die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnenquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Onbegrijpelijk na zo'n wereldpass.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Burner82 het volgende:
Uitgefloten worden door de Poolse fans, als Pool...
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alabaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die hebben ook maar 2 spelers die er iets van kunnen
Uit Europa mis ik naast de 2 bekende landen alleen Oostenrijk
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niksquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik mis Bosnië wel dit WK. Presteren ook al jaren ver onder de maat
Ibisevic god hadden ze ook altijdquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook als ik FIFA op hoog niveau poog te spelenquote:
Ik mis Pjanic godquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook niet heel veel? Vorige WK althans niks
Nog eerder Weels dan Oostenrijk....quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostenrijk het vorige EKquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opdelen die handel.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Even de SS het vuile werk in Warschau laten opknappengenot
voorassistquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk dat Lewa weinig assists geeft.
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelersquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oostenrijk? Die hebben toch enkel Alaba
Je vergeet Red Bull.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelers
Oke da's idd niet slecht, al vind ik Arnautovic persoonlijk niet veelquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnautovic, Burgstaller, Ilsanker, Baumgartlinger zijn toch leuke spelers
Nederland ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |