Kun jij inmiddels Spaans?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.
Al 2.531 likes. Urgay zit vol met pedo's.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
Derdekindgenottwitter:LuisSuarez9 twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:18:37FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES 😘😘😘 https://t.co/e0Bjk3Co5l reageer retweet
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Blij om deel uit te maken van de geschiedenis van Uruguay Playing 💯 games!!! Blij om verder te gaan naar 👏👏👏 de achtste en meer dan blij om het mooie nieuws dat we hopen dat onze derde zoon 😍😍😍 u allen bedanken voor de steun van altijd vooral mijn liefdes 😘😘😘 te geven
google vertalen
Ik gebruik gewoon uitvoerig translate.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moeten wel, de voertaal in het wielerforum is Spaans.
Terecht, uiteraard.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik val op alles wat mooi is en/of schittert.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is al bezet hoor. Daarnaast val je toch eerder op Duitse wielrenners?
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je bal onder shirt en duim in de mond toneelstukje gemist?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.
Dan moet HaagseGod maar even Spaons leren. Ik heb uit een goede bron vernomen, dat HaagseGod gaat modden daar.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat staan met Ramosquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef silverhill het volgende:
Ik zou niet graag in een scrimmage liggen met Costa in de buurt
terecht. Doormidden schoppen die antivoetballersquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Revanches het volgende:
Gatverdamme wat een getrap van die kutSpanjolen![]()
![]()
TDF?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet HaagseGod maar even Spaons leren. Ik heb uit een goede bron vernomen, dat HaagseGod gaat modden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |