quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
*$#W%^joden? :Squote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
die wortelpakken ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
#teamNeutraleKijkersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Is de meerderheid van dit forum eigenlijk #teamBelgium?
quote:
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wel, maar ik zal ook genieten als ze er op een dramatische manier uitvliegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Belg gespotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Standaard Luik fans zijn de grootste tokkies in de sport.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
''Daar waren ze nog niet aan toe''.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Amusant om te zien hoe brutaal dit België voetbalt; iets waar ze 2 jaar geleden op het EK nog niet aan toe waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |