abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179992321
Had Tunesië op z'n Iraans verdedigd, dan was dit nog niet gewonnen. Maaloul had vooral een goede wedstrijd gespeeld zo.
pi_179992341
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, Carrasco.
Dat middenveld wordt compleet overlopen tegen een goede ploeg. Wie moet überhaupt de bal veroveren daar? Allemaal toch meer aanvallend ingestelde spelers.
  zaterdag 23 juni 2018 @ 16:29:17 #128
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_179992358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijd! :7 :D Maar wil de Belgen wel zien tegen een betere ploeg, achterin oogt het behoorlijk kwetsbaar. Die Boyata kerel kan echt niet. Ook Lukaku zie ik er geen twee of drie maken tegen een betere ploeg.
in principe komen vanaf de volgende match Kompany en Vermaelen er achterin terug bij ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_179997752
Het zou wel weer typisch zijn dat Belgie in de volgende ronde struikelt tegenover n op papier mindere tegenstander :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 23 juni 2018 @ 21:00:45 #130
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_179998085
Wij gaan belgie hypen?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_179998099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef TLC het volgende:
Het zou wel weer typisch zijn dat Belgie in de volgende ronde struikelt tegenover n op papier mindere tegenstander :')
Hoop op Japan of Colombia in de 1/8 finale, al zal het voor Colombia moeilijk gaan worden om zich nog te plaatsen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_180005473
Begin steeds meer van België te houden, we krijgen daar tenminste leuk voetbal voorgeschoteld.
pi_180005496
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijd! :7 :D Maar wil de Belgen wel zien tegen een betere ploeg, achterin oogt het behoorlijk kwetsbaar. Die Boyata kerel kan echt niet. Ook Lukaku zie ik er geen twee of drie maken tegen een betere ploeg.
In de eerste ronde spelen de favorieten meestal tegen zwakkere tegenstanders en toch zie je de een na de ander top land zich verslikken in de tegenstander. Ik ben van mening dat het moeilijker spelen is tegen een mindere tegenstander want die heeft niks te verliezen en kan dus vrij spelen of die speelt juist heel verdedigend ( bus voor de goal )

Spelen tegen een andere favoriet is makkelijker want je kent deze tegenstander, deze tegenstander durft aan te vallen waardoor er ruimte vrijkomt. En een favoriet is niet bang om te incasseren gezien zij ervan uitgaan dat zij ook makkelijk kunnen terug scoren. Zo speelt Nederland vaak ook zijn beste partijen in een poel des doods. En Nederland onderschat vaak tegenstanders die men ziet als zwakkere.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 juni 2018 @ 04:04:29 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180005500
Boyata is sowieso teringslecht.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 24 juni 2018 @ 04:18:11 #135
436595 Sked
Zonnestraal
pi_180005532
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 04:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boyata is sowieso teringslecht.
Lazio heeft interesse in hem

zondag 24 juni 2018 @ 06:53:22 #136
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_180005666
ik speel beter dan boyata
graag op anoniem
pi_180006415
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 04:02 schreef MakkieR het volgende:

[..]

In de eerste ronde spelen de favorieten meestal tegen zwakkere tegenstanders en toch zie je de een na de ander top land zich verslikken in de tegenstander. Ik ben van mening dat het moeilijker spelen is tegen een mindere tegenstander want die heeft niks te verliezen en kan dus vrij spelen of die speelt juist heel verdedigend ( bus voor de goal )

Spelen tegen een andere favoriet is makkelijker want je kent deze tegenstander, deze tegenstander durft aan te vallen waardoor er ruimte vrijkomt. En een favoriet is niet bang om te incasseren gezien zij ervan uitgaan dat zij ook makkelijk kunnen terug scoren. Zo speelt Nederland vaak ook zijn beste partijen in een poel des doods. En Nederland onderschat vaak tegenstanders die men ziet als zwakkere.
België had vooral geluk dat Tunesië zich niet terugtrok op eigen helft. Tegen Panama hadden ze wat meer moeite om de score te openen. Ik ben alsnog van mening dat ik niet overtuigd ben van onze Zuiderbuurtjes. Ik gun het ze overigens van harte, maar ik denk dat als Lukaku tegen een paar goede verdedigers staat en het middenveld klem wordt gezet België het nog heel erg lastig krijgt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet winnen van een Uruguay. Helemaal omdat de defensie van België toch de achilleshiel van het team is.
pi_180006649
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:24 schreef Dejannn het volgende:

[..]

België had vooral geluk dat Tunesië zich niet terugtrok op eigen helft. Tegen Panama hadden ze wat meer moeite om de score te openen. Ik ben alsnog van mening dat ik niet overtuigd ben van onze Zuiderbuurtjes. Ik gun het ze overigens van harte, maar ik denk dat als Lukaku tegen een paar goede verdedigers staat en het middenveld klem wordt gezet België het nog heel erg lastig krijgt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet winnen van een Uruguay. Helemaal omdat de defensie van België toch de achilleshiel van het team is.
Je kunt misschien niet overtuigd zijn, maar voorlopig leveren ze wel daar waar het moet. De andere favorieten laten het qua score toch echt afweten, daar is het meer overleven.
pi_180006751
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Je kunt misschien niet overtuigd zijn, maar voorlopig leveren ze wel daar waar het moet. De andere favorieten laten het qua score toch echt afweten, daar is het meer overleven.
Wat dat betreft is het bijna Nederlands. Daar ligt dan ook het gevaar voor mijn gevoel. België zit al langzaam in een flow zonder een mindere dag te hebben gehad. Ploegen als Frankrijk en Brazilië halen met moeite de punten binnen, maar ik wil wel eens zien hoe het er uit ziet als het daar daadwerkelijk begint te draaien.

Tel daarbij op de Belgische mentaliteit die toch altijd bol staat van teveel nederigheid en weinig zelfvertrouwen. Al die zelfverzekerde praatjes in de media geloof ik vrij weinig van, blaffende honden bijten niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 09:52:59 ]
  zondag 24 juni 2018 @ 10:01:59 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_180006853
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef MakkieR het volgende:

[..]

En zowat alle favorieten heb laten zien defensief kwetsbaar te zijn.

Desalniettemin vind ik het overdreven om België een attractieve ploeg te noemen op basis van 1 wedstrijd. Van de vorige 20 waren er minstens 18 strontvervelend resultaatvoetbal. Dat wordt wel heel snel met de mantel der liefde bedekt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 24 juni 2018 @ 10:26:45 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180007247
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 16:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat middenveld wordt compleet overlopen tegen een goede ploeg. Wie moet überhaupt de bal veroveren daar? Allemaal toch meer aanvallend ingestelde spelers.
Witsel staat er puur om die reden
  zondag 24 juni 2018 @ 16:54:57 #142
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180016029
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 09:24 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Is ook wel een nooddefensie die er nu staat, met 3 man. Is niet verwonderlijk dat dat kwetsbaar is, ook tegen zwakkere landen. Met beetje geluk staan Kompany en Vermaelen er terug in in de knock-out fase en da's toch een upgrade tov Boyata, die met alle respect maar een middelmatige voetballer.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')