beterquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef AQUILA. het volgende:
''Voor België is 5-1 winnen beter dan met 4-2.”
-F. Snoeks, zaterdag 23 juni 2018
ik lag er ook uitquote:
Dat probeerde ik ook, ik kreeg een foutmelding dat ik niet zo snel twee berichten na elkaar kon posten en toen kon ik FOK! niet bereiken...quote:
Haha tis je vergeven.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
sorry ben met verkeerde been uit bed gestapt denk ik
Ik kijk naar de Brit, maar ik verdenk hem ervan dat-ie zegt: "als die goal nou een kwartier eerder was gemaakt, dan had ik het nog moeten zien."quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:55 schreef JanCees het volgende:
Het zal nu nog wel spannend worden volgens Snoeks
Ik ook nog niet echt hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb nog geen eredivisie gevoel,pas na het WK denk k
Waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:56 schreef JanCees het volgende:
Als ze 6-1 gemaakt worden had het nooit 5-2 geworden
Kolkende VRT-Toren.quote:
Zeg het maar stijn, hebben we vandaag de nieuwe WK zien spelen?quote:
Lekker naar Studio Pedofiel kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:59 schreef De_Kraam het volgende:
Potentiële wereldkampioen
Zak in elkaar Hanrie Schut
Kloptquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker ballen maar altijd verliezen van de grotere ploegen
Gok ik zo maar
HEY tis ook mijn geldquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Afschaffen die propaganda-omroep, mijn belastinggeld.
2 wedstrijden X 3 punten = 6quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Panama zou ook nog op 6 punten kunnen komen, wat?!
Als ze winnen van Engeland en Tunesië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
Panama zou ook nog op 6 punten kunnen komen, wat?!
Je gelooft het niet.quote:
Ik schat België hoger in dan Engeland.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Toch frappant dat die Engelsen zoveel moeite hadden tegen dit Tunesië.
Als je alle namen op een rijtje zet is het gewoon een matig elftalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Maar het werd zo gezegd dat België niet zomaar door is, dat is toch gewoon wel zo? Als 1 of 2, dat is de vraag...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze winnen van Engeland en Tunesië.
Engeland is dan ook geen groot voetballandquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Nee, Engeland en Panama kunnen nog op 6 punten komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het werd zo gezegd dat België niet zomaar door is, dat is toch gewoon wel zo? Als 1 of 2, dat is de vraag...
Frankrijk is ook een indrukwekkend team.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Kompany er nog bij en de Belgen gaan de hoofdprijs pakken....iets waar Oranje alleen maar over kan dromen !
maar België blijft Panama altijd voor toch ?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, Engeland en Panama kunnen nog op 6 punten komen.
Ik ook. Maar ik ben toch heel benieuwd naar Engeland-België. We gaan dan zien hoe de Belgen zonder zeeën van ruimte en met (mogelijk) wat tegendruk omgaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik schat België hoger in dan Engeland.
Nee, niet per se. Bij een gelijke stand telt het doelsaldo, dus theoretisch kan Panama België nog voorbij.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
maar België blijft Panama altijd voor toch ?
Leek er op dat Tunesië veel meer verdedigde tegen Engeland. Maar omdat ze die pot verloren moesten ze wel wat meer risico nemen om aan te vallen. Helaas niet verstandig tegen België.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:02 schreef Twiitch het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 12:56 schreef wattel het volgende:
[..]
Amai, 1-3?
edit: O wacht ze staan zeker niet op chronologische volgorde, ik dacht een trend te zien, naja.
van afrikaanse landen weet je zeker dat ze geen doping gebruiken,,,quote:
Marokko speelt ook in het rood, misschien zijn ze in de war.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt hier in Nieuw-West getoeterd, zijn de Marokkanen nu voor België?
Het zou goed kunnen dat beide teams al gekwalificeerd zijn voor de 2e ronde. Dan is de wedstrijd niet meer heel belangrijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben toch heel benieuwd naar Engeland-België. We gaan dan zien hoe de Belgen zonder zeeën van ruimte en met (mogelijk) wat tegendruk omgaan.
Je zou dan kunnen kijken wie je eventueel kan ontlopen, maar op zich heb je wel gelijk. Voor de volgende ronde maakt het niet heel veel uit. Japan, Polen, Columbia en Senegal ontlopen elkaar nauwelijks vind ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat beide teams al gekwalificeerd zijn voor de 2e ronde. Dan is de wedstrijd niet meer heel belangrijk.
ja stel je voor dat er iemand kan liplezenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
Die handjes voor de mond blijf ik enorm cringeworthy vinden
Jan van Halst heeft de ziekte van Hedel.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:01 schreef silverhill het volgende:
[..]
AZ heeft een ziekte
gr Jan van Halst
Ze hebben tegen België gewoon geen andere keuze gekregen. De match begon en de Belgen maakten meteen 1 en 2-0 ...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Leek er op dat Tunesië veel meer verdedigde tegen Engeland. Maar omdat ze die pot verloren moesten ze wel wat meer risico nemen om aan te vallen. Helaas niet verstandig tegen België.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol, Carrasco.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat middenveld wordt compleet overlopen tegen een goede ploeg. Wie moet überhaupt de bal veroveren daar? Allemaal toch meer aanvallend ingestelde spelers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol, Carrasco.
in principe komen vanaf de volgende match Kompany en Vermaelen er achterin terug bij ...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijd!![]()
Maar wil de Belgen wel zien tegen een betere ploeg, achterin oogt het behoorlijk kwetsbaar. Die Boyata kerel kan echt niet. Ook Lukaku zie ik er geen twee of drie maken tegen een betere ploeg.
Hoop op Japan of Colombia in de 1/8 finale, al zal het voor Colombia moeilijk gaan worden om zich nog te plaatsen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 20:49 schreef TLC het volgende:
Het zou wel weer typisch zijn dat Belgie in de volgende ronde struikelt tegenover n op papier mindere tegenstander
In de eerste ronde spelen de favorieten meestal tegen zwakkere tegenstanders en toch zie je de een na de ander top land zich verslikken in de tegenstander. Ik ben van mening dat het moeilijker spelen is tegen een mindere tegenstander want die heeft niks te verliezen en kan dus vrij spelen of die speelt juist heel verdedigend ( bus voor de goal )quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:25 schreef Dejannn het volgende:
Leuke wedstrijd!![]()
Maar wil de Belgen wel zien tegen een betere ploeg, achterin oogt het behoorlijk kwetsbaar. Die Boyata kerel kan echt niet. Ook Lukaku zie ik er geen twee of drie maken tegen een betere ploeg.
België had vooral geluk dat Tunesië zich niet terugtrok op eigen helft. Tegen Panama hadden ze wat meer moeite om de score te openen. Ik ben alsnog van mening dat ik niet overtuigd ben van onze Zuiderbuurtjes. Ik gun het ze overigens van harte, maar ik denk dat als Lukaku tegen een paar goede verdedigers staat en het middenveld klem wordt gezet België het nog heel erg lastig krijgt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet winnen van een Uruguay. Helemaal omdat de defensie van België toch de achilleshiel van het team is.quote:Op zondag 24 juni 2018 04:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In de eerste ronde spelen de favorieten meestal tegen zwakkere tegenstanders en toch zie je de een na de ander top land zich verslikken in de tegenstander. Ik ben van mening dat het moeilijker spelen is tegen een mindere tegenstander want die heeft niks te verliezen en kan dus vrij spelen of die speelt juist heel verdedigend ( bus voor de goal )
Spelen tegen een andere favoriet is makkelijker want je kent deze tegenstander, deze tegenstander durft aan te vallen waardoor er ruimte vrijkomt. En een favoriet is niet bang om te incasseren gezien zij ervan uitgaan dat zij ook makkelijk kunnen terug scoren. Zo speelt Nederland vaak ook zijn beste partijen in een poel des doods. En Nederland onderschat vaak tegenstanders die men ziet als zwakkere.
Je kunt misschien niet overtuigd zijn, maar voorlopig leveren ze wel daar waar het moet. De andere favorieten laten het qua score toch echt afweten, daar is het meer overleven.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
België had vooral geluk dat Tunesië zich niet terugtrok op eigen helft. Tegen Panama hadden ze wat meer moeite om de score te openen. Ik ben alsnog van mening dat ik niet overtuigd ben van onze Zuiderbuurtjes. Ik gun het ze overigens van harte, maar ik denk dat als Lukaku tegen een paar goede verdedigers staat en het middenveld klem wordt gezet België het nog heel erg lastig krijgt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet winnen van een Uruguay. Helemaal omdat de defensie van België toch de achilleshiel van het team is.
Wat dat betreft is het bijna Nederlands. Daar ligt dan ook het gevaar voor mijn gevoel. België zit al langzaam in een flow zonder een mindere dag te hebben gehad. Ploegen als Frankrijk en Brazilië halen met moeite de punten binnen, maar ik wil wel eens zien hoe het er uit ziet als het daar daadwerkelijk begint te draaien.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt misschien niet overtuigd zijn, maar voorlopig leveren ze wel daar waar het moet. De andere favorieten laten het qua score toch echt afweten, daar is het meer overleven.
En zowat alle favorieten heb laten zien defensief kwetsbaar te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt misschien niet overtuigd zijn, maar voorlopig leveren ze wel daar waar het moet. De andere favorieten laten het qua score toch echt afweten, daar is het meer overleven.
Witsel staat er puur om die redenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat middenveld wordt compleet overlopen tegen een goede ploeg. Wie moet überhaupt de bal veroveren daar? Allemaal toch meer aanvallend ingestelde spelers.
Is ook wel een nooddefensie die er nu staat, met 3 man. Is niet verwonderlijk dat dat kwetsbaar is, ook tegen zwakkere landen. Met beetje geluk staan Kompany en Vermaelen er terug in in de knock-out fase en da's toch een upgrade tov Boyata, die met alle respect maar een middelmatige voetballer.quote:Op zondag 24 juni 2018 09:24 schreef Dejannn het volgende:
[..]
België had vooral geluk dat Tunesië zich niet terugtrok op eigen helft. Tegen Panama hadden ze wat meer moeite om de score te openen. Ik ben alsnog van mening dat ik niet overtuigd ben van onze Zuiderbuurtjes. Ik gun het ze overigens van harte, maar ik denk dat als Lukaku tegen een paar goede verdedigers staat en het middenveld klem wordt gezet België het nog heel erg lastig krijgt. Ik zie ze bijvoorbeeld niet winnen van een Uruguay. Helemaal omdat de defensie van België toch de achilleshiel van het team is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |