Depay, maar dan zonder y en met roquote:
Blessures en goals.quote:
Goed om te lezen dat wij op één lijn zitten makker.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want 99% van de mensen hebben hier in NL geen flauw idee hoe het echt is in Rusland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in vorm hé?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay, maar dan zonder y en met ro
doen het toch niet zo slecht ?quote:
Het is weer ongedisciplineerd voetbal van de Afrikaantjes jaquote:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 17:16:02Early indications on France's XI vs Peru from today's training: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernandez - Kanté, Pogba, Matuidi - Mbappé, Griezmann, Giroud. (RMC) reageer retweet
En gaat Colombia ook nog wel doorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je dit zo ziet kan Japan best doorgaan
Het is daar in zekere zin minder geaccepteerd ja, of eigenlijk minder normaal als in Nederland. Maar het beeld dat hier is van volop geweld tegen homo's lesbiënnes is nogal zwaar overdreven.... Sterker nog strookt totaal niet met werkelijkheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uit de kast komen lijkt me daar geen goed idee, bijvoorbeeld?
Oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 17:16:02Early indications on France's XI vs Peru from today's training: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernandez - Kanté, Pogba, Matuidi - Mbappé, Griezmann, Giroud. (RMC) reageer retweet
Die winnen nog wel 2x jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat Colombia ook nog wel door
Verdedigend middenveld welquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Geen guest appearance van Henry die daar ook ergens rondlooptquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat wij op één lijn zitten makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
➞
Henry zit een landje noordelijker tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen guest appearance van Henry die daar ook ergens rondloopt
BBCquote:
100 kansen 1 goal genot. Type Castaignosquote:
Ik nomineer Engeland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn nog wel een aantal teams dit WK waarbij de afronding nog wat te wensen overlaat.
Tijd voor een VAR penaltyquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn nog wel een aantal teams dit WK waarbij de afronding nog wat te wensen overlaat.
Dat klopt. Het is natuurlijk ook overdreven. En hier en daar zal het zeker ook wel kunnen.. Ik ken best wel wat Russen en het kan idd wel. Maar er wordt zo zwaar op gehamerd in de overheids campagnes, dat je zeker wel een ander beeld krijgt (en het nieuws helpt niet natuurlijk). Maar ik denk dat zolang de hooligans zich rustig houden, en je "normaal" doet, het overal in rusland wel mee valt. Maar dit is meer een verhandeling voor een ander topicquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is daar in zekere zin minder geaccepteerd ja, of eigenlijk minder normaal als in Nederland. Maar het beeld dat hier is van volop geweld tegen homo's lesbiënnes is nogal zwaar overdreven.... Sterker nog strookt totaal niet met werkelijkheid.
Kastanjenosquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
100 kansen 1 goal genot. Type Castaignos
inb4 fap plaatje met Lewa erin geedit ipv Messiquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Snoeks heeft een obsessie die Lewa heet.
Zweden - Zuid-Korea gemist?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef skysherrif het volgende:
De passes van SA etc kwamen tenminste nog aan, dit begint de slechtste wedstrijd van het WK te worden.
Vorige keer Modric toch. Altijd de sterspeler.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Snoeks heeft een obsessie die Lewa heet.
Die maakte nog fouten keer op keer... nu spelen ze alleen naar elkaarquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vorige keer Modric toch. Altijd de sterspeler.
Of Grueterquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Snoeks mag zeker ook weer de finale gaan doen?
Duitsland toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij wie zat Polen in de kwalificatiepoule dan?
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Boxquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Maak me opeens een stuk minder zorgen om een eventuele uitschakeling van Colombia.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Maak me opeens een stuk minder zorgen om een eventuele uitschakeling van Colombia.
wtfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Koffieplanter maakt zich gelukkig geen zorgen meer na deze 23 minuten
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Koffieplanter maakt zich gelukkig geen zorgen meer na deze 23 minuten
Oh dit klopt ja, vergeet wat ik zei.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.
Denemarken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen zat in pot 1 bij de loting.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit klopt ja, vergeet wat ik zei.
Dat kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Klopt het dat de kieper van Senegal in Guinea speelt ?
Allemachtig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.
Klopt, is er zelfs kampioen geworden met zijn team.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt die keeper van Senegal nou in Guinee?
Af en toe een gnoe van de zandvlakte jagenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt die keeper van Senegal nou in Guinee?
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenotquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Zipportal het volgende:
StalinGod had geen problemen met Polen.
Denemarken was tot op de laatste dag wel concurrent en Montenegro heeft genoeg partij geboden. Dat zat vrij dichtbij elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemachtig.Polen heeft hetzelfde als wat Griekenland altijd had. Erg hoog staan op de ranking en genots lotingen krijgen.
Heeft wel gelijk dat Lewa weinig assists geeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef KennyPowers het volgende:
Volgens Snoeks is Lewandowski een type Inzaghi
InzaghiGodquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef KennyPowers het volgende:
Volgens Snoeks is Lewandowski een type Inzaghi
Pianist wel prachtige filmquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenot
Montenegro schijnt best stug te zijn als ik hun recente uitslagen mag gelovenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken was tot op de laatste dag wel concurrent en Montenegro heeft genoeg partij geboden. Dat zat vrij dichtbij elkaar.
die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Onbegrijpelijk na zo'n wereldpass.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Uitgefloten worden door de Poolse fans, als Pool...
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alabaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnen
Uit Europa mis ik naast de 2 bekende landen alleen Oostenrijk
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Ibisevic god hadden ze ook altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook als ik FIFA op hoog niveau poog te spelenquote:
Ik mis Pjanic godquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niks
Nog eerder Weels dan Oostenrijk....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk het vorige EKquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opdelen die handel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenot
voorassistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk dat Lewa weinig assists geeft.
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelersquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alaba
Je vergeet Red Bull.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelers
Oke da's idd niet slecht, al vind ik Arnautovic persoonlijk niet veelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland ook.quote:
Ik heb nog nooit een pot aangezet voor Baumgartlingerquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woberquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen die 1equote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Zweden - Zuid Korea... mwoaquote:
dat wordt weer 7-1 tegen Duitsland, GENOTquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Ster van Brazilië strompelt van het trainingsveld
Even schrik om Neymar
https://www.telegraaf.nl/sport/2191246/even-schrik-om-neymar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ACT
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Hoe lang heeftie gelegen? 2 uur?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Weet die jongen wel dat je op een training geen gele kaarten kan krijgen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Even schrik om Neymar
ACT
Ow ok, ik niet. Ik bedoel.. NL had het denk ik beter, of slechter gedaan dan Zweden... Maar niet zo helemaal niks als Zwedenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik bedoel hier in Nederland overal.
Enes Kanter die getraded wordt tijdens een livestream is een van mijn favoriete dingen ooit.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet die jongen wel dat je op een training geen gele kaarten kan krijgen?
ErdolfGod.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Enes Kanter die getraded wordt tijdens een livestream is een van mijn favoriete dingen ooit.
Je hebt sowieso niks aan Milikquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt niet zoveel aan Lewa en Milik met die stront achter hem
Zielinski stront noemenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt niet zoveel aan Lewa en Milik met die stront achter hem
Yellowbrick of om het kwartier de meter bijvullen?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik parkeer mijn Senegalhype in de koelkast.
Ik zei het je maat.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik parkeer mijn Senegalhype in de koelkast.
Ook echt handig om op basis van 35 minuten te concluderen en niet op basis van wat hij over een heel seizoen laat zien..quote:
Welke stats?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Telt een eigen doelpunt mee voor de stats
kon beide kanten op inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:40 schreef Max23 het volgende:
Gezien de selecties is het niet eens heel verrassend eigenlijk
Ja ze spelen fantastisch!!quote:
Je kan wel een hattrick in eigen goal maken als je erg je best doetquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Telt een eigen doelpunt mee voor de stats
Nah.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:40 schreef Zipportal het volgende:
Polen is nooit zo sterk geweest op Russische bodem.
Stalinorgel schoten gevuurd
Soort van Persie....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:41 schreef KennyPowers het volgende:
Lewandowski scoort alleen tegen de kleintjes
Stelde in de CL ook teleur, helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat lewandowski gegeil wordt vermoeiend
Ze worden nog wel 1e in de poule.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze poule had gewoon met 9 uit 3 gewonnen moeten worden. Dit lijkt niet eens op voetbal man.
en dan de eerste volledige cumbek van dit wkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:42 schreef KingRoland het volgende:
1-1 komt zo die keeper van Senegal is echt tering slecht
Hoop niet dat juve hem kooptquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stelde in de CL ook teleur, helaas.
Balletje kan raar rollen. Je hoeft maar een wedstrijd te spelen zoals Peru en je kunt naar huis.quote:
Zijn dedain voor Afrikaanse landen wordt met harde munt terugbetaald.quote:
Mwah, wel kampioen geworden in Guinea!!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:42 schreef KingRoland het volgende:
wie wil jij hebben in de spits?quote:
moeten ze wel eerst op goal zien te schietenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:42 schreef KingRoland het volgende:
Uiteraard uit een standaardsituatiequote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dan de eerste volledige cumbek van dit wk
Jesisquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop nog op zulke taferelen:
Dit is één van mijn all-time favoriete momenten. Je kan of de bal oprapen, of de bal niet oprapen en bijna je nek breken en dan kies je voor dat laatste
Polen is ook uitermate treurig. Niet verwacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zijn dedain voor Afrikaanse landen wordt met harde munt terugbetaald.
Polen is wel veel meer kwaliteit dan Egypte hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:43 schreef Stabiel het volgende:
Sommige verwachten wonderen van Lewandowski blijkbaar. Polen gewoon een middelmatig elfalletje. Zelfde met Egypte en Salah.
Icardiquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie wil jij hebben in de spits?
Icardi toch?quote:
Drankprobleem.quote:
Hij breekt dan wel bijna z'n nek, maar dit mag helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop nog op zulke taferelen:
Dit is één van mijn all-time favoriete momenten. Je kan of de bal oprapen, of de bal niet oprapen en bijna je nek breken en dan kies je voor dat laatste
Icardi gaat niet naar Juventus toe. Daar zet ik mijn huis op.quote:
Wat mag hier niet aan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij breekt dan wel bijna z'n nek, maar dit mag helemaal niet.
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij breekt dan wel bijna z'n nek, maar dit mag helemaal niet.
1939 zelfs al welquote:
Voordat hij een poging doet zijn nek te breken, heeft hij de bal effectief in zijn handen. Die laat hij daarna los, om er volgens weer op te gaan liggen met z'n handen. Indirecte vrije trap.quote:
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Icardi gaat niet naar Juventus toe. Daar zet ik mijn huis op.
de vraag is of dit gezien wordt als 'de bal vast' natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voordat hij een poging doet zijn nek te breken, heeft hij de bal effectief in zijn handen. Die laat hij daarna los, om er volgens weer op te gaan liggen met z'n handen. Indirecte vrije trap.
Zone verdedigen....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Je kan twee huizen bouwen in de ruimte die Polen tussen de linies laat, mijn hemel.
Daar zet Koffieplanter dan vast zijn huis op.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Je kan twee huizen bouwen in de ruimte die Polen tussen de linies laat, mijn hemel.
Ben Jomanda niet, maar Icardi wordt het niet denk ik. Sterker, ik verwacht een krabbel onder een nieuw papiertje binnenkort.quote:
Kan zomaar zijn dat die er over drie kwartier ook staanquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
Als hij ter plekke de pijp uit was gegaan had de scheids dat door de vingers gezien, nu lijkt het me een momentje voor de VAR.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de vraag is of dit gezien wordt als 'de bal vast' natuurlijk
Ik heb al een Pool, dus misschien dat 'ie er straks nog staat ook haha!quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zet Koffieplanter dan vast zijn huis op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |