quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lekker handig dan, moet er bijna een nieuwe tt verzonnen worden, gaat ijs_beer naar bed.
Blijkt maar weer dat die druk niet aan kan.quote:Op donderdag 21 juni 2018 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lekker handig dan, moet er bijna een nieuwe tt verzonnen worden, gaat ijs_beer naar bed.
Als door een wonder is het toch nog goed gekomen.quote:
Wonderfinequote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als door een wonder is het toch nog goed gekomen.
Ik zie nergens lavendel.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft er dan ook in dit deel lavendel binnengesmokkeld?
Ruik je het niet?quote:
Getypt met de 'hand van god' waarschijnlijk.quote:
Jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wie heeft er dan ook in dit deel lavendel binnengesmokkeld?
Nee. Zeker alleen in de provincie.quote:
Ik hou niet van de geurquote:
Nee. Foutje van de keeper.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Getypt met de 'hand van god' waarschijnlijk.
Ik zit niet in de provincie.quote:
Die hand kan een hele hoop.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Getypt met de 'hand van god' waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat die druk niet aan kan.
Daar laat ik de VAR graag even naar kijken.quote:
Met deze post geef je hem wel gelijk natuurlijk.quote:
Tsja, als de sterren falen, moeten er andere spelers opstaan he.quote:
Nee, maar wel tussen de lavendel.quote:
Gezien de verstreken tijd, is de goal terecht.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar laat ik de VAR graag even naar kijken.
Je ziet gelijk dat onsportieve gedrag he. Heeft nog mazzel dat die geen rode kaart krijgt.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met deze post geef je hem wel gelijk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, als de sterren falen, moeten er andere spelers opstaan he.
Nog steeds op?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet gelijk dat onsportieve gedrag he. Heeft nog mazzel dat die geen rode kaart krijgt.
Nee heb ze dit jaar niet. Zit echt in dit topic.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien de verstreken tijd, is de goal terecht.
Ja. Die moeten in China nog gemaakt worden.quote:
De hele wereld ziet dat de goal terecht is.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Dit is het failliet van de VAR!
Ik was het niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee heb ze dit jaar niet. Zit echt in dit topic.
Als iemand nog een witte kaart heeft heb ik nog wel een rode pen, maken we ze zelf wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die moeten in China nog gemaakt worden.
De wereld is gek geworden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De hele wereld ziet dat de goal terecht is.
Dat is correct ende juist. Getuige het vorige topicquote:
Ook een optie.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als iemand nog een witte kaart heeft heb ik nog wel een rode pen, maken we ze zelf wel.
Nou nou nou zegquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is correct ende juist. Getuige het vorige topic
Genoeg dikke rode Copic stiften.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als iemand nog een witte kaart heeft heb ik nog wel een rode pen, maken we ze zelf wel.
Roger is het met mij eens.quote:
Nou, idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is correct ende juist. Getuige het vorige topic
Een Argentijnse tegen een Kroatische kat?quote:
Ik spreek geen kats, dus die vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Argentijnse tegen een Kroatische kat?
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelden was deze zo toepasselijk:
[ afbeelding ]
Als de ene kat, na nauwelijks aangeraakt te zijn, ligt te kermen van de pijn, dan is het een Argentijn. Of Neymiauw kan ook nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik spreek geen kats, dus die vraag kan ik niet beantwoorden.
Goedenavond.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
Er is een buiten een catfight gaande.
Ja hoi, hallo, goedenavond.
Oh en dan?quote:
Ik hoor ze alleen, ik zie ze niet. Ik weet niet of je daar ook wat mee kan.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de ene kat, na nauwelijks aangeraakt te zijn, ligt te kermen van de pijn, dan is het een Argentijn. Of Neymiauw kan ook nog.
Dan zijn er al drie mensen die dat vinden.quote:
De tegenpartij slaapt. Dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn er al drie mensen die dat vinden.
Ah Messi is dus weer eens onzichtbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoor ze alleen, ik zie ze niet. Ik weet niet of je daar ook wat mee kan.
Jij bent de enige tegenpartij nu nog, dus staan wij op winst.quote:
Miauwsi.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Messi is dus weer eens onzichtbaar.
Oké en dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent de enige tegenpartij nu nog, dus staan wij op winst.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:24 schreef Redefine het volgende:
Deze zag ik voorbijkomen in een van de WK topics![]()
[ afbeelding ]
Niets.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens het mandje opzoeken.
Trusten jongens.
Welterusten.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 00:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook maar eens het mandje opzoeken.
Trusten jongens.
Ja ik snap het alleen niet zo want ik krijg het straks na de beoordeling mee om zelf aan m'n eigen dokter te geven. Ik dacht dat er tegenwoordig zo'n systeem was dat iedereen overal electronisch bij kon zeg maar. Dit klinkt ergens zo ouderwets. 'Neem maar mee en ga maar brengen'.quote:
Hoe Lang?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:17 schreef Greys het volgende:
EN IK ZIT AL EEN HALF UUR TE LUISTEREN NAAR EEN CHINESE MEVROUW DIE OP ÉÉN HEEL IRRITANTE MONOTOON EEN KIND AAN HET VOORLEZEN IS.
quote:
Spannend Greys! *duimt*quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:58 schreef Greys het volgende:
Filmpje maken is al klaar. Nu ongeveer half uur wachten omdat ze het laten beoordelen. Roozjee ik had geen plakkers maar zuignapjes trouwens.
quote:
Nou ja goed, als het levensbedreigend was, hadden ze dat nieuws waarschijnlijk niet in een envelop meegegevenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg de beoordeling mee in envelop en moet die nu naar de huisarts brengen. Kortom ik weet nu nog niks
Logisch. De uitslag mag pas bekend worden als Jon Ola Sand die gecontroleerd heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:39 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg de beoordeling mee in envelop en moet die nu naar de huisarts brengen. Kortom ik weet nu nog niks
Nee maar ze zei wel toen ze me de envelop gaf 'want eventuele afspraken met een cardioloog moeten via je huisarts lopen'. Dus echt heel geruststellend voelt het dan toch ook weer niet echt. Ik ben een zeikerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja goed, als het levensbedreigend was, hadden ze dat nieuws waarschijnlijk niet in een envelop meegegeven
Raar, hopelijk is de uitslag goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 10:39 schreef Greys het volgende:
Wat is de derde wedstrijd? Zit inmiddels op werk en dan kan ik ff stiekem kijken wat ik hebquote:Op vrijdag 22 juni 2018 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vandaag ben ik voor Costa Rica en IJsland.
In de derde wedstrijd heb ik persoonlijk geen voorkeur.
Brazilië - Costa Ricaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is de derde wedstrijd? Zit inmiddels op werk en dan kan ik ff stiekem kijken wat ik heb
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Brazilië - Costa Rica
Nigeria - IJsland
Servië - Zwitserland
NIG - IJS 0 - 1 zou zo mooi zijn, ook omdat Argentinië het dan echt nog lastig gaat krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik heb
BRA - COS 1-1
NIG - IJS 0-1
SER - ZWI 1-3
Maar die laatste ga ik zeker weten fout hebben miss_dynastie! Niet aan gedacht toen ik het destijds invulde. Maar ik heb er ook regelmatig wat fout en dit wordt er ook eentje
Omgquote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Zojuist iemand op mijn Facebook die over haar opengeknapte blaar post, compleet met foto. De rest van mijn lunch zet ik maar even in de koelkast
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik voel me vandaag zo’n jankende Argentijn meets de dame uit de OP. Verder helegaar niet excited of zo
Ik sluit mij hier volledig aan.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Zojuist iemand op mijn Facebook die over haar opengeknapte blaar post, compleet met foto. De rest van mijn lunch zet ik maar even in de koelkast
Greys, trek wel even aan de bel als je om twee uur nog niks gehoord hebt. Grote kans dat de dokter vroeg aan het weekend begint en je anders het hele weekend zit te wachten!
Beterschap momo. Lekker een warme douche of een warm bad nemen misschien?
Ik voel me vandaag zo’n jankende Argentijn meets de dame uit de OP. Verder helegaar niet excited of zo
Beterschap!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Raar, hopelijk is de uitslag goed.![]()
Hier gisteren door de rug gegaan, ai loop net als een omaatje nu.
Ik heb het idee dat Servië wint.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
miss_dynastie heb jij nog bepaalde shirtjes, merchandise, theedoeken?
Ik heb een vlag, diverse vlaggetjes, magneten, shirt en een aantal Eurovisie spullen. Geen theedoekquote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
miss_dynastie heb jij nog bepaalde shirtjes, merchandise, theedoeken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Raar, hopelijk is de uitslag goed.![]()
Hier gisteren door de rug gegaan, ai loop net als een omaatje nu.
Ik ben ook voor Zwitserland, ik gok eigenlijk op gelijkspel.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:22 schreef Redefine het volgende:
Ik ben voor Zwitserland. Daar kom ik al meer dan twintig jaar (niet elk jaar meer). En heb er vrienden zitten. Daarom dus sympathie voor de Zwitsers.
Maar de Serven hebben een tof elftal. Dus het allermooiste zou zijn als ze uiteindelijk beide de poule zouden doorkomen. En dan Brazilië dus eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |