Maak ze kapot Klaasquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was gewoon een doelpunt
iran wordt genaaid door de VN
Want? Recht heeft toch gezegevierd?quote:
Ageplay?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Goffer, ik moet gaan slapen, niet blijven kijken...
Zou Lily van anaal houden?quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Dat wordt niet neuken met Lily vanavond, jammer Wilfred!
Derdekindgenottwitter:LuisSuarez9 twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:18:37FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES 😘😘😘 https://t.co/e0Bjk3Co5l reageer retweet
Ik denk dat Wilfred meer de Stefan Postma in die relatie is.quote:
Laat politiek erbuiten aub.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben zwaar gemixt, ik steun beide. Het Katholieke Spanje![]()
![]()
Maar Iran is een goede bondgenoot en buurland van Armenië
Überhaupt voor Spanje zijnquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat dit Spanje wereldkampioen wordt
Voor de Spanjaarden wel, was dit een duidelijke fout? In ieder geval minder duidelijk dan die van Costa.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:24 schreef S0nic het volgende:
Ongelofelijk hoe vaak de VAR zijn waarde bewijst dit WK.
quote:
Nee, vroeg trainen.quote:
Denken doe je maar bij SBS.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilfred meer de Stefan Postma in die relatie is.
mue bienquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
Derdekindgenottwitter:LuisSuarez9 twitterde op woensdag 20-06-2018 om 21:18:37FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES 😘😘😘 https://t.co/e0Bjk3Co5l reageer retweet
Welk team is dan wčl overtuigend tot nu toe? Kan alleen Rusland en Ijsland bedenken die minimaal aan de verwachtingen voldoen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jij denkt dat Wilfred iets te vertelen heeft? Zelfs zijn dochter is hem al de baas.quote:
Het schijnt dat hij de navelstreng doorbijt ipv doorknipt...quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
FELIZ por ser parte de la HISTORIA de URUGUAY cumpliendo 💯 partidos!!! FELIZ por avanzar a Octavos nuevamente 👏👏👏 y MÁS QUE FELIZ por dar la HERMOSA noticia de que esperamos nuestro tercer HIJO 😍😍😍 GRACIAS A TODOS por el apoyo de siempre en especial a MIS AMORES
Ik verstoa der geen zak vaan.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
Welk team speelt wel overtuigend danquote:Op woensdag 20 juni 2018 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dan ga je maar Spaans leren, eikel.quote:
Door de drie punten tegen Marokko gaan ze sowieso niet volle bak.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:26 schreef Stabiel het volgende:
Jahanbakhsh en Ghoddos erin en gaan met de banaan. Spanje is kwetsbaar.
België redelijk tegen zo'n kut team. Ik hou het nog steeds op Brazil.quote:Op woensdag 20 juni 2018 21:26 schreef Deshain het volgende:
[..]
Welk team is dan wčl overtuigend tot nu toe? Kan alleen Rusland en Ijsland bedenken die minimaal aan de verwachtingen voldoen.
Blij om deel uit te maken van de geschiedenis van Uruguay Playing 💯 games!!! Blij om verder te gaan naar 👏👏👏 de achtste en meer dan blij om het mooie nieuws dat we hopen dat onze derde zoon 😍😍😍 u allen bedanken voor de steun van altijd vooral mijn liefdes 😘😘😘 te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |