Ja iddquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:23 schreef JanCees het volgende:
De grensrechter werd dus genegeerd door de scheids??
Iraniërs spreken geen Arabischquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Kijk ze gelijk om de scheids staa... Wollah, heb je problemen vriend...
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje wordt geen wereldkampioen. je mag me quoten
quotequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neee.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk hoe vaak de VAR zijn waarde bewijst dit WK.
Maak ze kapot Klaasquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was gewoon een doelpunt
iran wordt genaaid door de VN
Want? Recht heeft toch gezegevierd?quote:
Ageplay?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Goffer, ik moet gaan slapen, niet blijven kijken...
Zou Lily van anaal houden?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Dat wordt niet neuken met Lily vanavond, jammer Wilfred!
Derdekindgenottwitter:LuisSuarez9 twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:18:37FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES 😘😘😘 https://t.co/e0Bjk3Co5l reageer retweet
Ik denk dat Wilfred meer de Stefan Postma in die relatie is.quote:
Laat politiek erbuiten aub.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben zwaar gemixt, ik steun beide. Het Katholieke Spanje![]()
![]()
Maar Iran is een goede bondgenoot en buurland van Armenië
Überhaupt voor Spanje zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat dit Spanje wereldkampioen wordt
Voor de Spanjaarden wel, was dit een duidelijke fout? In ieder geval minder duidelijk dan die van Costa.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk hoe vaak de VAR zijn waarde bewijst dit WK.
quote:
Nee, vroeg trainen.quote:
Denken doe je maar bij SBS.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred meer de Stefan Postma in die relatie is.
mue bienquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
Derdekindgenottwitter:LuisSuarez9 twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:18:37FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES 😘😘😘 https://t.co/e0Bjk3Co5l reageer retweet
Welk team is dan wèl overtuigend tot nu toe? Kan alleen Rusland en Ijsland bedenken die minimaal aan de verwachtingen voldoen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jij denkt dat Wilfred iets te vertelen heeft? Zelfs zijn dochter is hem al de baas.quote:
Het schijnt dat hij de navelstreng doorbijt ipv doorknipt...quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES
Ik verstoa der geen zak vaan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
Welk team speelt wel overtuigend danquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.quote:
Door de drie punten tegen Marokko gaan ze sowieso niet volle bak.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:26 schreef Stabiel het volgende:
Jahanbakhsh en Ghoddos erin en gaan met de banaan. Spanje is kwetsbaar.
België redelijk tegen zo'n kut team. Ik hou het nog steeds op Brazil.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:26 schreef Deshain het volgende:
[..]
Welk team is dan wèl overtuigend tot nu toe? Kan alleen Rusland en Ijsland bedenken die minimaal aan de verwachtingen voldoen.
Blij om deel uit te maken van de geschiedenis van Uruguay Playing 💯 games!!! Blij om verder te gaan naar 👏👏👏 de achtste en meer dan blij om het mooie nieuws dat we hopen dat onze derde zoon 😍😍😍 u allen bedanken voor de steun van altijd vooral mijn liefdes 😘😘😘 te gevenquote:
Kun jij inmiddels Spaans?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.
Al 2.531 likes. Urgay zit vol met pedo's.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Blij om deel uit te maken van de geschiedenis van Uruguay Playing 💯 games!!! Blij om verder te gaan naar 👏👏👏 de achtste en meer dan blij om het mooie nieuws dat we hopen dat onze derde zoon 😍😍😍 u allen bedanken voor de steun van altijd vooral mijn liefdes 😘😘😘 te geven
google vertalen
Ik gebruik gewoon uitvoerig translate.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moeten wel, de voertaal in het wielerforum is Spaans.
Terecht, uiteraard.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val op alles wat mooi is en/of schittert.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is al bezet hoor. Daarnaast val je toch eerder op Duitse wielrenners?
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je bal onder shirt en duim in de mond toneelstukje gemist?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.
Dan moet HaagseGod maar even Spaons leren. Ik heb uit een goede bron vernomen, dat HaagseGod gaat modden daar.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat staan met Ramosquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef silverhill het volgende:
Ik zou niet graag in een scrimmage liggen met Costa in de buurt
terecht. Doormidden schoppen die antivoetballersquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Revanches het volgende:
Gatverdamme wat een getrap van die kutSpanjolen![]()
![]()
TDF?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet HaagseGod maar even Spaons leren. Ik heb uit een goede bron vernomen, dat HaagseGod gaat modden daar.
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij de navelstreng doorbijt ipv doorknipt...
Ik kijk niet elke doelpuntviering.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je bal onder shirt en duim in de mond toneelstukje gemist?
Dit is een grap ja?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet HaagseGod maar even Spaons leren. Ik heb uit een goede bron vernomen, dat HaagseGod gaat modden daar.
quote:
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:06:18Dat gezegd hebbende, de kritiek is na zes jaar wel grotendeels weggeëbd. Er zijn er nog wel een paar over en die zijn vaak heel vocaal, maar heb gelukkig het idee dat het voor grote meerderheid niet meer uitmaakt dat ik vrouw ben en als commentator werk voor @Eurosport_NL reageer retweet
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is geen woord Spaans bijquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
Maar ze was wel goed nat hoor, die Spoanse.
We’re sailing into a shit typhoon Randy. We’d better haul in the jib before it gets covered in shitquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Topshow
Shhhht, the liquor is talking Randybobandy!
Maar ik lees meestal dagelijks wat artikelen op AS en Cope. Dan vertaal ik af en toe zin per zin, omdat het pas misgaat met meerdere zinnen achter elkaar.quote:
Corey and Trever what in the flying fuck are you doing?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We’re sailing into a shit typhoon Randy. We’d better haul in the jib before it gets covered in shit
Het feit dat ze vrouw is maakt niet zo uit inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:06:18Dat gezegd hebbende, de kritiek is na zes jaar wel grotendeels weggeëbd. Er zijn er nog wel een paar over en die zijn vaak heel vocaal, maar heb gelukkig het idee dat het voor grote meerderheid niet meer uitmaakt dat ik vrouw ben en als commentator werk voor @Eurosport_NL reageer retweet
johannes_vermeer vindt dit een kutpost.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:31 schreef Burner82 het volgende:
Spanje gaat winnen, anders begin ik morgen al met mijn buikspieren trainen van het lachen voordat ik zelfs ga trainen![]()
![]()
![]()
![]()
Zij heeft een enge obsessie met de slachtofferrol.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:06:18Dat gezegd hebbende, de kritiek is na zes jaar wel grotendeels weggeëbd. Er zijn er nog wel een paar over en die zijn vaak heel vocaal, maar heb gelukkig het idee dat het voor grote meerderheid niet meer uitmaakt dat ik vrouw ben en als commentator werk voor @Eurosport_NL reageer retweet
Dit is echt dom achterafgelul en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als iran nou gewoon vanaf de start was begonnen met voetballen ..
Met het busje parkeren krijg je uiteindelijk toch wel 1 om de oren tegen Spanje
Eens met jv.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
johannes_vermeer vindt dit een kutpost.
Heel vocaal. Is dit een toespeling naar een zekere hoogblonde schlagerzanger?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:30 schreef wimderon het volgende:
Ze doen natuurlijk wat de trainer ze opdraagt. En Queiroz is een soort uber Mourinho.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Als iran nou gewoon vanaf de start was begonnen met voetballen ..
Met het busje parkeren krijg je uiteindelijk toch wel 1 om de oren tegen Spanje
Winnen is winnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef VeX- het volgende:
Spanje is ook niet echt op niveau aan het spelen nu.
Op zich geeft praktisch iedereen beter commentaar dan Frank Snoeks.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Op zich zou ik een vrouw bij het foebele niet erg vinden maar ze moet wel beter commentaar geven dan Frank Snoeks.
Hoe doe je dat dan met audio en/of videoartikelen?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar ik lees meestal dagelijks wat artikelen op AS en Cope. Dan vertaal ik af en toe zin per zin, omdat het pas misgaat met meerdere zinnen achter elkaar.
Dat is niet zo heel lastig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Op zich zou ik een vrouw bij het foebele niet erg vinden maar ze moet wel beter commentaar geven dan Frank Snoeks.
LellebelGodinquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Hier schuimt hij van.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
johannes_vermeer vindt dit een kutpost.
Its not right to steal gas Corey and Trevor .quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Corey and Trever what in the flying fuck are you doing?
Leo Driessen..quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op zich geeft praktisch iedereen beter commentaar dan Frank Snoeks.
gifje?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Hornse. En: friends with the benedictsquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Its not right to steal gas Corey and Trevor .
Theo Reitsma is een ding.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op zich geeft praktisch iedereen beter commentaar dan Frank Snoeks.
Dat moet nog komen. De taal serieus leren zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met audio en/of videoartikelen?
AJLAJALALAJLALAJLAJALJLAquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
DE TOPSCORER VAN DE EREDIEWIESIE (© Sjom Egbers) ALLEN
dit doe je expresquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je als Iran zijnde een topscoorder uit een subtop Europese competitie op de bank plaatsen?
Sparen voor de KO fasequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan je als Iran zijnde een topscoorder uit een subtop Europese competitie op de bank plaatsen?
Ik draag AZ een warm hart toe maar die gozer choked letterlijk elke wedstrijd tegen een Nederlandse topper en die hebben allemaal niks te zoeken in Spanje..quote:
Speelde PSV anders helemaal weg in eigen huis. Goal tegen Ajax. Etc.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik draag AZ een warm hart toe maar die gozer choked letterlijk elke wedstrijd tegen een Nederlandse topper en die hebben allemaal niks te zoeken in Spanje..
Propane , propane propanequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hornse. En: friends with the benedicts!
Ik ben niet zo van het screencappen, vrees dat je de wedstrijd moet terugkijken.quote:
waarom ben jij aan het gillen hier...quote:
Wel ernstig hequote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zelf een Nederlands tintje
KLAASGOD.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ben jij aan het gillen hier...
gedraag je anders regel ik een ban
ik heb connecties hier
Met wie heb je die connecties ook alweerquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom ben jij aan het gillen hier...
gedraag je anders regel ik een ban
ik heb connecties hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |