Ik ontmoette hem op een chat en dacht dat hij Fake was, toen ik hem vroeg welk hotel ze in de voorbeiding zaten op het Jeugd WK gaf hij binnen 1 seconde het juiste antwoordquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk bijna elke avond wel naar BBC
Niks mee gedaan, maar mijn vriend en zijn ex hadden een bureau in Travestieten en daar was hij nogal weg van, toen zijn carriere groter werden kregen ze een flink bedrag aangeboden om te zwijgen en te beloven dat hij nooit meer contact zou mogen zoekenquote:
Hadden weinig keus meer na de 1-0 natuurlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:05 schreef Googke het volgende:
Snap niet dat Tunesië komt aanvallen, als ze voor het gelijkspel gingen spelen en tegen Panama wonnen... Ik zie de Belgen niet tegen de Engelsen winnen..
Welke Pokemon Gym kom je?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:06 schreef Aiciu het volgende:
Nu Engeland winnen, dan hoef ik die wedstrijd niet te zien, begin de gym toch wel te missen inmiddels.
Welke badges heb je nuquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:06 schreef Aiciu het volgende:
Nu Engeland winnen, dan hoef ik die wedstrijd niet te zien, begin de gym toch wel te missen inmiddels.
Dat doen wij ook wel, als we met 3-1 winnen is het heel goed, bij slecht spel kunnen we er weer niets van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:04 schreef danos het volgende:
[..]
Wij schreeuwen het vooraf en gaan dan zeiken. De belgen zijn eerst kalm, maar na 2 goede passes is het opeens wereldklasse.
ik zou hem doenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Even serieus
Daniel de ridder is fking lekker
Ik heb mijn notes kunnen inzien.. ik mag je niet meer.quote:
Loop je nu de hele tijd naakt rond?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mijn notes kunnen inzien.. ik mag je niet meer.
Grapje, redelijk goed, alleen dan de schijterij.met jou?
zo goed zijn die Engelsen nou ook weer niet, zal erom hangen denk ikquote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:05 schreef Googke het volgende:
Snap niet dat Tunesië komt aanvallen, als ze voor het gelijkspel gingen spelen en tegen Panama wonnen... Ik zie de Belgen niet tegen de Engelsen winnen..
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je nu de hele tijd naakt rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |