Je kunt geen andere verwachtingen hebben dan 2 overwinningen tegen Panama en Tunesie... Qua potentie zou je een halve finale verwachten maar ik ben allerminst overtuigd door Belgie. Ik vrees dat ze eraf gaan wanneer ze hun eerste serieuze tegenstander treffen. Dat heeft dan te maken met tactiekquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
België is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind tunesie meer kwaliteit hebben
Ik denk het ook wel hoor, België is niet sterk in de verdediging...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt geen andere verwachtingen hebben dan 2 overwinningen tegen Panama en Tunesie... Qua potentie zou je een halve finale verwachten maar ik ben allerminst overtuigd door Belgie. Ik vrees dat ze eraf gaan wanneer ze hun eerste serieuze tegenstander treffen. Dat heeft dan te maken met tactiek
nederlandquote:
Carrasco is de zwakste.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Merkie het volgende:
Verdedigend oogt het wankel bij België. Tegen een elftal als Frankrijk, Engeland of Brazilië gaan ze er kansloos vanaf denk ik.
Het is net een Nederlands elftal...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Merkie het volgende:
Verdedigend oogt het wankel bij België. Tegen een elftal als Frankrijk, Engeland of Brazilië gaan ze er kansloos vanaf denk ik.
Tegen Panama en Tunesië.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
Belgjes brengen in ieder geval wel heel leuk voetbal.
Klopt ja, schoot ook door mijn hoofd toen ik het bericht typte.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is net een Nederlands elftal...
senegal /japanquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan België na de poulefase treffen?
die belgische commentatoren zijn 10 x beter dan die kut clowns van de nederlandse tvquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:15 schreef AQUILA. het volgende:
Die Belgische commentator neemt al een voorschot op de wereldtitel hoor![]()
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
*$#W%^joden? :Squote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
belgen zijn zo schattig met hun tekstenje zal ze nooit horen met *$#W%^joden of iets
die wortelpakken ook nietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
#teamNeutraleKijkersquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Is de meerderheid van dit forum eigenlijk #teamBelgium?
quote:
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hierquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik wel, maar ik zal ook genieten als ze er op een dramatische manier uitvliegen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetjequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Belg gespotquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Eerder anti België, ik voel de afgunst afdruipen van zoveel posts hier
Standaard Luik fans zijn de grootste tokkies in de sport.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:16 schreef Eenskijken het volgende:
''Daar waren ze nog niet aan toe''.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Amusant om te zien hoe brutaal dit België voetbalt; iets waar ze 2 jaar geleden op het EK nog niet aan toe waren.
Nou ja “het zou best kunnen”....voorlopig hebben de Belgen al jaren van geen enkele topland gewonnenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:15 schreef Columbiafan het volgende:
Dat overdrijven ook hierAlsof de Belgen er tegen eender welk land "kansloos" afgaan. Ja, het zou best kunnen dat ze er tegen een topper uitgaan, maar ze gaan zeker niet van de mat geveegd worden ofzo.
Rustig aan hè. Alles op z'n tijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Daar waren ze nog niet aan toe''..
Overdrijf je niet wat? Heb je niet gezien hoeveel ruimte België krijgt? Dat gaan ze na deze wedstrijd in het toernooi geen één keer meer krijgen. Ik zeg niet dat België er dan plots niks meer van kan, maar op basis van deze wedstrijd kan je niet zeggen dat er een grote kans is dat ze de finale halen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Toby56 het volgende:
Deze generatie moet een keer een dikke finale halen. Dit jaar lijkt de grote kans. Amusant om te zien hoe brutaal dit België voetbalt; iets waar ze 2 jaar geleden op het EK nog niet aan toe waren. Ze hadden 3 kwartier nodig tegen Panama om wakker te worden, maar als het draait is het echt genieten. Van mij mogen ze ver komen.
Ik ben #teamSenegal&Nigeriaquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:17 schreef Columbiafan het volgende:
Nu heeft Wilmots nog tenminste nog iemand die aan zijn zijde staat.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
die nederlandse commentator is weer debiel
wat heeft belgie aan een record aantal doelpunten
bruyne lukaku wisselen lijkt mij nu
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentiniëquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Over ongeveer ieder topland wordt wel gezegd dat ze te zwak zijn zo'n beetje
oke daarom mogen ze ook pas over 10.000 jaar WK kampioen worden , je zegt het zelf rustig aan alles op zijn tijd :-)quote:
Rustaaaagh.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
ik zou die vent gewoon willen vermoorden met zijn onzin
Volgens mij heb ik niemand echt zien zeggen dat dit een waardeloos potje isquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja da’s waar maar hoezo ben je te zwak als je 4-1 voorstaat? Tunesië is heus niet de slechtste ploeg op het WK en België doet het beter dan zowat alle favorieten zoals bv Brazilië/Frankrijk/Argentinië
Verder gewoon leuk voetbal imo, dus beetje zwak dat zovelen hier dat zelfs niet durven toegeven.
Irriteert me zeker wel daarom post ik hier zowat niks als België speelt.
Klaas GODquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator zal niet in zijn debiele kop halen dat Lukaku gewoon gespaard wordt
Effe dimmen klaasquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zal het doorgeven aan de NO5quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |