Om des keizers baardquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
Kane vs Lukaku, laatste wedstrijd in deze poule...
Zo'n lekkende kerncentrale doet wat met een mens.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
heerlijk op de belg, alle spelers zijn weer wereldklasse, wereldvoetbal, een been in de finale
vergeten weer dat het panama en nu tunesie zijn.
Knapper dan Daniel?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is niet out, dus zal het niet echt waarderen.
Tja niet zo lastig tegen zwakke landen als Tunesië en Panama. België heeft een hele makkelijke poule, dit soort potjes winnen ze makkelijk ja. Maar tegen grote landen moet ik jet nog zien, het is niet voor niets dat België de afgelopen jaren geen een topduel gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
België is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Ik ken er in ieder geval 5 die op Eredivisie niveau hebben gespeeld en over een hele bekende Duitser ken ik ook nog een mooi verhaalquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij zou de homo's in het voetbal kunnen ontmaskeren? Schrijf een boek.
België is ook heel kwetsbaar achterin. Zelfs panama pakte nog een paar kansen in de 1e helft.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Carrasco wordt de ondergang straks tegen een ploeg die wel een bal over drie meter kan passen.
Hypen is toch het mooist wat er is? Kijk nu al uit naar Dumoulin die geel pakt in de eerste week van de Tour.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo'n lekkende kerncentrale doet wat met een mens.
Dachten wij ook wel in 2014. Oke, dat was gewoon een heel zware poule.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
heerlijk op de belg, alle spelers zijn weer wereldklasse, wereldvoetbal, een been in de finale
Hebben ze geleerd van ons, de Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:59 schreef danos het volgende:
Die Lothar toch.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ken er in ieder geval 5 die op Eredivisie niveau hebben gespeeld en over een hele bekende Duitser ken ik ook nog een mooi verhaal
Ben benieuwd hoe groot de kleine Daniel is.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Daniel de ridder is fking lekker
Der Lothar voor jouquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nah niet Lothar, maar bijna vergelijkbare status
BBC inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef wattel het volgende:
[..]
NOS...BBC met Drogba over zijn tips aan Lukaku vind ik heel wat smakelijker
Wij schreeuwen het vooraf en gaan dan zeiken. De belgen zijn eerst kalm, maar na 2 goede passes is het opeens wereldklassequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze geleerd van ons, de Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |