet(het staat 4 0)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VALSE TUSSENSTAND!!!quote:
Juist, dit is Panama.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK
waarom zou jequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:28 schreef Falco het volgende:
België speelt niet alsof het 4 - 1 voorstaat.
Het huidige oranje komt misschien weg met een laffe 1-0 tegen een dergelijke tegenstander. Domineren zit er niet in, tegen geen enkele opponent. Oefenpotje daargelaten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Zelfs Nederland wint hier nog van man.
Eredivisie bazencompetitie.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau
Lozano? (qua eredivisie)quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau
Zowiezoquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau. Kijk nou naar een gemiddelde speler op het WK. Veel meer techniek en snelheid.
eerst van de graafschap winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Eenskijken het volgende:
tuurlijk joh. ajax zou makkelijk winnen van dit belgie.
Saudi-Arabië is imo de zwakste ploeg op het WK.quote:
Het is een betere coach, niet meer dan dat. Heeft het een seizoen goed gedaan bij Everton, maar daarna ging het rap in een downfall en kwamen fans in opstand.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vind je dat de Belgen er veel op voorruit zijn gegaan met Martinez? Ik snap zijn logica totaal niet.
Zelfs Feyenoord heeft meer spelers op ht wk dan ajaxquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:30 schreef Maver24 het volgende:
Alle spelers van Ajax zijn inderdaad middenmoot als je alle spelers op het WK ziet. Zowiezo heel de eredivisie is van een hopeloos niveau. Kijk nou naar een gemiddelde speler op het WK. Veel meer techniek en snelheid.
Wat ik bedoel is dat dit een hele goeie generatie is, die voor het eerst de neus aan het venster stak bij de OS 2008, maar helaas werden ze daar door o.a. een stel onterechte rode kaarten afgeremd in hun run naar de finale. Vertonghen, Vermaelen, Dembélé, Felliani, Kompany: dat waren opvallende talenten in de dop. Toen al werd hun een grote toekomst voorspeld. Er zat meer potentie in die Belgische generatie dan bij hun leeftijdsgenoten in Nederland. En in de jaren daarna kwam er nog een flink stel beste spelers bij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Overdrijf je niet wat? Heb je niet gezien hoeveel ruimte België krijgt? Dat gaan ze na deze wedstrijd in het toernooi geen één keer meer krijgen. Ik zeg niet dat België er dan plots niks meer van kan, maar op basis van deze wedstrijd kan je niet zeggen dat er een grote kans is dat ze de finale halen.
Ja kost geld zuurstof wist je dat niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt koeler
zuurstof wordt dan wordt goedkoper..
ZEI DIE COMMENTATOR DAT NOU ECHT?????
En het is dat Amrabbat geen spits kan vinden in Marokko, maar die deed toch echt veel dingen goed tegen Portugal. Als je een Lukaku zou hebben bij Marokko, was het verhaal voor Marokko echt anders...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lozano is buitencategorie die dus ook weggaat
Ajax is kwa ploeg beter maar individueel is alleen Ziyech redelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zelfs Feyenoord heeft meer spelers op ht wk dan ajax
kan je nagaan hoe slecht dat allemaal wel niet is in onze hoofstad
ja dat hebben al 4 seizoenen kunnen zien dat ajax zo goed is johquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ajax is kwa ploeg beter maar individueel is alleen Ziyech redelijk
Fernando Ricksen kon er ook wat vanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Andy vd Meyde
Tis tenslotte weekend
Wel, Wilmots was misschien geen topcoach, maar het inzakken en afwachten en niet brutaal durven zijn is niet iets dat door hem is ingebracht. Helaas zit dat al decennia bij de Belgen in de genen. Ze doen graag negatief over die Hollandse kaaskoppen met hun Grote Bek, maar feitelijk zouden ze zelf maar wat graag zo brutaal zijn. In 1986 zouden ze met die brutaliteit gewoon van Argentinië gewonnen hebben in de halve finale. Als team waren ze beter.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat Wilmots gewoon een verschrikkelijk matige coach is. Daar zat absoluut geen tactiek in. Het was: "Ik stel mijn 11 beste spelers op. Doe je best!". De zaag ging er na WAL3-1BEL niet voor niets in bij Wilmots om zijn tactieken. Die werd door iedereen op de wereld gefileerd, maar goed: "Ze waren er nog niet aan toe". Is goed.
Daar heb je een punt. Mijn feyenoord is wel hofleverancier dit WK van de eredivisie denk ik zomaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat hebben al 4 seizoenen kunnen zien dat ajax zo goed is joh
Ik gun Frank Snoeks wel een zuurstoftekort.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt koeler
zuurstof wordt dan wordt goedkoper..
ZEI DIE COMMENTATOR DAT NOU ECHT?????
ja met 5 spelersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Mijn feyenoord is wel hofleverancier dit WK van de eredivisie denk ik zomaar?
Nederland won toen in de poulefase van toplanden. Vergelijking gaat niet helemaal op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik krijg een Nederland 2008 gevoel bij dit België.
Muah dat was toen tegen echt goede tegenstanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik neem aan dat een belg dat zei, want die bedoeld daar mee dan dat het makkelijker is om adem te halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun Frank Snoeks wel een zuurstoftekort.
Essentie is hetzelfde: afhaken zodra het ergens om gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nederland won toen in de poulefase van toplanden. Vergelijking gaat niet helemaal op.
Orakel Klaas heeft gesprokenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Dan gaan we JUICHEN voor Columbië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
België kan er wel zomaar uit tegen Colombia
Hoop op die wedstrijd
Senegal ookquote:
Dat was genieten. Hadden ze Boulah maar naar huis gestuurd om de toekomstige mevr. Van der Vaart te ondersteunen. Die sluwe import-Rus Hiddink liet de ongelukkige Boulah alle vrijheid... et cetera.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
tegen toplanden gaan ze er weer kansloos afquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Belgie een matige ploeg
gaan niet ver komen
te weinig topspelers
Wattttquote:
Argentinië jaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Watttt
als je logische analiseert zijn portugal, frankrijk,. spanje Argentinie gewoon te sterk voor belgie
POULE DES DOODS genotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat was toen tegen echt goede tegenstanders.
Argentinie is gewoon finale kandidaat als ze de poule overleven...quote:
Maar Messi is z'n anti-depressiva vergeten. Hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Argentinie is gewoon finale kandidaat als ze de poule overleven...
48 landen jaaaaaaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we nu nooit meer op een EK of WK met die uitbreidingen
Is ook precies wat ze willen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook depressief worden met die achterlijke coach...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar Messi is z'n anti-depressiva vergeten. Hoe moet dat dan?
Niet wat de kijker wilquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook precies wat ze willen natuurlijk
hoe meer landen hoe beterquote:
Ik weet het niet. Ik heb Messi nog geen enkel WK lol zien hebben. Ongeacht wie de achterlijke coach was. Hij wil gewoon naar z'n geniale vriendjes in Barcelona toe. Geen topper.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou ook depressief worden met die achterlijke coach...
die coach moeten ze eruit trappen dan komt alles goed met messi
De gemiddelde kijker niet nee, de kijkers die je ermee over de streep trekt omdat hun landje meedoet wel natuurlijkquote:
Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus de wereldvreemde Frank Snoeks .quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
Al vind ik het vooral jammer dat je dan poules van drie op het WK krijgt en op het EK al dat de nrs 3 doorgaan in de poule waardoor verdedigend spel loont.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker niet nee, de kijkers die je ermee over de streep trekt omdat hun landje meedoet wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
B&A Boys worden wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.
Snoeks lult zo veel dat hij de helft van de tijd niet eens doorheeft wat hij zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
Weet je wat zo fijn is, als ik straks klaar ben met werken en heb gedouched kan ik de dag afsluiten met Aad die even de 2 gemiste wedstrijden voor me samenvat.quote:
slim van jequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:48 schreef Toby56 het volgende:
Als Snoeks of Vermeulen zijn ingehuurd, skip ik naar Belg of Brit.
Shit, zit ik naar de VRT te kijken terwijl ik van het commentaar van Snoeksgod had kunnen genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef AQUILA. het volgende:
Frank Snoeks de imbeciel die op iedere wedstrijd zijn stempel wil drukken. Wedstrijdverkrachter.
De commercie heeft het voor het zeggen en dan gaat het erom het net leuk genoeg te houden om een reclameblok mee te pakken. Heel erg leuk of zo leuk mogelijk telt niet want het levert geen geld op.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef AQUILA. het volgende:
Frank Snoeks de imbeciel die op iedere wedstrijd zijn stempel wil drukken. Wedstrijdverkrachter.
Belgie wint met 4-1, goals van Lukaku en Hazard. Nu op naar de volgende wedstrijd tegen Engeland.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je wat zo fijn is, als ik straks klaar ben met werken en heb gedouched kan ik de dag afsluiten met Aad die even de 2 gemiste wedstrijden voor me samenvat.
Dat is toch genieten?
Daar heeft hij wel gewoon gelijk inquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef AQUILA. het volgende:
''Voor België is 5-1 winnen beter dan met 4-2.”
-F. Snoeks, zaterdag 23 juni 2018
Eredivisie begint alweer bijna.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Morgen alweer de laatste 2 uur match,gaat snel
Bedankt.quote:
LOLquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef Groby het volgende:
België kan geen 5-1 maken.
Het is niet zo een dag.
Thank god, wat een kuttijd is dat als je niet werkeloos bent.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:50 schreef PSVCL het volgende:
Morgen alweer de laatste 2 uur match,gaat snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |