Verdedigend oogt het erg wankel. Meunier speelde amper bij z'n club en doordat hij eigenlijk een rechterrwinger is van oorsprong verdedigend niet 100% foutloos. Carrasco evenzeer en China doet hem duidelijk niet goed.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef BB-King het volgende:
Ik had niet anders verwacht van België tegen Panama en Tunesië.
Ben juist meer benieuwd hoe ze zich gaan redden tegen sterkere tegenstanders.
Frankrijk?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
België is zo wel een beetje het enige land wat nu voldoet aan verwachtingen...
Mja, dat zag er niet geweldig uit... Portugal doet gewoon Portugal, dus die maakt verwachtingen waar... Brazilië pas in extremis op 2-0...quote:
RG is weer bezig met een acttwitter:registability twitterde op zaterdag 23-06-2018 om 14:52:07Worried for De Bruyne. Looks to have applied 30spf sunblock. Should've gone for 45spf minimum. reageer retweet
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben belandquote:
Bij Marokko smijten ze met veel te veel energie in de beginfase ,dan moet je jezelf wel belonen anders ben je idd al vroeg K.O ,mentaal en fysiek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:46 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Marokko ook zo toch, tweede helft is over, uitgeput en concentratie zakt ook weg.
Gebrek aan wedstrijden op goed niveau. Tunesie speelt in basis aardig wat in tunesie of golfstaat, tegen premier league spelers van België kan je dan qua tempo niet snel 90 min op.
Picsquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben beland
Marokkanen hèquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Marokko smijten ze met veel te veel energie in de beginfase ,dan moet je jezelf wel belonen anders ben je idd al vroeg K.O ,mentaal en fysiek.
Dus jij zou de homo's in het voetbal kunnen ontmaskeren? Schrijf een boek.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ken nog wel groter Nederlands voetbaltalent waarbij ik in bed ben beland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |