Tuurlijk maar het feit dat elke kans raak is doet daar niet zoveel aan af.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:17 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Panama en Tunesie...beetje te snel oordelen dit.
Bedankt.quote:
Ja wat moet je dan, stoppen als Belgi de bal heeft?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef TheArt het volgende:
Die gast ging door zijn knie heen en die Tunesirs speelden gewoon door
Zo werkt het in Tunesiequote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef TheArt het volgende:
Die gast ging door zijn knie heen en die Tunesirs speelden gewoon door
Kan naar zijn, ben er zelf wel keer 2 jaar uit geweest toen ik boven op een bal sprong, been schoot naar binnen en kniebanden verrekt.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef Groby het volgende:
Haha deze man raakt geblesseerd van een bal
Bij een iets meer serieuzere tegenstander gaan ze af als een gieterquote:
Op het moment dat hij door zijn knie ging, had Tunesi zelf de bal hoor. Ze veroorzaakten met dat doorspelen nog bijna een kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan, stoppen als Belgi de bal heeft?
Dit is een best vermoeiende act.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:24 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij een iets meer serieuzere tegenstander gaan ze af als een gieter
En twee ploegen die willen voetballen.quote:
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit is een best vermoeiende act.
Rode kinderkontjes van Marc Dutrouxquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:26 schreef Zorro het volgende:
Vraag me trouwens af waaromdie Belgen altijd als rode duivels willen spelen.
Geel pas veel beter bij ze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukaku > Neymar dont @ mequote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef raptorix het volgende:
Mooie reactie, gelijk aangeven dat hij zelf valt.
Mooie man inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef raptorix het volgende:
Sowquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rode kinderkontjes van Marc Dutroux
Inderdaad. Pleit voor hem.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef raptorix het volgende:
En al drie goals toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef franske19 het volgende:
Dat is de Lukaku die ik ken.
Waardeloze aanname maar wel sportief.
Door de snelle tegengoals heeft Tunesi geen andere keuze natuurlijk ...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
En twee ploegen die willen voetballen.
Maar niet minder rommelig dan de andere toplanden.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn ze ook, don't believe the hype.
Moet daarvoor gescholden worden dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:29 schreef KingRadler het volgende:
Wanneer worden gele kaarten kwijt gescholden
Best aardige spelers, maar echt zo een net niet team, beetje zoals Japan en de Scandinavische landen, ze kunnen het wel, maar kunnen het niet over de streep trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn ze ook, don't believe the hype.
Vorige keer was dat volgens mij na de 1/8e finales.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:29 schreef KingRadler het volgende:
Wanneer worden gele kaarten kwijt gescholden
Helaas helemaal teruggevallen na mislukte transfer van Olympique naar Sevilla en uit beeld geraakt volledig. Ook blessure gehad, daarvoor stond ie nog basis ondanks dat hij nooit speelde bij Sevilla.quote:
Eens. Iets waar de Portugezen weer in uitblinken, matig spelen maar toch over de streep trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Best aardige spelers, maar echt zo een net niet team, beetje zoals Japan en de Scandinavische landen, ze kunnen het wel, maar kunnen het niet over de streep trekken.
Abdennour heeft nooit bij Sevilla gezeten. Bij Valencia daarentegen werd hij uitgelachen. Iconisch centraal duo met Mangala.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:31 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Helaas helemaal teruggevallen na mislukte transfer van Olympique naar Sevilla en uit beeld geraakt volledig. Ook blessure gehad, daarvoor stond ie nog basis ondanks dat hij nooit speelde bij Sevilla.
GravenberchGodquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:30 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/MikeVerweij/status/1010497418364903424
Helaas geen Kuhn.
Tegen zwakke broeders inderdaad. Maar je kan hier zoveel meer uit halen. Om te beginnen moet Martinez gaan smeken bij Radja voor een terugkeer. In mijn ogen is beste formatie voor Belgie 4-2-3-1. Dan gebruik je iedereen ook in zijn kracht en op hun natuurlijke positie. Je hoeft helemaal geen opkomende linksback te hebben met Hazard op linksbuiten.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het team omgooien lijkt me ook niet verstandig, dit rendeert prima
Omdat ze willen dat de finalisten met hun sterkst mogelijke opstellingen kunnen aantreden. Enkel bij een rode kaart in de halve finale kun je voor de finale geschorst raken.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:32 schreef raptorix het volgende:
Gele kaarten worden dus gereset voor de halve finales: https://www.sbnation.com/(...)low-card-suspensions
Als je geen geld had voor melk in je cornflakes dan moest je dus op blote poten voetballen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:32 schreef S0nic het volgende:
Lukaku heeft 2 minuten nodig om schoen aan te trekken. God
Zap dan gewoon naar de Belg joh.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:33 schreef Falco het volgende:
Het is jammer dat de wedstrijd ontsierd wordt door het schreeuwerige geblaat van Frank Snoeks
Gaat ook lastig met maat 59.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:32 schreef S0nic het volgende:
Lukaku heeft 2 minuten nodig om schoen aan te trekken. God
Klopt. My bad. Toch raar dat die zo door de mand viel aangezien hij bij Monaco het heel goed deed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Abdennour heeft nooit bij Sevilla gezeten. Bij Valencia daarentegen werd hij uitgelachen. Iconisch centraal duo met Mangala.
Jordan Lukaku.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Belgi nog andere WB's, want een beetje ploeg gooit elke aanval over de kant van Carrasco en dan heb je wel een probleempje.
Wie?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef PSVCL het volgende:
Met Msakni zouden ze meedoen voor groepswinst
Lakuku?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Belgi nog andere WB's? Een beetje ploeg gooit elke aanval over de kant van Carrasco en dan heb je wel een probleempje.
Wacht die is er niet.quote:
Valencia was een behoorlijk wespennest in die tijd. Van directie tot materiaalman. Nagenoeg niemand heeft daar niveau gehaald in die jaren eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Klopt. My bad. Toch raar dat die zo door de mand viel aangezien hij bij Monaco het heel goed deed.
Msakni heeft net die creativiteit die je nu helemaal mist. Srarfi jonge speler van Nice heeft ook maar veel te wisselvallig, wel bank zit die.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef PSVCL het volgende:
Met Msakni zouden ze meedoen voor groepswinst
Dembelequote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou met zien van selectie van Belgie; Chadli, en als allerlaatste optie Januzaj
Januzaj moet je alleen meenemen als een aanvaller. Die jongen is toch veel te fragiel/vertrouwensloos voor zo'n positie. Heeft er net een lekkere periode opzitten bij Sociedad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou met zien van selectie van Belgie; Chadli, en als allerlaatste optie Januzaj
Klopt kan ik me nog herinneren.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia was een behoorlijk wespennest in die tijd. Van directie tot materiaalman. Nagenoeg niemand heeft daar niveau gehaald in die jaren eigenlijk.
Waarom speelt die niet eigenlijk, Witsel die z'n zakken vult in China boven hem verkiezenquote:
precies,dan had je voorin wat kunnen uitrichten nu is het te weinig .quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:38 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Msakni heeft net die creativiteit die je nu helemaal mist. Srarfi jonge speler van Nice heeft ook maar veel te wisselvallig, wel bank zit die.
En Ben Amor absolute basisspeler centraal midddenveld missen we vanwege blessure, herstellend en niet wedstrijd fit nog helaas.
Ik denk dat elke ploeg op dit wk het lastig zou hebben tegen Mexico.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk dat dit Belgie het heel lastig zou hebben tegen Mexico.
Daarom pleit ik voor een 4-2-3-1 zodat je makkelijker kan rouleren/wisselen. En spelers spelen ook op hun natuurlijke positie. Nu wring je de spelers in een keurslijf wat niet bij hun past.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Januzaj moet je alleen meenemen als een aanvaller. Die jongen is toch veel te fragiel/vertrouwensloos voor zo'n positie. Heeft er net een lekkere periode opzitten bij Sociedad.
Bohhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Is De Kev misschien een beetje overschat?
We zullen het zien vandaag...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat elke ploeg op dit wk het lastig zou hebben tegen Mexico.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ligt weer een Tunesir op de grond... brancard
Denk dat ze vandaag een heel stuk minder gaan spelen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat elke ploeg op dit wk het lastig zou hebben tegen Mexico.
Kompany ongetwijfeld. Het is al een wonder dat Vermaelen zich niet blesseerde in de periode dat hij uitstekend speelde bij afwezigheid van Umtiti.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Kompany of vermaelen, wie blesseert zich als eerst?
Braafheid kan tegen zijn kleinkinderen vertellen dat hij en WK-finale heeft gespeeld.quote:
Marokko ook zo toch, tweede helft is over, uitgeput en concentratie zakt ook weg.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:40 schreef PSVCL het volgende:
precies,dan had je voorin wat kunnen uitrichten nu is het te weinig .
Veel blessures bij Tunes, dit toernooi ook al.
Nee, gewoon klein.quote:
twitter:mattspiro twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 14:16:47Japan coach Nishino asked how his team will combat Senegal: ‘In last few days I told my players to grow 5cm and put on 5kg. They couldn’t do it. So instead we will have to try to win by using the ball well.’ reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:44 schreef S0nic het volgende:
[..]
Braafheid kan tegen zijn kleinkinderen vertellen dat hij en WK-finale heeft gespeeld.
Wel jammer, zulke verdedigers altijd geblesseerd. Ik denk ook dat beiden bij een topwedstrijd straks in de kwartfinales uitvallen of al uitgevallen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kompany ongetwijfeld. Het is al een wonder dat Vermaelen zich niet blesseerde in de periode dat hij uitstekend speelde bij afwezigheid van Umtiti.
Belgi is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef BB-King het volgende:
Ik had niet anders verwacht van Belgi tegen Panama en Tunesi.
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaan redden tegen sterkere tegenstanders.
Tunesie is over algemeen niet zo slecht, in Afrika toch wel 1 van de betere teams vooral verdedigend.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef BB-King het volgende:
Ben juist benieuwd hoe ze zich gaan redden tegen sterkere tegenstanders.
Verdedigend oogt het erg wankel. Meunier speelde amper bij z'n club en doordat hij eigenlijk een rechterrwinger is van oorsprong verdedigend niet 100% foutloos. Carrasco evenzeer en China doet hem duidelijk niet goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef BB-King het volgende:
Ben juist meer benieuwd hoe ze zich gaan redden tegen sterkere tegenstanders.
Frankrijk?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Belgi is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Mja, dat zag er niet geweldig uit... Portugal doet gewoon Portugal, dus die maakt verwachtingen waar... Brazili pas in extremis op 2-0...quote:
RG is weer bezig met een acttwitter:registability twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 14:52:07Worried for De Bruyne. Looks to have applied 30spf sunblock. Should've gone for 45spf minimum. reageer retweet
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben belandquote:
Bij Marokko smijten ze met veel te veel energie in de beginfase ,dan moet je jezelf wel belonen anders ben je idd al vroeg K.O ,mentaal en fysiek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:46 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokko ook zo toch, tweede helft is over, uitgeput en concentratie zakt ook weg.
Gebrek aan wedstrijden op goed niveau. Tunesie speelt in basis aardig wat in tunesie of golfstaat, tegen premier league spelers van Belgi kan je dan qua tempo niet snel 90 min op.
Picsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben beland
Marokkanen hquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Marokko smijten ze met veel te veel energie in de beginfase ,dan moet je jezelf wel belonen anders ben je idd al vroeg K.O ,mentaal en fysiek.
Dus jij zou de homo's in het voetbal kunnen ontmaskeren? Schrijf een boek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben beland
Om des keizers baardquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Kane vs Lukaku, laatste wedstrijd in deze poule...
Zo'n lekkende kerncentrale doet wat met een mens.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
heerlijk op de belg, alle spelers zijn weer wereldklasse, wereldvoetbal, een been in de finale
vergeten weer dat het panama en nu tunesie zijn.
Knapper dan Daniel?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is niet out, dus zal het niet echt waarderen.
Tja niet zo lastig tegen zwakke landen als Tunesi en Panama. Belgi heeft een hele makkelijke poule, dit soort potjes winnen ze makkelijk ja. Maar tegen grote landen moet ik jet nog zien, het is niet voor niets dat Belgi de afgelopen jaren geen een topduel gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Belgi is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Ik ken er in ieder geval 5 die op Eredivisie niveau hebben gespeeld en over een hele bekende Duitser ken ik ook nog een mooi verhaalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zou de homo's in het voetbal kunnen ontmaskeren? Schrijf een boek.
Belgi is ook heel kwetsbaar achterin. Zelfs panama pakte nog een paar kansen in de 1e helft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Carrasco wordt de ondergang straks tegen een ploeg die wel een bal over drie meter kan passen.
Hypen is toch het mooist wat er is? Kijk nu al uit naar Dumoulin die geel pakt in de eerste week van de Tour.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n lekkende kerncentrale doet wat met een mens.
Dachten wij ook wel in 2014. Oke, dat was gewoon een heel zware poule.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
heerlijk op de belg, alle spelers zijn weer wereldklasse, wereldvoetbal, een been in de finale
Hebben ze geleerd van ons, de Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
Die Lothar toch.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken er in ieder geval 5 die op Eredivisie niveau hebben gespeeld en over een hele bekende Duitser ken ik ook nog een mooi verhaal
Ben benieuwd hoe groot de kleine Daniel is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Daniel de ridder is fking lekker
Der Lothar voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nah niet Lothar, maar bijna vergelijkbare status
BBC inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef wattel het volgende:
[..]
NOS...BBC met Drogba over zijn tips aan Lukaku vind ik heel wat smakelijker
Wij schreeuwen het vooraf en gaan dan zeiken. De belgen zijn eerst kalm, maar na 2 goede passes is het opeens wereldklassequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze geleerd van ons, de Nederlanders.
Ik ontmoette hem op een chat en dacht dat hij Fake was, toen ik hem vroeg welk hotel ze in de voorbeiding zaten op het Jeugd WK gaf hij binnen 1 seconde het juiste antwoordquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk bijna elke avond wel naar BBC
Niks mee gedaan, maar mijn vriend en zijn ex hadden een bureau in Travestieten en daar was hij nogal weg van, toen zijn carriere groter werden kregen ze een flink bedrag aangeboden om te zwijgen en te beloven dat hij nooit meer contact zou mogen zoekenquote:
Hadden weinig keus meer na de 1-0 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:05 schreef Googke het volgende:
Snap niet dat Tunesi komt aanvallen, als ze voor het gelijkspel gingen spelen en tegen Panama wonnen... Ik zie de Belgen niet tegen de Engelsen winnen..
Welke Pokemon Gym kom je?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:06 schreef Aiciu het volgende:
Nu Engeland winnen, dan hoef ik die wedstrijd niet te zien, begin de gym toch wel te missen inmiddels.
Welke badges heb je nuquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:06 schreef Aiciu het volgende:
Nu Engeland winnen, dan hoef ik die wedstrijd niet te zien, begin de gym toch wel te missen inmiddels.
Dat doen wij ook wel, als we met 3-1 winnen is het heel goed, bij slecht spel kunnen we er weer niets van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:04 schreef danos het volgende:
[..]
Wij schreeuwen het vooraf en gaan dan zeiken. De belgen zijn eerst kalm, maar na 2 goede passes is het opeens wereldklasse.
ik zou hem doenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Daniel de ridder is fking lekker
Ik heb mijn notes kunnen inzien.. ik mag je niet meer.quote:
Loop je nu de hele tijd naakt rond?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes kunnen inzien.. ik mag je niet meer.
Grapje, redelijk goed, alleen dan de schijterij.met jou?
zo goed zijn die Engelsen nou ook weer niet, zal erom hangen denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:05 schreef Googke het volgende:
Snap niet dat Tunesi komt aanvallen, als ze voor het gelijkspel gingen spelen en tegen Panama wonnen... Ik zie de Belgen niet tegen de Engelsen winnen..
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je nu de hele tijd naakt rond?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes kunnen inzien.. ik mag je niet meer.
Grapje, redelijk goed, alleen dan de schijterij.met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |