Depay, maar dan zonder y en met roquote:
Blessures en goals.quote:
Goed om te lezen dat wij op één lijn zitten makker.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Want 99% van de mensen hebben hier in NL geen flauw idee hoe het echt is in Rusland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in vorm hé?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Depay, maar dan zonder y en met ro
doen het toch niet zo slecht ?quote:
Het is weer ongedisciplineerd voetbal van de Afrikaantjes jaquote:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 17:16:02Early indications on France's XI vs Peru from today's training: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernandez - Kanté, Pogba, Matuidi - Mbappé, Griezmann, Giroud. (RMC) reageer retweet
En gaat Colombia ook nog wel doorquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je dit zo ziet kan Japan best doorgaan
Het is daar in zekere zin minder geaccepteerd ja, of eigenlijk minder normaal als in Nederland. Maar het beeld dat hier is van volop geweld tegen homo's lesbiënnes is nogal zwaar overdreven.... Sterker nog strookt totaal niet met werkelijkheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Uit de kast komen lijkt me daar geen goed idee, bijvoorbeeld?
Oke.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
twitter:GFFN twitterde op dinsdag 19-06-2018 om 17:16:02Early indications on France's XI vs Peru from today's training: Lloris - Pavard, Varane, Umtiti, Hernandez - Kanté, Pogba, Matuidi - Mbappé, Griezmann, Giroud. (RMC) reageer retweet
Die winnen nog wel 2x jaquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En gaat Colombia ook nog wel door
Verdedigend middenveld welquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Geen guest appearance van Henry die daar ook ergens rondlooptquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:16 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat wij op één lijn zitten makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
➞
Henry zit een landje noordelijker tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen guest appearance van Henry die daar ook ergens rondloopt
BBCquote:
100 kansen 1 goal genot. Type Castaignosquote:
Ik nomineer Engeland.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn nog wel een aantal teams dit WK waarbij de afronding nog wat te wensen overlaat.
Tijd voor een VAR penaltyquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Er zijn nog wel een aantal teams dit WK waarbij de afronding nog wat te wensen overlaat.
Dat klopt. Het is natuurlijk ook overdreven. En hier en daar zal het zeker ook wel kunnen.. Ik ken best wel wat Russen en het kan idd wel. Maar er wordt zo zwaar op gehamerd in de overheids campagnes, dat je zeker wel een ander beeld krijgt (en het nieuws helpt niet natuurlijk). Maar ik denk dat zolang de hooligans zich rustig houden, en je "normaal" doet, het overal in rusland wel mee valt. Maar dit is meer een verhandeling voor een ander topicquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het is daar in zekere zin minder geaccepteerd ja, of eigenlijk minder normaal als in Nederland. Maar het beeld dat hier is van volop geweld tegen homo's lesbiënnes is nogal zwaar overdreven.... Sterker nog strookt totaal niet met werkelijkheid.
Kastanjenosquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
100 kansen 1 goal genot. Type Castaignos
inb4 fap plaatje met Lewa erin geedit ipv Messiquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Snoeks heeft een obsessie die Lewa heet.
Zweden - Zuid-Korea gemist?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef skysherrif het volgende:
De passes van SA etc kwamen tenminste nog aan, dit begint de slechtste wedstrijd van het WK te worden.
Vorige keer Modric toch. Altijd de sterspeler.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Snoeks heeft een obsessie die Lewa heet.
Die maakte nog fouten keer op keer... nu spelen ze alleen naar elkaarquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vorige keer Modric toch. Altijd de sterspeler.
Of Grueterquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Snoeks mag zeker ook weer de finale gaan doen?
Duitsland toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij wie zat Polen in de kwalificatiepoule dan?
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Boxquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Maak me opeens een stuk minder zorgen om een eventuele uitschakeling van Colombia.
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Maak me opeens een stuk minder zorgen om een eventuele uitschakeling van Colombia.
wtfquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Koffieplanter maakt zich gelukkig geen zorgen meer na deze 23 minuten
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Koffieplanter maakt zich gelukkig geen zorgen meer na deze 23 minuten
Oh dit klopt ja, vergeet wat ik zei.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Denemarken, Montenegro, Armenië, Kazachstan.
Denemarken.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Polen zat in pot 1 bij de loting.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dit klopt ja, vergeet wat ik zei.
Dat kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2018 17:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Klopt het dat de kieper van Senegal in Guinea speelt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |