Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we nu nooit meer op een EK of WK met die uitbreidingen
Aldus de wereldvreemde Frank Snoeks .quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
Al vind ik het vooral jammer dat je dan poules van drie op het WK krijgt en op het EK al dat de nrs 3 doorgaan in de poule waardoor verdedigend spel loont.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De gemiddelde kijker niet nee, de kijkers die je ermee over de streep trekt omdat hun landje meedoet wel natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef JanCees het volgende:
Hou toch je gore smoel een keer tyfus commentator
B&A Boys worden wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan maar een dvdtje van Bassie en Adriaan opzetten tot de kwartfinales brginnen.
Snoeks lult zo veel dat hij de helft van de tijd niet eens doorheeft wat hij zegt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
"Spanje, het begint eigenlijk na Breda, dat temperament"
Say whut
Weet je wat zo fijn is, als ik straks klaar ben met werken en heb gedouched kan ik de dag afsluiten met Aad die even de 2 gemiste wedstrijden voor me samenvat.quote:
slim van jequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:48 schreef Toby56 het volgende:
Als Snoeks of Vermeulen zijn ingehuurd, skip ik naar Belg of Brit.
Shit, zit ik naar de VRT te kijken terwijl ik van het commentaar van Snoeksgod had kunnen genietenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:47 schreef AQUILA. het volgende:
Frank Snoeks de imbeciel die op iedere wedstrijd zijn stempel wil drukken. Wedstrijdverkrachter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |